abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160190122
1 maart: L0t.. (meisje)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
5 oktober: Saarah
21 oktober: ViviRAWRS

4 november: gewoonmezelf87

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :) _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Kyara op 26-02-2016 11:33:39 ]
pi_160190456
Thanks Loj! Staan nog een paar mooie aanvullingen bij voor het gene wat ik nu op papier heb!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160190650
Graag gedaan, als je nog ergens tegenaan loopt kan je me altijd een dm/pm sturen :)
pi_160195553
Drukke dag gehad gister, sticker gekregen van de verloskundige dus dat is mooi :D. Ondertrouw was een weinig spannend :+. Helaas hebben wij geen cao, alleen een personeelsreglement. Hier staat ondertrouw niet in het rijtje voor bijzonder verlof, dus helaas. Ik had nog 3 vakantiedagen over van vorig jaar, dus die moet ik toch nog even opmaken :+.
Als het financieel kan zou ik 1 dag minder willen werken. Denk dat het wel kan, maar wil nog even een berekening aanvragen bij de salarisadministratie. Mijn verloofde (:+) heeft een flexibel rooster, soms middag, avond of weekend. Dus ik verwacht dat we er samen wel uit komen :P. We gaan ook dichterbij mijn werk verhuizen waardoor mijn reistijd een stuk korter wordt.

De pretecho.. We blijken een verlegen en beweegelijke baby te hebben :+ Het profiel wel een paar keer laten zien, maar toen wilden we het geslacht zoeken dus beetje tussen de benen.. en dan lekker wegdraaien, navelstreng ertussen... :+. Maar na wat moeite zei de mevrouw dat het een meisje is :D helaas geen actiefoto ervan :+.
Ze was de hele tijd aan het schoppen tegen de placenta enzo, dus dat verklaart ook wel waarom ik haar nog niet voel. "Geduldig" wachten we af :+

Even iets anders..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 07:56:40 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195601
Tof Miezziej! *O*

En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160195632
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 07:56 schreef Molo het volgende:
Tof Miezziej! *O*

En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Mijn verloofde is Vietnamees :9. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
pi_160195650
Ik zou ook contact mijden ja, misschien zelfs wel met schoonmoeder tot meer duidelijk is. De oom van mijn vriend ligt nu in het ziekenhuis met pneumokokken en we hebben ook al aangegeven dat we liever niet hebben dat schoonmoeder bij ons komt na een bezoek totdat hij niet meer besmettelijk is. Ik moet er echt niet aan denken dat die bacterie onze kant op komt en dat is dan maar even heel vervelend.

En een meisje! *O*
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:04:40 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195663
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:00 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mijn verloofde is Vietnamees :9. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden _O-

Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig :P
pi_160195724
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden _O-

Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig :P
Het eten is inderdaad heel erg lekker :9. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo :+

Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:15:48 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195753
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:11 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Het eten is inderdaad heel erg lekker :9. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo :+

Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
Tijdens een vakantie van mij zijn op het werk drie collega's besmet door een patiënt die zijn mondkapje afgerukt had omdat hij het onzin vond dat hij met zo'n gek ding op moest zitten. Sindsdien ben ik er beetje panisch voor :P

Is wel bijzonder hoor, komt echt heel weinig voor bij autochtone Nederlanders.
Maar goed, afwachten maar en gewoon lekker voorzichtig zijn, dat is het slimste :)
pi_160195818
Een voorzichtige :W

Morgen is mijn NOD en deze is van vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test... :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:24:31 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195826
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd en welkom *O*
pi_160195851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en welkom *O*
Dank je! Good to be back! O+
S. 2014
J. 2016
pi_160195853
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd! :D
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:28:37 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195855
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dank je! Good to be back! O+
Uhuh, zeker :Y

En nu lekker blijven O+
pi_160196027
Gefeliciteerd!

Ik heb me gewoon verslapen vanochtend. Dat gebeurt echt bijna nooit. Ben best wel moe de laatste week. Nog 6 weekjes werken tot mijn verlof!
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:58:17 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196768
Miezziej, een meisje! w/ Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi :)
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden :+

Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.

Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!

Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek :)

De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke business :o Ze gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee :') ). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
pi_160196788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:58 schreef Quoi het volgende:
Miezziej, een meisje! w/ Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi :)
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden :+

Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.

Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!

Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek :)

De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke business :o Ze gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee :') ). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
Dank je :)
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus O+
S. 2014
J. 2016
pi_160196842
Welkom GM! *O* Leuk om hier weer samen te zitten :D
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:03:51 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_160196843
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:05:38 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196869
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dank je :)
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus O+
Dat is zo leuk :) Hoe oud is ze?

Overigens even een update over het plassende poesje :') Ze heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik O+ Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan :o Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:06:44 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196879
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Ey! :D Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Er zijn vast andere posters die je kunnen helpen hier, want ik ben daar ook geen ster in.
pi_160196888
Gm welkom :W

Ik zou ook zo op mogelijke tbc reageren hoor. Better safe than sorry.

Loj zou jij mijn ud kunnen veranderen naar 19 sept?
pi_160196901
Een draagdoek? Little Frogs zijn hele fijne beginnersdoeken vanaf zo'n 50 euro. Maar wel een beetje persoonlijk, en zijn ze er het type voor? Maar in ieder geval in de categorie: iets wat je doorgaans niet snel krijgt :Y (en waar ik als beginnende mama heel blij mee was)
pi_160196928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat is zo leuk :) Hoe oud is ze?

Overigens even een update over het plassende poesje :') Ze heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik O+ Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan :o Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
Ze is nu 1.5 jaar. Dus ruim 2 als de baby komt.

Wat fijn van de kat.
S. 2014
J. 2016
pi_160197068
GM leuk, vorige keer waren we ook samen zwanger en liep ik precies even ver op jou voor (maar toen postte ik niet mee :') )

Ik zit hier een beetje in niemandsland, pas over 2 weken een echo. Wel een zwanger buik al en oh zo misselijk bleh dus wat betreft denk ik wel dat het goed zit. Werken valt me wel zwaar nu, veel vroege diensten, 6 uur op en dan heb ik in een half uur tijd voordat ik naar mijn werk ga al minstens 3x gebraakt. Dat mag van mij snel over zijn -O-

Miezziej, een meisje!!
En ik zou zeker even een protocol opsnorren wat betreft de mogelijke TBC. Maar beter safe then sorry, volgens mij is het best besmettelijk dus ik zou ook niet meer langsgaan.
pi_160197218
Welkom GM :W

Over TBC: ik zou ook absoluut het zekere voor het onzekere nemen, gezondheid voor alles. Ik dacht ook dat ze daar veel strenger op waren trouwens, qua quarantaine enzo? Een vriendin van mij heeft TBC gehad, ze was er zelf niet bijzonder ziek van maar moest volgens mij wel 3 weken echt thuis blijven. Hoewel dat wel pas was nadat ze het zeker wisten bedenk ik me nu.

Ik heb zo een scriptiebijeenkomst en echt nul zin om te gaan. Ik heb hoofdpijn, ben moe, zeurkramp in m'n benen die doortrekt naar m'n liezen :X en voel me vooral gewoon hartstikke walvis zwanger..
pi_160197668
Welkom GM!

TBC zou ik ook ontlopen nu, dan maar even geen irl contact hoor..

Ik ben zo MOE. We zitten allebei aangekleed op de bank en ik ben ka-pot. Ik ben er zo klaar mee. Wanneer gaat de zon weer schijnen? Wanneer krijg ik weer een beetje energie? Ik heb die grijze wolken nu wel genoeg gezien...
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160198056
Leuk Miezziej, een meisje! *O*
Over de TBC-kwestie is alles wel gezegd geloof ik. Zou me wel erg verbazen als hij het echt heeft hoor.

Marjolijntje :* Zo naar dat je je zo voelt. Op zich zit je nu wel op een termijn dat het langzaam wat beter zou kunnen gaan qua hormonen maarja, dat is maar afwachten natuurlijk... Heb je het besproken met je vk?

Nou, ik ben nu echt langer zwanger dan bij de oudste :D. Had ik een paar weken geleden niet verwacht! Voel me op zich nog vrij aardig alleen ik ben zooo nieuwsgierig en ongeduldig, wil gewoon ons meisje zien O+ En ben ook erg benieuwd hoe ik een thuisbevalling ga ervaren.
Vriend is inmiddels overtuigd dat het een schrikkelkindje wordt maandag :+.
pi_160199543
Ik ben benieuwd lot! Lijkt mij best leuk een schrikkelkindje ;) wellicht doe ik een 1 april? ;)

:* marjolein! Hopelijk gaat t snel beter

Zo diep respect voor de dreumes en peuter mama's hier... Vakantie voor mijn kleuter nu. Ik ben kapot :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160199971
Ik hoop dat je je snel beter voelt Marjolijntje! Bespreek je het wel met je Vk?

Ik heb zo'n enorme trek in een Italiaanse bol met kaas en chorizo ;(
pi_160200079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik hoop dat je je snel beter voelt Marjolijntje! Bespreek je het wel met je Vk?

Ik heb zo'n enorme trek in een Italiaanse bol met kaas en chorizo ;(
Chorizo is in Nederland toch prima te eten? Ik zou ervoor gaan!
Broodje Mario O+

Oh, ik zie nu op Voedingscentrum.nl dat het niet de bedoeling is. Ik eet al de hele zwangerschap gewoon salami, chorizo, paté (met mate), smeerworst (met mate) en cervelaat. Lekker bezig :o
pi_160200130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Broodje Mario O+
Half internet zegt van wel, en de andere helft zegt van niet ;( *twijfel :+*
Stiekem heb ik toen ik 5 weken zwanger was ofzo wel gewoon chorizo gegeten :+
pi_160200161
Ah. Dan heeft mijn diëtistvriendin vast ooit gezegd dat ik daar niet te moeilijk over moet doen. En daar vertrouw ik dan blind op O+
pi_160200248
Ik ben zo benieuwd wanneer je meisje komt l0t, ik ben heeeeel benieuwd naar de naam!
Sterkte voor marjolijntje. Wat vervelend dat je je zo rot blijft voelen.
Een meisje voor Miezziej, leuk!!

Ik ga me vandaag wagen aan de 9maandenbeurs. Ik ben heel benieuwd.
pi_160200500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben zo MOE. We zitten allebei aangekleed op de bank en ik ben ka-pot. Ik ben er zo klaar mee. Wanneer gaat de zon weer schijnen? Wanneer krijg ik weer een beetje energie? Ik heb die grijze wolken nu wel genoeg gezien...
High five :*.
Ik lig al een maand hele dagen op bed. Paar iets betere dagen gehad en eventjes de deur uit geweest.
Hoe ver ben je?
pi_160200546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Broodje Mario O+

Oh, ik zie nu op Voedingscentrum.nl dat het niet de bedoeling is. Ik eet al de hele zwangerschap gewoon salami, chorizo, paté (met mate), smeerworst (met mate) en cervelaat. Lekker bezig :o
In salami enzo zit genoeg zout, dus was prima volgens mijn vk. En het voedingscentrum zegt zelf op de pagina over vitamine A dat leverproducten gewoon kunnen met mate :+

Hier weer goedgekeurd bij de vk en ze verwachtte me gewoon volgende week weer te zien :D Nog even een vruchtwatercheck gehad, omdat dat bij Stip de reden was om me in te leiden en dat was ook nog voldoende.
pi_160200595
Ja je moet toch wel een beetje vitamine A binnen krijgen hoor. Ik zou het gewoon beperken tot 1 snee (ofzo) per dag.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ohhh dat is heel fijn Quoi! Hopen dat het daarbij blijft, bedoel ik. Knuffels voor de poezel :s).
pi_160200626
Miezziej wat leuk een meisje! En fijn dat je weer een sticker hebt gekregen bij de vk.
Ik zou ook even weg blijven van mijn schoonouders in jou situatie. Gewoon voor de zekerheid.

Suiker ik eet dat ook gewoon. Niet zo vaak als anders maar als ik er echt trek in heb dan neem ik het gewoon.

Ik heb mijn verlof geregeld *O* 18 juni met verlof en 12 december weer aan het werk. Kdv is ook geregeld per januari 2017. Die 2 weken daarvoor past mijn moeder gewoon wat vaker op.
Mijn hormonen zijn zo blij :)
En ik ben zo verliefd op ons kleintje O+ heerlijk om eindelijk op die wolk te zitten!

Fien succes op de 9 maanden beurs :D en natuurlijk ook veel plezier.

Marjolijntje hopelijk voel je je snel wat beter. Ik merk de afgelopen week pas dat ik minder moe ben dus hopelijk wordt het bij jou ook snel beter.

Lot een schrikkel kindje en lamb een 1 april kindje :D leuke datums!

GM welkom hier *O*

Ono succes zo. Hopelijk duurt het niet te lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikke_84 op 25-02-2016 13:33:02 ]
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:05:14 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_160200877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ey! :D Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Er zijn vast andere posters die je kunnen helpen hier, want ik ben daar ook geen ster in.
Hoi :D Ja ik ben benieuwd. Ben zelf ook nogal clueless.
Ik heb deze al wel: https://www.bol.com/nl/p/(...)ep/1004004009504085/
Kan hij straks eerst op zitten (lopen), dan erachter lopen en daarna steppen. Maar omdat die nieuw niet leverbaar is heb ik die voor weinig van marktplaats. Dus zoek ik nog wat. Cadeaubonnen kan maar liever heb ik iets origineels.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_160201474
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Unihipili het volgende:

[..]

High five :*.
Ik lig al een maand hele dagen op bed. Paar iets betere dagen gehad en eventjes de deur uit geweest.
Hoe ver ben je?
16 weken nu :X

Volgende week afspraak vk, heb 2 weken geleden ofzo gebeld dat het niet goed gaat, maar daarna geen contact meer gehad. Het gaat niks beter in de tussentijd, maar heb haar niks nieuws te melden en geen zin in weer een janktelefoongesprek, dus heb maar niet gebeld.. Bluh.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160201871
Ik benieuwd of het wat is, die negenmaanden beurs. Pff wat een offweek. Ik heb erg last van harde buiken. Verloskundige was boos. Ze zei dat ik echt rustiger aan moest gaan doen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:47:29 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160201985
Hoe vaak is te vaak?
pi_160202064
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Het klinkt wat suf maar ik zou serieus overwegen een cadeaubon te geven. Het is zo fijn als je die laatste dingetjes zelf bij elkaar kunt shoppen bij een uitgebreide winkel zoals bol of de HEMA. En met jullie budget hoef je je ook niet te schamen voor het bedrag dat erop staat ;)

En anders misschien een mooi eerste besteksetje, als ze van Fiep Westendorp houden alvast vooruitgedacht de omnibus van Jip en Janneke met iets erbij (HEMA heeft leuke kleertjes met Jip & Janneke erop), of een abonnement op J/M (of een ander oudertijdschrift). Of juist een diner- en oppasbon, voor als ze daaraan toe zijn.
pi_160202734
Ik zou ook een cadeaubon doen :Y.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:28 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

16 weken nu :X

Volgende week afspraak vk, heb 2 weken geleden ofzo gebeld dat het niet goed gaat, maar daarna geen contact meer gehad. Het gaat niks beter in de tussentijd, maar heb haar niks nieuws te melden en geen zin in weer een janktelefoongesprek, dus heb maar niet gebeld.. Bluh.
Blegh. :* Maar heb je wel behoefte om erover te praten? Dan kun je beter wel bellen denk ik... Naja of wachten tot gesprek volgende week. Of even in mijn inbox spuien als dat evt ook helpt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:47:47 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160206190
Marjolijntje, sluit jezelf niet op hoor. Gooi het er lekker uit tegen alles of iedereen. Het is je gegund dat je je snel beter voelt ;)

Ik ben bij Piekaboe in Delft geweest en heb twee(!) zwangerschapsbroeken gekocht O+ Ze zijn echt heul cool :Y Zat meteen als gegoten. Sterker nog, ze zitten mooier dan welke skinny jeans dan ook. Paar normale vestjes erbij en pronken maar!

En ik nog denken dat ik er te vroeg bij was. Een wereld van verschil zo'n broek :)
pi_160206411
Ik kon voor de zwangerschap al geen spijkerbroeken meer hebben. Draag al tijden alleen leggings eigenlijk. Maar nu gaan ook de broeken voor binnen (sweatpants e.d.) te irritant zitten :{w . En nog maar 2 leggings passen waarvan 1 synthetisch is en nu gauw te warm om de een of andere reden. De ander is een katoenen zwangerschapslegging. Ik moet shoppen maar geen energie :') .
pi_160206468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:57 schreef Unihipili het volgende:
Ik kon voor de zwangerschap al geen spijkerbroeken meer hebben. Draag al tijden alleen leggings eigenlijk. Maar nu gaan ook de broeken voor binnen (sweatpants e.d.) te irritant zitten :{w . En nog maar 2 leggings passen waarvan 1 synthetisch is en nu gauw te warm om de een of andere reden. De ander is een katoenen zwangerschapslegging. Ik moet shoppen maar geen energie :') .
Daar heb je het internet voor. Bijvoorbeeld zalando 😉
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:10:48 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160206774
Leggings zijn ook prima Uni :Y

Toen ik eens op de weegschaal ging staan gister bleek ik een kilo te zijn afgevallen :o Dat mini-buikje is er dus tot nu toe mooi op geplakt en daarom zitten de broeken ook zo mooi, denk ik. Al dat vreten gaat waarschijnlijk direct naar een monster van een baby! (mijn man en ik zijn beiden erg lang en waren megababies dus vrezen het ergste) Ik heb de broeken wel zo gekozen dat er nog wel wat heupvetjes bij kunnen. Kom maar op, i don't care.
pi_160206811
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:59 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Daar heb je het internet voor. Bijvoorbeeld zalando 😉
Laatste 5 keren dat ik een shitload bestelde kon alles terug :? . (Niet-zwangerschapskleding).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')