dat is een mooie voor hier 40+ / Welk Nederlandstalig plaatje vond jij mooi in de jaren 60 t/m 90? #2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een mooie voor hier 40+ / Welk Nederlandstalig plaatje vond jij mooi in de jaren 60 t/m 90? #2
maar dat mag je zelf doen
Maar ik ben helemaal nog geen 40.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A child is born with no state of mind.
dat geeft niksquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal nog geen 40.
ik moet altijd aan Sakis denken bij deze clip van Tarkanquote:
De originele Italiaanse versie is zoveel mooier. Tijd om die eens op te zetten...quote:
Trustequote:
Nostalgiequote:
quote:
Ik vind haar Jolene uitvoering gaafquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:13 schreef Bart2002 het volgende:
Zij kan het echt hoor. Luister en huiver.
Ja! Die backyard sessions zijn sowieso geniaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind haar Jolene uitvoering gaaf
+1quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind haar Jolene uitvoering gaaf
Pak die borrel dan. Het is na elven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben hier eigenlijk nog iets te nuchter voor![]()
Da's een goede!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Pak die borrel dan. Het is na elven.
Proost mevrouw. Op onze wederzijdse gezondheden.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Proost mevrouw. Op onze wederzijdse gezondheden.
Geil. Een ander woord bestaat daar niet voor. De master.quote:
Echt!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geil. Een ander woord bestaat daar niet voor. De master.
Misschien is het de wijn, misschien is het dit lied in combinatie met die zeedieren, maar ik moet heel erg lachenquote:
Dat is goed! Als jij lacht ben ik blij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien is het de wijn, misschien is het dit lied in combinatie met die zeedieren, maar ik moet heel erg lachen
Geinig nummer!quote:
Ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geinig nummer!
Doet denken aan Gruppo.
Prachtig! Wat een romantiek!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:58 schreef -Miauw- het volgende:
Geen idee waarom ik hier nou ineens aan moest denken....
Daar is het veel te zoet voorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Prachtig! Wat een romantiek!
Bloemschikken?
Nu heb je me gequote...quote:
Held!quote:
Te laat!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nu heb je me gequote...
Ik wilde het weghalen. Ik moet rekening houden met mijn reputatie.
Nou ja. Het is laat. We kunnen ervan uitgaan dat niemand meeleest.
Wauw!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Te laat!
En ik waarschuw jullie... door dit soort fratsen heb ik de meest geweldige sex gehad for real!
Rofl!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wauw!
Het is misschien of-topic maar vertel!
Hoe ging dat dan en wat hebben jullie allemaal gedaan?
Ach wie weet.quote:
Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rofl!
Neem me nou maar serieus!!!
Zeker. Een groot man annex mensch.quote:
Lang niet gehoordquote:
Gvd. Mooi nummer hoor! Nog nooit gehoord. Wonderlijk is dat toch, dat je zoveel niet kent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lang niet gehoord![]()
Doet me denken aan deze, een favoriet:
Komt van de cd 'The magnificent tree', ook een favoriet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gvd. Mooi nummer hoor! Nog nooit gehoord. Wonderlijk is dat toch, dat je zoveel niet kent.
Grappig dat het nu heel anders klinkt dan toen ik het vroeger verplicht moest aanhorenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:01 schreef -Miauw- het volgende:
Altijd goed voor een melancholische bui...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ga het pand verlaten.
Zo denk je van het is 12 uur ik ga zo. En zo is het 2 uur.
Welterusten voor straks mevrouw -Miauw-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |