SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verloofde is Vietnameesquote:Op donderdag 25 februari 2016 07:56 schreef Molo het volgende:
Tof Miezziej!
En misschien TBC, tuurlijk schrik je daarvan en is dat link.
Lekker bij uit de buurt blijven tot er duidelijkheid is.
Kon er een mantoux afgenomen worden (huidschrapje en wachten op reactie op TBC bacterie) of moet er een longfoto e.d. gemaakt worden?
Ik zou in ieder geval contact even lekker mijden tot die duidelijkheid er is, en daarna met je verloskundige of huisarts bespreken wat handig is, mocht het foute boel zijn. Dat is geen overtrokken hormoonreactie, maar gewoon realistisch.
Meneer komt ook uit Zuid Korea? (Daar kwam jouw verloofde vandaan toch?)
Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthoudenquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn verloofde is Vietnamees. daar komt het ook vaak voor. Maar de betreffende meneer is Nederlands.
Ze hebben foto's bij hem gemaakt en gaan nu slijm op kweek zetten.
Hij is niet echt heel open in de communicatie ofzo, maar toen hij dat zei over zijn eigen kleinkinderen kon ik alleen maar foute boel denken..
Het eten is inderdaad heel erg lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar... Een land met lekker eten in Azië had ik onthouden![]()
Bijzonder wel, zo vaak zie je dat niet bij Nederlanders. En weerstand van de kleinkinderen is bullshit natuurlijk, maar goed, dat had jij al begrepen gelukkig
Tijdens een vakantie van mij zijn op het werk drie collega's besmet door een patiënt die zijn mondkapje afgerukt had omdat hij het onzin vond dat hij met zo'n gek ding op moest zitten. Sindsdien ben ik er beetje panisch voorquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Het eten is inderdaad heel erg lekker. Mijn schoonvader woont daar nog, en een heleboel andere familie. Hoop snel terug te kunnen, mis het best wel! Eerst maar eens bevallen enzo
Gelukkig begrijpen jullie mijn reactie! Ben ik toch minder gek dan dat ik dacht.
Ik hoop natuurlijk dat hij iets anders heeft, maar nu weten we gewoon nog te weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test...
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een voorzichtige![]()
Morgen is mijn NOD en deze is van vandaag.Gefeliciteerd en welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een voorzichtige![]()
Morgen is mijn NOD en deze is van vandaag.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was vergeten hoe onzeker je word van een positieve test...![]()
Uhuh, zekerquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je! Good to be back!
Dank jequote:Op donderdag 25 februari 2016 09:58 schreef Quoi het volgende:
Miezziej, een meisje!Beweeglijk en verlegen, dat klinkt als een interessante combi
![]()
En over de TBC: ik zou exact zo reageren. Mooie reden om je schoonouders even op afstand te houden![]()
Gewoonmezelf, welkom! Tweede kindje als ik het goed heb? Blijf maar gezellig hoor.
Lunatic, 6 weken klinkt als zeeeeer overzichtelijk!
Ik heb een aantal heerlijke dagen thuis. Daar ben ik na een aantal weken doorbikkelen met weinig energie wel aan toe. Kan daar zo van genieten. Heb het zelfs hard nodig om weer een beetje te aarden. Vanmiddag ga ik op pad voor De Eerste Broek
De gastouder mailde al terug. Dat ze vol zit, ook in Januari 2017. WTF! Wat is dat voor handel? Drukke businessZe gaat me wel onthouden voor als er een plekje vrij komt (en vraagt op welke dagen het zal zijn.... geeeeeeeeen idee
). Gelukkig zijn er meerdere gastouders in de buurt. Ik besef me dat ik dan wel snel in actie moet gaan komen.
Dat is zo leukquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
En klopt, als het allemaal goed mag gaan word mijn kleine meid grote zus
Ey!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag dames. Twee weken terug hebben mijn vrienden hun eerste kind gekregen. Nu hebben ze al veel cadeaus gekregen maar een vriend en ik hebben nog niks. Weten jullie iets leuks wat je doorgaans niet snel krijgt? Budget is rond de 50 euro.
Ze is nu 1.5 jaar. Dus ruim 2 als de baby komt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is zo leukHoe oud is ze?
Overigens even een update over het plassende poesjeZe heeft het tot nu toe niet meer gedaan, omdat ik haar in de buurt van het bed wat op een afstand houd (met pijn in mijn hart). Ze is alleen mega-aanhankelijk en zoekt me overal knorrend op. En zo vond ik haar vandeweek ineens 's ochtends slapend op mijn buik
Überhaupt op ons liggen heeft ze nog nooit gedaan
Het lijkt tot nu toe dus een wat zenuwachtige en ongemakkelijke kennismaking met onze nieuwe huisgenoot-to-be.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |