El Sierdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:44 schreef Djnormandy92 het volgende:
Laat Frank Snoeks het commentaar doen altijd een festijn.
Ik kijk Bayern maar ik lees hier meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dank. Je hebt mijn rug. Heb jij nog een voorkeur voor vanavond of zet je Bayern op>?
Die gif heeft het minimaal een jaar probleemloos gedaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Callie blijft maar falen
Hier doet ie het gewoon.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Callie blijft maar falen
Deze was wel oprecht erg spitsvondigquote:
Ik denk dat het 0-2 wordt. Maar ik hoop op een 3-0 overwinning van Arsenal. 4-0 mag ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat denk jij dat het gaat worden Maarten? Dan kunnen we straks iemand uitlachen.
Davy blijft maar falen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gif heeft het minimaal een jaar probleemloos gedaan.
Waarom kijk je dan ook naar Juve?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een kutwedstrijd, nu al.
Het is pas net begonnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een kutwedstrijd, nu al.
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook naar Juve?
Broekje uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is pas net begonnen.
Daarnaast hebben we Davy in topvorm.
Kan je meteen weer even je Italiaans opvijzelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Ziggo heb je Arsenal-Barca met Engels commentaar en Juventus-Bayern met Italiaans. #genot
Hij is begonnen bij Helmond sportquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft die keeper van Arsenal een helm op?
of gewoon gratis les van Hafc.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je meteen weer even je Italiaans opvijzelen
Laat hem eerst maar eens focussen op zijn Nederlands.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je meteen weer even je Italiaans opvijzelen
Dan tellen de thuisgoals dubbel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft die keeper van Arsenal een helm op?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens focussen op zijn Nederlands.
Gewaagde voorspellingquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Barcelona dit gaat winnen
owja klopt stage.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik woon in Barcelona. Mag jij raden.
Niet voor Barcelona. Dan krijg je al die toetertur...spanjaarden door de straat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
puta.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat dat niet vervelen? Een team supporten dat toch elke wedstrijd wint?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de gemiddelde jood.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Dus omdat je stage loopt in Barcelona heb je opeens een band met die club?
Wat een raar verhaal.
Je bent in vorm.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een raar verhaal.
Ja enorm. Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een raar verhaal.
Nee ik vind het best leukquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gaat dat niet vervelen? Een team supporten dat toch elke wedstrijd wint?
Wat een nek-aan-nekrace wie vandaag in vorm is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een raar verhaal.
Winnen verveeld nooit toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gaat dat niet vervelen? Een team supporten dat toch elke wedstrijd wint?
verveeldquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Caland nu stage gaat lopen in Eindhoven kan hij ook een keer kampioen worden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Caland nu stage gaat lopen in Eindhoven kan hij ook een keer kampioen worden.
Nee. Want Graafschap =/= Barcaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dus als je in Doetinchem zou wonen zou je voor De Graafschap zijn?
omdat het zo'n mooi stadion is en ze zo'n mooi voetbal spelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
Je wil niet weten hoeveel Nederlanders Barcelonafanboy zijn omdat ze met de zomervakantie een stadiontour hebben gedaan met paps en mams.
Ik ben de laatste 3 seizoenen op rij kampioen geworden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen 60+ers met overgewicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 3 seizoenen op rij kampioen geworden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
WATSPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Meen jeSPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
teletekstsupporterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef xcachet het volgende:
Kijk de meeste wedstrijden niet eens.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens neemt de blijdschap per gewonnen wedstrijd wel af. Als je al 3 keer de CL gewonnen heeft, begint het toch wat te vervelen.quote:
Bedankt HansSPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG!SPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn dat we hier iemand hebben met dit soort inside-information.
Dat stel ik zeer op prijs, ik had deze ontwikkeling in de wedstrijd echter niet verwachtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM vroeg mij of ik updates wou posten.
Misschien moeten we een rondvaart houden om hem te eren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG!Wat fijn dat we hier iemand hebben met dit soort inside-information.
Uh, ja..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een rondvaart houden om hem te eren.
Japan > Catalonië trouwens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik vraag het wel aan mijn catalaanse vrienden
Ik snap de grap niet. Ik ben zeer content met mijn TT.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, voor de tijd dat ik hier zit is het leuk om te volgen en zo nu en dan eens te gaan. Maar lig er niet wakker van als ze verliezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Volgens neemt de blijdschap per gewonnen wedstrijd wel af. Als je al 3 keer de CL gewonnen heeft, begint het toch wat te vervelen.
Net als met al die schaatsmedailles van Nederland in 2014. Op een gegeven moment boeide niemand het meer.
Spelen ze daar ook voetbal? Vanenburg ging door ooit nog eens voetballen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Japan > Catalonië trouwens.
wrm?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Japan > Catalonië trouwens.
Iedereen komt dan van het werk. Of ze moeten net als jou een uitkering hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef TheGeneral het volgende:
Iemand enig idee waarom we niet bijvoorbeeld om 18:00 een wedstrijd hebben en 20:45? Altijd balen dat je een wedstrijd moet missen..
In de groepsfase kan ik het begrijpen, dan heb je te maken met rust, resultaat omdat je dan wedstrijden kan laten lopen als je al weet dat je geplaatst ben ofzo.
Maar nu heb je dezelfde tegenstander volgende keer, evenveel rust. De 2 verschillende wedstrijden hebben niets met elkaar te maken.
Verliezen hebben ze al in geen tijden meer gedaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, voor de tijd dat ik hier zit is het leuk om te volgen en zo nu en dan eens te gaan. Maar lig er niet wakker van als ze verliezen.
Jubilo Iwata en Urawa Red Diamondsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Spelen ze daar ook voetbal? Vanenburg ging door ooit nog eens voetballen toch?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooooowwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen komt dan van het werk. Of ze moeten net als jou een uitkering hebben.
Het is verdomme geen tennis!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef TheGeneral het volgende:
Iemand enig idee waarom we niet bijvoorbeeld om 18:00 een wedstrijd hebben en 20:45? Altijd balen dat je een wedstrijd moet missen..
In de groepsfase kan ik het begrijpen, dan heb je te maken met rust, resultaat omdat je dan wedstrijden kan laten lopen als je al weet dat je geplaatst ben ofzo.
Maar nu heb je dezelfde tegenstander volgende keer, evenveel rust. De 2 verschillende wedstrijden hebben niets met elkaar te maken.
Waarom kraak jij altijd iedereen af?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar praten ze wel normaal.quote:
gelijk spel voelt oook als verliezenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen hebben ze al in geen tijden meer gedaan.
Kan tochquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom kraak jij altijd iedereen af?
Sowquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hage?quote:
Catalaans klinkt wel beterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar praten ze wel normaal.
Dit is echt Davy 2.0 aan het werk. Ik geniet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
gelijk spel voelt oook als verliezen
Ik geniet van jouw UIquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is echt Davy 2.0 aan het werk. Ik geniet.
Wie wel? Heeft Barca eigenlijk een harde kern?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, voor de tijd dat ik hier zit is het leuk om te volgen en zo nu en dan eens te gaan. Maar lig er niet wakker van als ze verliezen.
Barça leeft van toerisme.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wie wel? Heeft Barca eigenlijk een harde kern?
SPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een extreemrechtse maar die zijn verbannenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Stond het 1-0quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens was het echt een behoorlijke kans voor Arsenal net. Als die er nou in was gegaan...
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
wowSPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Die zat wel gefrustreerd voor zijn laptop, denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat Doublepain zijn gezicht hier amper meer laat zien na het debacle omtrent de verloren weddenschap?
Niet echt. Zijn wel fanatieke supporters. Weet even zo de reden niet meer...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken en hebben geen tijd voor fok. Of ze moeten net als jou een uitkering hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat Doublepain zijn gezicht hier amper meer laat zien na het debacle omtrent de verloren weddenschap?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Juventus-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh shitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken en hebben geen tijd voor fok. Of ze moeten net als jou een uitkering hebben.
Nope.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dennis van der Heijden stijl.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is een 200% kans? Had je daar 2x uit kunnen scoren?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vloermanager bij de macdonalds is gewoon een betaalde baan hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken en hebben geen tijd voor fok. Of ze moeten net als jou een uitkering hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En we zijn trots op jequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vloermanager bij de macdonalds is gewoon een betaalde baan hoor
Goeie vraag. Davy licht dit zo vast even toe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was even sporten, maar idd ik kijk bijna nooit barca, daar heeft die UI niks mee te maken!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik zag net een hamburger.quote:
Ah oké. Volgens mij heeft Arsenal ook geen harde kern trouwens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet echt. Zijn wel fanatieke supporters. Weet even zo de reden niet meer...
Feyenoord wel, maar daar zitten ze al tig jaar voor jan lul.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké. Volgens mij heeft Arsenal ook geen harde kern trouwens.
Ik bestelde gisteren om 8:00 een koffie en 2 McMuffins (Omdat de tweede dan nog maar een euro kost) krijg ik vervolgens enkel een koffie. De kassabediende de manager erbij halen om mijn bestelling alsnog goed te krijgen, wat denk je, krijg ik opnieuw een koffie erbij. Ik begon de week in andere woorden met een gratis koffie. Wat een prachtig levenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vloermanager bij de macdonalds is gewoon een betaalde baan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Egg McMuffins zijn niet verkeerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bestelde gisteren om 8:00 een koffie en 2 McMuffins (Omdat de tweede dan nog maar een euro kost) krijg ik vervolgens enkel een koffie. De kassabediende de manager erbij halen om mijn bestelling alsnog goed te krijgen, wat denk je, krijg ik opnieuw een koffie erbij. Ik begon de week in andere woorden met een gratis koffie. Wat een prachtig leven
Tevens valt de wedstrijd wat tegen.
Bedoel je die site die weg is?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord wel, maar daar zitten ze al tig jaar voor jan lul.
Ik word een beetje misselijk als ik aan een mcmuffin denk, gadverdammequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bestelde gisteren om 8:00 een koffie en 2 McMuffins (Omdat de tweede dan nog maar een euro kost) krijg ik vervolgens enkel een koffie. De kassabediende de manager erbij halen om mijn bestelling alsnog goed te krijgen, wat denk je, krijg ik opnieuw een koffie erbij. Ik begon de week in andere woorden met een gratis koffie. Wat een prachtig leven
Tevens valt de wedstrijd wat tegen.
Zeker. Ze vallen ook niet zo zwaar op de maag en vullen toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Egg McMuffins zijn niet verkeerd.
Ik ook, bahquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk als ik aan een mcmuffin denk, gadverdamme
Lekker toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rickert gaat alleen voor de wifi naar de mac. Wat een baas is dat toch!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die bij de McDonalds eten
Wat een bende is dat
Als je om 6 uur naar locatie rijdt en geen tijd hebt gehad om te ontbijten dan kun je soms niet andersquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LR snapt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Ze vallen ook niet zo zwaar op de maag en vullen toch.
Ik was er al de hele avond hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Mexicanobakker is er. Het niveau stijgt.
En terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rickert gaat alleen voor de wifi naar de mac. Wat een baas is dat toch!
Tactisch ebben ze het wel goed voor elkaar wmbquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje.
Als Arsenal dit soort kansen niet maakt wordt het lastig tegen Barca.
Die is hier gewoonquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Over Mac gesproken, waar is Onlogisch? Moet ie weer helpen bij de mcdrive?
Ik kan nu een hele flauwe grap gaan maken, maar ik doe het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die bij de McDonalds eten
Wat een bende is dat
Hij is rijtjes aan het stampen. Er gaat immers toch meer in zo'n happymeal dan je voor mogelijk houdt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Over Mac gesproken, waar is Onlogisch? Moet ie weer helpen bij de mcdrive?
Een grap over het eten daar? Dat eten is heel erg flauw ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele flauwe grap gaan maken, maar ik doe het niet.
Speciaalbier?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een biertje pakken.
Gewaagde voorspelling van jou.quote:
Barcelona heeft iig moeite om aan voetballen te komen, best knap.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewaagde voorspelling van jou.
Ik denk een gelijkspelletje als ik de wedstrijd zo zie.
Moeten ze wel afgetekend winnen om de return echt spannend te makenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Zou een topshow zijn als Arsenal wint
Dan heb je nog mensen die boerenfriet ipv franse friet willen, al dat extra werk telkens, zit hem maar niet mee en dat voor het minimum loonquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is rijtjes aan het stampen. Er gaat immers toch meer in zo'n happymeal dan je voor mogelijk houdt.
Ik ben een beetje bang dat het weer zo'n typisch Arsenalverhaal wordt. In 2011 was het ook niet echt terecht dat ze eruit vlogen. Finale van 2006 ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Zou een topshow zijn als Arsenal wint
2-0 zou al meer dan prima zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten ze wel afgetekend winnen om de return echt spannend te maken
Heb jij je dochtertje al eens sterkte drank toegestopt om haar inslaap te krijgen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink dit altijd met mate(n).
Nee nergens voor nodig. Die slaapt al vanaf het begin uit haarzelf meer dan goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij je dochtertje al eens sterkte drank toegestopt om haar inslaap te krijgen?
Welke smaak pizza?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de pizza uit de oven halen
#viesdik
Kopsterk, ga eens van het account van JR af.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de pizza uit de oven halen
#viesdik
Hopelijk met melk.quote:
Verkeerde topic.quote:
Vind t wel een mooie kleurquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Barca heeft het lelijkste uitshirt dat ik in lange tijd gezien heb. Ik denk dat Tropical Danny zich er nog in zou schamen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Barca heeft het lelijkste uitshirt dat ik in lange tijd gezien heb. Ik denk dat Tropical Danny zich er nog in zou schamen.
Heb sowieso weinig met Barca. Maar wel een wereldteam natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Mwoah. Ben jij morgen ook om 14 uur op de Herdgang?quote:
Nee. Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah. Ben jij morgen ook om 14 uur op de Herdgang?
Ik begrijp sowieso niet zo goed waarom scheidsrechters bij wedstrijden van Barca de behoefte hebben om ze nog net even een handje extra te helpen als het niet loopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
De scheids kan nu niks meer goed doen.
Dan is dat Barca shirt wel beter.quote:
Ik, Rikkert en Badder gaan dan naar PSV u19 kijken.quote:
Goh, what else is new?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De UEFA gaat Barcelona even helpen.
Dan heb je die van Feyenoord nog niet gezien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Oh dat klinkt gezellig. Kom er een fotoreportage?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik, Rikkert en Badder gaan dan naar PSV u19 kijken.
Dat was toch ooit een regel, kaart vragen is kaart krijgen...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaf de scheids Messi geen geel?
Hij vroeg toch om een kaart?
Dat klinkt bijna als de pedo's on tour.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik, Rikkert en Badder gaan dan naar PSV u19 kijken.
Enige manier om het af te leren idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaf de scheids Messi geen geel?
Hij vroeg toch om een kaart?
Bietje saaiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kleur op zich wel, hoe ze het voor de rest gecombineerd hebben.
Geen probleem, de scheids is altijd van bereid om een handje te helpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen een vrije trap of penalty gaat Barcelona op weg helpen denk ik zo.
Waar het hart van vol is... Viezerik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als de pedo's on tour.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geen probleem, de scheids is altijd van bereid om een handje te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |