Ik kom op de oude fiets in dat gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef Gripper het volgende:
Ik heb ze al gebeld ratatatatatatarataadaa, ze willen ook wel eens lachen dus we krijgen de man 3 van die 10% biertjes en als je daarna 100 m kan fietsen zonder om te vallen krijg je ze gratis.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kom op de oude fiets in dat geval
Je moet maar zo denken, alle energie die ik bij de tussensprintjes verbruik, heb ik niet meer aan het einde als de gele trui wordt uitgedeeld.quote:
Je hebt zojuist kaasplankje een goed excuus gegeven om thuis te blijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:38 schreef Pruikmans het volgende:
Nog een puntje waarom ik twijfel of ik wel mee mag...
Ik heb zo'n moderne racefiets met schijfremmen, ik weet uit de media dat wielrenners daar nerveus van worden.
Zou gevaarlijk zijn in groepen.
Of moet ik dan verplicht achteraan?
gewoon op je favoriete fiets man kan ons die schijfremmen schelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef Pruikmans het volgende:
Nee, al mijn singlespeeds hebben schijfremmen.
Ik heb nog een Gilbertson Cyclone op smalle bandjes die velgremmen heeft.
Andere mogelijkheid is mijn Brompton...
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:06 schreef dop het volgende:
[..]
gewoon op je favoriete fiets man kan ons die schijfremmen schelen.
iedereen moet een beetje op elkaar letten in een groep dat is met schijfremmen niet anders.
singnaaltjes geven beetje roepen en alles komt goed
jij waait er toch af in de finale dus rij je alleen en geen enkel risicoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijven![]()
Ho wacht ff... er wordt niet gestorven voor je mij die brug over geknecht heb....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijven![]()
Ik zal dit keer trouw m'n kopwerk doen, ga dit jaar niet voor de winstquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, alle energie die ik bij de tussensprintjes verbruik, heb ik niet meer aan het einde als de gele trui wordt uitgedeeld.
Wel op MarcoD letten hé, die moet ook op de kop gezet worden, niet alleen de laatste 500 meter.
route die grip poste zit volgens mij geen brug inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ho wacht ff... er wordt niet gestorven voor je mij die brug over geknecht heb....
Hoeveel vraag je?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik zal dit keer trouw m'n kopwerk doen, ga dit jaar niet voor de winst
Knechtwerk kan geregeld worden via dm
Bij Schoonhoven het water over en zelfde sprint als vorig jaar zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:21 schreef Pruikmans het volgende:
Misschien kan Piet de route nog iets aanpassen, ergens een brug inpassen...
De gehele Nedereindseweg vanaf de Meerndijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
Maar waar loopt precies de eindsprint?
Wat is je uiterste prijs want de banden van de rolstoel van de oma van m'n buurvrouw gaan steeds lek en die kan je hier niet krijgen dus ik heb een importbedrijf opgericht en nu ben ik failliet en heb ik dus amper geld, kennen we wat regelen?quote:
Voor een Snickers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat is je uiterste prijs want de banden van de rolstoel van de oma van m'n buurvrouw gaan steeds lek en die kan je hier niet krijgen dus ik heb een importbedrijf opgericht en nu ben ik failliet en heb ik dus amper geld, kennen we wat regelen?
Is inderdaad een prima eindsprint, aan het eind rechtsaf naar de nedereindse berg en a la Roubaix een rondje over de wielerbaan. Daar zit een brug in en een echte eindstreepquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De gehele Nedereindseweg vanaf de Meerndijk.
https://www.strava.com/segments/4578776
Je kan toch niet zo het parcours op?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Is inderdaad een prima eindsprint, aan het eind rechtsaf naar de nedereindse berg en a la Roubaix een rondje over de wielerbaan. Daar zit een brug in en een echte eindstreep
Ja hoor. Alleen op zaterdag is er tussen 13 en 14 wel trainingskoers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan toch niet zo het parcours op?
Ik ga gewoon a la Terpstra solo er vandoor en win het met 2 vingers in mijn neus. #noordhollandsetactiekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen op zaterdag is er tussen 13 en 14 wel trainingskoers.
Sluiten we gewoon aan in de een na laatste ronde en wint er een van ons de sprint
Dan ga ik me zeker te weten verstoppen de hele route.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen op zaterdag is er tussen 13 en 14 wel trainingskoers.
Sluiten we gewoon aan in de een na laatste ronde en wint er een van ons de sprint
Zeker in het begin keihard demarreren en verstoppen achter de heg? Daar trappen Gripper en ik niet nog een keer in!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ga ik me zeker te weten verstoppen de hele route.
Ja.quote:
Het was na de eerste "klim" op weg naar de afdaling (de weg ging wel vals plat naar beneden al). De auto stond bovenaan de afdaling.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Na 5 km in de klimclassic kwam bizzkit samen met fortytwo keihard in een afdaling voorbij, blijkbaar om nog wat in de auto die onderaan stond te stoppen.
Gripper en ik (en marco toch?) hadden zoiets van, die halen we zo wel in. Maar dat duurde en duurde dus.
42 is toch die met de Cervelo en al een tijdje niet meer heeft gepost?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Na 5 km in de klimclassic kwam bizzkit samen met fortytwo keihard in een afdaling voorbij, blijkbaar om nog wat in de auto die onderaan stond te stoppen.
Gripper en ik (en marco toch?) hadden zoiets van, die halen we zo wel in. Maar dat duurde en duurde dus.
Yup.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
42 is toch die met de Cervelo en al een tijdje niet meer heeft gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |