abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160190122
1 maart: L0t.. (meisje)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
5 oktober: Saarah
21 oktober: ViviRAWRS

4 november: gewoonmezelf87

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :) _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Kyara op 26-02-2016 11:33:39 ]
pi_160190456
Thanks Loj! Staan nog een paar mooie aanvullingen bij voor het gene wat ik nu op papier heb!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160190650
Graag gedaan, als je nog ergens tegenaan loopt kan je me altijd een dm/pm sturen :)
pi_160195553
Drukke dag gehad gister, sticker gekregen van de verloskundige dus dat is mooi :D. Ondertrouw was een weinig spannend :+. Helaas hebben wij geen cao, alleen een personeelsreglement. Hier staat ondertrouw niet in het rijtje voor bijzonder verlof, dus helaas. Ik had nog 3 vakantiedagen over van vorig jaar, dus die moet ik toch nog even opmaken :+.
Als het financieel kan zou ik 1 dag minder willen werken. Denk dat het wel kan, maar wil nog even een berekening aanvragen bij de salarisadministratie. Mijn verloofde (:+) heeft een flexibel rooster, soms middag, avond of weekend. Dus ik verwacht dat we er samen wel uit komen :P. We gaan ook dichterbij mijn werk verhuizen waardoor mijn reistijd een stuk korter wordt.

De pretecho.. We blijken een verlegen en beweegelijke baby te hebben :+ Het profiel wel een paar keer laten zien, maar toen wilden we het geslacht zoeken dus beetje tussen de benen.. en dan lekker wegdraaien, navelstreng ertussen... :+. Maar na wat moeite zei de mevrouw dat het een meisje is :D helaas geen actiefoto ervan :+.
Ze was de hele tijd aan het schoppen tegen de placenta enzo, dus dat verklaart ook wel waarom ik haar nog niet voel. "Geduldig" wachten we af :+

Even iets anders..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 07:56:40 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195601
Tof Miezziej! *O*

En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160195632
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 07:56 schreef Molo het volgende:
Tof Miezziej! *O*

En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Mijn verloofde is Vietnamees :9. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
pi_160195650
Ik zou ook contact mijden ja, misschien zelfs wel met schoonmoeder tot meer duidelijk is. De oom van mijn vriend ligt nu in het ziekenhuis met pneumokokken en we hebben ook al aangegeven dat we liever niet hebben dat schoonmoeder bij ons komt na een bezoek totdat hij niet meer besmettelijk is. Ik moet er echt niet aan denken dat die bacterie onze kant op komt en dat is dan maar even heel vervelend.

En een meisje! *O*
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:04:40 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195663
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:00 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mijn verloofde is Vietnamees :9. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden _O-

Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig :P
pi_160195724
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden _O-

Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig :P
Het eten is inderdaad heel erg lekker :9. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo :+

Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:15:48 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195753
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:11 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Het eten is inderdaad heel erg lekker :9. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo :+

Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
Tijdens een vakantie van mij zijn op het werk drie collega's besmet door een patiënt die zijn mondkapje afgerukt had omdat hij het onzin vond dat hij met zo'n gek ding op moest zitten. Sindsdien ben ik er beetje panisch voor :P

Is wel bijzonder hoor, komt echt heel weinig voor bij autochtone Nederlanders.
Maar goed, afwachten maar en gewoon lekker voorzichtig zijn, dat is het slimste :)
pi_160195818
Een voorzichtige :W

Morgen is mijn NOD en deze is van vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test... :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:24:31 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195826
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd en welkom *O*
pi_160195851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en welkom *O*
Dank je! Good to be back! O+
S. 2014
J. 2016
pi_160195853
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd! :D
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:28:37 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195855
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dank je! Good to be back! O+
Uhuh, zeker :Y

En nu lekker blijven O+
pi_160196027
Gefeliciteerd!

Ik heb me gewoon verslapen vanochtend. Dat gebeurt echt bijna nooit. Ben best wel moe de laatste week. Nog 6 weekjes werken tot mijn verlof!
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:58:17 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196768
Miezziej, een meisje! w/ Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi :)
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden :+

Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.

Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!

Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek :)

De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke business :o Ze gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee :') ). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
pi_160196788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:58 schreef Quoi het volgende:
Miezziej, een meisje! w/ Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi :)
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden :+

Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.

Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!

Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek :)

De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke business :o Ze gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee :') ). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
Dank je :)
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus O+
S. 2014
J. 2016
pi_160196842
Welkom GM! *O* Leuk om hier weer samen te zitten :D
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:03:51 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_160196843
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:05:38 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196869
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dank je :)
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus O+
Dat is zo leuk :) Hoe oud is ze?

Overigens even een update over het plassende poesje :') Ze heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik O+ Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan :o Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:06:44 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196879
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Ey! :D Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Er zijn vast andere posters die je kunnen helpen hier, want ik ben daar ook geen ster in.
pi_160196888
Gm welkom :W

Ik zou ook zo op mogelijke tbc reageren hoor. Better safe than sorry.

Loj zou jij mijn ud kunnen veranderen naar 19 sept?
pi_160196901
Een draagdoek? Little Frogs zijn hele fijne beginnersdoeken vanaf zo'n 50 euro. Maar wel een beetje persoonlijk, en zijn ze er het type voor? Maar in ieder geval in de categorie: iets wat je doorgaans niet snel krijgt :Y (en waar ik als beginnende mama heel blij mee was)
pi_160196928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat is zo leuk :) Hoe oud is ze?

Overigens even een update over het plassende poesje :') Ze heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik O+ Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan :o Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
Ze is nu 1.5 jaar. Dus ruim 2 als de baby komt.

Wat fijn van de kat.
S. 2014
J. 2016
pi_160197068
GM leuk, vorige keer waren we ook samen zwanger en liep ik precies even ver op jou voor (maar toen postte ik niet mee :') )

Ik zit hier een beetje in niemandsland, pas over 2 weken een echo. Wel een zwanger buik al en oh zo misselijk bleh dus wat betreft denk ik wel dat het goed zit. Werken valt me wel zwaar nu, veel vroege diensten, 6 uur op en dan heb ik in een half uur tijd voordat ik naar mijn werk ga al minstens 3x gebraakt. Dat mag van mij snel over zijn -O-

Miezziej, een meisje!!
En ik zou zeker even een protocol opsnorren wat betreft de mogelijke TBC. Maar beter safe then sorry, volgens mij is het best besmettelijk dus ik zou ook niet meer langsgaan.
pi_160197218
Welkom GM :W

Over TBC: ik zou ook absoluut het zekere voor het onzekere nemen, gezondheid voor alles. Ik dacht ook dat ze daar veel strenger op waren trouwens, qua quarantaine enzo? Een vriendin van mij heeft TBC gehad, ze was er zelf niet bijzonder ziek van maar moest volgens mij wel 3 weken echt thuis blijven. Hoewel dat wel pas was nadat ze het zeker wisten bedenk ik me nu.

Ik heb zo een scriptiebijeenkomst en echt nul zin om te gaan. Ik heb hoofdpijn, ben moe, zeurkramp in m'n benen die doortrekt naar m'n liezen :X en voel me vooral gewoon hartstikke walvis zwanger..
pi_160197668
Welkom GM!

TBC zou ik ook ontlopen nu, dan maar even geen irl contact hoor..

Ik ben zo MOE. We zitten allebei aangekleed op de bank en ik ben ka-pot. Ik ben er zo klaar mee. Wanneer gaat de zon weer schijnen? Wanneer krijg ik weer een beetje energie? Ik heb die grijze wolken nu wel genoeg gezien...
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160198056
Leuk Miezziej, een meisje! *O*
Over de TBC-kwestie is alles wel gezegd geloof ik. Zou me wel erg verbazen als hij het echt heeft hoor.

Marjolijntje :* Zo naar dat je je zo voelt. Op zich zit je nu wel op een termijn dat het langzaam wat beter zou kunnen gaan qua hormonen maarja, dat is maar afwachten natuurlijk... Heb je het besproken met je vk?

Nou, ik ben nu echt langer zwanger dan bij de oudste :D. Had ik een paar weken geleden niet verwacht! Voel me op zich nog vrij aardig alleen ik ben zooo nieuwsgierig en ongeduldig, wil gewoon ons meisje zien O+ En ben ook erg benieuwd hoe ik een thuisbevalling ga ervaren.
Vriend is inmiddels overtuigd dat het een schrikkelkindje wordt maandag :+.
pi_160199543
Ik ben benieuwd lot! Lijkt mij best leuk een schrikkelkindje ;) wellicht doe ik een 1 april? ;)

:* marjolein! Hopelijk gaat t snel beter

Zo diep respect voor de dreumes en peuter mama's hier... Vakantie voor mijn kleuter nu. Ik ben kapot :')
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160199971
Ik hoop dat je je snel beter voelt Marjolijntje! Bespreek je het wel met je Vk?

Ik heb zo'n enorme trek in een Italiaanse bol met kaas en chorizo ;(
pi_160200079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik hoop dat je je snel beter voelt Marjolijntje! Bespreek je het wel met je Vk?

Ik heb zo'n enorme trek in een Italiaanse bol met kaas en chorizo ;(
Chorizo is in Nederland toch prima te eten? Ik zou ervoor gaan!
Broodje Mario O+

Oh, ik zie nu op Voedingscentrum.nl dat het niet de bedoeling is. Ik eet al de hele zwangerschap gewoon salami, chorizo, paté (met mate), smeerworst (met mate) en cervelaat. Lekker bezig :o
pi_160200130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Broodje Mario O+
Half internet zegt van wel, en de andere helft zegt van niet ;( *twijfel :+*
Stiekem heb ik toen ik 5 weken zwanger was ofzo wel gewoon chorizo gegeten :+
pi_160200161
Ah. Dan heeft mijn diëtistvriendin vast ooit gezegd dat ik daar niet te moeilijk over moet doen. En daar vertrouw ik dan blind op O+
pi_160200248
Ik ben zo benieuwd wanneer je meisje komt l0t, ik ben heeeeel benieuwd naar de naam!
Sterkte voor marjolijntje. Wat vervelend dat je je zo rot blijft voelen.
Een meisje voor Miezziej, leuk!!

Ik ga me vandaag wagen aan de 9maandenbeurs. Ik ben heel benieuwd.
pi_160200500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben zo MOE. We zitten allebei aangekleed op de bank en ik ben ka-pot. Ik ben er zo klaar mee. Wanneer gaat de zon weer schijnen? Wanneer krijg ik weer een beetje energie? Ik heb die grijze wolken nu wel genoeg gezien...
High five :*.
Ik lig al een maand hele dagen op bed. Paar iets betere dagen gehad en eventjes de deur uit geweest.
Hoe ver ben je?
pi_160200546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Broodje Mario O+

Oh, ik zie nu op Voedingscentrum.nl dat het niet de bedoeling is. Ik eet al de hele zwangerschap gewoon salami, chorizo, paté (met mate), smeerworst (met mate) en cervelaat. Lekker bezig :o
In salami enzo zit genoeg zout, dus was prima volgens mijn vk. En het voedingscentrum zegt zelf op de pagina over vitamine A dat leverproducten gewoon kunnen met mate :+

Hier weer goedgekeurd bij de vk en ze verwachtte me gewoon volgende week weer te zien :D Nog even een vruchtwatercheck gehad, omdat dat bij Stip de reden was om me in te leiden en dat was ook nog voldoende.
pi_160200595
Ja je moet toch wel een beetje vitamine A binnen krijgen hoor. Ik zou het gewoon beperken tot 1 snee (ofzo) per dag.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ohhh dat is heel fijn Quoi! Hopen dat het daarbij blijft, bedoel ik. Knuffels voor de poezel :s).
pi_160200626
Miezziej wat leuk een meisje! En fijn dat je weer een sticker hebt gekregen bij de vk.
Ik zou ook even weg blijven van mijn schoonouders in jou situatie. Gewoon voor de zekerheid.

Suiker ik eet dat ook gewoon. Niet zo vaak als anders maar als ik er echt trek in heb dan neem ik het gewoon.

Ik heb mijn verlof geregeld *O* 18 juni met verlof en 12 december weer aan het werk. Kdv is ook geregeld per januari 2017. Die 2 weken daarvoor past mijn moeder gewoon wat vaker op.
Mijn hormonen zijn zo blij :)
En ik ben zo verliefd op ons kleintje O+ heerlijk om eindelijk op die wolk te zitten!

Fien succes op de 9 maanden beurs :D en natuurlijk ook veel plezier.

Marjolijntje hopelijk voel je je snel wat beter. Ik merk de afgelopen week pas dat ik minder moe ben dus hopelijk wordt het bij jou ook snel beter.

Lot een schrikkel kindje en lamb een 1 april kindje :D leuke datums!

GM welkom hier *O*

Ono succes zo. Hopelijk duurt het niet te lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikke_84 op 25-02-2016 13:33:02 ]
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:05:14 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_160200877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ey! :D Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Er zijn vast andere posters die je kunnen helpen hier, want ik ben daar ook geen ster in.
Hoi :D Ja ik ben benieuwd. Ben zelf ook nogal clueless.
Ik heb deze al wel: https://www.bol.com/nl/p/(...)ep/1004004009504085/
Kan hij straks eerst op zitten (lopen), dan erachter lopen en daarna steppen. Maar omdat die nieuw niet leverbaar is heb ik die voor weinig van marktplaats. Dus zoek ik nog wat. Cadeaubonnen kan maar liever heb ik iets origineels.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_160201474
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Unihipili het volgende:

[..]

High five :*.
Ik lig al een maand hele dagen op bed. Paar iets betere dagen gehad en eventjes de deur uit geweest.
Hoe ver ben je?
16 weken nu :X

Volgende week afspraak vk, heb 2 weken geleden ofzo gebeld dat het niet goed gaat, maar daarna geen contact meer gehad. Het gaat niks beter in de tussentijd, maar heb haar niks nieuws te melden en geen zin in weer een janktelefoongesprek, dus heb maar niet gebeld.. Bluh.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160201871
Ik benieuwd of het wat is, die negenmaanden beurs. Pff wat een offweek. Ik heb erg last van harde buiken. Verloskundige was boos. Ze zei dat ik echt rustiger aan moest gaan doen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:47:29 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160201985
Hoe vaak is te vaak?
pi_160202064
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Het klinkt wat suf maar ik zou serieus overwegen een cadeaubon te geven. Het is zo fijn als je die laatste dingetjes zelf bij elkaar kunt shoppen bij een uitgebreide winkel zoals bol of de HEMA. En met jullie budget hoef je je ook niet te schamen voor het bedrag dat erop staat ;)

En anders misschien een mooi eerste besteksetje, als ze van Fiep Westendorp houden alvast vooruitgedacht de omnibus van Jip en Janneke met iets erbij (HEMA heeft leuke kleertjes met Jip & Janneke erop), of een abonnement op J/M (of een ander oudertijdschrift). Of juist een diner- en oppasbon, voor als ze daaraan toe zijn.
pi_160202734
Ik zou ook een cadeaubon doen :Y.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:28 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

16 weken nu :X

Volgende week afspraak vk, heb 2 weken geleden ofzo gebeld dat het niet goed gaat, maar daarna geen contact meer gehad. Het gaat niks beter in de tussentijd, maar heb haar niks nieuws te melden en geen zin in weer een janktelefoongesprek, dus heb maar niet gebeld.. Bluh.
Blegh. :* Maar heb je wel behoefte om erover te praten? Dan kun je beter wel bellen denk ik... Naja of wachten tot gesprek volgende week. Of even in mijn inbox spuien als dat evt ook helpt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:47:47 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160206190
Marjolijntje, sluit jezelf niet op hoor. Gooi het er lekker uit tegen alles of iedereen. Het is je gegund dat je je snel beter voelt ;)

Ik ben bij Piekaboe in Delft geweest en heb twee(!) zwangerschapsbroeken gekocht O+ Ze zijn echt heul cool :Y Zat meteen als gegoten. Sterker nog, ze zitten mooier dan welke skinny jeans dan ook. Paar normale vestjes erbij en pronken maar!

En ik nog denken dat ik er te vroeg bij was. Een wereld van verschil zo'n broek :)
pi_160206411
Ik kon voor de zwangerschap al geen spijkerbroeken meer hebben. Draag al tijden alleen leggings eigenlijk. Maar nu gaan ook de broeken voor binnen (sweatpants e.d.) te irritant zitten :{w . En nog maar 2 leggings passen waarvan 1 synthetisch is en nu gauw te warm om de een of andere reden. De ander is een katoenen zwangerschapslegging. Ik moet shoppen maar geen energie :') .
pi_160206468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:57 schreef Unihipili het volgende:
Ik kon voor de zwangerschap al geen spijkerbroeken meer hebben. Draag al tijden alleen leggings eigenlijk. Maar nu gaan ook de broeken voor binnen (sweatpants e.d.) te irritant zitten :{w . En nog maar 2 leggings passen waarvan 1 synthetisch is en nu gauw te warm om de een of andere reden. De ander is een katoenen zwangerschapslegging. Ik moet shoppen maar geen energie :') .
Daar heb je het internet voor. Bijvoorbeeld zalando 😉
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:10:48 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160206774
Leggings zijn ook prima Uni :Y

Toen ik eens op de weegschaal ging staan gister bleek ik een kilo te zijn afgevallen :o Dat mini-buikje is er dus tot nu toe mooi op geplakt en daarom zitten de broeken ook zo mooi, denk ik. Al dat vreten gaat waarschijnlijk direct naar een monster van een baby! (mijn man en ik zijn beiden erg lang en waren megababies dus vrezen het ergste) Ik heb de broeken wel zo gekozen dat er nog wel wat heupvetjes bij kunnen. Kom maar op, i don't care.
pi_160206811
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:59 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Daar heb je het internet voor. Bijvoorbeeld zalando 😉
Laatste 5 keren dat ik een shitload bestelde kon alles terug :? . (Niet-zwangerschapskleding).
pi_160206957
Quoi geen last van dat het nog te wijd zat rond de buik? Daar ben ik nog bang voor. Buik begint te komen maar zo groot is die nou ook nog niet :')
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:26:49 #52
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160207148
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:17 schreef Nazil het volgende:
Quoi geen last van dat het nog te wijd zat rond de buik? Daar ben ik nog bang voor. Buik begint te komen maar zo groot is die nou ook nog niet :')
Daar was ik bang voor, maar nee. Past als gegoten. Is echt stof om mee te rekken. Verder kan de taille ook nog met elastiek versteld worden. Dit zijn noppies broeken. Prijs viel me 100% mee!

Ik ben in mijn noppies :+
pi_160207175
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Daar was ik bang voor, maar nee. Past als gegoten. Is echt stof om mee te rekken. Verder kan de taille ook nog met elastiek versteld worden. Dit zijn noppies broeken. Prijs viel me 100% mee!

Ik ben in mijn noppies :+
Nou, dan gaan we binnenkort maar eens wat passen :)
pi_160207387
Oh weet iemand toevallig hoe de zwangerschapskleding van Duns valt? Ik zag een legging maar die is alleen nog in S. Ik heb wel een XS van de H&M (met vervelende elastiekband bovenaan die ik omsla), maar het verschilt echt heeeel erg qua maat altijd. Soms heb ik ook een M nodig.

* Unihipili lurkt wel ff bij Zalando maar poeh duur :o :@

Wanneer wordt het warmer? Jurkjes ftw. :D
pi_160207620
Hallo dames! Ik lees wel mee, weinig puf om te schrijven. Veel rugpijn deze dagen -O- en dat vreet energie. Ik doe weer braaf oefeningen en had zaterdag toch al een afspraak bij de fysio, dus hoera.

Dikkebuikenbroeken zijn relaxt! Maar alles valt dik groot dus het blijft 9 maanden hijsen :'). Wat dat betreft is het denk ik wel fijn, zomerzwangeren! Jurkjes ftw!
  Manager PR/Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 18:03:09 #56
269689 crew  Viv
pi_160208056
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Crumpette het volgende:
Wat dat betreft is het denk ik wel fijn, zomerzwangeren! Jurkjes ftw!
Ja! O+ Ik ben normaal niet van de jurkjes maar heb echt zin in deze zomer met babybolletje.

Net weer fancy maar dubieuze borrelhapjes laten staan op het werk, zou handig zijn als ik "uit de kast" ben en gewoon kan vragen welke okay zijn.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:21:59 #57
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_160208524
Het zijn cadeaubonnen geworden ^O^
pi_160208624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:12 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Laatste 5 keren dat ik een shitload bestelde kon alles terug :? . (Niet-zwangerschapskleding).
Tegenwoordig kan je speciaal op zwangerschapskleding zoeken. Dat maakt het een stuk makkelijker.
pi_160208952
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:03 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja! O+ Ik ben normaal niet van de jurkjes maar heb echt zin in deze zomer met babybolletje.

Net weer fancy maar dubieuze borrelhapjes laten staan op het werk, zou handig zijn als ik "uit de kast" ben en gewoon kan vragen welke okay zijn.
Heheh ja ongegeneerd uitbuiken, alles wat je normaal niet wilt zien is nu ineens prachtig magisch allessss O+
pi_160210307
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Crumpette het volgende:
Hallo dames! Ik lees wel mee, weinig puf om te schrijven. Veel rugpijn deze dagen -O- en dat vreet energie. Ik doe weer braaf oefeningen en had zaterdag toch al een afspraak bij de fysio, dus hoera.

Dikkebuikenbroeken zijn relaxt! Maar alles valt dik groot dus het blijft 9 maanden hijsen :'). Wat dat betreft is het denk ik wel fijn, zomerzwangeren! Jurkjes ftw!
Slippers, jurk. Klaar. Ik mis het zomerzwangeren!

Nu is het inderdaad aankleedmarathon; onderbroek sokken broek hemd trui.. en dat moet nu ook allemaal nog zittend wegens formaat walvis en bekken auw. En dan inderdaad elke minuut *hijs* die broek danwel legging weer omhoog. Die ik dus alleen aandoe als ik naar buiten moet. Binnen alleen nog maar joggingbroek :@ . Qua schoenen krijg ik alleen m'n lelijke nep-Uggs nog maar zelf aan :') . Dus maak maar een mental image van mijn ultieme elegantie :+ .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 19:41:32 ]
pi_160210433
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nu is het inderdaad aankleedmarathon; onderbroek sokken broek hemd trui.. en dat moet nu ook allemaal nog zittend wegens formaat walvis en bekken auw. En dan inderdaad elke minuut *hijs* die broek danwel legging weer omhoog. Die ik dus alleen aandoe als ik naar buiten moet. Binnen alleen nog maar joggingbroek :@ . Qua schoenen krijg ik alleen m'n lelijke nep-Uggs nog maar zelf aan :') . Dus maak maar een mental image van mijn ultieme elegantie :+ .
_O- zo herkenbaar!
Mijn vriend helpt nu vaak om mn broek uit te trekken :').

Kijk zo uit naar weer mn normale kleren aan kunnen O+.

Hoe gaat ie bij jou verder, nog geen gerommel?
pi_160210533
Ik heb een positielegging van Noppies waar ik in woon. Jurkje erop en klaar! Broeken heb ik afgezworen sinds m'n verlof en m'n schoenen gaan alleen aan als ik buiten ben :')

Ik heb echt te veel gegeten. Ik had een kwarktaart uitgeprobeerd alvast voor Stip z'n verjaardag en die is heel lekker en ik had ook een nieuw recept uitgeprobeerd als avondeten en dat was ook heel lekker dus nu zit ik heel vol :X
pi_160210672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Jaaa op het eind ging ik daar vorige winter ook gewoon in naar de VK joh. En makeuploos want tien min staan was te veel :') en met een hoodie maat xxxxxxxxl van mijn vriend als jas :')

Deze keer zweef ik op slippers in een elegante maxijurk over de boulevard van scheveningen in week 39 natuurlijk :Y
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:00:20 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160210782
Positieleggings van Marks & Spencers en ASOS hier.
Online ftw *O*
pi_160210879
Oeh kwarktaart :9 ! Dat wil ik! En ik heb nog één goede legging waar ik inderdaad in woon. De rest is gescheurd, zo huge ben ik :') .

Crump, die 39-weken foto ga ik je aan houden :7 .

Nee hier nog niks geen gerommel. Wel baby die soms zo onmogelijk lomp door m'n buik schuift dat het echt pijn doet (en dat ik daarna ineens op magische wijze kan poepen, m'n darmen zijn 't kind dankbaar :+ ) + bekkenpijn die echt per dag erger wordt en een buik-streepfestijn van heb ik jou daar }:| . Aftellen dus maar, dit weekend wordt er geschilderd dus vanaf maandag mag 'ie komen van mij hoor!

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 20:04:49 ]
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:03:53 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_160210893
Mochten er nog dames met maat 46 op zoek zijn naar positiekleding, ik heb net een hoop in v&a gezet :)
disclaimer
pi_160211021
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Jaaa op het eind ging ik daar vorige winter ook gewoon in naar de VK joh. En makeuploos want tien min staan was te veel :') en met een hoodie maat xxxxxxxxl van mijn vriend als jas :')

Deze keer zweef ik op slippers in een elegante maxijurk over de boulevard van scheveningen in week 39 natuurlijk :Y
Mijn vk's komen vanaf de UD thuis. Kei praktisch *)
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:10:43 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160211058
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mochten er nog dames met maat 46 op zoek zijn naar positiekleding, ik heb net een hoop in v&a gezet :)
^O^
pi_160211105
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef Dot. het volgende:

[..]

Mijn vk's komen vanaf de UD thuis. Kei praktisch *)
Dan moet je die wel eerst halen :') maar fijn ja!
pi_160211270
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:13 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Dan moet je die wel eerst halen :') maar fijn ja!
Oh ja, op de een of andere manier zie ik mezelf echt niet voor de 10e bevallen. We hebben het ook telkens automatisch over de baby van twee weken oud als Stip jarig is op de 27e :D
pi_160211495
Hehehe. Ik ben benieuwd! Vorige keer beviel ik bij 39+3, en ik was er toen ook al wekenlang klaar mee/voor. Ik hoop echt dat ik niet overtijd ga deze keer ofzo want ik vond het einde echt niet tof.

Hoe is het met jou dot? Trek je het nog fysiek?
pi_160211881
Hallo dames, het lukt me helaas niet om bij te lezen, sorry. Bedankt nog voor het medeleven over te kleine baby B...

Helaas vandaag bij de gyn meer slecht nieuws, ineens is m'n bloeddruk omhoog geschoten (was hele zwangerschap netjes rond 125/65 en nu ineens 145/92). De verloskamers waren vol, anders had ik ter observatie moeten blijven. Gelukkig nog geen eiwit in mn urine, maar maandag weer echo en onderzoeken... Ik hoop zo dat een weekend volledige rust gaat helpen om m'n bloeddruk weer omlaag te krijgen en zwangerschapsvergiftiging weg blijft... :{
pi_160211909
Lieve walvisjes, mijn baby en ik zijn sinds vanmiddag dan toch eindelijk thuis *O* dus ik kom afscheid nemen hier!

Sterkte nog voor de misselijken en somberen, en eyes on the prize voor de laatste loodjesmama's!! :*
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:42:46 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160211953
Veel plezier thuis LB!

Madivi, wat een naar nieuws zeg ;(
Heel veel sterkte, hoop dat je lijf nog even de power kan leveren om uit te stellen :*
pi_160211958
Jeee Madivi, wat een rotnieuws! Maar wel heel positief dat je urine schoon was!

Pootjes omhoog nu, en zoek maar even alle afleiding die je kunt bedenken :*
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:47:29 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160212116
LB fijn dat jullie thuis zijn O+! Krijg je nog kraamzorg?

Madivi, netflix en chill voor jou! ( ;) ). :*.
KuikenGuppy
pi_160212419
Jeetje Madivi, dat klinkt akelig. :{ wat is je termijn nu precies? Rond de 31 weken? Hopelijk valt het maandag mee en blijven je jongens nog even zitten. Hee en als je tot maandag moet blijven wachten, bij enige twijfel wel echt bellen he! Bij hoofdpijn en zo, en in general als je twijfelt.

LB! Thuis! Met je zoon én je dochter! O+ O+ O+
pi_160213062
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:26 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan je speciaal op zwangerschapskleding zoeken. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Ja dat begrijp ik. Ik bedoel alleen dat bestellen alsnog veel gedoe is omdat het dus telkens terug moet. Het was nog pre zwangerschap. Maar aanhouder wint ofzo? :P
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:21:10 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160213527
En ik maar jubelen over mijn zwangerschapsbroeken. Laat mij nog even in de waan dames :P
  Manager PR/Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 21:22:26 #80
269689 crew  Viv
pi_160213573
Wat fijn LB!! O+

Madivi wat stom van je bloeddruk, ik ga duimen dat het maandag beter is. :*
pi_160214214
Madivi, wat vervelend. Ik hoop dat het maandag beter gaat...

Ik heb drie positiebroek en van de h&m en die zitten tot nu toe prima. Verder nog twee joggingbroeken voor thuis.

Merken jullie ook dat je ineens veel meer knoeit met eten? Die buik zit echt behoorlijk in de weg, alles gaat er overheen...
pi_160214614
Madivi :*

Lb weer thuis wat fijn *O*
pi_160214701
_O- Enorm Luna haha
Ik kan ook niet meer fatsoenlijk aan tafel zitten dus 9 van de 10x ga ik maar onderuit hangen met mijn bord onder mijn kin ;)

LB wat fijn!! Genieten! Tot over een paar weekjes bij de babys :D

Madivi wat een rotnieuws! Sterkte!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160215371
Hè Madivi, wat rot! Maak je je erge zorgen? Hup, benen omhoog, op de bank, en laat maar goed voor je zorgen :*

Marjolijntje, ook zo vervelend die grijze wolk :{ Hoe gaat het nu tussen jou en je man/vriend?

Jullie hadden het in het vorige topic nog over hoeveel dagen werken enzo. Ik ben na de geboorte van dreumes van 40 naar 32 uur gegaan en ben van plan dat zo te houden. Man werkt fulltime. Dreumes ging vanaf 3 maanden aanvankelijk 3 dagen naar de opvang, sinds afgelopen zomer 4 dagen. En daar maakt ze lange dagen, van 8 tot 18. Aan de ene kant vind ik het heel veel :@ Maar aan de andere kant zie ik hoeveel zin ze 's ochtends heeft om erheen te gaan, en zijn de woensdag en de weekenden helemaal voor haar. Ze is - voor zover ik dat kan zien natuurlijk - goed gehecht en een heel vrolijk, blij en levenslustig kind. Voor ons werkt dit :)
pi_160215606
Jaa LB, wat fijn!! Geniet van eindelijk met z'n viertjes zijn! O+ *O* En tot over een paar weken :D

Madivi, ik duim voor je dat rust helpt dit weekend :*
pi_160216909
Gewoonmezelf gefeliciteerd en welkom!

Madivi wat een stressvol nieuws. Zeer rustig aan doen maar.

Sterkte aan alle misselijke en vermoeide mensen en mensen met harde buiken.
Hoe voelt dat laatste eigenlijk en wanneer kun je dat krijgen?
pi_160220752
Madivi :* duimen draaien dat het maar een tijdelijk ding is en urine schoon echt een goed teken blijft blijken.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 01:56:39 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160222195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef Arja het volgende:

In mijn geval sex hebben ( :') ) ofteveel doen, dus op werk te hard door lopen enzo.
Dan wordt buik helemaal strak en hard, kan mijn baarmoeder echt helemaal voelen als harde 'zak', omdat spieren aanspannen.
Daarna chillen en beetje over buikje wrijven en het is weer weg.
pi_160223322
Madivi wat vervelend zeg, doe rustig aan en laat je lekker verwennen!

Whoehoeeee LB is thuis! *O*

En ik had gewoonmezelf nog niet gefeliciteerd, gefeliciteerd!

Ik ben gisteravond naar de 9 maandenbeurs geweest met m'n moeder. Het viel me eigenlijk alles mee met de drukte en ik heb echt veel dekentjes met heel veel korting kunnen kopen. En van m'n moeder een heeeeeel leuk rompertje gekregen, ben het merk even kwijt, van hydrofielstof. Super luchtig voor hele hete zomerdagen. Vandaag weer een lange lange dag werken. En vanavond naar Ikea om een bedje te kopen. *O*
pi_160223407
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik. Ik bedoel alleen dat bestellen alsnog veel gedoe is omdat het dus telkens terug moet. Het was nog pre zwangerschap. Maar aanhouder wint ofzo? :P
Zeker weten. Ik heb er fijne kleding weten te bestellen.
pi_160223468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef Arja het volgende:

Als ik een harde buik heb, dan heb ik het gevoel dat ik een hard opgepompte voetbal in mijn buik heb zitten. Ik kan daar de hele avond last van hebben. Mijn buik doet zeer. Soms verlicht het wel een beetje als ik over mijn buik wrijft, maar niet altijd helaas.
pi_160223494
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:13 schreef Fien10 het volgende:

Ik ben gisteravond naar de 9 maandenbeurs geweest met m'n moeder. Het viel me eigenlijk alles mee met de drukte en ik heb echt veel dekentjes met heel veel korting kunnen kopen. En van m'n moeder een heeeeeel leuk rompertje gekregen, ben het merk even kwijt, van hydrofielstof. Super luchtig voor hele hete zomerdagen. Vandaag weer een lange lange dag werken. En vanavond naar Ikea om een bedje te kopen. *O*
Ik was al benieuwd hoe het was! Ik ga vanavond misschien even (gratis Kruidvat-kaartjes). Aan de ene kant vind ik het een verschrikkelijk mutsen-evenement, aan de andere kant vind ik het ook gewoon kneuterig en een leuk moeder-dochter-ding om samen heen te gaan ;)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:35:49 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160224271
LB wat heerlijk dat je thuis bent en compleet :P Genieten geblazen!

Madivi, het komt wel op je dak vallen zo hè? Ze tillen het niet voor niks over het weekend heen, dus no worries. Lekker in de totale chillmodus en dan maandag maar zien. Duimen voor je dat alles met een sisser afloopt.

Amsel, wat lekker dat die 32 voor jou werkt. Het is ook zo persoonlijk dat er geen vergelijking valt te trekken. Ik droomde vannacht dat ik naar het kdv ging om naar mijn pasgeborene te gaan kijken en dat ik daar in huilen uitbarstte omdat ik hem/haar in de eerste week al had weggebracht! :o

De negenmaandenbeurs. Ik vind het knap dat jullie het bedwingen, mét moeder zelfs! Ik was gister met mams aan de winkel en vond twee uurtjes lang genoeg duren. Maar dat heeft misschien meer met mijn moeder te maken. En nu voel ik me schuldig, want ze bedoelt alles superlief :)

En werk, sja.... elke dag een nieuw dilemma en vandaag is het werk...

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 26-02-2016 09:46:24 ]
pi_160224542
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:13 schreef Fien10 het volgende:
Madivi wat vervelend zeg, doe rustig aan en laat je lekker verwennen!

Whoehoeeee LB is thuis! *O*

En ik had gewoonmezelf nog niet gefeliciteerd, gefeliciteerd!

Oeh, foto van je dekentjes en ik ben benieuwd welk merkje romper!
pi_160224568
Voor dames die graag jurkjes dragen: Dat kan nu toch ook al? Legging eronder en vestje erover? Ik vind het jammer dat ik geen jurkjes figuur heb, maar ik heb wel twee rokjes die fijn zitten. :) En broeken gaan ook okee hier, daar heb ik er ook twee van. ;)
pi_160224572
Madivi ik duim voor je :*

Ik ga vandaag ook naar de negenmaandenbeurs. Idd ergens heel mutserig, en na de vorige keer hhb waarbij de heenreis 4 uur duurde en we van rails naar station moesten lopen omdat de trein kapot was, en de terugweg die 5 uur duurde omdat we Amsterdam maar niet uitkwamen hadden we er flink genoeg van. Maar mams en ik trotseren het weer voor Le (of la, dat weten we nog niet) Bebe.

Dacht ik alleen ff uit te kunnen slapen omdat die ochtenden nog hel zijn, word ik om half 9 door een overijverige ambtenaar gebeld. Nou ja, ik wakker, trouwdatum staat vast. Volgens mij hebben we maandag echt 20 afspraken staan ondertussen :') van vk tot trouwzaal bekijken tot receptielocatie bespreken.
pi_160224687
Veel plezier op de beurs.

Madivi; Rustig aan. Laat je maar verzorgen dit weekend, dat kan echt helpen voor je bloeddruk. Heb je medicatie gekregen?

Ik heb vandaag mn NOD en vanmorgen een mooie dikke streep. Dus ik geloof t nu wel O+

Voorlopige UD is 4 November. 21 mrt eerste date met de gynaecoloog.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:57:51 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160224688
Ik draag bijna alleen maar jurkjes. Hele jaar door.
Met in de winter legging (in de winter dikkere legging, zomer maillot), hemdje eronder en eventueel een vestje erover :)
pi_160224706
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Madivi het volgende:
Hallo dames, het lukt me helaas niet om bij te lezen, sorry. Bedankt nog voor het medeleven over te kleine baby B...

Helaas vandaag bij de gyn meer slecht nieuws, ineens is m'n bloeddruk omhoog geschoten (was hele zwangerschap netjes rond 125/65 en nu ineens 145/92). De verloskamers waren vol, anders had ik ter observatie moeten blijven. Gelukkig nog geen eiwit in mn urine, maar maandag weer echo en onderzoeken... Ik hoop zo dat een weekend volledige rust gaat helpen om m'n bloeddruk weer omlaag te krijgen en zwangerschapsvergiftiging weg blijft... :{
Geen leuk nieuws :( Moest ook nog even teruglezen maar wat naar dat baby B achterblijft qua groei.Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden en het feit dat ze het over het weekend heen tillen zegt ook wel wat. Hopelijk kun je nog een beetje ontspannen. Hoop dat rust je goed doet. Mijn PM staat open he :*
pi_160224739
(ik heb de UD van Twinkle ook meteen aangepast en GM erbij gezet. Voor wijzigingen andere doe maar even een quote of dm)
pi_160224898
Ik heb vanochtend eens een positiebroek uit de kast getrokken. Ben nu ruim 10 weken en hij is waaaaay to big. Wtf dit is mijn derde kind! Snap er niks van :+

Dankjewel Kyara

Quoi dilemma's dilemma's .. volg je hart!
pi_160225210
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb vanochtend eens een positiebroek uit de kast getrokken. Ben nu ruim 10 weken en hij is waaaaay to big. Wtf dit is mijn derde kind! Snap er niks van :+

Dankjewel Kyara

Quoi dilemma's dilemma's .. volg je hart!
Haha bizar hoe dat dan verschilt he... ik heb vooral opgeblazen darmen dus ik heb vandaag lekker een trainingsbroek dag :P morgen naar mn ouders, heb een t shirt gemaakt voor Saar, ben erg benieuwd.

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_160225230
Svane, ben nu 30w4 dagen... Zou in ieder geval fijn zijn als ik de 32 ongeschonden ga halen (en in m'n eigen ziekenhuis mag blijven).

Gewoonmezelf, nog geen medicijnen, ik ben benieuwd wat er maandag uit gaat komen. Hopelijk zakt het vanzelf nog iets dit weekend..m

Heb thuis een bloeddruk meter en tot nu toe blijft hij hoog (zelfs wat hoger dan in zkh). Wel lastig om de gewone klachten af te wegen tegen de huidige (heb al lang wat vocht in mn handen, ben steeds misselijk en vaak buikpijn door maagzuur etc).

Dapper dat er dames de 9m beurs trotseren, ben benieuwd naar de aankopen. Pics or it didnt happen!

Hier maar weinig zwangerschapskleding gekocht, een paar broeken van de H&M en verder draag ik losse tshirts in grotere maten (Hema, Shoeby, Esprit). Wel heb ik veel gehad aan mijn Cariwell buikband bij dagen dat ik lang moest lopen/staan. Maakte voor mij echt verschil qua dagen napijn in m'n bekken en rug.

Quoi, lastig dilemma. Kan je in overleg met je excollega niet iets meer ruimte voor jezelf creëren, bijvoorbeeld tot juli werken of op het laatst minder uren? Ik denk dat na de komst van de kleine meer vrij zijn erg fijn zal zijn, maar genoeg rust vooraf is ook fijn.
pi_160225299
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:00 schreef Kyara het volgende:
(ik heb de UD van Twinkle ook meteen aangepast en GM erbij gezet. Voor wijzigingen andere doe maar even een quote of dm)
Appelientje is al bevallen :)
Gefeliciteerd trouwens nog!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:54:31 #105
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160225726
Appelientje gefeliciteerd! *O*

Madivi, dat is niet tof -O- Hopelijk mogen ze nog even blijven zitten!

Quoi, lastig zo'n dilemma! Ik kan me voorstellen dat je heel veel zin hebt in wat tijd voor jezelf voor de bevalling, zeker als dat qua klussen allemaal goed uitkomt. Maar zo'n mooie kans is toch ook wat waard. Ik hoop dat je er voor jezelf snel uit bent met wat je wil.

Ik had ook bedacht om straks tijdens mijn verlof vooral lekker weinig te gaan doen onder het motto 'nu kan het nog'. Maar ik heb nog steeds een doctoraat wat nog af moet en wat in mijn achterhoofd blijft zeuren. En nu kan ik er de tijd nog voor nemen, wie weet hoe dat straks gaat als de kleine er is. En wie weet hoeveel spijt ik krijg als ik het niet afrond. En nu kwamen ze gisteren op werk nog met de mededeling dat er een mooie salarisverhoging aan gekoppeld zit als ik het toch af ga ronden. Dus ik denk dat ik uiteindelijk ook niet echt heel veel vrije-niks-doen tijd ga krijgen... Al zie ik er ook heel er tegenop om het toch af te maken, want het gaat wel heel veel werk zijn...

Aan de andere kant ben ik momenteel toch niet zo mobiel, dus kan ik net zo goed een deel van mijn tijd zittend achter de laptop doorbrengen. Ik loop al anderhalve week met pijn in mijn bil en onderrug, wat begonnen is aan het eind van mijn post-verhuis-vakantieweek waarin ik misschien toch net iets teveel dozen heb uitgepakt en zo. Gisteren bij de fysio geweest en zij gaf ook aan dat ik me hoogstwaarschijnlijk wat vertild heb en het een en ander heb overbelast. Zij wil nu dry neelding gaan doen om de spieren weer wat te laten ontspannen, want blijkbaar zat er op een aantal punten veel spanning, wat de pijn veroorzaakt. Iemand daar ervaring mee?

En wat kleding betreft: jurkjes O+ Dikke panty of maillot eronder, jasje of vest erop en klaar. Mijn broeken zijn zo'n beetje verbannen naar de als-het-echt-moet stapel want die zitten niet meer zo lekker :') Gisteren had de fysio mij ook al verder geschat dan ik ben, omdat mijn buik zo groot is. Een jurk zit gewoon veel lekkerder en is wel zo makkelijk. En straks in de zomer kan ik de panty's ook lekker achterwege laten, nog handiger!
pi_160225825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Appelientje is al bevallen :)
Gefeliciteerd trouwens nog!
:o Dan sta ik opeens tiende :o

*O* Appelientje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter O+

Madivi, poeh, ik hoop dat babyB het toch nog even naar z'n zin heeft bij je :*
pi_160226291
MissC, ik heb goede ervaringen met dryneedling door mijn manueel therapeut. Als ze goed zijn voel je amper iets, klein prikje en de spier ontspant ineens (ze zetten de naald in een knoop/triggerpoint). Soms voel je nog een beetje "spierpijn" achteraf, maar bij mij zorgde het ervoor dat de ergste pijn gelijk minder was en ik recht stond daarna (ik kreeg het ivm verkrampte spier die hypermobiele wervel scheef trok).
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 12:05:08 #108
269689 crew  Viv
pi_160227353
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voorlopige UD is 4 November.
Dan schelen we precies 2 weken. Ik ben vanochtend begonnen met Moeders voor Moeders. Uiteraard voordat de informatrice kwam nog even getest en een dikke knalstreep. 8-)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:10:56 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160227489
Ik blijf kotsen, word er beeeeetje gek van. Maar door geïrriteerde keel nu steeds bloed erbij...
Iemand tips om dat te verzachten?
pi_160227562
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had ook bedacht om straks tijdens mijn verlof vooral lekker weinig te gaan doen onder het motto 'nu kan het nog'. Maar ik heb nog steeds een doctoraat wat nog af moet en wat in mijn achterhoofd blijft zeuren. En nu kan ik er de tijd nog voor nemen, wie weet hoe dat straks gaat als de kleine er is. En wie weet hoeveel spijt ik krijg als ik het niet afrond. En nu kwamen ze gisteren op werk nog met de mededeling dat er een mooie salarisverhoging aan gekoppeld zit als ik het toch af ga ronden. Dus ik denk dat ik uiteindelijk ook niet echt heel veel vrije-niks-doen tijd ga krijgen... Al zie ik er ook heel er tegenop om het toch af te maken, want het gaat wel heel veel werk zijn...
Is het iets wat je nu moet beslissen, of kan je tzt ook nog beslissen wat je wil? Ik snap het "nu kan het nog"-motto wel, maar ergens is het ook gewoon afwachten hoe je je voelt tijdens je verlof misschien? Het kan zijn dat je hartstikke moe bent en vooral veel rust wil nemen, maar het kan ook net zo goed dat je juist behoefte hebt om (op rustig tempo) toch nog een beetje bezig te zijn :)

Ik heb in elk geval er veel aan gehad om wel te proberen vooraf niet teveel van mezelf te verwachten in de laatste weken, maar ook niet vooraf al allerlei dingen uit te sluiten. Ik merk nu vooral dat de verplichtingen buiten de deur me zwaar vallen, maar dat ik binnenshuis het wél heel prettig vind om ook met m'n hoofd nog een beetje bezig te zijn :) Maar ik weet niet in hoeverre dat kan in jouw situatie, gewoon maar afwachten hoe je je voelt en kijken wat je kan..

@Molo, oei, dat klinkt naar! Ik heb vroeger veel Antagel gebruikt tegen een geïrriteerde slokdarm ivm braken, weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Bij bloed zou ik toch even de ha overwegen eigenlijk..
pi_160227606
Molo: wat vervelend zeg... Misschien een theelepeltje honing? Zou ook even contact opnemen met je huisarts, bloed klinkt niet goed. Misschien kan je Emesafene oid voorgeschreven krijgen om je slokdarm en keel beetje rust te gunnen...
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:19:21 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160227662
Antagel mag niet met medicatie die ik gebruik lees ik.
Ik gebruik wel Rennies omdat ik 's avonds veel maagzuur heb, maar het geïrriteerde komt echt door het spugen zelf.

Ik heb een goedje wat net als Emesafene spugen tegen moet gaan, alleen word ik er knetterduf van en het helpt niet afdoende helaas.

Honing is wel een goeie, ga ik straks even proberen. Niet aan gedacht :@
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:20:33 #113
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_160227699
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
Antagel mag niet met medicatie die ik gebruik lees ik.
Ik gebruik wel Rennies omdat ik 's avonds veel maagzuur heb, maar het geïrriteerde komt echt door het spugen zelf.

Ik heb een goedje wat net als Emesafene spugen tegen moet gaan, alleen word ik er knetterduf van en het helpt niet afdoende helaas.

Honing is wel een goeie, ga ik straks even proberen. Niet aan gedacht :@
Wat is de reden dat antagel niet mag? En zijn rennies dan wel veilig?
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 12:23:46 #114
269689 crew  Viv
pi_160227772
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
Er zijn ook nog andere medicijnen tegen zwangerschapsmisselijkheid als Suprimal of Emesafene niet werkt, ik zou toch even naar de huisarts gaan. :)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:24:37 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160227798
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:20 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Wat is de reden dat antagel niet mag? En zijn rennies dan wel veilig?
Op nuchtere maag schildklier medicatie innemen en in de ochtend is spugen het ergste.
Rennie mag je sneller erna innemen, Antagel 4 uur ervoor nemen (dan ben ik meestal nog niet wakker) of 2 uur erna en dan heeft het ook niet zo knetterveel nut meer.

Oh, Rennie ook zie ik nu, exact zelfde :')
Daar faal ik dan laatste tijd wel klein beetje mee. Hou er wel rekening mee, maar niet met die forse tijdmarges.

Heeft iemand een nieuw lijf voor me? :')
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:26:07 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160227833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Er zijn ook nog andere medicijnen tegen zwangerschapsmisselijkheid als Suprimal of Emesafene niet werkt, ik zou toch even naar de huisarts gaan. :)
We gaan straks weekendje weg, bel daarna inderdaad wel even :)
pi_160227855
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:05 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dan schelen we precies 2 weken. Ik ben vanochtend begonnen met Moeders voor Moeders. Uiteraard voordat de informatrice kwam nog even getest en een dikke knalstreep. 8-)
^O^ ik mag niet meeplassen, wel heel tof dat je een knalstreep had.
S. 2014
J. 2016
pi_160228845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:49 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Oeh, foto van je dekentjes en ik ben benieuwd welk merkje romper!
Merk van t rompertje is Lodger, heb er ook een leuke swaddle van gekocht, echt heel fijn spul voor de zomer lijkt mij.
Dekentjes zijn niet heel bijzonder. Vooral wiegdekentjes. Effen wit omdat onze slaapkamer en beddengoed ook veel wit is. En een dekentje voor de kinderwagen effen grijs. Én een meyco dekentje grijs met wolkjes voor het slaapkamertje.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:02:03 #119
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_160230634
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef Molo het volgende:
Ik blijf kotsen, word er beeeeetje gek van. Maar door geïrriteerde keel nu steeds bloed erbij...
Ik vermoed dat ik ondanks dat ik hele dagen licht misselijk ben geweest, het veel minder erg heb dan jij. Klinkt heftig.

Maar mij lukt het als ik het voel opkomen heel vaak om het binnen te houden. Ik blijf dan stokstijf staan, of liever ga zitten als stoel in de buurt. dan ga ik heel langzaam uitademen en vaak zakt het dan.
Maar nogmaals, ik denk dat jij het heftiger hebt dan ik, dus misschien dat dit een zinloos advies is.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_160232009
MissC je hebt het steeds over je dikke buik, maar ik zie nergens een foto?

Molo, arm ding. Ik zou toch even langs de huisarts gaan.

Wij hebben vandaag een bod gedaan op een heel leuk huis (onder voorbehoud van uiteraard) en ik zie ons daar al helemaal met zijn drietjes wonen O+
Ik hoop zo dat ons eigen huis definitief verkocht is en we dit huis krijgen!

Daarna liepen we langs een hele leuke kinderwinkel en mijn man werd gebeld en bleef buiten en ik liep per ongeluk die winkel in en toen

SPOILER
Ik zei nog als je nou niet ophoudt met bellen, koop ik de winkel leeg..
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:11:12 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160232575
Lekker bezig Arja! Huis en kleertjes shoppen _O_ *O*

Ik heb schattige jurkjes bij de HEMA gekocht O+
Zo cute, vind het stiekem echt supertof een meisje te krijgen O+

Ik ga dinsdag als ik weer thuis ben even huisarts bellen. Gaat goed komen. Ik eet en drink genoeg tussendoor, dus maak me geen zorgen verder. Voel me alleen lamlendig en dus zere keel van spugen ;)

Fijn weekend alvast allen!
Ik ben lekker whisky zuipen aanschouwen in de Ardennen :+
pi_160232885
Oh de hema O+
Daar ben ik ook al los gegaan. Op een paar pakjes met name. Kleine jurkjes heb ik niet gezien?

Prettig weekend molo!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:27:07 #123
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160232925
Vervelend Molo, dat je nog steeds zoveel spuugt. Je zou toch zeggen dat dat inmiddels wel een keer klaar mag zijn -O- Veel plezier met je weekendje weg! Hopelijk kan de huisarts daarna wat betekenen..

Arja, leuke kleertjes! En tof dat jullie een huis naar jullie zin hebben gevonden, hoop voor je dat het allemaal mooi uitpakt! En dat je oude huis inderdaad definitief verkocht is, dat scheelt ook een hoop stress...
En qua foto's, ik maak sowieso niet heel veel foto's (ook niet van mijn buik :@ ) en ik hoef niet echt herkenbaar op fok en zo... En een foto maken waar ik helemaal op sta en die naderhand weer bewerken om mezelf onherkenbaar te maken vind ik dan vaak weer te veel moeite :') Ik zal eens kijken of ik binnenkort iets kan fixen wat wat sneller kan...

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:14 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Is het iets wat je nu moet beslissen, of kan je tzt ook nog beslissen wat je wil? Ik snap het "nu kan het nog"-motto wel, maar ergens is het ook gewoon afwachten hoe je je voelt tijdens je verlof misschien? Het kan zijn dat je hartstikke moe bent en vooral veel rust wil nemen, maar het kan ook net zo goed dat je juist behoefte hebt om (op rustig tempo) toch nog een beetje bezig te zijn :)

Ik heb in elk geval er veel aan gehad om wel te proberen vooraf niet teveel van mezelf te verwachten in de laatste weken, maar ook niet vooraf al allerlei dingen uit te sluiten. Ik merk nu vooral dat de verplichtingen buiten de deur me zwaar vallen, maar dat ik binnenshuis het wél heel prettig vind om ook met m'n hoofd nog een beetje bezig te zijn :) Maar ik weet niet in hoeverre dat kan in jouw situatie, gewoon maar afwachten hoe je je voelt en kijken wat je kan..

@Molo, oei, dat klinkt naar! Ik heb vroeger veel Antagel gebruikt tegen een geïrriteerde slokdarm ivm braken, weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Bij bloed zou ik toch even de ha overwegen eigenlijk..
Ze willen van mijn werk eigenlijk volgende week horen wat ik van plan ben qua wel/niet afmaken. En het is ook niet zo dat ik het nog jaren kan laten liggen en daarna eens een keer afschrijven, want dan is het totaal niet relevant meer. Dus het voelt ook wel een beetje als 'nu of nooit'. En ik ben ook bang dat ik er straks, wanneer de kleine er is, helemaal geen zin meer in heb wegens andere prioriteiten en zo.
Maar als ik nu beslis om het toch af te willen maken en een werkplan opstel, dan is wel alles onder voorbehoud van hoe ik me voel en of het gaat. Mijn bazin heeft zelf nog een MBA gedaan tijdens haar zwangerschap terwijl ze ook al een kleintje rond had lopen en ze weet hoe zwaar het kan zijn. Haar advies voor mij is om het nu nog zoveel mogelijk te proberen af te ronden, als ik het inderdaad af wil ronden, omdat je na de geboorte helemaal niks kan zeggen over je eigen lichamelijke gesteldheid en over wat voor baby je hebt qua wel/niet makkelijk en zo. Het is ook niet zo dat er een deadline is dat het voor de geboorte per se klaar moet zijn. Maar meer dat het daarna helemaal onzeker wordt of en wanneer het nog af komt.

En eigenlijk is het gewoon zonde van al die jaren PhD om het uiteindelijk niet af te ronden. Zowel voor nu als voor de toekomst, want die extra titel opent wel meer deuren op de lange termijn. Maar het was gewoon vele malen makkelijker geweest als ik het af had kunnen ronden terwijl ik nog op de universiteit rondliep :')
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:29:29 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160232991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:25 schreef Arja het volgende:
Oh de hema O+
Daar ben ik ook al los gegaan. Op een paar pakjes met name. Kleine jurkjes heb ik niet gezien?

Prettig weekend molo!
Ze hadden niet veel hoor, maar wat ze hadden was heel cute O+
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:30:25 #125
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160233013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:25 schreef Arja het volgende:
Oh de hema O+

Prettig weekend molo!
Kleertjes O+ Ik wil ook!

Ik zei gister tegen man dat we nog een lijstje moesten maken van dingen die we nog voor de baby moeten hebben. De kamer is al bezorgd, samen met kinderwagen en box en de kamer wordt volgende week in elkaar gezet nadat de laatste muur behangen is *O*
Maar man dacht bij 'dingen voor de baby' vooral aan grote dingen die eventueel nog moeten, en dat dat allemaal best online kon en wanneer we dat dan konden laten bezorgen. Hij was even vergeten dat het kind ook nog kleding aan moet en zo en dat je dat soort dingen dus ook bij een Hema o.i.d. kunt halen. En dat het dan ook leuk is om gewoon zelf een winkel binnen te lopen om even te snuffelen. :P
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:33:05 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160233079
MissC, is ook gewoon veel bij elkaar zeg. Is stukje onbetaald verlof opnemen na officiële verlof een mogelijkheid? Dan heb je iets meer ruimte.

En spugen enzo, gaat waarschijnlijk niet meer over, wordt uitzitten. Moet zeggen dat net zoals nu, dat mevrouw hele koprollen en handstands aan het doen is in mijn buik, het ook wel weer heel fijn voelt en het gewoon waard is hoor O+
pi_160233271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Kleertjes O+ Ik wil ook!

Ik zei gister tegen man dat we nog een lijstje moesten maken van dingen die we nog voor de baby moeten hebben. De kamer is al bezorgd, samen met kinderwagen en box en de kamer wordt volgende week in elkaar gezet nadat de laatste muur behangen is *O*
Maar man dacht bij 'dingen voor de baby' vooral aan grote dingen die eventueel nog moeten, en dat dat allemaal best online kon en wanneer we dat dan konden laten bezorgen. Hij was even vergeten dat het kind ook nog kleding aan moet en zo en dat je dat soort dingen dus ook bij een Hema o.i.d. kunt halen. En dat het dan ook leuk is om gewoon zelf een winkel binnen te lopen om even te snuffelen. :P
Het enige dat wij hebben gekocht Is juist kleding.

Ik word bijna een beetje nerveus van mensen die alles al hebben of de kinderkamer al af hebben, zeker als ze korter zwanger zijn dan ik :@

Wij kopen ook eigenlijk niks nieuw. Alles staat op zolders van vrienden en familie en daar hebben we nu geen ruimte voor. Al zou ik nu al best graag bv de meubeltjes schilderen.
Ik heb geen overzicht over wat op welke zolder staat en wat je uberhaupt allemaal nodig hebt voor een baby.

In eerste instantie is een wiegje of co-sleeper, lakentjes, kruik, flesjes, spenen, aankleedkussen, tummytub en kinderwagen toch wel genoeg? Of mis ik iets heel belangrijks.
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 15:43:54 #128
269689 crew  Viv
pi_160233384
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Arja het volgende:
In eerste instantie is een wiegje of co-sleeper, lakentjes, kruik, flesjes, spenen, aankleedkussen, tummytub en kinderwagen toch wel genoeg? Of mis ik iets heel belangrijks.
Autostoeltje, box, draagdoek?
pi_160234158
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Autostoeltje, box, draagdoek?
Oh ja autostoeltje krijgen we ook van zolder. Maar ik denk dat we op mp ern bugaboo kinderwagen met maxicosi kopen. Box staat ook ergens op zoldee, maar is in dit huis wel krap. Draagdoek wil ik inderdaad nog kopen
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 16:18:05 #130
269689 crew  Viv
pi_160234314
Maxicosi op marktplaats kopen wordt afgeraden, omdat je dan niet weet of het ding ooit op de grond gestuiterd is, bij een aanrijding betrokken is geweest, al 10+ jaar oud is, etc. Het kan dan onzichtbare scheurtjes hebben waardoor het niet meer beschermt als je het hard nodig hebt. :{
pi_160237163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
Maxicosi op marktplaats kopen wordt afgeraden, omdat je dan niet weet of het ding ooit op de grond gestuiterd is, bij een aanrijding betrokken is geweest, al 10+ jaar oud is, etc. Het kan dan onzichtbare scheurtjes hebben waardoor het niet meer beschermt als je het hard nodig hebt. :{
Daar had ik nog niet aan gedacht dankjewel.

We zijn er al uit met de onderhandelingen voor het huis :D :o :D.
We zouden dan wel pas per 1 juli de sleutel krijgen, dus na de bevalling, want anders werd het wel krap met alle termijnen voor finacieringen enzo van ons oude huis en het nieuwe etc.
Nu hopen dat onze kopers volgende week eindelijk tekenen. Als ze nu alsnog afhaken, zou ik daar goed ziek van zijn.
pi_160237578
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Arja het volgende:

[..]

Oh ja autostoeltje krijgen we ook van zolder. Maar ik denk dat we op mp ern bugaboo kinderwagen met maxicosi kopen. Box staat ook ergens op zoldee, maar is in dit huis wel krap. Draagdoek wil ik inderdaad nog kopen
Box is bij een eerste kindje ook niet zo heel spannend. (Tenzij je een hond hebt oid)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 18:30:34 #133
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160237709
Wij hadden het net over een netje, dat we spannen over de box, onder 220V. Tot de geboorte dan hè? Anders wordt het poezenparadijs.

Dank voor meedenken over het werkdilemma. Heb mijn twijfel besproken met de excollega. Wie weet kan er een mouw aan worden gepast. Het lijkt te mooi om te laten lopen.

De hele dag al een pijntje in de onderbuik. Is vast van het groeien en/of bandenpijn.
pi_160237846
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:03 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Merk van t rompertje is Lodger, heb er ook een leuke swaddle van gekocht, echt heel fijn spul voor de zomer lijkt mij.
Dekentjes zijn niet heel bijzonder. Vooral wiegdekentjes. Effen wit omdat onze slaapkamer en beddengoed ook veel wit is. En een dekentje voor de kinderwagen effen grijs. Én een meyco dekentje grijs met wolkjes voor het slaapkamertje.
Thanks!
Aden&Anais is ook heel fijn, die hebben erg fijne doeken (grote ook) en ook rompertjes van hydrofiel zag ik vanmiddag! <3
pi_160237877
Arja, wat een goeie buit <3
pi_160237933
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef Arja het volgende:

Daarna liepen we langs een hele leuke kinderwinkel en mijn man werd gebeld en bleef buiten en ik liep per ongeluk die winkel in en toen

SPOILER
Ik zei nog als je nou niet ophoudt met bellen, koop ik de winkel leeg..
Ooh die wil ik ook! O+ O+ (maar ik moet nog twee weken tot ik weet welk smaakje het is ...)
pi_160240997
Ik heb op de negen maanden beurs 2 noppies zwangerschapsbroeken voor 75 euro gehaald en ik ben er zo blij mee O+ wat zitten die fijn en mooi!

Oh en nog wat rompertjes en een vet lief pakje en ik ben blij!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:35:51 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160241096
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:32 schreef Nazil het volgende:
Ik heb op de negen maanden beurs 2 noppies zwangerschapsbroeken voor 75 euro gehaald en ik ben er zo blij mee O+ wat zitten die fijn en mooi!

Oh en nog wat rompertjes en een vet lief pakje en ik ben blij!
Ooooh zie je! Fijn w/
pi_160241511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Quoi het volgende:
Wij hadden het net over een netje, dat we spannen over de box, onder 220V. Tot de geboorte dan hè? Anders wordt het poezenparadijs.
Wat hier hielp om de poes uit de box te houden: aluminiumfolie erin, en ballonnen.

In de box. Niet in de poes. oO< .
pi_160242826
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ooh die wil ik ook! O+ O+ (maar ik moet nog twee weken tot ik weet welk smaakje het is ...)
Ik denk dat jij ook een meisje krijgt!

Maar dat is nergens op gebaseerd.

Nog 2 weken wachten. Spannend. Hoeveel weken ben je dan?
pi_160246777
Over een week of 6 mag ik voor het eerst meemaken hoe het is om vader te zijn, kan niet wachten!

Nu hebben we deze week een gipsbuik gemaakt, alleen heb ik helaas geen inspiratie wat ermee te doen :( Iemand een leuk idee? Hoeft geen prominente plek in huis te krijgen.
pi_160247245
Eh.. Een hoed van maken? Fruitschaal? Leuk sleutelbakje? Op een sokkel in je slaapkamer neerzetten?

Volgens mij zijn gipsbuiken niet echt bedoeld om iets mee te 'doen' toch :') ? Categorie 'leuk aandenken', dacht ik meer.
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 23:44:50 #143
269689 crew  Viv
pi_160247376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:27 schreef koningshof111 het volgende:
Nu hebben we deze week een gipsbuik gemaakt, alleen heb ik helaas geen inspiratie wat ermee te doen :( Iemand een leuk idee? Hoeft geen prominente plek in huis te krijgen.
Ik googlede net op gipsbuik en er ging een wereld voor mij open. :D

Met enge handen:

Mooi kitsch is niet lelijk (oh ja, toch wel):

Met 3d-echo (en enge hand):

Ik zou er straks een foto van maken met de baby ernaast en het daarna wegmikken (de gipsbuik, niet de baby). :X
pi_160249569
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat hier hielp om de poes uit de box te houden: aluminiumfolie erin, en ballonnen.

In de box. Niet in de poes. oO< .
Niet als soort aluhoedje voor je ongeboren kindje nee?
:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:44 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]
Ik zou er straks een foto van maken met de baby ernaast en het daarna wegmikken (de gipsbuik, niet de baby). :X
Ohh verschrikkelijk :D. Maar ik zou er dan idd dat mee doen, dan desnoods die inlijsten als je er iets mee wil 'doen'.
pi_160252020
Niet mijn ding zo'n gipsbuik, van die enorme dingen die maar door je huis blijven slingeren omdat je ze niet zomaar weggooit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik denk dat jij ook een meisje krijgt!

Maar dat is nergens op gebaseerd.

Nog 2 weken wachten. Spannend. Hoeveel weken ben je dan?
19,5 week dan. Otje denkt hetzelfde :D (en ze wil haar zusje dan graag Otje noemen)
pi_160252324
Djenna wil de ene dag een broertje .. de andere dag een zusje :+ .

En ze heeft zelf ook een baby in de buik zegt ze. Wel schattig :)
  zaterdag 27 februari 2016 @ 08:21:30 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160252340
Ik krijg tegenwoordig geen kus meer van mijn nichtje, omdat ik stom ben volgens haar :D
De baby is wel lief vind ze dus dan krijg ik wel een extra dikke kus op mijn buik van haar _O-
pi_160252348
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Djenna wil de ene dag een broertje .. de andere dag een zusje :+ .

En ze heeft zelf ook een baby in de buik zegt ze. Wel schattig :)
O+

Als ik tegen saar zeg dat er een baby komt, zegt ze beeeebie en gaat dr pop halen. O+

om die dan keihard op de grond te gooien... :') :+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 27 februari 2016 @ 08:26:46 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160252388
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+

Als ik tegen saar zeg dat er een baby komt, zegt ze beeeebie en gaat dr pop halen. O+

Such love :+
pi_160252515
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Such love :+
Ja je voelt het hè :D
S. 2014
J. 2016
pi_160252623
Haha! Hier meestal een vertederde grote kleuter die straks zelfs wil helpen met luiers en zulks...

"Maar als ik genoeg heb van het gehuil zet ik wel een koptelefoon op / doe ik mijn kamerdeur dicht"
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160252642
Hier ook een peuter met een baby in de buik. En volgens hem heeft pappa dat ook. Grote broer niet, die heeft niet een dikke buik :+

En sinds de kleuter geaccepteerd heeft dat het een zusje is, neemt hij alle haarelastiekjes die hij waar dan ook vindt mee naar huis. Is voor het zusje. Ik heb hem maar voorzichtig verteld dat de kans groot is dat ze vrij kaal is bij de geboorte en dat ook wel even blijft... O+

En qua naam is kleuter er ook wel uit, Anna-Marie, net als zijn juf. O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_160252715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:51 schreef Lamb29 het volgende:
Haha! Hier meestal een vertederde grote kleuter die straks zelfs wil helpen met luiers en zulks...

"Maar als ik genoeg heb van het gehuil zet ik wel een koptelefoon op / doe ik mijn kamerdeur dicht"
Slimme meid :D
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 09:12:49 #154
269689 crew  Viv
pi_160252827
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:52 schreef Piekie81 het volgende:
En sinds de kleuter geaccepteerd heeft dat het een zusje is, neemt hij alle haarelastiekjes die hij waar dan ook vindt mee naar huis. Is voor het zusje.
O+ !! Hier nog geen peuters of kleuters in de omgeving, eerste kindje van vrienden is wel een peuter tegen de tijd dat ik (en zijn moeder) een dikke buik heb(ben).
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:16:11 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160252850
Lucas springt hier alleen op mijn buik als hij de kans krijgt. Wat nou baby? :') op het KDV wil hij wel alle baby's aaien en kusjes geven. En erop gaan liggen :')

Ik haak maar gewoon weer aan, lees alles mee maar nogal wat aan mijn hoofd dus reageren schiet er vaak bij in sorry.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160253402
Ik heb geen baby in m'n buik
Wel een krokodil of een Dino ( ligt eraan waar hij zin in heeft)
Oh en hij wil geen broertje en ook geen zusje... Gelukkig hebben we nog even te gaan haha
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_160253464
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:03 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik heb geen baby in m'n buik
Wel een krokodil of een Dino ( ligt eraan waar hij zin in heeft)
Oh en hij wil geen broertje en ook geen zusje... Gelukkig hebben we nog even te gaan haha
Nee hij wil een krokodino
S. 2014
J. 2016
pi_160254460
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+

Dat deed Djenna ook toen ik zwamger was van Boaz :X
Dus no way dat ik die twee een ogenblik onbewaakt liet toen Boaz er eenmaal was :+ :@

Tegenwoordig gaat het vaak wel goed :+
pi_160254515
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dat deed Djenna ook toen ik zwamger was van Boaz :X
Dus no way dat ik die twee een ogenblik onbewaakt liet toen Boaz er eenmaal was :+ :@

Tegenwoordig gaat het vaak wel goed :+
Ze wil baby's wel altijd aaien en troosten... 2 weken geleden op t cb was er een baby aan t krijsen en dan gaat ze wel kijken... t gaat alleen nog wat lomp en onbehouwen maar ja ze is ook pas 1.5
S. 2014
J. 2016
pi_160254814
Ik denk dat L0t inmiddels wel aan het babykroelen is
  zaterdag 27 februari 2016 @ 11:48:56 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160254898
Leuk hoe jullie kids omgaan met de baby in de buik. Mijn nichtjes zijn al 9 en 13 en houden heuze weddenschappen om het geslacht. Ook leuk :)

Vanmorgen weer een half uurtje hardgelopen en aansluitend ge-Mom-in-Balance-d :s) Dat hardlopen stelde weinig voor. Gewoon een kwartiertje naar een strandje, daar even uitpuffen en van het uitzicht genieten en dan weer terug. Bij MiB was het gezellig druk!

Het is alleen niet leuk om te horen "dat je bij mij nog niks ziet" :{ Omdat ik de afgelopen twee dagen een wat buikpijn-trekkend gevoel heb en me even niet geweldig voelde vanmorgen was dat even niet leuk om te horen. Gelukkig beurde mijn eigen vriendje me weer op toen ik thuis kwam en hij zei dat ik echt een mooi bolletje heb O+ Wat een wijf ben ik ook :')

L0t babykrielen jah? Heb ik dat gemist!
pi_160255638
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef Molo het volgende:
Antagel, drop, honing, vrieslollies of gewoon een ijsklontje.

Het sucks wel heel erg. Sterkte ermee.
pi_160256209
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:43 schreef Fien10 het volgende:
Ik denk dat L0t inmiddels wel aan het babykroelen is
Nee hoor, niks aan de hand hier ;(.
Maar het wordt de 29e dus nog even geduld :P.
pi_160257146
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ooooooooh het gaat echt op de 29e gebeuren he! :+
pi_160257478
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef Svane het volgende:

[..]

Ooooooooh het gaat echt op de 29e gebeuren he! :+
Yes, ik ben helemaal voor :%.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:37:24 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160258314
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Antagel, drop, honing, vrieslollies of gewoon een ijsklontje.

Het sucks wel heel erg. Sterkte ermee.
Drop en honing heb ik dit weekend mee, werkt wel beetje :)

En thanks :)
pi_160259313
Waaah Quoi hoe doe je dat? :o
Hier echt snel last van hartkloppingen momenteel dus moet een beetje mijn gemak houden :X
pi_160259910
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hahah dan blijft ze wel altijd jong! :P

Oooooh zo'n gelukkig wijffie hiero. M'n vriend heeft vandaag toen ik aan t werk was het bedje in elkaar gezet.
Nu alleen nog een stoel en gordijnen en dan is het kamertje af. En dat met nog niet eens 20 weken... :')
pi_160260040
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:00 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Oooooh zo'n gelukkig wijffie hiero. M'n vriend heeft vandaag toen ik aan t werk was het bedje in elkaar gezet.
Nu alleen nog een stoel en gordijnen en dan is het kamertje af. En dat met nog niet eens 20 weken... :')
daar word ik nu zenuwachtig van
pi_160260043
Hier stond de commode met 10 weken :') Vriend had het op z'n heupen, weer eens wat anders. Van de week heeft hij het bedje ook in elkaar gezet. Ben ruim 13 weken nu _O-
pi_160260239
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:04 schreef Arja het volgende:

[..]

daar word ik nu zenuwachtig van
Haha ik denk dat de meeste mensen pas beginnen aan het kamertje rond de 25 weken hoor. Maar ik vind het zo leuk om te doen. Ik loop nu ook al 20x per dag het kamertje in. En dan hang ik iedere dag een ander pakje aan het kapstokje.. :')
pi_160260241
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:00 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Wow, dat is al heel vlug!
De vorige (en eerste) keer begonnen we bij 18 weken met het maken van een commode en dat vond ik toen echt al heel voortvarend. :D Voor m'n gevoel was ik pas net zwanger!
Nu met 29 weken heb ik al wat spulletjes verzameld en al klaar staan van de vorige keer, maar het echt 'klaar maken' voor de baby komt pas over een paar weken. Nu speelt het mee dat we nu net verhuisd zijn en nog aan het klussen en zo, waardoor ik nog niet echt de ruimte heb om al dingen echt klaar te maken voor de baby. En we zijn wat minder conventioneel en maken geen aparte babykamer bijvoorbeeld, dus daar ben ik ook helemaal niet mee bezig. Het plekje dat de baby bij ons in bed krijgt, dat komt met de bevalling. :) Het is nu meer kleertjes en spulletjes hamsteren die ik zelf echt belangrijk vind om in orde te hebben voor de geboorte en die dan zo langzaamaan plekjes veroveren in het huis.

De hangwieg die ik vorige keer kreeg van mijn broertje bijvoorbeeld, die gaan we in de woonkamer zetten voor een klein poosje, ipv een box/kinderwagen. Maar dat komt ook pas echt tegen het einde van de zwangerschap, dat 'cluttered' teveel nu nog, zo middenin het dozen uitpakken.. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door elamanilo op 27-02-2016 16:25:06 ]
pi_160260328
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:04 schreef Nazil het volgende:
Hier stond de commode met 10 weken :') Vriend had het op z'n heupen, weer eens wat anders. Van de week heeft hij het bedje ook in elkaar gezet. Ben ruim 13 weken nu _O-
Wut, zo snel al :o

Wij hebben wel al voor de 12 weken van alles uitgezocht qua babykamer en zo, maar dat kon kosteloos geannuleerd worden indien er iets mis zou gaan dus dat durfden we wel aan. Maar het is van de week pas bezorgd en de meubels worden volgend weekend in elkaar gezet, dat ben ik ruim 26 weken. Vind ik eigenlijk nog best snel maar toch voelt het ook wel fijn dat het dan maar klaar staat. Kan ik me daarna storten op kleertjes om de kast te vullen O+

En het is tof als we dan de housewarming doen, dat we ook meteen een babykamer kunnen showen :D
pi_160261051
Ik vind het ook belachelijk maar ja :')
pi_160261104
Ik durf nog helemaal niks te kopen nog :D
Heb m'n vakantie nog niet eens geannuleerd voor in mei :+ Doe ik na de volgende echo van as. donderdag (12wkn) misschien wel :@
:)
pi_160261206
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:00 schreef Soof-87 het volgende:
Ik durf nog helemaal niks te kopen nog :D
Heb m'n vakantie nog niet eens geannuleerd voor in mei :+ Doe ik na de volgende echo van as. donderdag (12wkn) misschien wel :@
Waarom zou je je vakantie van mei annuleren? Of heb je geboekt naar een Zika gebied...
pi_160261572
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Waarom zou je je vakantie van mei annuleren? Of heb je geboekt naar een Zika gebied...
Een lang weekend weg naar Mallorca met 14 andere vrouwen. Stappen, uitgaan, roes uitslapen en opnieuw. :+

Nah, ik pas :')
  zaterdag 27 februari 2016 @ 17:22:03 #178
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_160261660
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Een lang weekend weg naar Mallorca met 14 andere vrouwen. Stappen, uitgaan, roes uitslapen en opnieuw. :+

:D Ja, dat is te begrijpen.
pi_160261828
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Oh ja dat snap ik :D
pi_160261865
:+ :D

Heb gelukkig een goede annuleringsverzekering :Y
pi_160262255
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:16 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Haha ik denk dat de meeste mensen pas beginnen aan het kamertje rond de 25 weken hoor. Maar ik vind het zo leuk om te doen. Ik loop nu ook al 20x per dag het kamertje in. En dan hang ik iedere dag een ander pakje aan het kapstokje.. :')
Snap ik.

Maar omg volgende week ben ik al 25 weken en er is geen kamertje :o
De tijd gaat ineens bizar snel.
pi_160262476
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef Arja het volgende:

[..]

Snap ik.

Ja en dat is dus nog maar 12 weken tot aan de 37 weken en das maar 3 maanden en das Veel Te Snel :o

Zo gaat dat dan in mijn hoofd zo'n beetje :')
pi_160263510
Ooo wat lijkt me dat leuk om HET kamertje in te richten *;
pi_160263944
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 18:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja en dat is dus nog maar 12 weken tot aan de 37 weken en das maar 3 maanden en das Veel Te Snel :o

Zo gaat dat dan in mijn hoofd zo'n beetje :')
Ik vind het ook wel leuk dat de tijd snel gaat en mijn buik duidelijker zwanger en ik heb gewoon zo veel zin in mijn verlof ons leven met zijn drietjes
pi_160266363
Zodra wwij het geslacht weten gaan we de kamers herverdelen. De eerste tijd slaapt buikbaby in de wieg bij ons op de kamer.

Kindje 1 sliep vanaf dag 1 op haar eigen kamer en dat vond ik maar niks. Dus toen voor kindje 2 een wieg gescoord. Na 4 weken is die toen naar zijn eigen kamertje gegaan. Werd te groot/zwaar voor ee wieg en ik vertrouwde de bodem niet.

Zal nu wel langer duren aangezien ik voor bv wil gaan. Dus blijft wat langer bij ons op de kamer O+ . Desnoods veranderen we de bodem met iets.
pi_160267249
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Drop en honing heb ik dit weekend mee, werkt wel beetje :)

En thanks :)
Helaas ook veel gespuugd tijdens mijn zwangerschappen.

Respect dat je nog werkt
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:21:27 #187
52229 Chanty
pi_160268083
Ik heb me vandaag een slag in de rondte geshopt qua babykleertjes O+ maar nog niet Het eerste pakje gevonden. En een aantal weken geleden vond ik het nog niet boeiend dat hele eerste pakje, nu is niks leuk genoeg :+ hormonen...
pi_160268512
Hier het kamertje nu pas klaar ;) 36.3wk vandaag. Tenminste alleen nog wat puntjes op de i

Kindloos weekend hier :o.. Kleuter uit logeren. Ws laatste keer "met 2en" voor een lange tijd.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160268624
Geniet er van Lamb, lekker uitslapen! O+
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:41:09 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160268872
Oh heerlijk Lamb! Dat hadden wij voor vorig weekend gepland... :')

En hier is de babykamer voor het oog afgemaakt door mijn moeder terwijl ik in het ziekenhuis lag :X En ik heb er nog allerlei plannetjes mee qua decoratie, maar dat gaat dan maar de komende tijd gebeuren.
pi_160269206
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk Lamb! Dat hadden wij voor vorig weekend gepland... :')

En hier is de babykamer voor het oog afgemaakt door mijn moeder terwijl ik in het ziekenhuis lag :X En ik heb er nog allerlei plannetjes mee qua decoratie, maar dat gaat dan maar de komende tijd gebeuren.
En nu zag ik al allemaal prachtige babyfoto's van jullie mooie elvenmannetje O+

Geniet ze Lamb!
  zondag 28 februari 2016 @ 02:31:39 #192
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160275991
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef Arja het volgende:

[..]

Snap ik.

Ik ben vandaag 25 weken en heb de levering van de babykamer uitgesteld naar begin april.. Zou niet weten waarom ik m eerder moet hebben.. 😊
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 28 februari 2016 @ 02:32:34 #193
220609 Nouk84
pi_160276001
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:21 schreef Chanty het volgende:
Ik heb me vandaag een slag in de rondte geshopt qua babykleertjes O+ maar nog niet Het eerste pakje gevonden. En een aantal weken geleden vond ik het nog niet boeiend dat hele eerste pakje, nu is niks leuk genoeg :+ hormonen...
Daar heb ik ook last van! Ik vind alleen niet dat het ligt aan m'n hormonen, maar aan stomme pakjes 😜
  zondag 28 februari 2016 @ 02:33:30 #194
220609 Nouk84
pi_160276014
Wij zijn nu op onze so-called babymoon, in Florida. Genieten hier, en voel me goed, dus dat is erg fijn 😊
  zondag 28 februari 2016 @ 03:39:59 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160276516
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Helaas ook veel gespuugd tijdens mijn zwangerschappen.

Respect dat je nog werkt
Ik heb erg leuk werk, dat scheelt O+

Nu helaas weer wakker. Nog nooit slaapissues gehad in mijn leven, maar wat irritant is dat zeg _O-
We zijn weekend weg met club vrienden, dus ik ga de ontbijttafel zo maar dekken, doe ik tenminste nog iets nuttigs :')

Gelukkig lekker de mogelijkheid wel om later nog lekker even bij te tukken :z
  zondag 28 februari 2016 @ 03:42:16 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160276519
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 02:33 schreef Nouk84 het volgende:
Wij zijn nu op onze so-called babymoon, in Florida. Genieten hier, en voel me goed, dus dat is erg fijn 😊
Tof! wij gaan over paar weken ook nog op vakantie, nog eventjes met zijn tweetjes weg naar Portugal. Luxe kamperen in retro Volkswagen bus, toch kamperen, maar dan zonder in tentje te hoeven kruipen enzo.
Heerlijk, zin in!

Veel plezier nog, geniet er heerlijk van!
pi_160277171
Geniet ervan Nouk! Florida O+

Molo ook een vakantie op de planning, heerlijk! Zo bijzonder die laatste keer met z'n tweetjes en stiekem toch al drietjes weg *; Hopelijk pak je nog een beetje slaap btw..

Lamb, geniet met z'n tweetjes!

En wow, wat een snelle kamertjes lees ik hier! Leuk, die mannen die het op hun heupen hebben :D Wij zijn wel vroeg aan de slag gegaan met wat we wilden, maar hebben geloof ik tot 24 weken gewacht met alles definitief bestellen (en de stoel kwam pas vorige week ivm leverproblemen, dus technisch heeft het hier ook best lang geduurd voor alles af was :P). Manlief is wel al vrij vroeg aan de gang gegaan met het maken van een boekenkast, maar voor de rest vond ik het fijner om iig al een goeie 20-weken echo gehad te hebben. Maar elke timing is goed lijkt me, zowel het vroeg alles klaar hebben als lekker tijdens je verlof in de babykamer scharrelen O+

Hier 37 weken *O* *O* Lig sinds 4 uur wakker (honger), toch maar uit bed gegaan en een serietje gekeken. Vanmiddag een lunch met m'n ouders (wrs de laatste voor de ks), verder thuis wat rommelen, zie er naar uit. Had bedacht dat ik m'n garderobe maar eens goed uit ga zoeken, even kijken wat bv-proof is en vooral veel oude meuk die nu maar eens weg moet.

Gister zijn we trouwens naar de schoonouders gegaan, zag er vooraf nogal tegenop maar volgens mij is het kwartje dan toch gevallen. Vlak voor we weggingen zei sm tegen mijn man dat ze vanaf nu de telefoon dag en nacht naast het bed hebben liggen voor als de baby komt, maar dat ze ook wel begreep dat iedereen het uiteindelijk op z'n eigen manier doet rond een geboorte. Het was duidelijk wat haar voorkeur had ;), maar heel fijn dat ze het zei, dat neemt best wat druk weg :)
pi_160277496
Vriend hier vond het wat vroeg om nu al (10w) wolkleertjes in te slaan. En ik heb nog wel een draagdoek van hem gekregen paar weken terug :'). En wat voor eentje :D. Maar, "misschien heb ik er volgende week wel een andere mening over".
pi_160277545
37 weken voor Ono! *O*

Hier was het 6.10 en niet eens door mij maar door dreumes.. nog geprobeerd in ons bed verder te slapen maar nee... geen succes.
:O

Gisteren hebben we onze ouders verteld dat er een 2e komt... waren erg enthousiast O+

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  zondag 28 februari 2016 @ 09:33:46 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160277942
Molo, wat een misère met dat misselijke gedoe van jou. Hopelijk werkt de drop en/of honing. Ik zou mezelf heel zielig vinden, maar daar schiet je natuurlijk weinig mee op. Hopelijk houdt het op de een of andere manier toch een keer op (voor je UD :P ).

Voor L0t wachten we dan netjes tot de 29e. Fijn hoor, zo'n nauwkeurige prognose ;)

En al babykamertjes! Wij hebben gisteren ons kamp opgeslagen in een fijne horeca-gelegenheid en hebben de babykamer op papier uitgedacht O+ Dat was heel leuk om te doen! En gelukkig matchen we zo goed qua wensen. Er moet lig een hoop worden 'uitgemest' voor die tijd. Het is nu nog een rommel/studeerkamer. Maar ik ga straks even wat maten opnemen.

Mijn moeder schijnt nog een schommelwiegje te hebben. Precies mijn idee voor de eerste tijd in de slaapkamer. Ik zie mezelf al half tukkend een tikje tegen dat wiegje geven en dat de babs dan weer lekker gaat slapen :') (Laat mij in de waan ;) )

Nouk84: Florida O+

Ono, supergoed dat je je schoonouders hebt getemperd!

Gewoonmezelf, wat leuk om het zo aan te kondigen. Je zei dus verder niks en liet alleen je dochter rondlopen in dat shirtje? Te leuk!

Ik ga straks eerst lunchen met een vriendin en vanavond schuiven we aan bij vrienden. Ik vreet mezelf intussen een ongeluk. Ik blijf maar honger hebben! Er zijn nog geen kilo's aan, dus alles gaat lineus rectus naar onze reus-in-wording :)
  zondag 28 februari 2016 @ 09:34:06 #201
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160277945
Ik leer het wel, dat meelezen :P
pi_160277950
Vandaag ben ik 29 weken en ik moet al de hele week zoveel denken aan Elva... Aan alles, dat er nu ook zo'n heel af babytje in mijn buik zit... ik ben telkens enorm opgelucht als de baby in m'n buik beweegt. Bij het minste buikpijntje zit ik op het puntje van m'n stoel.. Aan hoe mooi, klaar, af, perfect kleine Elva al was bij haar geboorte...
pi_160277979
Ahh super tofgm!

Kan wel merken dat ik zwanger ben door al die maffe dromen. Droomde vannacht dat ik een geplande ks zou moeten ondergaan omdat er iets niet goed was met het hartje van buikbaby. En toen werd ik heel heel heel boos op de gynaecoloog die mij dat vertelde, omdat ons nooit ergens gedurende de zw.schap was verteld dat er iets niet in orde zou zijn. Toen zei ik dat ik gewoon ging bevallen tenzij zij mij konden overtuigen dat een ks echt beter was. En toen liep ik kwaad het zkh uit en riep ik dat ik wel in een ander zkh ging bevallen alshet zover was.

En toen werd ik wakker :')
pi_160278006
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:33 schreef Quoi het volgende:
Molo, wat een misère met dat misselijke gedoe van jou. Hopelijk werkt de drop en/of honing. Ik zou mezelf heel zielig vinden, maar daar schiet je natuurlijk weinig mee op. Hopelijk houdt het op de een of andere manier toch een keer op (voor je UD :P ).

Voor L0t wachten we dan netjes tot de 29e. Fijn hoor, zo'n nauwkeurige prognose ;)

En al babykamertjes! Wij hebben gisteren ons kamp opgeslagen in een fijne horeca-gelegenheid en hebben de babykamer op papier uitgedacht O+ Dat was heel leuk om te doen! En gelukkig matchen we zo goed qua wensen. Er moet lig een hoop worden 'uitgemest' voor die tijd. Het is nu nog een rommel/studeerkamer. Maar ik ga straks even wat maten opnemen.

Mijn moeder schijnt nog een schommelwiegje te hebben. Precies mijn idee voor de eerste tijd in de slaapkamer. Ik zie mezelf al half tukkend een tikje tegen dat wiegje geven en dat de babs dan weer lekker gaat slapen :') (Laat mij in de waan ;) )

Nouk84: Florida O+

Ono, supergoed dat je je schoonouders hebt getemperd!

Gewoonmezelf, wat leuk om het zo aan te kondigen. Je zei dus verder niks en liet alleen je dochter rondlopen in dat shirtje? Te leuk!

Ik ga straks eerst lunchen met een vriendin en vanavond schuiven we aan bij vrienden. Ik vreet mezelf intussen een ongeluk. Ik blijf maar honger hebben! Er zijn nog geen kilo's aan, dus alles gaat lineus rectus naar onze reus-in-wording :)
Mijn moeder doet meestal saar dr jas uit en nu dus ook... en saar wil weglopen want speelgoed en konijn en jeeej opa... en toen zag mn ma nog net dat shirt... gevolgd door een " ik wist t wel"... :P

Fijn dat jullie op 1 lijn zitten wb babykamer.

Fijn he dat dromen twink... :P

Ela :*
S. 2014
J. 2016
pi_160278341
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 03:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Tof! wij gaan over paar weken ook nog op vakantie, nog eventjes met zijn tweetjes weg naar Portugal. Luxe kamperen in retro Volkswagen bus, toch kamperen, maar dan zonder in tentje te hoeven kruipen enzo.
Heerlijk, zin in!

Veel plezier nog, geniet er heerlijk van!
Lurker hier, maar dat kamperen in zo'n busje lijkt me echt supercool! Afgelopen september waren wij ook in zuid Portugal en het was geweldig!
  zondag 28 februari 2016 @ 10:19:10 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160278388
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:15 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Lurker hier, maar dat kamperen in zo'n busje lijkt me echt supercool! Afgelopen september waren wij ook in zuid Portugal en het was geweldig!
Lurkers gonna lurk *O*

Ik ben er één keer eerder geweest, maar goede vriendin is Portugees dus ik krijg veel van de cultuur (lees: vooral eten :+ ) mee hahaha.
Enorm veel zin in, gaaf land!
  zondag 28 februari 2016 @ 10:20:21 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160278414
Trouwens gedroomd hier net dat ik iedereen ging bellen met de naam en dat iedereen de naam stom vond :') ;(
En mijn moeder zei maar dat we de naam maar moesten veranderen in iets normaals :')
pi_160278435
Och lieve Ela :* ik begrijp het maar weet niet zo goed wat te zeggen, dus gewoon even :*
  zondag 28 februari 2016 @ 10:22:39 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160278458
Ik heb het even gemist denk ik, maar waar maak je je zorgen om Ela?
pi_160280080

Ik heb de hele nacht al krampen. Na een bad zijn ze nog steeds niet over. Ik hoop dat het groei is -O- 17 weken vandaag
pi_160280238
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:13 schreef Fieder het volgende:

Ik heb de hele nacht al krampen. Na een bad zijn ze nog steeds niet over. Ik hoop dat het groei is -O- 17 weken vandaag
Je banden?
S. 2014
J. 2016
pi_160280314
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:34 schreef elamanilo het volgende:
Vandaag ben ik 29 weken en ik moet al de hele week zoveel denken aan Elva... Aan alles, dat er nu ook zo'n heel af babytje in mijn buik zit... ik ben telkens enorm opgelucht als de baby in m'n buik beweegt. Bij het minste buikpijntje zit ik op het puntje van m'n stoel.. Aan hoe mooi, klaar, af, perfect kleine Elva al was bij haar geboorte...
Oh ela toch :* Ik snap je angst zo goed, ik hoop dat je dit er gewoon kan laten zijn en durft te vertrouwen op je lichaam. Ik heb geen glazen bol, dus een voorspoedige afloop kan ik je niet beloven. Maar de kans dat je over 11 weken een levend kindje in je armen hebt is enorm groot. Zoek de rust in jezelf en vertrouw er op dat je lichaam jou signalen geeft als er dingen niet goed gaan. Luister goed naar je oermoedergevoel (en schakel het niet uit, zoals ik deed..) en dan doe je alles wat in je macht ligt :*
pi_160280378
Pff sinds vrijdag erge last van mijn schouder. En google is not your friend als je opzoekt 'erge schouderpijn bij 8 weken zwangerschap'. Morgen huisarts of verloskundige bellen.
pi_160280585
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je banden?
Ja? Dat zijn meer steken toch? Dit is echt menstruatiekramp achtig. Pcm doet ook niks. Hoop dat t zo wegtrekt, wordt er behoorlijk onzeker van.
pi_160280787
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef Fieder het volgende:

[..]

Ja? Dat zijn meer steken toch? Dit is echt menstruatiekramp achtig. Pcm doet ook niks. Hoop dat t zo wegtrekt, wordt er behoorlijk onzeker van.
Waarom bel je de vk niet?
pi_160280830
Gewoon even bellen Fieder, daar zijn ze voor!
  zondag 28 februari 2016 @ 13:06:47 #217
52229 Chanty
pi_160281395
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van! Ik vind alleen niet dat het ligt aan m'n hormonen, maar aan stomme pakjes 😜
Dat ook. Veel vind ik wel leuk maar te druk voor een eerste pakje of het is te saai. En ik wil perse een boxpakje/ jumpsuit/ oid uit 1 deel als eerste pakje :')

Als iemand nog tips heeft voor leuke merken /online winkeltjes? ik vind merken als Maxomorra, Duns Sweden en More than a fling erg leuk maar te druk qua kleuren en prints voor een pasgeborene. Heb liever iets in pasteltinten met een subtiele print of schattige plaatje erop. Hoeft niet perse roze. En geen teksten als 'baby girl' 'born in 2016' oid :')

Nouk florida is tof! Absoluut een rondje over die eilandenrij cruisen!

Fieder ik zou gewoon even bellen als het niet goed voelt.

Lucas wijst sinds gister naar mijn buik als ik vraag waar de baby is een aait en kust hem O+
pi_160281512
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef Fieder het volgende:

[..]

Bel maar gewoon ff Fieder!
:*
pi_160281949
Het is zondag :@ en ze kunnen toch niks doen. Ik ga even een dutje doen, als het straks nog zo erg is bel ik wel even. Bedankt :*
pi_160282077
Idd even bellen fieder. Al is het maar voor je eigen geruststelling.
Ik had vandeweek ook enorme banden/buikspierpijn. En die waren continue aanwezig. Had wel een reden want heb een reanimatie gehad die erg lang duurde. Heb je toevallig niet iets gedaan waardoor je spieren of banden overbelast kunnen zijn?

Ik wil ook het kamertje klaar maken O+ zn zin in. Gisteren hebben we een bed voor peuter besteld en voor de babykamer behang en verf uitgezocht. Nu nog de kamer leeg ruimen en dan kunnen we aan de slag.

Molo veel plezier nog op je weekendje weg. Was het ontbijt lekker?
Ik hoop dat het spugen snel stopt. Lijkt me echt klote. Super knap van je dat je gewoon doorgaat met alles

Chanty wat lief van L O+
Mats die doet dat ook, ik vind het zo schattig. Alleen is het even wat minder als we ergens anders zijn en hij trekt mijn trui ineens omhoog :')
pi_160282177
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Fieder het volgende:
Het is zondag :@ en ze kunnen toch niks doen. Ik ga even een dutje doen, als het straks nog zo erg is bel ik wel even. Bedankt :*
Ze kunnen op zondag ook wel wat doen. Al is t maar het hartje luisteren en je geruststellen.
Hopelijk is het straks gewoon weg
pi_160282335
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Ze kunnen op zondag ook wel wat doen. Al is t maar het hartje luisteren en je geruststellen.
Hopelijk is het straks gewoon weg
+1. Zij weten als geen ander dat ze geen ma-vr, 9-5 baan hebben, zwangerschappen en baby's houden zich niet aan kantoortijden.
  zondag 28 februari 2016 @ 13:52:01 #223
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160282424
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat ook. Veel vind ik wel leuk maar te druk voor een eerste pakje of het is te saai. En ik wil perse een boxpakje/ jumpsuit/ oid uit 1 deel als eerste pakje :')

Als iemand nog tips heeft voor leuke merken /online winkeltjes? ik vind merken als Maxomorra, Duns Sweden en More than a fling erg leuk maar te druk qua kleuren en prints voor een pasgeborene. Heb liever iets in pasteltinten met een subtiele print of schattige plaatje erop. Hoeft niet perse roze. En geen teksten als 'baby girl' 'born in 2016' oid :')
Fresk? Of nOeser?

Oa hier: http://www.dekleinevogela(...)es/#article_33116199
pi_160282655
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

+1. Zij weten als geen ander dat ze geen ma-vr, 9-5 baan hebben, zwangerschappen en baby's houden zich niet aan kantoortijden.
Ik werd laatst zelfs op zondag gebeld door de verloskundige om een nagesprek te houden na mijn miskraam. Voor mij echt geen probleem, maar het geeft ook aan dat zij gewoon op zondag werken.
  zondag 28 februari 2016 @ 14:15:06 #225
52229 Chanty
pi_160282982
quote:
Fresk heeft een paar hele mooie ja, even uitzoeken welke maat want 0-3 maanden is wat vaag. Noeser had ik ook wat mooie gezien maar door waren er niet in maat 50 en ik ga er vanuit dat baby in maat 50 al ruim zit als ik terug denk aan Lucas.
  zondag 28 februari 2016 @ 14:18:15 #226
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160283084
O ja, noeser valt smal en lang, en 50-56 is dan echt te groot als je een kleine baby verwacht. Ik had een eerste pakje van prenatal, weet even niet hoe die lijn heet, maar was heel rustig, wit met kleine zwarte en grijze driehoekjes O+ Was een maat 50, maar die viel klein. Paste perfect bij mijn baby van 48cm en 2600gram.
  zondag 28 februari 2016 @ 14:40:06 #227
52229 Chanty
pi_160283849
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef mousemicky het volgende:
O ja, noeser valt smal en lang, en 50-56 is dan echt te groot als je een kleine baby verwacht. Ik had een eerste pakje van prenatal, weet even niet hoe die lijn heet, maar was heel rustig, wit met kleine zwarte en grijze driehoekjes O+ Was een maat 50, maar die viel klein. Paste perfect bij mijn baby van 48cm en 2600gram.
Oh dat was idd een mini dan! alleen een driehoekjes of streepjesprint vind ik dan weer saai :@ bv een gebroken wit pakje met een schattige beertje oid erop vind ik prima. Vind het eerste pakje van Lucas nog steeds geweldig maar om die ook als eerste pakje te doen voor Judith voelt raar.

Zie net dat ze bij fresk ook de maat newborn hebben, dat zou goed moeten komen O+
  zondag 28 februari 2016 @ 14:47:38 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160284107
Die Scandinavische retrokleertjes zijn echt té schattig O+

Hier stuiterbaby in mijn buik, gezellig O+
Zonnetje schijnt in mijn slaapkamer, rest van de club hier is survivallen dus ik ga lekker even een tukje doen O+
pi_160284157
quote:
Ohhh die met die O+ Olifantjes O+ en die met die O+ Stippen O+ of toch de O+ Vogeltjes O+

Of allemaal :')

Mijn man vermoordt me. Ik kan helemaal niet minder gaan werken straks als er zo veel leuke kleertjes zijn en ik van alles ga rammelen.
  zondag 28 februari 2016 @ 15:42:03 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160285725
Ik hoor vandaag alleen maar dat je nog niks ziet :{ Ik ben ook afgevallen zag ik vanmorgen, maar er zit een heeeeel subtiel opplakbuikje.

Groei, baby, GROEI!

Fieder, hopelijk zakt het. Anders gewoon bellen, echt.
pi_160286169
Ik heb een mooi pakje in mint van Noppies. Valt wel heel klein. En ik heb ook wat geshopt bij Next en andere Engelse winkels, want die doen wat meer dan roze voor meisjes. En uiteindelijk toch een best meisjesachtig eerste pakje:

Fieder, is het al wat gezakt? En gewoon bellen idd :Y

Ela :* Ik vond die termijn ook extra spannend en Elva was vaak in mijn gedachte rond die tijd. Ik bel ook wat laagdrempeliger merk ik. En lieve LE :*
  zondag 28 februari 2016 @ 16:35:21 #232
52229 Chanty
pi_160287692
Die idd schattig ja dot O+ ik zal die merken ook eens bekijken. En idd de olifantjes en en roze vossenpakje van Fresk zijn hier goede kanshebbers O+
  zondag 28 februari 2016 @ 16:39:19 #233
52229 Chanty
pi_160287837
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef Quoi het volgende:
Ik hoor vandaag alleen maar dat je nog niks ziet :{ Ik ben ook afgevallen zag ik vanmorgen, maar er zit een heeeeel subtiel opplakbuikje.

Groei, baby, GROEI!

Fieder, hopelijk zakt het. Anders gewoon bellen, echt.
Weet dat het lastig is maar trek het je niet aan. Het formaat van je buik zegt niks over hoe het met de baby gaat. Kijk eens rond in het buikentopic. Sommigen hebben met 20 weken nog maar een heel subtiel buikje waar anderen met die termijn compleet ontploft zijn. Dat ontwikkelt zich bij iedereen anders. En bedenk ook dat mensen niet weten waar ze het over hebben. De een zegt tegen mij dat mijn buik klein is terwijl de ander geschrokken naar mijn buik kijkt als ik zeg dat ik net over de helft ben en zegt: oh dan moet je nog even!
pi_160289469
Niet helemaal bijgelezen, want weer aan het klussen dit weekend...

Ela, veel sterkte deze tijd. Hoop dat het je niet te zwaar valt nu. Hopelijk denk je hier over een week of twee wat minder aan.

Ik ben nu bijna 29 weken en hier ook nog geen babykamer. Nou ja, de kamer zelf is er, geschilderd en met vloerbedekking, maar er staat nog niets in. Heb net gordijnen besteld en de rest komt vanzelf over een paar weken. Baby zal in eerste instantie in de cosleeper bij ons op de kamer komen. Eerst de rest van het huis maar wat meer presentabel krijgen.

Ook nog geen eerste pakje hier. Ook nog niet echt over nagedacht. Ik heb de leukste pakjes juist in een iets grotere maat, in de hoop dat hij het dan wat langer aan kan. Maar door jullie krijg ik ineens ook de neiging om voor een eerste pakje te gaan shoppen.

Ik heb morgen een echo. Ben stiekem wel weer benieuwd!
pi_160289828
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 15:55 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een mooi pakje in mint van Noppies. Valt wel heel klein. En ik heb ook wat geshopt bij Next en andere Engelse winkels, want die doen wat meer dan roze voor meisjes. En uiteindelijk toch een best meisjesachtig eerste pakje:

[ afbeelding ]

Fieder, is het al wat gezakt? En gewoon bellen idd :Y

Ela :* Ik vond die termijn ook extra spannend en Elva was vaak in mijn gedachte rond die tijd. Ik bel ook wat laagdrempeliger merk ik. En lieve LE :*

Die is leuk zeg O+
S. 2014
J. 2016
pi_160290231
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:40 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh dat was idd een mini dan! alleen een driehoekjes of streepjesprint vind ik dan weer saai :@ bv een gebroken wit pakje met een schattige beertje oid erop vind ik prima. Vind het eerste pakje van Lucas nog steeds geweldig maar om die ook als eerste pakje te doen voor Judith voelt raar.

Zie net dat ze bij fresk ook de maat newborn hebben, dat zou goed moeten komen O+
Dit is mijn baby in maat newborn van Fresk. Je ziet dat de mouwen nog wat ruim en lang zijn, en de boord bij de hals.

Ze was hier 9 weken oud :')
  zondag 28 februari 2016 @ 18:02:35 #237
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160290325
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:39 schreef Chanty het volgende:

[..]

Weet dat het lastig is maar trek het je niet aan. Het formaat van je buik zegt niks over hoe het met de baby gaat. Kijk eens rond in het buikentopic. Sommigen hebben met 20 weken nog maar een heel subtiel buikje waar anderen met die termijn compleet ontploft zijn. Dat ontwikkelt zich bij iedereen anders. En bedenk ook dat mensen niet weten waar ze het over hebben. De een zegt tegen mij dat mijn buik klein is terwijl de ander geschrokken naar mijn buik kijkt als ik zeg dat ik net over de helft ben en zegt: oh dan moet je nog even!
Bij R kreeg ik steeds met 16 weken te horen dat het vast nog maar een paar dagen zou duren.. Ik vond dat zo enorm naar :@ En als je dan zegt nou nee hoor. Ohhhhh dan is het een vierling }:|

Als je zwanger bent dan vinden mensen het ineens heel normaal om vanalles over je lichaam te zeggen. Ja ik heb een dikke kont, ja ik heb een dikke buik.. Ja ik heb puistjes, nee dat fabeltje klopt niet.. Ik vind dat zo apart.. :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 28 februari 2016 @ 18:06:45 #238
52229 Chanty
pi_160290417
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dit is mijn baby in maat newborn van Fresk. Je ziet dat de mouwen nog wat ruim en lang zijn, en de boord bij de hals.

[ afbeelding ]

Ze was hier 9 weken oud :')
Cute O+ las al dat het groot valt. Ik ga m gewoon in newborn bestellen en dan zien we wel, heb anders genoeg andere schattige kleertjes mocht ze er echt in verzuipen.
pi_160290545
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Cute O+ las al dat het groot valt. Ik ga m gewoon in newborn bestellen en dan zien we wel, heb anders genoeg andere schattige kleertjes mocht ze er echt in verzuipen.
Weet nog steeds niet zeker of het aan deze lag. Want dit is allebei maat newborn:

Heb die shop toen nog gemaild, geen reactie meer gekregen.
  zondag 28 februari 2016 @ 18:11:10 #240
52229 Chanty
pi_160290551
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:02 schreef Moppert het volgende:

[..]

Bij R kreeg ik steeds met 16 weken te horen dat het vast nog maar een paar dagen zou duren.. Ik vond dat zo enorm naar :@ En als je dan zegt nou nee hoor. Ohhhhh dan is het een vierling }:|

Als je zwanger bent dan vinden mensen het ineens heel normaal om vanalles over je lichaam te zeggen. Ja ik heb een dikke kont, ja ik heb een dikke buik.. Ja ik heb puistjes, nee dat fabeltje klopt niet.. Ik vind dat zo apart.. :Y
Een greep uit de opmerkingen van de laatste twee weken:

- wow je bent goed gegroeid
- je begint echt dik te worden
- Ik zie nu een buikje komen, twee weken geleden zag ik nog niks
- Hey dikke!

En natuurlijk het geschrokken gezicht als ze horen dat ik net over de helft ben :')
  zondag 28 februari 2016 @ 18:12:39 #241
52229 Chanty
pi_160290589
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Weet nog steeds niet zeker of het aan deze lag. Want dit is allebei maat newborn:

[ afbeelding ]

Dat is wel een fors verschil, lijkt me eerder een labelfout. Heb van maxomorra ook een pakje maat 56 dat eerder valt als 62. Andere 56 is wel klein van dat merk
pi_160291357
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ooooh die olifantjes O+
Gelukkig nog maar 11 weken tot de geslachtsbepaling :+ :P
S. 2014
J. 2016
pi_160291995
Ik heb gebeld, het is waarschijnlijk gewoon groeipijn. Ik mocht ruim pcm nemen. Als het erger wordt of morgen niet over is weer even bellen, dan mss urine inleveren.

Het is eigenlijk nog een beetje hetzelfde -O- wordt n lange nacht weer.

Wat n schattige pakjes O+ ik heb L's eerste shirtje ingelijst en wil shirtje van nr 2 ook graag inlijsten. Maar dan vind ik dat ze ook weer bij elkaar moeten passen, ben benieuwd of dat lukt.
pi_160292838
Wat buiken betreft: ik heb bij W op dezelfde dag gehoord 'oh heel bescheiden nog!' en een half uur later 'zo, megabol!!' :') wen er maar aan dat mensen een mening hebben, en dat die in de regel meer met hen zelf te maken heeft dan met je buik. Ze zijn toch allemaal mooi, babybuiken O+.

Fijn dat je gebeld hebt fieder!

Wat een leuk eerste pakje dot! O+ en idd, ik vind next superleuk voor zowel jongens als meisjes.
  zondag 28 februari 2016 @ 20:10:43 #245
52229 Chanty
pi_160293962
Mijn hormonen zijn weer blij.

Heb deze besteld in maat newborn als eerste pakje

En die met de olifantjes heb ik in maat 3-6 maanden besteld, kan ze er lekker ingroeien O+
pi_160294953
Zo leuk al die eerste pakjes O+

Ik heb er eentje van Sicilia als eerste pakje!
(en van de Petit Serie van prenatal als reserve, en een van hema als het ineens een babysaurus blijkt)

Zo...
Ons met 2en weekendje ook weer voorbij!
Gisteren nog wat op de babykamer gefröbeld samen
Vanmorgen uitermate schandalig uitgeslapen en vanmiddag een piepklein rondje stad gedaan. Mooie kaarten van Belle en Boo gescoord die ik nog graag wilde.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160295057
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:22 schreef Molo het volgende:
Ik heb het even gemist denk ik, maar waar maak je je zorgen om Ela?
Ela refereert aan Elva, mijn dochter die vorig jaar april in mijn buik is overleden door een placentaloslating (tgv HELLP) bij 29 weken zwangerschap. Ela heeft na de geboorte foto's gemaakt van ons bloedmooie meisje O+ en het dus van heel dichtbij meegemaakt allemaal.
pi_160297678
:* Dat het alweer bijna een jaar geleden is. Voor jou misschien wel een heel lang jaar natuurlijk.

Wat mensen allemaal zeggen he! Ik vind alle opmerkingen over m'n lijf eigenlijk alleen maar leuk O+ Zélfs dat m'n kont meegroeit met mijn buik :+ Ik zwelg een beetje in het zwanger zijn denk ik :D

Ik geloof dat we een naam hebben :o

Fieder ik hoop dat je een goede nacht slaap krijgt met PCM :*

IMA O+ Wat een blij kind heb jij!
pi_160298441
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Suikertante het volgende:
:* Dat het alweer bijna een jaar geleden is. Voor jou misschien wel een heel lang jaar natuurlijk.

Wat mensen allemaal zeggen he! Ik vind alle opmerkingen over m'n lijf eigenlijk alleen maar leuk O+ Zélfs dat m'n kont meegroeit met mijn buik :+ Ik zwelg een beetje in het zwanger zijn denk ik :D

Ik geloof dat we een naam hebben :o

Fieder ik hoop dat je een goede nacht slaap krijgt met PCM :*

IMA O+ Wat een blij kind heb jij!
Echt! Het is nu vijf maanden na die foto en zo blij is ze nog steeds!
pi_160298520
Houden zo! O+
  Manager PR/Moderator zondag 28 februari 2016 @ 22:15:18 #251
269689 crew  Viv
pi_160299259
Iemand nog tips voor (meegroei)beha's? Ik kom eigenlijk vooral voedingsbeha's tegen, maar zijn die ook fijn bij pijnlijke, groeiende tieten in de zwangerschap? Zoiets lijkt me wel fijn zitten (ook voor 's nachts): https://www.zalando.nl/am(...)y-ao389a004-k11.html
  zondag 28 februari 2016 @ 22:21:38 #252
52229 Chanty
pi_160299580
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
Iemand nog tips voor (meegroei)beha's? Ik kom eigenlijk vooral voedingsbeha's tegen, maar zijn die ook fijn bij pijnlijke, groeiende tieten in de zwangerschap? Zoiets lijkt me wel fijn zitten (ook voor 's nachts): https://www.zalando.nl/am(...)y-ao389a004-k11.html
Ik had de vorige zwangerschap die van cariwell. Volgens mij deze of iig en die er erg op lijkt. Ze hebben verschillende soorten. Hij is niet sexy maar zat heerlijk. En fijn want voedings en meegroei bh in een. Zat genoeg rek in ook na de bevalling voor mijn pamelatieten :+

https://www.bellyfashion.(...)ded-voedingsbh-zwart
pi_160299610
quote:
Hema O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_160306272
quote:
Ik loop de laatste tijd voornamelijk in voedingshemdjes van de H&M, die hebben een soort ingebouwd topje. Lekker zonder beugel, dus kan er ook in slapen. Ik vind alle beha's nu te strak zitten, ook die nu te groot zijn :') Maar ik heb, zelfs met ploftetten, een redelijk subtiele cup.
  maandag 29 februari 2016 @ 07:29:30 #255
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160306362
Ik zweerde bij Noppies :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 29 februari 2016 @ 07:48:32 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160306438
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:39 schreef L-E het volgende:

[..]

Ela refereert aan Elva, mijn dochter die vorig jaar april in mijn buik is overleden door een placentaloslating (tgv HELLP) bij 29 weken zwangerschap. Ela heeft na de geboorte foto's gemaakt van ons bloedmooie meisje O+ en het dus van heel dichtbij meegemaakt allemaal.
Ah ok, ja dan snap ik de context en je zorgen. Dag is nogal wat om mee te maken zeg.
Wat mooi dat Ela wat voor jullie heeft kunnen betekenen met maken van de foto's O+
pi_160306899
Nou mensen, nog 15 uur om op de 29e te bevallen, zend jullie weeën-vibes maar mijn kant op :').
pi_160306903
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:00 schreef L0t.. het volgende:
Nou mensen, nog 15 uur om op de 29e te bevallen, zend jullie weeën-vibes maar mijn kant op :').
Oh ja jij ging een schrikkelbaby werpen... :D gewoon gaan persen :P
S. 2014
J. 2016
pi_160307177
L-E :* ik lees je blog en heb veel bewondering voor jullie! Heel veel sterkte met de komende tijd, dat het dan alweer een jaar geleden is...

Ela, :* ik snap je gevoel helemaal! Zo'n mooi meisje dat er niet meer is en waar je zo van dichtbij bij betrokken bent geweest! Durf te vertrouwen in jullie baby, dat hij of zij bij jullie blijft. En voel je niet schuldig dat je geniet van de mooie dingen die bij verwachten en uitzien naar boven komen.
En geef je gevoel de ruimte, zijn er tranen, zorgen, blije gevoelens, knuffelmomenten, zonnestralen, donkere wolken, dat mag er allemaal zijn en stop dat niet weg! Laat C, N en alle andere lieve mensen die om jullie heen staan er voor je zijn.

Lot: springen, vrijen en persen maar! :%

Ik zag allemaal lieve pakjes! Ik wil ook een eerste pakje!
Ruim 27 weken hier en de babykamer is momenteel nog een peuterkamer... Komt vast ook allemaal wel goed! Qua kleur weet ik wel wat ik wil, nu manlief nog overtuigen en kijken of er muurstickerstippen in de goede kleur te krijgen zijn.

Qua bh's heb ik nu vooral voedingsbh's aan. Tips voor wie gaat kopen: als je niet al te grote tetten hebt, doe dan geen voorgevormde cups. Die kreeg ik nooit goed onder mijn borst gefriemeld bij het voeden met een natte bh tot gevolg. En een nat shirt als ik niet thuis was :+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 29 februari 2016 @ 09:40:49 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160307293
LE en Ela :*

Over de buikopmerkingen. Ik weet het, ik moet me er niks van aantrekken. Het waren er alleen even teveel op één dag. En groeien doet het, want ik stik eigenlijk van de jeuk. Ik dacht dat dit kwam door de temperaturen buiten, maar lees nu dat dit ook te maken kan hebben met je zwangerschap en de groei van je buik.

Vandaag de laatste dag van mijn horeca-marathon. Nog één lunch met een vriendin. Eromheen weer hard aan de arbeid (wel fijn thuis)!

Intussen is vriendlief (tijdens zijn vrije dagje) aan Het Grote Opruimen en Weggooien begonnen :s)

L0t, ik zend wat goede energie jouw kant op :P
pi_160307503
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:31 schreef Piekie81 het volgende:
L-E :* ik lees je blog en heb veel bewondering voor jullie! Heel veel sterkte met de komende tijd, dat het dan alweer een jaar geleden is...

Ela, :* ik snap je gevoel helemaal! Zo'n mooi meisje dat er niet meer is en waar je zo van dichtbij bij betrokken bent geweest! Durf te vertrouwen in jullie baby, dat hij of zij bij jullie blijft. En voel je niet schuldig dat je geniet van de mooie dingen die bij verwachten en uitzien naar boven komen.
En geef je gevoel de ruimte, zijn er tranen, zorgen, blije gevoelens, knuffelmomenten, zonnestralen, donkere wolken, dat mag er allemaal zijn en stop dat niet weg! Laat C, N en alle andere lieve mensen die om jullie heen staan er voor je zijn.

Lot: springen, vrijen en persen maar! :%

Ik zag allemaal lieve pakjes! Ik wil ook een eerste pakje!
Ruim 27 weken hier en de babykamer is momenteel nog een peuterkamer... Komt vast ook allemaal wel goed! Qua kleur weet ik wel wat ik wil, nu manlief nog overtuigen en kijken of er muurstickerstippen in de goede kleur te krijgen zijn.

Qua bh's heb ik nu vooral voedingsbh's aan. Tips voor wie gaat kopen: als je niet al te grote tetten hebt, doe dan geen voorgevormde cups. Die kreeg ik nooit goed onder mijn borst gefriemeld bij het voeden met een natte bh tot gevolg. En een nat shirt als ik niet thuis was :+
Iedereen dankjewel voor de reacties! :*

Piekie, je beschrijft het heel mooi hier, precies hoe het nu zo voelt.

L-E :* Ik vond (en vind!) het heel bijzonder dat ik Elva heb mogen meemaken. O+ Het zijn ook niet alleen gevoelens van verdriet, maar ook van bewondering, jullie kleine mooie perfecte meisje. En dat er nu ook zo'n 'af' babytje in mijn buik zit...
pi_160307579
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:00 schreef L0t.. het volgende:
:% :% :%
pi_160307639
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:57 schreef Svane het volgende:

[..]

:% :% :%
+1! :D
pi_160309654
Lot. Ik ga duimen O+
pi_160312759
L0t: *verzendt van alles*
Quoi bij mij zie je praktisch niks als je het niet weet, vk zei net nog, je draagt nog niet echt naar voren. Ik zie het wél en voel mij vet dik ook al weeg ik minder dan voor de zwangerschap :') komt vanzelf. Niks van aantrekken. En jeuk is zoooooo herkenbaar! Buik en rug, grr, vooral onder de douche zo lastig om niet te krabben! Ik smeer al trouw elke avond met de skin repair olie van de Action, volgens mij ongeveer het zelfde spul als bio oil. Vannacht droomde ik al van striemen en straie over mijn hele buik :') en ik krijg al zo'n echte zwangerschapsstreep onder m'n navel.
  maandag 29 februari 2016 @ 14:35:40 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160314289
We wachten maar geduldig af Nazil :P

Ik werd net gebeld dat er een plek vrijkomt bij een gastouder bij ons in de buurt :o Donderdag intake en erna kennismaken met de gastouder! Whoea w/

(Nu nog: welke dagen? Je blijft bezig :s) )
pi_160315129
Al een schrikkelkindje in aankomst L0t? Of ga je gewoon de UD halen en wordt het een maart baby?
pi_160315504
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
37 weken voor Ono! *O*

Hier was het 6.10 en niet eens door mij maar door dreumes.. nog geprobeerd in ons bed verder te slapen maar nee... geen succes.
:O

Gisteren hebben we onze ouders verteld dat er een 2e komt... waren erg enthousiast O+

SPOILER
Wat leuk zeg!!! :Y
pi_160315509
Mijn vriendin is nu aan het :% :o
  maandag 29 februari 2016 @ 15:24:38 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160315537
Ik kreeg foto's gewhatsappt van dit weekendje weg.

Ok, ik ben dus helemaal niet netjes slank gebleven op buik na. Ik ben gewoon een olifant _O- _O-
Phehehehe.

Maakt me niet uit hoor verder, gaat er vast wel weer af na werpen, maar het was wel even een emosmiley op mijn gezicht waard _O-
  maandag 29 februari 2016 @ 15:25:03 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160315548
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:23 schreef Soof-87 het volgende:
Mijn vriendin is nu aan het :% :o
Spannend!
pi_160316741
Ik ben net terug van de vk. Heb een extra echo gehad in het kader van een wetenschappelijk onderzoek. Wat ziet dat er anders uit dan de 20 - weken echo zeg! Baby liet zich niet echt goed zien want hij lag steeds met zijn armpjes voor zijn gezicht, dus geen mooie plaatjes helaas. Verder is hij blijkbaar een grote baby voor de termijn....

Ik heb vorige week zoveel overgewerkt dat ik vandaag een beetje wilde relaxen tijdens het thuiswerken, maar toch al weer drie mensen achter me aan met dingen die ongeveer gisteren nog af moesten, dus weer geen tijd om te relaxen :( Dat is wel het stomme van een it-baan. Vlak voor een release weet je gewoon dat je rustig 50-60 uur per week moet maken, terwijl ik het van de vk en mijn vriend rustig aan moet doen (en stiekem weet ik ook wel dat ze gelijk hebben). Gelukkig is dit de laatste keer voor mijn verlof, want ik trek dit echt heel slecht momenteel.
pi_160317071
Dank allemaal :D tot op heden heeft het nog geen effect helaas... :P.

Net nog heerlijk wezen lunchen met een vriendin. Voel wel enorme druk vanonder maar nog niets wat lijkt op weeën. Die UD morgen ga ik dus wel halen waarschijnlijk!

Jeetje luna, nog zoveel werken... Klinkt eerlijk gezegd niet echt verantwoord maar snap ook wel dat het lastig is om aan te geven op je werk. Valt hier niet over te praten met je leidinggevende?

Soof, spannend!
pi_160317103
Luna wat gaaf om op zo'n manier proefkonijn te zijn :D

L0t you never know he .. je zult niet de eerste zijn die binnen 6 uur een kind ter wereld brengt vanaf de 1e wee tot de geboorte geteld :D

Soof spannend!
pi_160318410
Hoooooi!
Ik pieste vanmorgen een positieve test. Na 5 jaar proberen 😱

Die hadden we dus niet meer verwacht 😂

Ik heb geen idee hoe lang ik zwanger ben. Denk een week of 6. Woensdag een echo. Heel fijn dat die zo snel kan!
Ik slik medicatie die aangepast moet worden aan het termijn waar ik in zit dus kon dus vrijwel gelijk terecht. Morgen ook al bij mijn specialist gelijk.

En verder: whiiiiiiiiiii!!!!!!!!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  maandag 29 februari 2016 @ 17:38:53 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160318779
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:22 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoooooi!

Ik heb geen idee hoe lang ik zwanger ben. Denk een week of 6. Woensdag een echo. Heel fijn dat die zo snel kan!
Ik slik medicatie die aangepast moet worden aan het termijn waar ik in zit dus kon dus vrijwel gelijk terecht. Morgen ook al bij mijn specialist gelijk.

Zo heey! Gefeliciteerd w/
  maandag 29 februari 2016 @ 17:45:32 #277
52229 Chanty
pi_160318898
Gefeliciteerd O+ al je geduld toch nog beloond
pi_160319079
Wow, dat is een grote en mooie verrassing Veruca_Assault *O* Van harte gefeliciteerd *O*
pi_160319244
Oh wauw Veruca, geweldig :o *O*

En ik juich ook voor mezelf voor 20 weken vandaag 8-)
pi_160319287
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:22 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoooooi!

Wauw wat een gave verrassing!! Gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_160319295
En Amsel op de helft *O*
S. 2014
J. 2016
pi_160319402
Op de helft Amsel! Dat is echt zo echt opeens he, 20 weken! Dan mag je gaan aftellen!

Lot, hallooooo je hebt nog een kleine zes uur hoppaaaaaa.
  maandag 29 februari 2016 @ 18:32:23 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160319934
Welkom Ver-Ass! *O*

Toffe verrassing _O_ _O_
pi_160320248
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:06 schreef Svane het volgende:
Op de helft Amsel! Dat is echt zo echt opeens he, 20 weken! Dan mag je gaan aftellen!

Lot, hallooooo je hebt nog een kleine zes uur hoppaaaaaa.
Zes uur kan makkelijk bij je tweede idd 8-) Go Lot!

En wat gaaf V-A! Gefeliciteerd!
pi_160320670
Veruca wat tof! Gefeliciteerd.

Amsel op de helft *O*
Had je nou de 20 weken echo al gehad?
pi_160321221
VA gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend fijn!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160321538
Wow VA, na vijf jaar! Wat fantastisch! *O*
pi_160321802
VA dat is nog eens nieuws! Wat leuk! Gefeliciteerd!

Amsel op de helft wat gaat dat snel! *O*
pi_160322647
Gefeliciteerd Veruca!

En 20 weken alweer Amsel, gaat snel he?
pi_160322924
Zo walvisje ligt...
Vandaag herdenking gehad op een begraafplaats. Bijzonder indrukwekkend maar ook erg mooi. Nu wel echt afgedraaid van die ongeveer 90min in de benen. Rug en bekken zijn not amused.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160323162
Aaaaw zo lief iedereen! Thnx ❤
Ik ben zonder 'hulp' zwanger geworden. Omdat ik al zo'n medisch drama ben had ik heel sterk dat ik een zwangerschap óf natuurlijk wilde, of niet.
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_160323605
Geweldig dat het toch gelukt is na zo'n lange tijd VA, gefeliciteerd! *O*.

Amsel op de helft! *O*

Tenzij enorme stortbevalling binnen nu en 3,5 uur wordt het hier geen schrikkelkindje meer helaas, had het wel tof gevonden!
pi_160323987
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Tenzij enorme stortbevalling binnen nu en 3,5 uur wordt het hier geen schrikkelkindje meer helaas, had het wel tof gevonden!
-O-

Maar ze hangt er toch al bijna uit? :P
  maandag 29 februari 2016 @ 20:46:41 #294
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_160324247
Schrikkeldag zou voor mij juist een reden zijn om m'n benen heel hard tegen elkaar te houden. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator maandag 29 februari 2016 @ 20:46:50 #295
269689 crew  Viv
pi_160324253
Bedankt voor de input qua beha's, zo even wat bestellen. :Y)

Veruca gefeliciteerd en welkom! *O*
pi_160325293
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:06 schreef Arja het volgende:

Amsel op de helft *O*
Had je nou de 20 weken echo al gehad?
Morgen!
pi_160325505
Amsel veel plezier/succes morgen dan! Baby spieken *O*

Veruca welkom *O* ... Wat een toffe verrassing! :o
  maandag 29 februari 2016 @ 21:46:44 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160326650
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Kyara het volgende:

[..]

-O-

Maar ze hangt er toch al bijna uit? :P
Visuals dude! o|O

SPOILER
pi_160327440
Vanavond de nekplooi meting gehad
Alles was goed! Wat een kleine druktemaker want het lag geen seconde stil.
Nu hopelijk goede hormoonwaardes was bij Flint toen niet goed! Afwachten en duimen draaien!
Ben sinds een paar dagen ook niet zo misselijk meer woehoe
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 29 februari 2016 @ 22:25:47 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160328063
Misschien Dot. (vanmorgen voor 't laatst gezien)? Of Razz (gisteren voor 't laatst gezien)?
KuikenGuppy
pi_160328885
Nope. Baby still in. Verbouwing still bezig. Hormonaal verdrietig afgewisseld met boos en onbegrepen to the max en alles doet pijn. Dus ik blijf hier even weg wegens risico op sfeerverpesten enzo :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')