Voor meer feitjes over varkens kunnen we Doublepain Dm-enquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Varkens zijn hele slimme dieren. Ze kunnen dromen, net als jij en ik. Wist je trouwens dat als je een varken iets leert, dat hij het nooit meer zal verleren? Knap hč?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef RipCity het volgende:
Barcelona kan zich dus vast op gaan maken voor het tweeluik tegen PSV.
Alsof Barça kans maakt tegen PSVquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef RipCity het volgende:
Barcelona kan zich dus vast op gaan maken voor het tweeluik tegen PSV.
Dan is de circel weer rond. xDquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent de derde die deze grap maakt
cirkel*quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
DE COMMENTATOR IS EEN COMPLOT OP HET SPOOR!!
Ongelofelijk dat dit kan!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
En morgen wordt hij met een plutoniumoverdosis dood gevondenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
ma'am*quote:
Is daarom die trein omgevallen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Je kunt toch al niet voor Barca zijn vanwege al die walgelijk gloryhunters (die meestal nog geen 15 zijn) en dat kaartennaaien en schwalbe gedoe
Eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Je kunt toch al niet voor Barca zijn vanwege al die walgelijk gloryhunters (die meestal nog geen 15 zijn) en dat kaartennaaien en schwalbe gedoe
Alves bevestigt dit meteen even voor je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Er heerst een rare gelatenheid in dit topic na deze post.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Vraag me ook zeer af hoe je elke wedstrijd weer een penalty mee kan krijgen als je het moeilijk hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Aldus bianconeri. Die in Groningen woont. En voor Juventus is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef bianconeri het volgende:
wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn eerste naamtopic, ik merk we dat ik steeds populairder wordt hier
Wanneer heeft Barcelona voor het laatst een penalty gehad op een cruciaal moment?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vraag me ook zeer af hoe je elke wedstrijd weer een penalty mee kan krijgen als je het moeilijk hebt
Ben gespannen voor morgenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je klinkt weer eens erg onzeker.
"ik wordt"quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn eerste naamtopic, ik merk we dat ik steeds populairder wordt hier
Ik wilde je uitlachen, maar ik vind 5 keer op een avond wel genoeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit was een 200% strafschop. En Barcelona had het op dat moment totaal niet moeilijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vraag me ook zeer af hoe je elke wedstrijd weer een penalty mee kan krijgen als je het moeilijk hebt
Mad? Was gewoon terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kijkt mensen zo kan het toch ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je uitlachen, maar ik vind 5 keer op een avond wel genoeg.
GGMM is al de analfabeet van VBL. Je zult je een andere rol moeten aanmeten om populair te worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende aan deze opmerking is dat hij niet klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NIEMAND kijkt Hart van Nederland, paupercommentator
Frustratie.. Allemaal frustratie ditquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Barcelona voor het laatst een penalty gehad op een cruciaal moment?
ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit weer goedkoop scoren vanwege mijn gewicht ofso?
Nee, ik hou er niet van om te scoren over de rug van mensen met een misselijkmakend lichaam.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit weer goedkoop scoren vanwege mijn gewicht ofso?
Dan is het nog slechter gesteld met Nederland dan ik dachtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende aan deze opmerking is dat deze niet klopt.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Frustratie.. Allemaal frustratie dit
Nog geen 10 minuten geledenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Barcelona voor het laatst een penalty gehad op een cruciaal moment?
JanCees, neem dit zooitje prutsmods, sorry voor mijn taalgebruik, aub bij de hand. Dit trekt het forum niet meer.quote:
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
JanCees, neem dit zooitje prutsmods, sorry voor mijn taalgebruik, aub bij de hand. Dit trekt het forum niet meer.
Darude - sandstormquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft deze keeper een helm op?
Hij is op de motor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Awh, wat lief.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga na de wedstrijd langs mijn opaDie is jarig.
Voor betere WiFi ontvangst.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Een aantal spelers kunnen goed voetballen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef JanCees het volgende:
Eens
Walgelijke club
Jammer dat ze zo goed zijn in foebele
Dit soort posts plaatsen Davy zijn topvorm wel een beetje in perspectiefquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Niet recht op de keeper in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die bal moet je altijd naar beneden inkoppen natuurlijk
Proficiat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke opa is nou na 10 uur in de avond nog wakker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |