Toerfietsersquote:
ik had net met mezelf afgesproken dat ik het wiel van Muzas kies en er niet meer uit kom tot ik vreeswijk weer kan zienquote:
In de zin van een verslag achteraf, of als aankondiging voor een openbare fok-meet?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ideetje als ik hier ter zijne tijd een bericht van op de fp gooi?
Aankondiging, verslag is voor iemand die de rest wel kan bijhoudenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
In de zin van een verslag achteraf, of als aankondiging voor een openbare fok-meet?
Dit is zeker geen incrowd-dingetje, maar ik heb ook weer niet zo'n groot huis dat er +30 man in past, dus het moet geen Project X worden...
Het is natuurlijk wel écht wielrennen, en hoe groter de groep hoe belangrijker het wordt dat je kan sturen en weet hoe dat in zn werk gaat. Dus ik zou het fijn vinden als er wielrenners op af komen die al eens in het recreatief wielrennen topic hebben meegepraat, zodat je weet wat voor vlees er in de kuip (en mn huis) komt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aankondiging, verslag is voor iemand die de rest wel kan bijhouden
Die afterparty heb ik nog niet over nagedacht, ik dacht vooral aan het fietsen. Eerst maar eens kijken wat de opkomst wordt dan.
Ervaring leert dat er word doorgereden. Rustig en hard is een relatief begrip natuurlijk. Ik gok dat we met zo'n 28 a 30/uur thuis zullen komen. Op bepaalde stukken zal er wat harder doorgereden worden dan dat en ik gok dat er ook wat plaatsnaambordsprintjes zullen plaatsvinden, maar als je vaker 120 km gereden hebt en je hebt enige conditie en weet hoe je in een groep moet rijden is het goed vol te houden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Hebben jullie allemaal in de winter doorgefietst of wordt er gewoon heul rustig gereden?
Ik heb weinig gesport de afgelopen tijd in verband met een blessure, maar met een maandje training moet 28-30 in een groep wel vol te houden zijn. Eerst maar eens goed gaan testen komend weekend hoe mijn kadaver het houdt, maar het lijkt me in ieder geval leuk om mee te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:03 schreef muzas het volgende:
Ook als je niet zo heel vlot bent als sommige anderen gaat het prima. Je kan in de wielen blijven, niet iedereen doet mee aan die sprints (degene die daar wel aan doen wachten in mijn ervaring daarna altijd netjes op de rest/doen ff rustig aan), en als je de brug over het rijnkanaal niet op komt wordt er voor je geknecht![]()
En zoals gripper in de OP zegt; samen uit samen thuis toch?
Kijk als je sinds de teun-de-kut-classic 60k afgelopen mei je trek 1200 op zolder hebt geflikkerd en niet meer heb gefietst wordt het wellicht een ander verhaal....
Vind de tweede rij altijd het kutst, vanaf de 3e vang je echt een heel stuk minder windquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:15 schreef ratatat het volgende:
En gewoon zorgen dat je altijd op de 2e of 3e rij zit, dat scheelt vaak ook een hoop.
Ik wil best je Steegmans zijnquote:
En als eerste het wiel over de meet en klaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:15 schreef ratatat het volgende:
En gewoon zorgen dat je altijd op de 2e of 3e rij zit, dat scheelt vaak ook een hoop.
Van zo'n lange verplaatsing krijgt iedere pro dikke benen van. Ennuh, gouden regel, de toertocht moet altijd langer zijn dan de autorit erheen, Belgie uitgezonderd dan.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Van zo'n lange verplaatsing krijgt iedere pro dikke benen van. Ennuh, gouden regel, de toertocht moet altijd langer zijn dan de autorit erheen, Belgie uitgezonderd dan.
Tuirlijk niet man. Wat Gripper zegt, eerst zeker met een zuid westen wind lekker met 45 in het uur naar bordjessprint bij Wijk bij Duurstede knallen, dan lig ik er vóór Schalkwijk al af. En gaat het richting Schoonhoven, dan zeker ook die ketting strak houden, alles op de kant en moet ik ook vóór Jaarsveld al passen vrees ik.quote:
Je hoeft niet met elk sprintje mee. En ik weet zeker dat dat goed moet komen. Desnoods moet ik je de laatste brug over praten. Muzas kan er over meepraten, daar ben ik goed inquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tuirlijk niet man. Wat Gripper zegt, eerst zeker met een zuid westen wind lekker met 45 in het uur naar bordjessprint bij Wijk bij Duurstede knallen, dan lig ik er vóór Schalkwijk al af. En gaat het richting Schoonhoven, dan zeker ook die ketting strak houden, alles op de kant en moet ik ook vóór Jaarsveld al passen vrees ik.
Ben al blij als ik half maart een rondje zonder pontje, dus tussen Rhenen en Vianen, 100km met 26 gemiddeld kan rijden.
Okquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Van zo'n lange verplaatsing krijgt iedere pro dikke benen van. Ennuh, gouden regel, de toertocht moet altijd langer zijn dan de autorit erheen, Belgie uitgezonderd dan.
Zoals Grip al zegt. het is samen uit, samen uit. Op langzamere mensen wordt gewacht, of ze worden door wat snellere jongens terug gereden terwijl de rest rustiger doet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb weinig gesport de afgelopen tijd in verband met een blessure, maar met een maandje training moet 28-30 in een groep wel vol te houden zijn. Eerst maar eens goed gaan testen komend weekend hoe mijn kadaver het houdt, maar het lijkt me in ieder geval leuk om mee te doen.
Ik zet een route zonder plaatsjes uit, dus ook geen plaatsnaam bordjes. Kan je je energie dit jaar sparen voor de finalequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Present.
Waar kan ik de plaatsnaambordjessprintaanvragen invullen?
Hoooi, thanks voor de headsup.quote:
Gewoon nu even blijven fietsen tot 19 maart, dan red je het wel joh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoooi, thanks voor de headsup.
Ik ga zaterdag mijn eerste rondje van het seizoen rijden, even kijken hoe dat gaat![]()
Wel gezellig enzo, maar moet er wel beter voorstaan als vorig jaar.
Waar is die rode lantaarn trouwens van vorig jaar gebleven?
Dat zou wel heel flauw zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zet een route zonder plaatsjes uit, dus ook geen plaatsnaam bordjes. Kan je je energie dit jaar sparen voor de finale
Lijkt me een leuke route, over de Lekdijk terug neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:23 schreef Gripper het volgende:
Ideetje voor de route:
https://www.strava.com/routes/4221505
Haha je hebt toch een racefiets tegenwoordig! Lekker mee gaan joh, deel 2 van het programma is zeker geschikt voor randonneursquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:21 schreef Pruikmans het volgende:
Werd bijna warm maar dit is natuurlijk niks voor vuile randonneurs...
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:23 schreef Gripper het volgende:
Ideetje voor de route:
https://www.strava.com/routes/4221505
Ik kom op de oude fiets in dat gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef Gripper het volgende:
Ik heb ze al gebeld ratatatatatatarataadaa, ze willen ook wel eens lachen dus we krijgen de man 3 van die 10% biertjes en als je daarna 100 m kan fietsen zonder om te vallen krijg je ze gratis.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kom op de oude fiets in dat geval
Je moet maar zo denken, alle energie die ik bij de tussensprintjes verbruik, heb ik niet meer aan het einde als de gele trui wordt uitgedeeld.quote:
Je hebt zojuist kaasplankje een goed excuus gegeven om thuis te blijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:38 schreef Pruikmans het volgende:
Nog een puntje waarom ik twijfel of ik wel mee mag...
Ik heb zo'n moderne racefiets met schijfremmen, ik weet uit de media dat wielrenners daar nerveus van worden.
Zou gevaarlijk zijn in groepen.
Of moet ik dan verplicht achteraan?
gewoon op je favoriete fiets man kan ons die schijfremmen schelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef Pruikmans het volgende:
Nee, al mijn singlespeeds hebben schijfremmen.
Ik heb nog een Gilbertson Cyclone op smalle bandjes die velgremmen heeft.
Andere mogelijkheid is mijn Brompton...
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:06 schreef dop het volgende:
[..]
gewoon op je favoriete fiets man kan ons die schijfremmen schelen.
iedereen moet een beetje op elkaar letten in een groep dat is met schijfremmen niet anders.
singnaaltjes geven beetje roepen en alles komt goed
jij waait er toch af in de finale dus rij je alleen en geen enkel risicoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijven![]()
Ho wacht ff... er wordt niet gestorven voor je mij die brug over geknecht heb....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijven![]()
Ik zal dit keer trouw m'n kopwerk doen, ga dit jaar niet voor de winstquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, alle energie die ik bij de tussensprintjes verbruik, heb ik niet meer aan het einde als de gele trui wordt uitgedeeld.
Wel op MarcoD letten hé, die moet ook op de kop gezet worden, niet alleen de laatste 500 meter.
route die grip poste zit volgens mij geen brug inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ho wacht ff... er wordt niet gestorven voor je mij die brug over geknecht heb....
Hoeveel vraag je?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik zal dit keer trouw m'n kopwerk doen, ga dit jaar niet voor de winst
Knechtwerk kan geregeld worden via dm
Bij Schoonhoven het water over en zelfde sprint als vorig jaar zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:21 schreef Pruikmans het volgende:
Misschien kan Piet de route nog iets aanpassen, ergens een brug inpassen...
De gehele Nedereindseweg vanaf de Meerndijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
Maar waar loopt precies de eindsprint?
Wat is je uiterste prijs want de banden van de rolstoel van de oma van m'n buurvrouw gaan steeds lek en die kan je hier niet krijgen dus ik heb een importbedrijf opgericht en nu ben ik failliet en heb ik dus amper geld, kennen we wat regelen?quote:
Voor een Snickers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat is je uiterste prijs want de banden van de rolstoel van de oma van m'n buurvrouw gaan steeds lek en die kan je hier niet krijgen dus ik heb een importbedrijf opgericht en nu ben ik failliet en heb ik dus amper geld, kennen we wat regelen?
Is inderdaad een prima eindsprint, aan het eind rechtsaf naar de nedereindse berg en a la Roubaix een rondje over de wielerbaan. Daar zit een brug in en een echte eindstreepquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De gehele Nedereindseweg vanaf de Meerndijk.
https://www.strava.com/segments/4578776
Je kan toch niet zo het parcours op?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Is inderdaad een prima eindsprint, aan het eind rechtsaf naar de nedereindse berg en a la Roubaix een rondje over de wielerbaan. Daar zit een brug in en een echte eindstreep
Ja hoor. Alleen op zaterdag is er tussen 13 en 14 wel trainingskoers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan toch niet zo het parcours op?
Ik ga gewoon a la Terpstra solo er vandoor en win het met 2 vingers in mijn neus. #noordhollandsetactiekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen op zaterdag is er tussen 13 en 14 wel trainingskoers.
Sluiten we gewoon aan in de een na laatste ronde en wint er een van ons de sprint
Dan ga ik me zeker te weten verstoppen de hele route.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen op zaterdag is er tussen 13 en 14 wel trainingskoers.
Sluiten we gewoon aan in de een na laatste ronde en wint er een van ons de sprint
Zeker in het begin keihard demarreren en verstoppen achter de heg? Daar trappen Gripper en ik niet nog een keer in!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ga ik me zeker te weten verstoppen de hele route.
Ja.quote:
Het was na de eerste "klim" op weg naar de afdaling (de weg ging wel vals plat naar beneden al). De auto stond bovenaan de afdaling.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Na 5 km in de klimclassic kwam bizzkit samen met fortytwo keihard in een afdaling voorbij, blijkbaar om nog wat in de auto die onderaan stond te stoppen.
Gripper en ik (en marco toch?) hadden zoiets van, die halen we zo wel in. Maar dat duurde en duurde dus.
42 is toch die met de Cervelo en al een tijdje niet meer heeft gepost?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Na 5 km in de klimclassic kwam bizzkit samen met fortytwo keihard in een afdaling voorbij, blijkbaar om nog wat in de auto die onderaan stond te stoppen.
Gripper en ik (en marco toch?) hadden zoiets van, die halen we zo wel in. Maar dat duurde en duurde dus.
Yup.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
42 is toch die met de Cervelo en al een tijdje niet meer heeft gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |