Ik geloof je Pietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai je het snot voor de ogen man.
Maar dat zal dat wel een reden hebben gehad neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, we zaten hier net zo tegenover elkaar, tot ik haar vertelde dat ze haar eigen adres moest gaan zoeken.
Overmatig ijs likken. Oh nee, drank.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat zal dat wel een reden hebben gehad neem ik aan?
serieus... als hij nachtdienst had gehad n hij kwam om 8 uur thuis en ik moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn, ging ie meequote:
ah... té veel drank... ja kan je beter een ijsje nemen zie je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Overmatig ijs likken. Oh nee, drank.
Koesteren die man, FANN.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus... als hij nachtdienst had gehad n hij kwam om 8 uur thuis en ik moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn, ging ie mee![]()
ik ben in 3 jaar tijd niet 1x alleen geweest en ik ben héél wat keertjes geweest
Nou, ben er achteraf wel blij om.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... té veel drank... ja kan je beter een ijsje nemen zie je?![]()
maar wel triestig dan![]()
Hoezo achteraf?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ben er achteraf wel blij om.
Dat is wel lief idd, dat ie gewon zn werk aanpaste voor jouquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus... als hij nachtdienst had gehad n hij kwam om 8 uur thuis en ik moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn, ging ie mee![]()
ik ben in 3 jaar tijd niet 1x alleen geweest en ik ben héél wat keertjes geweest
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel lief idd, dat ie gewon zn werk aanpaste voor jou
Toen ze een tijdje weg was had ik spijt dat ik het niet eerder had gezegd. Dacht lange tijd dat het wel goed zou komen, maar dat was natuurlijk tegen beter weten in.quote:
ah... zo bedoel je, is ze nu nog steeds aan de drank, ja zeker dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen ze een tijdje weg was had ik spijt dat ik het niet eerder had gezegd. Dacht lange tijd dat het wel goed zou komen, maar dat was natuurlijk tegen beter weten in.
Als je je rooster weet is het te doen.. Maar het is toch sowieso beter om met de auto te gaan ddan je bloot te stellen aan het OV en het weerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]is het ook en het kon gelukkig.....
man ik kon soms amper kruipenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je je rooster weet is het te doen.. Maar het is toch sowieso beter om met de auto te gaan ddan je bloot te stellen aan het OV en het weer
Volgens de verhalen wel, maar ik heb al jaren geen contact meer met haar, dus dat durf ik niet te beweren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zo bedoel je, is ze nu nog steeds aan de drank, ja zeker dan?
dan doen we maar geen aanname'squote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens de verhalen wel, maar ik heb al jaren geen contact meer met haar, dus dat durf ik niet te beweren.
Hou op scheit uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij hebt ook lekkere tijden achter de rug zeg.
Als je maar maat weet te houden en af en toe een beetje dóór drinken is ook geen rampquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh en daarbij schuw ik drank op zijn tijd ook niet echt hoor.
Zo'n flesje wijn wegslobberen op een vrijdagavond bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je maar maat weet te houden en af en toe een beetje dóór drinken is ook geen ramp![]()
maar als het dagelijks kost wordt is het wel een probleem natuurlijk.......
ach ja, daar ga je niet dood aanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n flesje wijn wegslobberen op een vrijdagavond bedoel je?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je maar maat weet te houden en af en toe een beetje dóór drinken is ook geen ramp![]()
maar als het dagelijks kost wordt is het wel een probleem natuurlijk.......
Tegenwoordig drink ik zeer matig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nah niet dan?af en toe kan toch wel, dat doe jij toch ook?
Oh, ik dacht dat jij dat in het weekend vaak deed joh.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ach ja, daar ga je niet dood aanvoor mij is dat teveel hoor
2 glaasjes, max 3 is genoeg :
Wanneer is het weekend als je al geen ritme hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat in het weekend vaak deed joh.![]()
een hele fles?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat in het weekend vaak deed joh.![]()
van 1 glas al?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Van 1 glaasje val ik al zowat in slaap
Je moet gewoon niet dagelijks drinken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
een hele fles?ja misschien over het hele weekend
![]()
ik mag trouwens eigenlijk geen alcohol bij mijn medicijnen, maar jah ik ben ook geen heilige hoor![]()
soms heb ik gewoon trek in een glaasje wijn en soms in twee glaasjes
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet dagelijks drinken.
Heb ik nooit gedaan ook hoor, toen ik 5 dagen per week werkte dronk ik ook écht alleen in het weekend, als ik dat doordeweeks deed kwam ik mijn nest niet uit de volgende dagquote:
Kan je nog echt beter een jointje roken, veel minder schadelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan ook hoor, toen ik 5 dagen per week werkte dronk ik ook écht alleen in het weekend, als ik dat doordeweeks deed kwam ik mijn nest niet uit de volgende dag![]()
héél soms was er wel eens iets te vieren, zelfs op kantoor, na kantoortijd, en dan was ik de volgende dag een wrak
had misschien ook gekund, dat kwam ook soms voorbij in het weekend, maar bleef ook bij een paar trekkies hoor, was ik gelijk in de wolkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je nog echt beter een jointje roken, veel minder schadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |