Zweden doet het nog goed gelukkig, maar Engeland gaat echt te ver.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terechte klacht. Daarom is de islamisering van West-Europa ook zo'n verwerpelijke ontwikkeling. Het sloopt iedere samenleving langzaam van binnenuit als een tumor. Kijk maar naar Zweden of Engeland. Of Iran voor en na de islamitische revolutie.
Oorzaak zijn de gristen kruistochtenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terechte klacht. Daarom is de islamisering van West-Europa ook zo'n verwerpelijke ontwikkeling. Het sloopt iedere samenleving langzaam van binnenuit als een tumor. Kijk maar naar Zweden of Engeland. Of Iran voor en na de islamitische revolutie.
Moslims mogen niet drinken ergo kut religiequote:
Vraag me af wat die radicalen de hele dag gaan doen danquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:28 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Is wel tactisch slim inderdaad.
Christenen mogen ook geen sterke drank en mogen ook niet dronken worden, ook kut religie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moslims mogen niet drinken ergo kut religie
Waarom gaat het verhaal dan dat Jezus water omzette in wijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Christenen mogen ook geen sterke drank en mogen ook niet dronken worden, ook kut religie.
Iedereen onthoofden die een klein iets tegen de islam in doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Vraag me af wat die radicalen de hele dag gaan doen dan
Je vergeet pikkie trekken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:34 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Iedereen onthoofden die een klein iets tegen de islam in doen.
Wijn mogen ze wel, niet te veel en ook niet dronken worden. Wijn is een uitzondering, maar dan vraag ik me af of de wijn anno 2016 wel hetzelfde moet worden beoordeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:34 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Waarom gaat het verhaal dan dat Jezus water omzette in wijn?
Daarom ook volgeling worden van Geerd en de goede leeft levenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Christenen mogen ook geen sterke drank en mogen ook niet dronken worden, ook kut religie.
Ik volg Gerard Joling al.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook volgeling worden van Geerd en de goede leeft leven
Daar kreeg ik Ohw wacht mag ik niet zeggen volgens mijquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Vermon het volgende:
Terechte klacht.
Religie is de kanker van deze maatschappij.
Die Amerikanen lijken anders gewoon vast te houden aan hun bijbeltjequote:Op woensdag 24 februari 2016 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat meer welvaart uiteindelijk leidt tot het minder heftig vasthouden aan een religie.
Misschien op papier, in de praktijk zal dat wel niet zo zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:49 schreef Gehenna het volgende:
Terechte klacht
Maar België is ongeveer even religieus als de VS
Dat komt omdat je ziet wat je wil zienquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:58 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik zie ras veel meer samenhang hebben met armoede dan religie in dat plaatje.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef Dingflofbips het volgende:
Sterker nog ik zou dit wel eens door spss willen gooien en het causale verband aantonen
ohja jij vindt religie veel meer verklaren? Komt door het hele plaatje voor, rijk en arm. Ras aan de andere kant...quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ziet wat je wil zien
jij bent zeker een neger? Ik bedoel het niet persoonlijk of beledigend ofzo. Het valt gewoon op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vertel, hoe zou jij het causale verband aantonen?
Heb je het plaatje zelf wel bekeken? Bij de armere landen zie je verschillende landen allemaal met diverse rassen en toch weet jij er een 'negerverhaaltje' van te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
jij bent zeker een neger? Ik bedoel het niet persoonlijk of beledigend ofzo. Het valt gewoon op.
Want het is OF het 1 OF het ander he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ohja jij vindt religie veel meer verklaren? Komt door het hele plaatje voor, rijk en arm. Ras aan de andere kant...
En misschien is het wel iets heel anders.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat meer welvaart uiteindelijk leidt tot het minder heftig vasthouden aan een religie.
Jij bent zeker een racist? Ik bedoel het niet persoonlijk of beledigend ofzo. Het valt gewoon op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
jij bent zeker een neger? Ik bedoel het niet persoonlijk of beledigend ofzo. Het valt gewoon op.
waarvan aktequote:Op woensdag 24 februari 2016 20:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Jij bent zeker een racist? Ik bedoel het niet persoonlijk of beledigend ofzo. Het valt gewoon op.
niet met die intentie, mocht je dat geruststellen. Ik ben gewoon luiquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, je bent een discussieontwijkert.
Tsja... Vooral lekker makkelijk domme dingen blijven roepen is blijkbaar het enige dat je kan. Jammer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
niet met die intentie, mocht je dat geruststellen. Ik ben gewoon lui
ik vind het eerlijk gezegd dommer dat ik je moet uitleggen hoe statistiek werkt. Daar heb ik geen trek in, ga dat maar op school lerenquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tsja... Vooral lekker makkelijk domme dingen blijven roepen is blijkbaar het enige dat je kan. Jammer.
Lul niet zo ongelofelijk dom uit je nek man. Het is haast onmogelijk om in de sociale wetenschap een causaal verband aan te tonen in situaties waarbij er zoveel diverse variabelen (kunnen) zijn die invloed kunnen hebben op de uitkomst (in bijna alle situaties dus).quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd dommer dat ik je moet uitleggen hoe statistiek werkt. Daar heb ik geen trek in, ga dat maar op school leren
ik zeg je: pak een schooltje mee pikkenstrijkerquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lul niet zo ongelofelijk dom uit je nek man. Het is haast onmogelijk om in de sociale wetenschap een causaal verband aan te tonen in situaties waarbij er zoveel diverse variabelen (kunnen) zijn die invloed kunnen hebben op de uitkomst (in bijna alle situaties dus).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |