Voor meer feitjes over varkens kunnen we Doublepain Dm-enquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Varkens zijn hele slimme dieren. Ze kunnen dromen, net als jij en ik. Wist je trouwens dat als je een varken iets leert, dat hij het nooit meer zal verleren? Knap hè?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef RipCity het volgende:
Barcelona kan zich dus vast op gaan maken voor het tweeluik tegen PSV.
Alsof Barça kans maakt tegen PSVquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef RipCity het volgende:
Barcelona kan zich dus vast op gaan maken voor het tweeluik tegen PSV.
Dan is de circel weer rond. xDquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent de derde die deze grap maakt
cirkel*quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
DE COMMENTATOR IS EEN COMPLOT OP HET SPOOR!!
Ongelofelijk dat dit kan!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
En morgen wordt hij met een plutoniumoverdosis dood gevondenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
ma'am*quote:
Is daarom die trein omgevallen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Je kunt toch al niet voor Barca zijn vanwege al die walgelijk gloryhunters (die meestal nog geen 15 zijn) en dat kaartennaaien en schwalbe gedoe
Eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Je kunt toch al niet voor Barca zijn vanwege al die walgelijk gloryhunters (die meestal nog geen 15 zijn) en dat kaartennaaien en schwalbe gedoe
Alves bevestigt dit meteen even voor je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Er heerst een rare gelatenheid in dit topic na deze post.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Vraag me ook zeer af hoe je elke wedstrijd weer een penalty mee kan krijgen als je het moeilijk hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Aldus bianconeri. Die in Groningen woont. En voor Juventus is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn eerste naamtopic, ik merk we dat ik steeds populairder wordt hier
Wanneer heeft Barcelona voor het laatst een penalty gehad op een cruciaal moment?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vraag me ook zeer af hoe je elke wedstrijd weer een penalty mee kan krijgen als je het moeilijk hebt
Ben gespannen voor morgenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je klinkt weer eens erg onzeker.
"ik wordt"quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn eerste naamtopic, ik merk we dat ik steeds populairder wordt hier
Ik wilde je uitlachen, maar ik vind 5 keer op een avond wel genoeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit was een 200% strafschop. En Barcelona had het op dat moment totaal niet moeilijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vraag me ook zeer af hoe je elke wedstrijd weer een penalty mee kan krijgen als je het moeilijk hebt
Mad? Was gewoon terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kijkt mensen zo kan het toch ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je uitlachen, maar ik vind 5 keer op een avond wel genoeg.
GGMM is al de analfabeet van VBL. Je zult je een andere rol moeten aanmeten om populair te worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende aan deze opmerking is dat hij niet klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NIEMAND kijkt Hart van Nederland, paupercommentator
Frustratie.. Allemaal frustratie ditquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Barcelona voor het laatst een penalty gehad op een cruciaal moment?
ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit weer goedkoop scoren vanwege mijn gewicht ofso?
Nee, ik hou er niet van om te scoren over de rug van mensen met een misselijkmakend lichaam.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit weer goedkoop scoren vanwege mijn gewicht ofso?
Dan is het nog slechter gesteld met Nederland dan ik dachtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende aan deze opmerking is dat deze niet klopt.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Frustratie.. Allemaal frustratie dit
Nog geen 10 minuten geledenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Barcelona voor het laatst een penalty gehad op een cruciaal moment?
JanCees, neem dit zooitje prutsmods, sorry voor mijn taalgebruik, aub bij de hand. Dit trekt het forum niet meer.quote:
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
JanCees, neem dit zooitje prutsmods, sorry voor mijn taalgebruik, aub bij de hand. Dit trekt het forum niet meer.
Darude - sandstormquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft deze keeper een helm op?
Hij is op de motor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Awh, wat lief.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga na de wedstrijd langs mijn opaDie is jarig.
Voor betere WiFi ontvangst.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Een aantal spelers kunnen goed voetballen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef JanCees het volgende:
Eens
Walgelijke club
Jammer dat ze zo goed zijn in foebele
Dit soort posts plaatsen Davy zijn topvorm wel een beetje in perspectiefquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Niet recht op de keeper in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die bal moet je altijd naar beneden inkoppen natuurlijk
Proficiat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke opa is nou na 10 uur in de avond nog wakker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die slapen 12 uur ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke opa is nou na 10 uur in de avond nog wakker.
Is hij drugsdealer ofzo :S
Was een moeilijke hoek hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet recht op de keeper in ieder geval
Wie ben jij trouwens
Ja, lekker pep snatsen met de wijven van de bingo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong is ook nog wakker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ie de bal links op zn voorhoofd laat vallen kan de keeper er nooit bij, en natuurlijk proberen omlaag te koppenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was een moeilijke hoek hoor
In Oss kan dat allemaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ja, lekker pep snatsen met de wijven van de bingo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat denk jij dat het gaat worden Maarten? Dan kunnen we straks iemand uitlachen.
quote:
Ja maar Tong heeft geen kinderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
laterzzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
MSNquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:37 schreef La_Moustache het volgende:
Dat misselijkmakende geslijm van dat MSN. Even die fake omhelzing om even aan iedereen te laten zien hoe groot we met elkaar zijn. Stel anaalridders.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit verdient wel een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha u mad bro??quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:37 schreef La_Moustache het volgende:
Dat misselijkmakende geslijm van dat MSN. Even die fake omhelzing om even aan iedereen te laten zien hoe groot we met elkaar zijn. Stel anaalridders.
''Fake omhelzing''quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:37 schreef La_Moustache het volgende:
Owwww oke. Is dát het.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor de rest ben je verder niet uitgelachen ofso.
Bejaarden doen nog regelmatig aan activiteiten als Bingo mee. Dan heb je al snel een zwaarder en sociaal actief leven als Tong natuurlijk.quote:
ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor de rest ben je verder niet uitgelachen ofso.
Roland, wil jij aub bevestigen dat jij de post van Caland editte? Stijn liegt hierover.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben weer in dit topic.
Hebben René en Davy nog wat leuks gepost?
Lol bij real Madrid is het BBCquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Owwww oke. Is dát het.
Hahahaha. Dat ik daar niet was opgekomen zeg. Stomme ik.
Kansloos niet. Kans dat PSV overleeft tegen Athletico is ongeveer 5% of ietsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen PSV.
Van Davy mag ik niet zeggen dat ze kansloos zijn.
Nagenoeg kansloos.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kansloos niet. Kans dat PSV overleeft tegen Athletico is ongeveer 5% of iets
Dan zit ik binnenkort in mijn eentje thuisquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
Die reclame van Nespresso ook
Mensen die die zooi kopen moeten afgeschoten worden.
Helaas wel. Maar het is wel realistisch om te denken dat het over 2 wedstrijden afgelopen is natuurlijk.quote:
Athleticoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kansloos niet. Kans dat PSV overleeft tegen Athletico is ongeveer 5% of iets
Oneens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
Stelling: De act die JanCees al een tijdje opvoert begint nu wel heel treurig te worden.
Oneens, alles is echt bij JCquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
Stelling: De act die JanCees al een tijdje opvoert begint nu wel heel treurig te worden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:48 schreef Caland het volgende:
Poll: Pindakaas met stukjes noot is voor inferieure mensen
• Eens
• Oneens
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
Eens gestemd (of t?), tevens met suiker is voor untermannenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:48 schreef Caland het volgende:
Poll: Pindakaas met stukjes noot is voor inferieure mensen
• Eens
• Oneens
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
JanCees wacht op het juiste moment om dit soort figuren op hun plek te zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM wil nog even de show stelen en in het middelpunt staan aan het einde van deze avond
Gestemdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eens gestemd (of t?), tevens met suiker is voor untermannen
Gewoon terecht en je MOET hem geven als scheids. Punt uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee, ik zei makkelijk, niet dat je m er niet voor kan geven.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Van Bommel en Messi zijn dikke vrienden.
Je zou ze haast familie van elkaar kunnen noemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Van Bommel en Messi zijn dikke vrienden.
Welke praatjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Snap de praatjes niet na zo'n comeback.
Het leven is per definitie grijs en grauwquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 50% gewijzigd door Maartenfr12 op 23-02-2016 22:53 ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ Bericht 50% gewijzigd door Maartenfr12 op 23-02-2016 22:53:19 ]
![]()
![]()
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving."quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]Waarom verpest ik het altijd?
Thanks voor de opbeurende woordenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving."
Uitglijdertje #12quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]Waarom verpest ik het altijd?
Ja, er stond toch gewijzigd door mij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland, wil jij aub bevestigen dat jij de post van Caland editte? Stijn liegt hierover.
Ja, na jou.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, er stond toch gewijzigd door mij?Of Stijn heeft het net voor of na mij gedaan kan ook.
Haha Caland geloven. Welke users waren toen aanwezig?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, na jou.
En toen zei Caland dat het Stijn was en niemand geloofde me.
Stijn en Littlerabbit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haha Caland geloven. Welke users waren toen aanwezig?
Wie is Stijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn had ook edit gedaan zie ik dus wel deels terecht.
LR, tsja incident
Er is al vanaf ip 88.208.29.24 gestemd in deze pollquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=396470&aid=3
Snel, haal de spindokterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
OMG IEMAND ZAG EEN SPIN ONDER ZIJN AUTO!!
Hart van Nederland voor meer informatie!
Zodra jij gaat ga ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Ben op me telefoon ook. Ik ga zo pitten.
Aansteller.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ja joh, nog een reclame tussendoor. Vergeet voor het gemak even dat ik er morgen weer om 7uur uit moet.
Ik had helemaal niks te maken met deze ophefquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn had ook edit gedaan zie ik dus wel deels terecht.
LR, tsja incident
Zie zijn naam regelmatig voorbij komen. Lijkt me een matige mod.quote:
Stijn is de op één na beste mod.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zie zijn naam regelmatig voorbij kunnen. Lijkt me een matige mod.
Ik heb niet aan die poll gezeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weggecensureerd door kingflopland en jood422
Hoezo 'willen' ? Hij ging op zwart en mieterde z'n hele account weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan willen wegpesten in een ver verleden. Was dat puur uit jaloezie?
Bewijs wat jij anders toch wel naar jouw hand aanpast. Zie de GGMM versus Caland-Gatequote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet aan die poll gezeten.
Insinueer geen dingen zonder bewijs, beste JC.
Je moet altijd streven naar verbetering.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Stijn.
Maar hopelijk kan je leven met de woorden dat ik je een geweldige moderator vind.
God inderdaad. Kut SBSquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:08 schreef dvdfreak het volgende:
na 3 kwartier en vele reclame later eindelijk de samenvatting van Bayern -Juve
Denk jij dat Ajacied422 topmods als Guitarist zullen overtreffen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Pfoe, ik vind iedereen wel sympathiek eigenlijk. Vooral Ajacied422.
Wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajacied422 topmods als Guitarist zullen overtreffen?
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:10 schreef Caland het volgende:
Ik vond dit niet echt een 200% kans. Davy heeft gelogen.
Wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajacied422 topmods als Guitarist zullen overtreffen?
Je bent keihard getrolldquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:10 schreef Caland het volgende:
Ik vond dit niet echt een 200% kans. Davy heeft gelogen.
Hij is bij zijn opa. Dat vind ik een beetje zielig.quote:
Snap sowieso niet dat ze niet gewoon de wedstrijd met de enige Nederlander van de avond uitzenden. Kijken de mensen toch liever naar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:17 schreef bombmannl het volgende:
Wederom de verkeerde wedstrijd uitgezonden.
SBS
Normaal deden ze dat ook wel geloof ik, zodra er een Nederlander actief was dan kwam die wedstrijd op tv.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze niet gewoon de wedstrijd met de enige Nederlander van de avond uitzenden. Kijken de mensen toch liever naar.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze niet gewoon de wedstrijd met de enige Nederlander van de avond uitzenden. Kijken de mensen toch liever naar.
Volledig terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Normaal deden ze dat ook wel geloof ik, zodra er een Nederlander actief was dan kwam die wedstrijd op tv.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:17 schreef bombmannl het volgende:
SBS
dat kan je van te voren al verwachten k sbs6quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:17 schreef bombmannl het volgende:
SBS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |