abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160190122
1 maart: L0t.. (meisje)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
5 oktober: Saarah
21 oktober: ViviRAWRS

4 november: gewoonmezelf87

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :) _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Kyara op 26-02-2016 11:33:39 ]
pi_160190456
Thanks Loj! Staan nog een paar mooie aanvullingen bij voor het gene wat ik nu op papier heb!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160190650
Graag gedaan, als je nog ergens tegenaan loopt kan je me altijd een dm/pm sturen :)
pi_160195553
Drukke dag gehad gister, sticker gekregen van de verloskundige dus dat is mooi :D. Ondertrouw was een weinig spannend :+. Helaas hebben wij geen cao, alleen een personeelsreglement. Hier staat ondertrouw niet in het rijtje voor bijzonder verlof, dus helaas. Ik had nog 3 vakantiedagen over van vorig jaar, dus die moet ik toch nog even opmaken :+.
Als het financieel kan zou ik 1 dag minder willen werken. Denk dat het wel kan, maar wil nog even een berekening aanvragen bij de salarisadministratie. Mijn verloofde (:+) heeft een flexibel rooster, soms middag, avond of weekend. Dus ik verwacht dat we er samen wel uit komen :P. We gaan ook dichterbij mijn werk verhuizen waardoor mijn reistijd een stuk korter wordt.

De pretecho.. We blijken een verlegen en beweegelijke baby te hebben :+ Het profiel wel een paar keer laten zien, maar toen wilden we het geslacht zoeken dus beetje tussen de benen.. en dan lekker wegdraaien, navelstreng ertussen... :+. Maar na wat moeite zei de mevrouw dat het een meisje is :D helaas geen actiefoto ervan :+.
Ze was de hele tijd aan het schoppen tegen de placenta enzo, dus dat verklaart ook wel waarom ik haar nog niet voel. "Geduldig" wachten we af :+

Even iets anders..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 07:56:40 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195601
Tof Miezziej! *O*

En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160195632
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 07:56 schreef Molo het volgende:
Tof Miezziej! *O*

En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Mijn verloofde is Vietnamees :9. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
pi_160195650
Ik zou ook contact mijden ja, misschien zelfs wel met schoonmoeder tot meer duidelijk is. De oom van mijn vriend ligt nu in het ziekenhuis met pneumokokken en we hebben ook al aangegeven dat we liever niet hebben dat schoonmoeder bij ons komt na een bezoek totdat hij niet meer besmettelijk is. Ik moet er echt niet aan denken dat die bacterie onze kant op komt en dat is dan maar even heel vervelend.

En een meisje! *O*
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:04:40 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195663
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:00 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mijn verloofde is Vietnamees :9. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden _O-

Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig :P
pi_160195724
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden _O-

Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig :P
Het eten is inderdaad heel erg lekker :9. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo :+

Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:15:48 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195753
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:11 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Het eten is inderdaad heel erg lekker :9. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo :+

Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
Tijdens een vakantie van mij zijn op het werk drie collega's besmet door een patiënt die zijn mondkapje afgerukt had omdat hij het onzin vond dat hij met zo'n gek ding op moest zitten. Sindsdien ben ik er beetje panisch voor :P

Is wel bijzonder hoor, komt echt heel weinig voor bij autochtone Nederlanders.
Maar goed, afwachten maar en gewoon lekker voorzichtig zijn, dat is het slimste :)
pi_160195818
Een voorzichtige :W

Morgen is mijn NOD en deze is van vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test... :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:24:31 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195826
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd en welkom *O*
pi_160195851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en welkom *O*
Dank je! Good to be back! O+
S. 2014
J. 2016
pi_160195853
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd! :D
  donderdag 25 februari 2016 @ 08:28:37 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160195855
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dank je! Good to be back! O+
Uhuh, zeker :Y

En nu lekker blijven O+
pi_160196027
Gefeliciteerd!

Ik heb me gewoon verslapen vanochtend. Dat gebeurt echt bijna nooit. Ben best wel moe de laatste week. Nog 6 weekjes werken tot mijn verlof!
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:58:17 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196768
Miezziej, een meisje! w/ Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi :)
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden :+

Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.

Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!

Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek :)

De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke business :o Ze gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee :') ). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
pi_160196788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:58 schreef Quoi het volgende:
Miezziej, een meisje! w/ Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi :)
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden :+

Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.

Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!

Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek :)

De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke business :o Ze gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee :') ). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
Dank je :)
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus O+
S. 2014
J. 2016
pi_160196842
Welkom GM! *O* Leuk om hier weer samen te zitten :D
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:03:51 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_160196843
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:05:38 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196869
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dank je :)
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus O+
Dat is zo leuk :) Hoe oud is ze?

Overigens even een update over het plassende poesje :') Ze heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik O+ Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan :o Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:06:44 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160196879
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Ey! :D Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Er zijn vast andere posters die je kunnen helpen hier, want ik ben daar ook geen ster in.
pi_160196888
Gm welkom :W

Ik zou ook zo op mogelijke tbc reageren hoor. Better safe than sorry.

Loj zou jij mijn ud kunnen veranderen naar 19 sept?
pi_160196901
Een draagdoek? Little Frogs zijn hele fijne beginnersdoeken vanaf zo'n 50 euro. Maar wel een beetje persoonlijk, en zijn ze er het type voor? Maar in ieder geval in de categorie: iets wat je doorgaans niet snel krijgt :Y (en waar ik als beginnende mama heel blij mee was)
pi_160196928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat is zo leuk :) Hoe oud is ze?

Overigens even een update over het plassende poesje :') Ze heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik O+ Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan :o Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
Ze is nu 1.5 jaar. Dus ruim 2 als de baby komt.

Wat fijn van de kat.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')