Met alle plezier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Maringo, nog bedankt voor de lokquote
moet het altijd makkelijk zijn danquote:Op donderdag 25 februari 2016 07:26 schreef Barreltje het volgende:
Het is ook een lekker duidelijke foto...
Ik gok op een fietspad tussen Rijswijk en delluft.
Maar ik ben nooit zo goed in pinpointen
En tnx voor de heads -up.. ik was om 19.30 van plan de auto in te stappen. .
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:36 schreef Maringo het volgende:
Delft is Stokloos. Ik herkende het gebouw op de eerste foto. Anderhalf jaar minimaal tweemaal in de week langsgereden.
Prima de luxequote:Op donderdag 25 februari 2016 09:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
De lokquote was ook in eigen belang.
Laat nattekat het maar niet horen!quote:
Doe eens lief.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat nattekat het maar niet horen!
Gratis bier als je hem vanavond ten oosten van tilburg neerlegt!quote:
Ik heb al gratis bier vanavond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gratis bier als je hem vanavond ten oosten van tilburg neerlegt!
it wasn't me!quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb al gratis bier vanavond.
Als je de stok ten oosten van tilburg brengt!quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Ja godver de godver, daar gaat mijn vrije ochtend omdat iemand weer veel te tijd nodig heeft, terwijl er 3 anderen in de rij stonden![]()
![]()
Zoiets? Mag ik ook gratis bier?
Daar moet minstens een krat tegenover staan. Zeist is wel een leuke plaats.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je de stok ten oosten van tilburg brengt!
Zeist een leuke plaats? Ja als je een boom wilt raken tijdens je stoktochtquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet minstens een krat tegenover staan. Zeist is wel een leuke plaats.
Er stond niemand in de rij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Ja godver de godver, daar gaat mijn vrije ochtend omdat iemand weer veel te tijd nodig heeft, terwijl er 3 anderen in de rij stonden![]()
![]()
Zoiets? Mag ik ook gratis bier?
Delfzijl is ook ten oosten van Tilburg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je de stok ten oosten van tilburg brengt!
Hoezo zou ik een boom raken?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeist een leuke plaats? Ja als je een boom wilt raken tijdens je stoktocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |