Hihi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laten we nou stoppen met het gerucht dat ik niet weet wat ik doe, ik weet precies wat ik doe.
Jawel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je naam is ook een keuze, alleen niet eentje van jou.
Ieuwl.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je wel een facial geven
Naitsjel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een correcte spelling is al een begin.
Je zal maar Sjon of Maikel heten.
Is er überhaupt onderbouwing nodig voor een dergelijke afkeer?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Piet begint zo over de Exota-affaire om zijn afkeer tegen de PvdA te onderbouwen.
Er zitten er hier nog wel een paar hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hier afgezien van die mafketel uit Arnhem weinig PvdA adepten zitten.
Jhon van Bhemmel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Retorische vraag. Een goede, bovendien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is er überhaupt onderbouwing nodig voor een dergelijke afkeer?
Orban wil ook een referendum.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De PvdA heeft tenminste een gezonde afkeer van referenda.
Best pijnlijk. Hoe oud moet je zijn voordat je dat zelf kan laten wijzigen bij de burgerlijke stand? Ik vrees minstens 18.quote:
Nee, je huidskleur is geen cultuur. Je taal, naam en geloof wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Het veranderen van je naam is een beetje hetzelfde als het ondergaan van plastische chirurgie.
Daarop terugkomend: huidskleur is dan ook een keuze.
Zeker. Lekker voor die moordenaars.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe Rusland in z'n hemd wordt gezet door die Bellingcat-gasten. Hulde daarvoor trouwens.
Onnodige hoofdletter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:20 schreef Euribob het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte vergelijking ook, en dat gaat dan Rechten studeren.
Dit is wellicht een nog slechtere vergelijking, aangezien het impliceert dat daar kwaliteiten voor nodig zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:20 schreef Euribob het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte vergelijking ook, en dat gaat dan Rechten studeren.
Dan moet je promoveren in oud grieks of kernfysica, gewoon om te zieken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Facebookjournalistiek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe Rusland in z'n hemd wordt gezet door die Bellingcat-gasten. Hulde daarvoor trouwens.
Een referendum is dan ook bij uitstek het instrument voor populisten. Lekker cashen op de waan van de dag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Orban wil ook een referendum.
Dat is toch wel hooggegrepen voor iemand die economie studeert.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is wellicht een nog slechtere vergelijking, aangezien het impliceert dat daar kwaliteiten voor nodig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |