SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verloofde is Vietnameesquote:Op donderdag 25 februari 2016 07:56 schreef Molo het volgende:
Tof Miezziej!
En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthoudenquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn verloofde is Vietnamees. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
Het eten is inderdaad heel erg lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden![]()
Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig
Tijdens een vakantie van mij zijn op het werk drie collega's besmet door een patiënt die zijn mondkapje afgerukt had omdat hij het onzin vond dat hij met zo'n gek ding op moest zitten. Sindsdien ben ik er beetje panisch voorquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Het eten is inderdaad heel erg lekker. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo
Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test...
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een voorzichtige![]()
Morgen is mijn NOD en deze is van vandaag.Gefeliciteerd en welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een voorzichtige![]()
Morgen is mijn NOD en deze is van vandaag.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test...![]()
Uhuh, zekerquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je! Good to be back!
Dank jequote:Op donderdag 25 februari 2016 09:58 schreef Quoi het volgende:
Miezziej, een meisje!Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi
![]()
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden![]()
Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.
Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!
Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek
De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke businessZe gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee
). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
Dat is zo leukquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus
Ey!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Ze is nu 1.5 jaar. Dus ruim 2 als de baby komt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is zo leukHoe oud is ze?
Overigens even een update over het plassende poesjeZe heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik
Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan
Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
Chorizo is in Nederland toch prima te eten? Ik zou ervoor gaan!quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik hoop dat je je snel beter voelt Marjolijntje! Bespreek je het wel met je Vk?
Ik heb zo'n enorme trek in een Italiaanse bol met kaas en chorizo
Half internet zegt van wel, en de andere helft zegt van nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Chorizo is in Nederland toch prima te eten? Ik zou ervoor gaan!
Broodje Mario
High fivequote:Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben zo MOE. We zitten allebei aangekleed op de bank en ik ben ka-pot. Ik ben er zo klaar mee. Wanneer gaat de zon weer schijnen? Wanneer krijg ik weer een beetje energie? Ik heb die grijze wolken nu wel genoeg gezien...
In salami enzo zit genoeg zout, dus was prima volgens mijn vk. En het voedingscentrum zegt zelf op de pagina over vitamine A dat leverproducten gewoon kunnen met matequote:Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Chorizo is in Nederland toch prima te eten? Ik zou ervoor gaan!
Broodje Mario
Oh, ik zie nu op Voedingscentrum.nl dat het niet de bedoeling is. Ik eet al de hele zwangerschap gewoon salami, chorizo, paté (met mate), smeerworst (met mate) en cervelaat. Lekker bezig
Ohhh dat is heel fijn Quoi! Hopen dat het daarbij blijft, bedoel ik. Knuffels voor de poezelquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Overigens even een update over het plassende poesjeZe heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik
Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan
Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
Hoiquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ey!Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Er zijn vast andere posters die je kunnen helpen hier, want ik ben daar ook geen ster in.
16 weken nuquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Unihipili het volgende:
[..]
High five.
Ik lig al een maand hele dagen op bed. Paar iets betere dagen gehad en eventjes de deur uit geweest.
Hoe ver ben je?
Het klinkt wat suf maar ik zou serieus overwegen een cadeaubon te geven. Het is zo fijn als je die laatste dingetjes zelf bij elkaar kunt shoppen bij een uitgebreide winkel zoals bol of de HEMA. En met jullie budget hoef je je ook niet te schamen voor het bedrag dat erop staatquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Blegh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:28 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
16 weken nu
Volgende week afspraak vk, heb 2 weken geleden ofzo gebeld dat het niet goed gaat, maar daarna geen contact meer gehad. Het gaat niks beter in de tussentijd, maar heb haar niks nieuws te melden en geen zin in weer een janktelefoongesprek, dus heb maar niet gebeld.. Bluh.
Daar heb je het internet voor. Bijvoorbeeld zalando 😉quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:57 schreef Unihipili het volgende:
Ik kon voor de zwangerschap al geen spijkerbroeken meer hebben. Draag al tijden alleen leggings eigenlijk. Maar nu gaan ook de broeken voor binnen (sweatpants e.d.) te irritant zitten. En nog maar 2 leggings passen waarvan 1 synthetisch is en nu gauw te warm om de een of andere reden. De ander is een katoenen zwangerschapslegging. Ik moet shoppen maar geen energie
.
Laatste 5 keren dat ik een shitload bestelde kon alles terugquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:59 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Daar heb je het internet voor. Bijvoorbeeld zalando 😉
Daar was ik bang voor, maar nee. Past als gegoten. Is echt stof om mee te rekken. Verder kan de taille ook nog met elastiek versteld worden. Dit zijn noppies broeken. Prijs viel me 100% mee!quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:17 schreef Nazil het volgende:
Quoi geen last van dat het nog te wijd zat rond de buik? Daar ben ik nog bang voor. Buik begint te komen maar zo groot is die nou ook nog niet
Nou, dan gaan we binnenkort maar eens wat passenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar was ik bang voor, maar nee. Past als gegoten. Is echt stof om mee te rekken. Verder kan de taille ook nog met elastiek versteld worden. Dit zijn noppies broeken. Prijs viel me 100% mee!
Ik ben in mijn noppies
Ja!quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Crumpette het volgende:
Wat dat betreft is het denk ik wel fijn, zomerzwangeren! Jurkjes ftw!
Tegenwoordig kan je speciaal op zwangerschapskleding zoeken. Dat maakt het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:12 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Laatste 5 keren dat ik een shitload bestelde kon alles terug. (Niet-zwangerschapskleding).
Heheh ja ongegeneerd uitbuiken, alles wat je normaal niet wilt zien is nu ineens prachtig magisch allessssquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja!Ik ben normaal niet van de jurkjes maar heb echt zin in deze zomer met babybolletje.
Net weer fancy maar dubieuze borrelhapjes laten staan op het werk, zou handig zijn als ik "uit de kast" ben en gewoon kan vragen welke okay zijn.
Slippers, jurk. Klaar. Ik mis het zomerzwangeren!quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Crumpette het volgende:
Hallo dames! Ik lees wel mee, weinig puf om te schrijven. Veel rugpijn deze dagenen dat vreet energie. Ik doe weer braaf oefeningen en had zaterdag toch al een afspraak bij de fysio, dus hoera.
Dikkebuikenbroeken zijn relaxt! Maar alles valt dik groot dus het blijft 9 maanden hijsen. Wat dat betreft is het denk ik wel fijn, zomerzwangeren! Jurkjes ftw!
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Slippers, jurk. Klaar. Ik mis het zomerzwangeren!
Nu is het inderdaad aankleedmarathon; onderbroek sokken broek hemd trui.. en dat moet nu ook allemaal nog zittend wegens formaat walvis en bekken auw. En dan inderdaad elke minuut *hijs* die broek danwel legging weer omhoog. Die ik dus alleen aandoe als ik naar buiten moet. Binnen alleen nog maar joggingbroek. Qua schoenen krijg ik alleen m'n lelijke nep-Uggs nog maar zelf aan
. Dus maak maar een mental image van mijn ultieme elegantie
.
Jaaa op het eind ging ik daar vorige winter ook gewoon in naar de VK joh. En makeuploos want tien min staan was te veelquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Slippers, jurk. Klaar. Ik mis het zomerzwangeren!
Nu is het inderdaad aankleedmarathon; onderbroek sokken broek hemd trui.. en dat moet nu ook allemaal nog zittend wegens formaat walvis en bekken auw. En dan inderdaad elke minuut *hijs* die broek danwel legging weer omhoog. Die ik dus alleen aandoe als ik naar buiten moet. Binnen alleen nog maar joggingbroek. Qua schoenen krijg ik alleen m'n lelijke nep-Uggs nog maar zelf aan
. Dus maak maar een mental image van mijn ultieme elegantie
.
Mijn vk's komen vanaf de UD thuis. Kei praktischquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jaaa op het eind ging ik daar vorige winter ook gewoon in naar de VK joh. En makeuploos want tien min staan was te veelen met een hoodie maat xxxxxxxxl van mijn vriend als jas
Deze keer zweef ik op slippers in een elegante maxijurk over de boulevard van scheveningen in week 39 natuurlijk
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mochten er nog dames met maat 46 op zoek zijn naar positiekleding, ik heb net een hoop in v&a gezet
Dan moet je die wel eerst halenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mijn vk's komen vanaf de UD thuis. Kei praktisch
Oh ja, op de een of andere manier zie ik mezelf echt niet voor de 10e bevallen. We hebben het ook telkens automatisch over de baby van twee weken oud als Stip jarig is op de 27equote:Op donderdag 25 februari 2016 20:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dan moet je die wel eerst halenmaar fijn ja!
Ja dat begrijp ik. Ik bedoel alleen dat bestellen alsnog veel gedoe is omdat het dus telkens terug moet. Het was nog pre zwangerschap. Maar aanhouder wint ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:26 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je speciaal op zwangerschapskleding zoeken. Dat maakt het een stuk makkelijker.
In mijn geval sex hebben (quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef Arja het volgende:
Gewoonmezelf gefeliciteerd en welkom!
Madivi wat een stressvol nieuws. Zeer rustig aan doen maar.
Sterkte aan alle misselijke en vermoeide mensen en mensen met harde buiken.
Hoe voelt dat laatste eigenlijk en wanneer kun je dat krijgen?
Zeker weten. Ik heb er fijne kleding weten te bestellen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Ik bedoel alleen dat bestellen alsnog veel gedoe is omdat het dus telkens terug moet. Het was nog pre zwangerschap. Maar aanhouder wint ofzo?
Als ik een harde buik heb, dan heb ik het gevoel dat ik een hard opgepompte voetbal in mijn buik heb zitten. Ik kan daar de hele avond last van hebben. Mijn buik doet zeer. Soms verlicht het wel een beetje als ik over mijn buik wrijft, maar niet altijd helaas.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef Arja het volgende:
Gewoonmezelf gefeliciteerd en welkom!
Madivi wat een stressvol nieuws. Zeer rustig aan doen maar.
Sterkte aan alle misselijke en vermoeide mensen en mensen met harde buiken.
Hoe voelt dat laatste eigenlijk en wanneer kun je dat krijgen?
Ik was al benieuwd hoe het was! Ik ga vanavond misschien even (gratis Kruidvat-kaartjes). Aan de ene kant vind ik het een verschrikkelijk mutsen-evenement, aan de andere kant vind ik het ook gewoon kneuterig en een leuk moeder-dochter-ding om samen heen te gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:13 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben gisteravond naar de 9 maandenbeurs geweest met m'n moeder. Het viel me eigenlijk alles mee met de drukte en ik heb echt veel dekentjes met heel veel korting kunnen kopen. En van m'n moeder een heeeeeel leuk rompertje gekregen, ben het merk even kwijt, van hydrofielstof. Super luchtig voor hele hete zomerdagen. Vandaag weer een lange lange dag werken. En vanavond naar Ikea om een bedje te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 26-02-2016 09:46:24 ]
Oeh, foto van je dekentjes en ik ben benieuwd welk merkje romper!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:13 schreef Fien10 het volgende:
Madivi wat vervelend zeg, doe rustig aan en laat je lekker verwennen!
Whoehoeeee LB is thuis!![]()
En ik had gewoonmezelf nog niet gefeliciteerd, gefeliciteerd!
Ik ben gisteravond naar de 9 maandenbeurs geweest met m'n moeder. Het viel me eigenlijk alles mee met de drukte en ik heb echt veel dekentjes met heel veel korting kunnen kopen. En van m'n moeder een heeeeeel leuk rompertje gekregen, ben het merk even kwijt, van hydrofielstof. Super luchtig voor hele hete zomerdagen. Vandaag weer een lange lange dag werken. En vanavond naar Ikea om een bedje te kopen.
Geen leuk nieuwsquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Madivi het volgende:
Hallo dames, het lukt me helaas niet om bij te lezen, sorry. Bedankt nog voor het medeleven over te kleine baby B...
Helaas vandaag bij de gyn meer slecht nieuws, ineens is m'n bloeddruk omhoog geschoten (was hele zwangerschap netjes rond 125/65 en nu ineens 145/92). De verloskamers waren vol, anders had ik ter observatie moeten blijven. Gelukkig nog geen eiwit in mn urine, maar maandag weer echo en onderzoeken... Ik hoop zo dat een weekend volledige rust gaat helpen om m'n bloeddruk weer omlaag te krijgen en zwangerschapsvergiftiging weg blijft...
Haha bizar hoe dat dan verschilt he... ik heb vooral opgeblazen darmen dus ik heb vandaag lekker een trainingsbroek dagquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb vanochtend eens een positiebroek uit de kast getrokken. Ben nu ruim 10 weken en hij is waaaaay to big. Wtf dit is mijn derde kind! Snap er niks van![]()
Dankjewel Kyara
Quoi dilemma's dilemma's .. volg je hart!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Appelientje is al bevallenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:00 schreef Kyara het volgende:
(ik heb de UD van Twinkle ook meteen aangepast en GM erbij gezet. Voor wijzigingen andere doe maar even een quote of dm)
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Appelientje is al bevallen
Gefeliciteerd trouwens nog!
Dan schelen we precies 2 weken. Ik ben vanochtend begonnen met Moeders voor Moeders. Uiteraard voordat de informatrice kwam nog even getest en een dikke knalstreep.quote:
Is het iets wat je nu moet beslissen, of kan je tzt ook nog beslissen wat je wil? Ik snap het "nu kan het nog"-motto wel, maar ergens is het ook gewoon afwachten hoe je je voelt tijdens je verlof misschien? Het kan zijn dat je hartstikke moe bent en vooral veel rust wil nemen, maar het kan ook net zo goed dat je juist behoefte hebt om (op rustig tempo) toch nog een beetje bezig te zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had ook bedacht om straks tijdens mijn verlof vooral lekker weinig te gaan doen onder het motto 'nu kan het nog'. Maar ik heb nog steeds een doctoraat wat nog af moet en wat in mijn achterhoofd blijft zeuren. En nu kan ik er de tijd nog voor nemen, wie weet hoe dat straks gaat als de kleine er is. En wie weet hoeveel spijt ik krijg als ik het niet afrond. En nu kwamen ze gisteren op werk nog met de mededeling dat er een mooie salarisverhoging aan gekoppeld zit als ik het toch af ga ronden. Dus ik denk dat ik uiteindelijk ook niet echt heel veel vrije-niks-doen tijd ga krijgen... Al zie ik er ook heel er tegenop om het toch af te maken, want het gaat wel heel veel werk zijn...
Wat is de reden dat antagel niet mag? En zijn rennies dan wel veilig?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
Antagel mag niet met medicatie die ik gebruik lees ik.
Ik gebruik wel Rennies omdat ik 's avonds veel maagzuur heb, maar het geïrriteerde komt echt door het spugen zelf.
Ik heb een goedje wat net als Emesafene spugen tegen moet gaan, alleen word ik er knetterduf van en het helpt niet afdoende helaas.
Honing is wel een goeie, ga ik straks even proberen. Niet aan gedacht
Er zijn ook nog andere medicijnen tegen zwangerschapsmisselijkheid als Suprimal of Emesafene niet werkt, ik zou toch even naar de huisarts gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
Ik heb een goedje wat net als Emesafene spugen tegen moet gaan, alleen word ik er knetterduf van en het helpt niet afdoende helaas.
Op nuchtere maag schildklier medicatie innemen en in de ochtend is spugen het ergste.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:20 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Wat is de reden dat antagel niet mag? En zijn rennies dan wel veilig?
We gaan straks weekendje weg, bel daarna inderdaad wel evenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere medicijnen tegen zwangerschapsmisselijkheid als Suprimal of Emesafene niet werkt, ik zou toch even naar de huisarts gaan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dan schelen we precies 2 weken. Ik ben vanochtend begonnen met Moeders voor Moeders. Uiteraard voordat de informatrice kwam nog even getest en een dikke knalstreep.
Merk van t rompertje is Lodger, heb er ook een leuke swaddle van gekocht, echt heel fijn spul voor de zomer lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:49 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Oeh, foto van je dekentjes en ik ben benieuwd welk merkje romper!
Ik vermoed dat ik ondanks dat ik hele dagen licht misselijk ben geweest, het veel minder erg heb dan jij. Klinkt heftig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef Molo het volgende:
Ik blijf kotsen, word er beeeeetje gek van. Maar door geïrriteerde keel nu steeds bloed erbij...
Iemand tips om dat te verzachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei nog als je nou niet ophoudt met bellen, koop ik de winkel leeg..
Ze willen van mijn werk eigenlijk volgende week horen wat ik van plan ben qua wel/niet afmaken. En het is ook niet zo dat ik het nog jaren kan laten liggen en daarna eens een keer afschrijven, want dan is het totaal niet relevant meer. Dus het voelt ook wel een beetje als 'nu of nooit'. En ik ben ook bang dat ik er straks, wanneer de kleine er is, helemaal geen zin meer in heb wegens andere prioriteiten en zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:14 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Is het iets wat je nu moet beslissen, of kan je tzt ook nog beslissen wat je wil? Ik snap het "nu kan het nog"-motto wel, maar ergens is het ook gewoon afwachten hoe je je voelt tijdens je verlof misschien? Het kan zijn dat je hartstikke moe bent en vooral veel rust wil nemen, maar het kan ook net zo goed dat je juist behoefte hebt om (op rustig tempo) toch nog een beetje bezig te zijn![]()
Ik heb in elk geval er veel aan gehad om wel te proberen vooraf niet teveel van mezelf te verwachten in de laatste weken, maar ook niet vooraf al allerlei dingen uit te sluiten. Ik merk nu vooral dat de verplichtingen buiten de deur me zwaar vallen, maar dat ik binnenshuis het wél heel prettig vind om ook met m'n hoofd nog een beetje bezig te zijnMaar ik weet niet in hoeverre dat kan in jouw situatie, gewoon maar afwachten hoe je je voelt en kijken wat je kan..
@Molo, oei, dat klinkt naar! Ik heb vroeger veel Antagel gebruikt tegen een geïrriteerde slokdarm ivm braken, weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Bij bloed zou ik toch even de ha overwegen eigenlijk..
Ze hadden niet veel hoor, maar wat ze hadden was heel cutequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:25 schreef Arja het volgende:
Oh de hema![]()
Daar ben ik ook al los gegaan. Op een paar pakjes met name. Kleine jurkjes heb ik niet gezien?
Prettig weekend molo!
Kleertjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:25 schreef Arja het volgende:
Oh de hema![]()
Daar ben ik ook al los gegaan. Op een paar pakjes met name. Kleine jurkjes heb ik niet gezien?
Prettig weekend molo!
Het enige dat wij hebben gekocht Is juist kleding.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
KleertjesIk wil ook!
Ik zei gister tegen man dat we nog een lijstje moesten maken van dingen die we nog voor de baby moeten hebben. De kamer is al bezorgd, samen met kinderwagen en box en de kamer wordt volgende week in elkaar gezet nadat de laatste muur behangen is![]()
Maar man dacht bij 'dingen voor de baby' vooral aan grote dingen die eventueel nog moeten, en dat dat allemaal best online kon en wanneer we dat dan konden laten bezorgen. Hij was even vergeten dat het kind ook nog kleding aan moet en zo en dat je dat soort dingen dus ook bij een Hema o.i.d. kunt halen. En dat het dan ook leuk is om gewoon zelf een winkel binnen te lopen om even te snuffelen.
Autostoeltje, box, draagdoek?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Arja het volgende:
In eerste instantie is een wiegje of co-sleeper, lakentjes, kruik, flesjes, spenen, aankleedkussen, tummytub en kinderwagen toch wel genoeg? Of mis ik iets heel belangrijks.
Oh ja autostoeltje krijgen we ook van zolder. Maar ik denk dat we op mp ern bugaboo kinderwagen met maxicosi kopen. Box staat ook ergens op zoldee, maar is in dit huis wel krap. Draagdoek wil ik inderdaad nog kopenquote:
Daar had ik nog niet aan gedacht dankjewel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
Maxicosi op marktplaats kopen wordt afgeraden, omdat je dan niet weet of het ding ooit op de grond gestuiterd is, bij een aanrijding betrokken is geweest, al 10+ jaar oud is, etc. Het kan dan onzichtbare scheurtjes hebben waardoor het niet meer beschermt als je het hard nodig hebt.
Box is bij een eerste kindje ook niet zo heel spannend. (Tenzij je een hond hebt oid)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh ja autostoeltje krijgen we ook van zolder. Maar ik denk dat we op mp ern bugaboo kinderwagen met maxicosi kopen. Box staat ook ergens op zoldee, maar is in dit huis wel krap. Draagdoek wil ik inderdaad nog kopen
Thanks!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:03 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Merk van t rompertje is Lodger, heb er ook een leuke swaddle van gekocht, echt heel fijn spul voor de zomer lijkt mij.
Dekentjes zijn niet heel bijzonder. Vooral wiegdekentjes. Effen wit omdat onze slaapkamer en beddengoed ook veel wit is. En een dekentje voor de kinderwagen effen grijs. Én een meyco dekentje grijs met wolkjes voor het slaapkamertje.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef Arja het volgende:
Daarna liepen we langs een hele leuke kinderwinkel en mijn man werd gebeld en bleef buiten en ik liep per ongeluk die winkel in en toenOoh die wil ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei nog als je nou niet ophoudt met bellen, koop ik de winkel leeg..![]()
(maar ik moet nog twee weken tot ik weet welk smaakje het is ...)
Ooooh zie je! Fijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:32 schreef Nazil het volgende:
Ik heb op de negen maanden beurs 2 noppies zwangerschapsbroeken voor 75 euro gehaald en ik ben er zo blij meewat zitten die fijn en mooi!
Oh en nog wat rompertjes en een vet lief pakje en ik ben blij!
Wat hier hielp om de poes uit de box te houden: aluminiumfolie erin, en ballonnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Quoi het volgende:
Wij hadden het net over een netje, dat we spannen over de box, onder 220V. Tot de geboorte dan hè? Anders wordt het poezenparadijs.
Ik denk dat jij ook een meisje krijgt!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ooh die wil ik ook!![]()
(maar ik moet nog twee weken tot ik weet welk smaakje het is ...)
Ik googlede net op gipsbuik en er ging een wereld voor mij open.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:27 schreef koningshof111 het volgende:
Nu hebben we deze week een gipsbuik gemaakt, alleen heb ik helaas geen inspiratie wat ermee te doenIemand een leuk idee? Hoeft geen prominente plek in huis te krijgen.
Niet als soort aluhoedje voor je ongeboren kindje nee?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat hier hielp om de poes uit de box te houden: aluminiumfolie erin, en ballonnen.
In de box. Niet in de poes..
Ohh verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zou er straks een foto van maken met de baby ernaast en het daarna wegmikken (de gipsbuik, niet de baby).
19,5 week dan. Otje denkt hetzelfdequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook een meisje krijgt!
Maar dat is nergens op gebaseerd.
Nog 2 weken wachten. Spannend. Hoeveel weken ben je dan?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Djenna wil de ene dag een broertje .. de andere dag een zusje.
En ze heeft zelf ook een baby in de buik zegt ze. Wel schattig
Such lovequote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Als ik tegen saar zeg dat er een baby komt, zegt ze beeeebie en gaat dr pop halen.
om die dan keihard op de grond te gooien...![]()
![]()
Slimme meidquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:51 schreef Lamb29 het volgende:
Haha! Hier meestal een vertederde grote kleuter die straks zelfs wil helpen met luiers en zulks...
"Maar als ik genoeg heb van het gehuil zet ik wel een koptelefoon op / doe ik mijn kamerdeur dicht"
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:52 schreef Piekie81 het volgende:
En sinds de kleuter geaccepteerd heeft dat het een zusje is, neemt hij alle haarelastiekjes die hij waar dan ook vindt mee naar huis. Is voor het zusje.
Nee hij wil een krokodinoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:03 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik heb geen baby in m'n buik
Wel een krokodil of een Dino ( ligt eraan waar hij zin in heeft)
Oh en hij wil geen broertje en ook geen zusje... Gelukkig hebben we nog even te gaan haha
Dat deed Djenna ook toen ik zwamger was van Boazquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Als ik tegen saar zeg dat er een baby komt, zegt ze beeeebie en gaat dr pop halen.
om die dan keihard op de grond te gooien...![]()
![]()
Ze wil baby's wel altijd aaien en troosten... 2 weken geleden op t cb was er een baby aan t krijsen en dan gaat ze wel kijken... t gaat alleen nog wat lomp en onbehouwen maar ja ze is ook pas 1.5quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat deed Djenna ook toen ik zwamger was van Boaz![]()
Dus no way dat ik die twee een ogenblik onbewaakt liet toen Boaz er eenmaal was![]()
![]()
Tegenwoordig gaat het vaak wel goed
Antagel, drop, honing, vrieslollies of gewoon een ijsklontje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef Molo het volgende:
Ik blijf kotsen, word er beeeeetje gek van. Maar door geïrriteerde keel nu steeds bloed erbij...
Iemand tips om dat te verzachten?
Nee hoor, niks aan de hand hierquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:43 schreef Fien10 het volgende:
Ik denk dat L0t inmiddels wel aan het babykroelen is
Ooooooooh het gaat echt op de 29e gebeuren he!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hoor, niks aan de hand hier.
Maar het wordt de 29e dus nog even geduld.
Yes, ik ben helemaal voorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef Svane het volgende:
[..]
Ooooooooh het gaat echt op de 29e gebeuren he!
Drop en honing heb ik dit weekend mee, werkt wel beetjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Antagel, drop, honing, vrieslollies of gewoon een ijsklontje.
Het sucks wel heel erg. Sterkte ermee.
Hahah dan blijft ze wel altijd jong!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hoor, niks aan de hand hier.
Maar het wordt de 29e dus nog even geduld.
daar word ik nu zenuwachtig vanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:00 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Hahah dan blijft ze wel altijd jong!![]()
Oooooh zo'n gelukkig wijffie hiero. M'n vriend heeft vandaag toen ik aan t werk was het bedje in elkaar gezet.
Nu alleen nog een stoel en gordijnen en dan is het kamertje af. En dat met nog niet eens 20 weken...
Haha ik denk dat de meeste mensen pas beginnen aan het kamertje rond de 25 weken hoor. Maar ik vind het zo leuk om te doen. Ik loop nu ook al 20x per dag het kamertje in. En dan hang ik iedere dag een ander pakje aan het kapstokje..quote:
Wow, dat is al heel vlug!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:00 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Hahah dan blijft ze wel altijd jong!![]()
Oooooh zo'n gelukkig wijffie hiero. M'n vriend heeft vandaag toen ik aan t werk was het bedje in elkaar gezet.
Nu alleen nog een stoel en gordijnen en dan is het kamertje af. En dat met nog niet eens 20 weken...
Wut, zo snel alquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:04 schreef Nazil het volgende:
Hier stond de commode met 10 wekenVriend had het op z'n heupen, weer eens wat anders. Van de week heeft hij het bedje ook in elkaar gezet. Ben ruim 13 weken nu
Waarom zou je je vakantie van mei annuleren? Of heb je geboekt naar een Zika gebied...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:00 schreef Soof-87 het volgende:
Ik durf nog helemaal niks te kopen nog
Heb m'n vakantie nog niet eens geannuleerd voor in meiDoe ik na de volgende echo van as. donderdag (12wkn) misschien wel
Een lang weekend weg naar Mallorca met 14 andere vrouwen. Stappen, uitgaan, roes uitslapen en opnieuw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou je je vakantie van mei annuleren? Of heb je geboekt naar een Zika gebied...
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Een lang weekend weg naar Mallorca met 14 andere vrouwen. Stappen, uitgaan, roes uitslapen en opnieuw.
Nah, ik pas
Oh ja dat snap ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Een lang weekend weg naar Mallorca met 14 andere vrouwen. Stappen, uitgaan, roes uitslapen en opnieuw.
Nah, ik pas
Snap ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:16 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Haha ik denk dat de meeste mensen pas beginnen aan het kamertje rond de 25 weken hoor. Maar ik vind het zo leuk om te doen. Ik loop nu ook al 20x per dag het kamertje in. En dan hang ik iedere dag een ander pakje aan het kapstokje..
Ja en dat is dus nog maar 12 weken tot aan de 37 weken en das maar 3 maanden en das Veel Te Snelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef Arja het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar omg volgende week ben ik al 25 weken en er is geen kamertje![]()
De tijd gaat ineens bizar snel.
Ik vind het ook wel leuk dat de tijd snel gaat en mijn buik duidelijker zwanger en ik heb gewoon zo veel zin in mijn verlof ons leven met zijn drietjesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en dat is dus nog maar 12 weken tot aan de 37 weken en das maar 3 maanden en das Veel Te Snel
Zo gaat dat dan in mijn hoofd zo'n beetje
Helaas ook veel gespuugd tijdens mijn zwangerschappen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Drop en honing heb ik dit weekend mee, werkt wel beetje
En thanks
En nu zag ik al allemaal prachtige babyfoto's van jullie mooie elvenmannetjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk Lamb! Dat hadden wij voor vorig weekend gepland...
En hier is de babykamer voor het oog afgemaakt door mijn moeder terwijl ik in het ziekenhuis lagEn ik heb er nog allerlei plannetjes mee qua decoratie, maar dat gaat dan maar de komende tijd gebeuren.
Ik ben vandaag 25 weken en heb de levering van de babykamer uitgesteld naar begin april.. Zou niet weten waarom ik m eerder moet hebben.. 😊quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef Arja het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar omg volgende week ben ik al 25 weken en er is geen kamertje![]()
De tijd gaat ineens bizar snel.
Daar heb ik ook last van! Ik vind alleen niet dat het ligt aan m'n hormonen, maar aan stomme pakjes 😜quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:21 schreef Chanty het volgende:
Ik heb me vandaag een slag in de rondte geshopt qua babykleertjesmaar nog niet Het eerste pakje gevonden. En een aantal weken geleden vond ik het nog niet boeiend dat hele eerste pakje, nu is niks leuk genoeg
hormonen...
Ik heb erg leuk werk, dat scheeltquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Helaas ook veel gespuugd tijdens mijn zwangerschappen.
Respect dat je nog werkt
Tof! wij gaan over paar weken ook nog op vakantie, nog eventjes met zijn tweetjes weg naar Portugal. Luxe kamperen in retro Volkswagen bus, toch kamperen, maar dan zonder in tentje te hoeven kruipen enzo.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:33 schreef Nouk84 het volgende:
Wij zijn nu op onze so-called babymoon, in Florida. Genieten hier, en voel me goed, dus dat is erg fijn 😊
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Mijn moeder doet meestal saar dr jas uit en nu dus ook... en saar wil weglopen want speelgoed en konijn en jeeej opa... en toen zag mn ma nog net dat shirt... gevolgd door een " ik wist t wel"...quote:Op zondag 28 februari 2016 09:33 schreef Quoi het volgende:
Molo, wat een misère met dat misselijke gedoe van jou. Hopelijk werkt de drop en/of honing. Ik zou mezelf heel zielig vinden, maar daar schiet je natuurlijk weinig mee op. Hopelijk houdt het op de een of andere manier toch een keer op (voor je UD).
Voor L0t wachten we dan netjes tot de 29e. Fijn hoor, zo'n nauwkeurige prognose
En al babykamertjes! Wij hebben gisteren ons kamp opgeslagen in een fijne horeca-gelegenheid en hebben de babykamer op papier uitgedachtDat was heel leuk om te doen! En gelukkig matchen we zo goed qua wensen. Er moet lig een hoop worden 'uitgemest' voor die tijd. Het is nu nog een rommel/studeerkamer. Maar ik ga straks even wat maten opnemen.
Mijn moeder schijnt nog een schommelwiegje te hebben. Precies mijn idee voor de eerste tijd in de slaapkamer. Ik zie mezelf al half tukkend een tikje tegen dat wiegje geven en dat de babs dan weer lekker gaat slapen(Laat mij in de waan
)
Nouk84: Florida![]()
Ono, supergoed dat je je schoonouders hebt getemperd!
Gewoonmezelf, wat leuk om het zo aan te kondigen. Je zei dus verder niks en liet alleen je dochter rondlopen in dat shirtje? Te leuk!
Ik ga straks eerst lunchen met een vriendin en vanavond schuiven we aan bij vrienden. Ik vreet mezelf intussen een ongeluk. Ik blijf maar honger hebben! Er zijn nog geen kilo's aan, dus alles gaat lineus rectus naar onze reus-in-wording
Lurker hier, maar dat kamperen in zo'n busje lijkt me echt supercool! Afgelopen september waren wij ook in zuid Portugal en het was geweldig!quote:Op zondag 28 februari 2016 03:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof! wij gaan over paar weken ook nog op vakantie, nog eventjes met zijn tweetjes weg naar Portugal. Luxe kamperen in retro Volkswagen bus, toch kamperen, maar dan zonder in tentje te hoeven kruipen enzo.
Heerlijk, zin in!
Veel plezier nog, geniet er heerlijk van!
Lurkers gonna lurkquote:Op zondag 28 februari 2016 10:15 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Lurker hier, maar dat kamperen in zo'n busje lijkt me echt supercool! Afgelopen september waren wij ook in zuid Portugal en het was geweldig!
Je banden?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:13 schreef Fieder het volgende:
Ela![]()
Ik heb de hele nacht al krampen. Na een bad zijn ze nog steeds niet over. Ik hoop dat het groei is17 weken vandaag
Oh ela tochquote:Op zondag 28 februari 2016 09:34 schreef elamanilo het volgende:
Vandaag ben ik 29 weken en ik moet al de hele week zoveel denken aan Elva... Aan alles, dat er nu ook zo'n heel af babytje in mijn buik zit... ik ben telkens enorm opgelucht als de baby in m'n buik beweegt. Bij het minste buikpijntje zit ik op het puntje van m'n stoel.. Aan hoe mooi, klaar, af, perfect kleine Elva al was bij haar geboorte...
Ja? Dat zijn meer steken toch? Dit is echt menstruatiekramp achtig. Pcm doet ook niks. Hoop dat t zo wegtrekt, wordt er behoorlijk onzeker van.quote:
Waarom bel je de vk niet?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ja? Dat zijn meer steken toch? Dit is echt menstruatiekramp achtig. Pcm doet ook niks. Hoop dat t zo wegtrekt, wordt er behoorlijk onzeker van.
Dat ook. Veel vind ik wel leuk maar te druk voor een eerste pakje of het is te saai. En ik wil perse een boxpakje/ jumpsuit/ oid uit 1 deel als eerste pakjequote:Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van! Ik vind alleen niet dat het ligt aan m'n hormonen, maar aan stomme pakjes 😜
Bel maar gewoon ff Fieder!quote:Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ja? Dat zijn meer steken toch? Dit is echt menstruatiekramp achtig. Pcm doet ook niks. Hoop dat t zo wegtrekt, wordt er behoorlijk onzeker van.
Ze kunnen op zondag ook wel wat doen. Al is t maar het hartje luisteren en je geruststellen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Fieder het volgende:
Het is zondagen ze kunnen toch niks doen. Ik ga even een dutje doen, als het straks nog zo erg is bel ik wel even. Bedankt
+1. Zij weten als geen ander dat ze geen ma-vr, 9-5 baan hebben, zwangerschappen en baby's houden zich niet aan kantoortijden.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Ze kunnen op zondag ook wel wat doen. Al is t maar het hartje luisteren en je geruststellen.
Hopelijk is het straks gewoon weg
Fresk? Of nOeser?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat ook. Veel vind ik wel leuk maar te druk voor een eerste pakje of het is te saai. En ik wil perse een boxpakje/ jumpsuit/ oid uit 1 deel als eerste pakje
Als iemand nog tips heeft voor leuke merken /online winkeltjes? ik vind merken als Maxomorra, Duns Sweden en More than a fling erg leuk maar te druk qua kleuren en prints voor een pasgeborene. Heb liever iets in pasteltinten met een subtiele print of schattige plaatje erop. Hoeft niet perse roze. En geen teksten als 'baby girl' 'born in 2016' oid
Ik werd laatst zelfs op zondag gebeld door de verloskundige om een nagesprek te houden na mijn miskraam. Voor mij echt geen probleem, maar het geeft ook aan dat zij gewoon op zondag werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
+1. Zij weten als geen ander dat ze geen ma-vr, 9-5 baan hebben, zwangerschappen en baby's houden zich niet aan kantoortijden.
Fresk heeft een paar hele mooie ja, even uitzoeken welke maat want 0-3 maanden is wat vaag. Noeser had ik ook wat mooie gezien maar door waren er niet in maat 50 en ik ga er vanuit dat baby in maat 50 al ruim zit als ik terug denk aan Lucas.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Fresk? Of nOeser?
Oa hier: http://www.dekleinevogela(...)es/#article_33116199
Oh dat was idd een mini dan! alleen een driehoekjes of streepjesprint vind ik dan weer saaiquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef mousemicky het volgende:
O ja, noeser valt smal en lang, en 50-56 is dan echt te groot als je een kleine baby verwacht. Ik had een eerste pakje van prenatal, weet even niet hoe die lijn heet, maar was heel rustig, wit met kleine zwarte en grijze driehoekjesWas een maat 50, maar die viel klein. Paste perfect bij mijn baby van 48cm en 2600gram.
Ohhh die met diequote:Op zondag 28 februari 2016 13:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Fresk? Of nOeser?
Oa hier: http://www.dekleinevogela(...)es/#article_33116199
Weet dat het lastig is maar trek het je niet aan. Het formaat van je buik zegt niks over hoe het met de baby gaat. Kijk eens rond in het buikentopic. Sommigen hebben met 20 weken nog maar een heel subtiel buikje waar anderen met die termijn compleet ontploft zijn. Dat ontwikkelt zich bij iedereen anders. En bedenk ook dat mensen niet weten waar ze het over hebben. De een zegt tegen mij dat mijn buik klein is terwijl de ander geschrokken naar mijn buik kijkt als ik zeg dat ik net over de helft ben en zegt: oh dan moet je nog even!quote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef Quoi het volgende:
Ik hoor vandaag alleen maar dat je nog niks zietIk ben ook afgevallen zag ik vanmorgen, maar er zit een heeeeel subtiel opplakbuikje.
Groei, baby, GROEI!
Fieder, hopelijk zakt het. Anders gewoon bellen, echt.
Die is leuk zegquote:Op zondag 28 februari 2016 15:55 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een mooi pakje in mint van Noppies. Valt wel heel klein. En ik heb ook wat geshopt bij Next en andere Engelse winkels, want die doen wat meer dan roze voor meisjes. En uiteindelijk toch een best meisjesachtig eerste pakje:
[ afbeelding ]
Fieder, is het al wat gezakt? En gewoon bellen idd![]()
ElaIk vond die termijn ook extra spannend en Elva was vaak in mijn gedachte rond die tijd. Ik bel ook wat laagdrempeliger merk ik. En lieve LE
Dit is mijn baby in maat newborn van Fresk. Je ziet dat de mouwen nog wat ruim en lang zijn, en de boord bij de hals.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat was idd een mini dan! alleen een driehoekjes of streepjesprint vind ik dan weer saaibv een gebroken wit pakje met een schattige beertje oid erop vind ik prima. Vind het eerste pakje van Lucas nog steeds geweldig maar om die ook als eerste pakje te doen voor Judith voelt raar.
Zie net dat ze bij fresk ook de maat newborn hebben, dat zou goed moeten komen![]()
Bij R kreeg ik steeds met 16 weken te horen dat het vast nog maar een paar dagen zou duren.. Ik vond dat zo enorm naarquote:Op zondag 28 februari 2016 16:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Weet dat het lastig is maar trek het je niet aan. Het formaat van je buik zegt niks over hoe het met de baby gaat. Kijk eens rond in het buikentopic. Sommigen hebben met 20 weken nog maar een heel subtiel buikje waar anderen met die termijn compleet ontploft zijn. Dat ontwikkelt zich bij iedereen anders. En bedenk ook dat mensen niet weten waar ze het over hebben. De een zegt tegen mij dat mijn buik klein is terwijl de ander geschrokken naar mijn buik kijkt als ik zeg dat ik net over de helft ben en zegt: oh dan moet je nog even!
Cutequote:Op zondag 28 februari 2016 17:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dit is mijn baby in maat newborn van Fresk. Je ziet dat de mouwen nog wat ruim en lang zijn, en de boord bij de hals.
[ afbeelding ]
Ze was hier 9 weken oud
Weet nog steeds niet zeker of het aan deze lag. Want dit is allebei maat newborn:quote:Op zondag 28 februari 2016 18:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Cutelas al dat het groot valt. Ik ga m gewoon in newborn bestellen en dan zien we wel, heb anders genoeg andere schattige kleertjes mocht ze er echt in verzuipen.
Een greep uit de opmerkingen van de laatste twee weken:quote:Op zondag 28 februari 2016 18:02 schreef Moppert het volgende:
[..]
Bij R kreeg ik steeds met 16 weken te horen dat het vast nog maar een paar dagen zou duren.. Ik vond dat zo enorm naarEn als je dan zegt nou nee hoor. Ohhhhh dan is het een vierling
![]()
Als je zwanger bent dan vinden mensen het ineens heel normaal om vanalles over je lichaam te zeggen. Ja ik heb een dikke kont, ja ik heb een dikke buik.. Ja ik heb puistjes, nee dat fabeltje klopt niet.. Ik vind dat zo apart..
Dat is wel een fors verschil, lijkt me eerder een labelfout. Heb van maxomorra ook een pakje maat 56 dat eerder valt als 62. Andere 56 is wel klein van dat merkquote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet zeker of het aan deze lag. Want dit is allebei maat newborn:
[ afbeelding ]
Heb die shop toen nog gemaild, geen reactie meer gekregen.
Ooooh die olifantjesquote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet zeker of het aan deze lag. Want dit is allebei maat newborn:
[ afbeelding ]
Heb die shop toen nog gemaild, geen reactie meer gekregen.
Ela refereert aan Elva, mijn dochter die vorig jaar april in mijn buik is overleden door een placentaloslating (tgv HELLP) bij 29 weken zwangerschap. Ela heeft na de geboorte foto's gemaakt van ons bloedmooie meisjequote:Op zondag 28 februari 2016 10:22 schreef Molo het volgende:
Ik heb het even gemist denk ik, maar waar maak je je zorgen om Ela?
Echt! Het is nu vijf maanden na die foto en zo blij is ze nog steeds!quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Suikertante het volgende:
Dat het alweer bijna een jaar geleden is. Voor jou misschien wel een heel lang jaar natuurlijk.
Wat mensen allemaal zeggen he! Ik vind alle opmerkingen over m'n lijf eigenlijk alleen maar leukZélfs dat m'n kont meegroeit met mijn buik
Ik zwelg een beetje in het zwanger zijn denk ik
Ik geloof dat we een naam hebben
Fieder ik hoop dat je een goede nacht slaap krijgt met PCM
IMAWat een blij kind heb jij!
Ik had de vorige zwangerschap die van cariwell. Volgens mij deze of iig en die er erg op lijkt. Ze hebben verschillende soorten. Hij is niet sexy maar zat heerlijk. En fijn want voedings en meegroei bh in een. Zat genoeg rek in ook na de bevalling voor mijn pamelatietenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
Iemand nog tips voor (meegroei)beha's? Ik kom eigenlijk vooral voedingsbeha's tegen, maar zijn die ook fijn bij pijnlijke, groeiende tieten in de zwangerschap? Zoiets lijkt me wel fijn zitten (ook voor 's nachts): https://www.zalando.nl/am(...)y-ao389a004-k11.html
Hemaquote:Op zondag 28 februari 2016 22:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
Iemand nog tips voor (meegroei)beha's? Ik kom eigenlijk vooral voedingsbeha's tegen, maar zijn die ook fijn bij pijnlijke, groeiende tieten in de zwangerschap? Zoiets lijkt me wel fijn zitten (ook voor 's nachts): https://www.zalando.nl/am(...)y-ao389a004-k11.html
Ik loop de laatste tijd voornamelijk in voedingshemdjes van de H&M, die hebben een soort ingebouwd topje. Lekker zonder beugel, dus kan er ook in slapen. Ik vind alle beha's nu te strak zitten, ook die nu te groot zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 22:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ah ok, ja dan snap ik de context en je zorgen. Dag is nogal wat om mee te maken zeg.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ela refereert aan Elva, mijn dochter die vorig jaar april in mijn buik is overleden door een placentaloslating (tgv HELLP) bij 29 weken zwangerschap. Ela heeft na de geboorte foto's gemaakt van ons bloedmooie meisjeen het dus van heel dichtbij meegemaakt allemaal.
Oh ja jij ging een schrikkelbaby werpen...quote:Op maandag 29 februari 2016 09:00 schreef L0t.. het volgende:
Nou mensen, nog 15 uur om op de 29e te bevallen, zend jullie weeën-vibes maar mijn kant op.
Iedereen dankjewel voor de reacties!quote:Op maandag 29 februari 2016 09:31 schreef Piekie81 het volgende:
L-Eik lees je blog en heb veel bewondering voor jullie! Heel veel sterkte met de komende tijd, dat het dan alweer een jaar geleden is...
Ela,ik snap je gevoel helemaal! Zo'n mooi meisje dat er niet meer is en waar je zo van dichtbij bij betrokken bent geweest! Durf te vertrouwen in jullie baby, dat hij of zij bij jullie blijft. En voel je niet schuldig dat je geniet van de mooie dingen die bij verwachten en uitzien naar boven komen.
En geef je gevoel de ruimte, zijn er tranen, zorgen, blije gevoelens, knuffelmomenten, zonnestralen, donkere wolken, dat mag er allemaal zijn en stop dat niet weg! Laat C, N en alle andere lieve mensen die om jullie heen staan er voor je zijn.
Lot: springen, vrijen en persen maar!![]()
Ik zag allemaal lieve pakjes! Ik wil ook een eerste pakje!
Ruim 27 weken hier en de babykamer is momenteel nog een peuterkamer... Komt vast ook allemaal wel goed! Qua kleur weet ik wel wat ik wil, nu manlief nog overtuigen en kijken of er muurstickerstippen in de goede kleur te krijgen zijn.
Qua bh's heb ik nu vooral voedingsbh's aan. Tips voor wie gaat kopen: als je niet al te grote tetten hebt, doe dan geen voorgevormde cups. Die kreeg ik nooit goed onder mijn borst gefriemeld bij het voeden met een natte bh tot gevolg. En een nat shirt als ik niet thuis was
quote:Op maandag 29 februari 2016 09:00 schreef L0t.. het volgende:
Nou mensen, nog 15 uur om op de 29e te bevallen, zend jullie weeën-vibes maar mijn kant op.
quote:Op zondag 28 februari 2016 08:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
37 weken voor Ono!![]()
Hier was het 6.10 en niet eens door mij maar door dreumes.. nog geprobeerd in ons bed verder te slapen maar nee... geen succes.
![]()
Gisteren hebben we onze ouders verteld dat er een 2e komt... waren erg enthousiast
Wat leuk zeg!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Zo heey! Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 februari 2016 17:22 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoooooi!
Ik pieste vanmorgen een positieve test. Na 5 jaar proberen 😱
Die hadden we dus niet meer verwacht 😂
Ik heb geen idee hoe lang ik zwanger ben. Denk een week of 6. Woensdag een echo. Heel fijn dat die zo snel kan!
Ik slik medicatie die aangepast moet worden aan het termijn waar ik in zit dus kon dus vrijwel gelijk terecht. Morgen ook al bij mijn specialist gelijk.
En verder: whiiiiiiiiiii!!!!!!!!
Wauw wat een gave verrassing!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 februari 2016 17:22 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoooooi!
Ik pieste vanmorgen een positieve test. Na 5 jaar proberen 😱
Die hadden we dus niet meer verwacht 😂
Ik heb geen idee hoe lang ik zwanger ben. Denk een week of 6. Woensdag een echo. Heel fijn dat die zo snel kan!
Ik slik medicatie die aangepast moet worden aan het termijn waar ik in zit dus kon dus vrijwel gelijk terecht. Morgen ook al bij mijn specialist gelijk.
En verder: whiiiiiiiiiii!!!!!!!!
Zes uur kan makkelijk bij je tweede iddquote:Op maandag 29 februari 2016 18:06 schreef Svane het volgende:
Op de helft Amsel! Dat is echt zo echt opeens he, 20 weken! Dan mag je gaan aftellen!
Lot, hallooooo je hebt nog een kleine zes uur hoppaaaaaa.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Tenzij enorme stortbevalling binnen nu en 3,5 uur wordt het hier geen schrikkelkindje meer helaas, had het wel tof gevonden!
Morgen!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:06 schreef Arja het volgende:
Amsel op de helft![]()
Had je nou de 20 weken echo al gehad?
Visuals dude!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Maar ze hangt er toch al bijna uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |