Werkelijk geen idee. Weet alleen dat ie vandaag op wintersport zou gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heeft ie hem uberhaupt gehaald of ligt ie nog in Den Haag? En was dit weer zo'n verkeerde been actie.
En ik weet niet hoor, maar A-I maakt zich op deze manier niet geliefd, en niet alleen bij Nattekat
Even overstappen en overladen nu. Daarna verder.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:17 schreef just me het volgende:
Rijswijk en daarna ??
en fijne vakantie
Vergeet je de stok niet ergens neer te gooienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even overstappen en overladen nu. Daarna verder.
Stok? Welke stok?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet je de stok niet ergens neer te gooien
Ik kom wel even helpen pakken, waar staan jullie ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga over half uur verder. We zijn ff aan het puzzelen met bagage.
Heb je de FOK!-stok bij je?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga over half uur verder. We zijn ff aan het puzzelen met bagage.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jazeker.
[ afbeelding ]
Als lichtbaken in geval van nood ligt hij bovenop.
Om je gerust te stellen. Ik hoop hem voor vanavond 12 uur al aan een paal te hangen hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:26 schreef KaBuf het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik benieuwd waar in NL de stok voor morgen 7:10u zal komen te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Without further ado....fijne vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!lekker faxen heel de dag echt genot
oh sorryquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eerst Maanvis een verplaatsing gunnen he.
Maanvis, je mag, en bier voor A-Iquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gratis bier als je hem vanavond ten oosten van tilburg neerlegt!
Thanks voor de quote alert !quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maanvis, je mag, en bier voor A-I
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spuit 11In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |