Ik kom op de oude fiets in dat gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef Gripper het volgende:
Ik heb ze al gebeld ratatatatatatarataadaa, ze willen ook wel eens lachen dus we krijgen de man 3 van die 10% biertjes en als je daarna 100 m kan fietsen zonder om te vallen krijg je ze gratis.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kom op de oude fiets in dat geval
Je moet maar zo denken, alle energie die ik bij de tussensprintjes verbruik, heb ik niet meer aan het einde als de gele trui wordt uitgedeeld.quote:
Je hebt zojuist kaasplankje een goed excuus gegeven om thuis te blijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:38 schreef Pruikmans het volgende:
Nog een puntje waarom ik twijfel of ik wel mee mag...
Ik heb zo'n moderne racefiets met schijfremmen, ik weet uit de media dat wielrenners daar nerveus van worden.
Zou gevaarlijk zijn in groepen.
Of moet ik dan verplicht achteraan?
gewoon op je favoriete fiets man kan ons die schijfremmen schelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef Pruikmans het volgende:
Nee, al mijn singlespeeds hebben schijfremmen.
Ik heb nog een Gilbertson Cyclone op smalle bandjes die velgremmen heeft.
Andere mogelijkheid is mijn Brompton...
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:06 schreef dop het volgende:
[..]
gewoon op je favoriete fiets man kan ons die schijfremmen schelen.
iedereen moet een beetje op elkaar letten in een groep dat is met schijfremmen niet anders.
singnaaltjes geven beetje roepen en alles komt goed
jij waait er toch af in de finale dus rij je alleen en geen enkel risicoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijven![]()
Ho wacht ff... er wordt niet gestorven voor je mij die brug over geknecht heb....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij mag het tegen mijn moeder zeggen als ik straks dood ben door die schijven![]()
Ik zal dit keer trouw m'n kopwerk doen, ga dit jaar niet voor de winstquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, alle energie die ik bij de tussensprintjes verbruik, heb ik niet meer aan het einde als de gele trui wordt uitgedeeld.
Wel op MarcoD letten hé, die moet ook op de kop gezet worden, niet alleen de laatste 500 meter.
route die grip poste zit volgens mij geen brug inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ho wacht ff... er wordt niet gestorven voor je mij die brug over geknecht heb....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |