Ik geloof je Pietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai je het snot voor de ogen man.
Maar dat zal dat wel een reden hebben gehad neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, we zaten hier net zo tegenover elkaar, tot ik haar vertelde dat ze haar eigen adres moest gaan zoeken.
Overmatig ijs likken. Oh nee, drank.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat zal dat wel een reden hebben gehad neem ik aan?
serieus... als hij nachtdienst had gehad n hij kwam om 8 uur thuis en ik moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn, ging ie meequote:
ah... té veel drank... ja kan je beter een ijsje nemen zie je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Overmatig ijs likken. Oh nee, drank.
Koesteren die man, FANN.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus... als hij nachtdienst had gehad n hij kwam om 8 uur thuis en ik moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn, ging ie mee![]()
ik ben in 3 jaar tijd niet 1x alleen geweest en ik ben héél wat keertjes geweest
Nou, ben er achteraf wel blij om.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... té veel drank... ja kan je beter een ijsje nemen zie je?![]()
maar wel triestig dan![]()
Hoezo achteraf?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ben er achteraf wel blij om.
Dat is wel lief idd, dat ie gewon zn werk aanpaste voor jouquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus... als hij nachtdienst had gehad n hij kwam om 8 uur thuis en ik moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn, ging ie mee![]()
ik ben in 3 jaar tijd niet 1x alleen geweest en ik ben héél wat keertjes geweest
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel lief idd, dat ie gewon zn werk aanpaste voor jou
Toen ze een tijdje weg was had ik spijt dat ik het niet eerder had gezegd. Dacht lange tijd dat het wel goed zou komen, maar dat was natuurlijk tegen beter weten in.quote:
ah... zo bedoel je, is ze nu nog steeds aan de drank, ja zeker dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen ze een tijdje weg was had ik spijt dat ik het niet eerder had gezegd. Dacht lange tijd dat het wel goed zou komen, maar dat was natuurlijk tegen beter weten in.
Als je je rooster weet is het te doen.. Maar het is toch sowieso beter om met de auto te gaan ddan je bloot te stellen aan het OV en het weerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]is het ook en het kon gelukkig.....
man ik kon soms amper kruipenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je je rooster weet is het te doen.. Maar het is toch sowieso beter om met de auto te gaan ddan je bloot te stellen aan het OV en het weer
Volgens de verhalen wel, maar ik heb al jaren geen contact meer met haar, dus dat durf ik niet te beweren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zo bedoel je, is ze nu nog steeds aan de drank, ja zeker dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |