SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom zie ik steeds foto's van Wenger in zijn pedo jas? Ik zie veel liever fastfood foto's.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt wel laat leren praten dan.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Prachtige was dat.quote:
Ik ga dadelijk een lekker harinkje pakken.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie actie van Del Piero idd, jammer dat Nedved op de bank zit, hoewel Trezegeut niet verkeerd speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die plaats ik zo vaak he Renequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn, dus we kunnen weer de hele avond posts als 'PSVWat ben je mooi' verwachten.
Denk 't niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat hij dan een levenslange schorsing krijgt.
Heeee Erwinquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want die plaats ik zo vaak he Rene
Obstructie, geen intentie om de bal te spelen, kijk maar eens terugquote:
Robben fluit helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Ah Messi ligt en gelijk fluiten, tis net Robben
De scheids gaat er zo makkelijk in meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Arsenal maakt zulke domme overtredingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry Ties.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Caland had deze al gepost, maar toch bedankt Hans
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Een moderator die viesdik is.Ik vind dit niet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei nog: dit is niet een goeie afstand.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat valt er te kijken? Messi die een bal in de muur schiet?
Een moderator die viesdik is.Stop hiermee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Een moderator die viesdik is.TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontkalken. Net als bij een waterkokerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef NoNickOne het volgende:
Even een vraagje tussendoor.. Heeft er hier iemand ervaring met het behandelen van kalknagels?
En wat zei je knuffelbeer terug?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei nog: dit is niet een goeie afstand.
Mijn excuses mod.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei nog: dit is niet een goeie afstand.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WAAROM krijgt Barça een vrije trap
Die is niet lekker bij zijn hoofd. Dat Marcherano zijn anus maar weer mag uitscheuren deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat zei je knuffelbeer terug?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat Barca. Domme vraagquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat scheidsrechters automatisch verliefd worden op het fantastische combinatiespel wat Barca speelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is toch die van 't Nederlands elftal? Klinkt altijd als die een friendly verslaat.. En geluid staat altijd zo beroerd afgesteld dat je gevoel hebt niks mee te krijgen van de sfeer.quote:
Beiden smerig, maar doe dan maar beschuit. Rijstwijfels stinken een uur in de wind. Gore zooi.quote:
Gent - Wolfsburgquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AltijdWat zullen we het gezellig hebben hier.
Ik vond je als mod leukerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Precies. Ik zou daar zo makkelijk in zijn. Kaart vragen is een kaart krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was toch ooit een regel, kaart vragen is kaart krijgen...
Dat lijkt me vrij pijnlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Iniesta verdient een Gouden Bal.
Rot op met je stellingen, kutmod.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die had hij in 2010 al moeten winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland is onderdeel van mijn vaste kliekje die ik overal mee naar toe neem om te trollen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie zijn elkaars billenmaatjes hé
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rot op met je stellingen, kutmod.
Barca speelt een zeer matige wedstrijd.quote:
--------quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes. Steek. Pijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had ie in 2010 moeten krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is het vrouwtje van jullie 2?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland is onderdeel van mijn vaste kliekje die ik overal mee naar toe neem om te trollen.
Alsof hij in 2010 belangrijke goals heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had hij in 2010 al moeten winnen.
Is het niet andersom?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland is onderdeel van mijn vaste kliekje die ik overal mee naar toe neem om te trollen.
Iniesta = Godquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe speelt hij een briljant 2016. Nu hopen dat hij het volhoudt.
#Iniesta2016
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof hij in 2010 belangrijke goals heeft gemaakt.
Welnee, ben je mal!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof hij in 2010 belangrijke goals heeft gemaakt.
Tegen Stijn durf je wel ja. Ik had je ongenadig hard afgestraft, streng doch rechtvaardigquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd al een keer willen zeggen tegen een mod.
Zo, die kan van mijn bucketlist af
We houden elke avond een kussengevecht om dat te bepalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie is het vrouwtje van jullie 2?
Ehm. Ok Hans.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
onlogisch is er, we kunnen los qua Barcagenot.
Ik weet wanneer ik in moet houden en ik weet wanneer ik gas kan gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Stijn durf je wel ja. Ik had je ongenadig hard afgestraft, streng doch rechtvaardig
De een kan er wel tegen, de ander kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Stijn durf je wel ja. Ik had je ongenadig hard afgestraft, streng doch rechtvaardig
En hmf zekerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
The Dreamteam is compleet, ik mis alleen johannes
Wanneer zou je dan gas geven?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik in moet houden en ik weet wanneer ik gas kan geven
? Arsenal speelt beter dan Barca. Volgens alle kenners hier de beste ploeg die de wereld ooit heeft mogen aanschouwen.quote:
Geen zorgen, ooit zullen we allemaal in 1 topic te vinden zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
The Dreamteam is compleet, ik mis alleen johannes
Wat doe je nu weer stom. Ben ik een keer enthousiast dat je er bent, krijg ik dit als bedankje.quote:
Zijn vader was geen geweldige keeper.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Busquets is de opperkeizer van dit Barcelona. Dat werd zaterdag eens te meer duidelijk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer stom. Ben ik een keer enthousiast dat je er bent, krijg ik dit als bedankje.
Je moet je grenzen goed bepalen en daarin consequent handelen. Onlogisch ziet jou nu als zijn bitch. Ik zeg het niet graag maar een ban-aanvraag zou verstandig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De een kan er wel tegen, de ander kan er niet tegen.
Zo gaat dat, LR.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Ajax op bezoek komt.
Typisch een joodse eigenschap van onlogisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer stom. Ben ik een keer enthousiast dat je er bent, krijg ik dit als bedankje.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn vader was geen geweldige keeper.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
graag op anoniem
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja leuk, nu weten we het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Busquets is al jaren onderschat. Net als Pedro. Nog altijd zonde dat hij weg is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Busquets is de opperkeizer van dit Barcelona. Dat werd zaterdag eens te meer duidelijk.
Nouja wat is dit ineens :squote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tsja
nou nou nou.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Ajax op bezoek komt.
Kleine rattenkop.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Busquets is al jaren onderschat. Net als Pedro. Nog altijd zonde dat hij weg is.
Uhquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet de verkrachting die me voorafgaan aan deze wedstrijd beloofd is.
Uh nee, Hansen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Cech, beste keeper van de wereld.
*voorafgaandquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet de verkrachting die me voorafgaan aan deze wedstrijd beloofd is.
quote:
Neuer of Lloris wmb.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM, Davy, Pax, Ties, Haags en ik zijn het niet met je eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Lloris is underrated, fantastische doelman.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlogisch heeft best een raar hoofd ja.
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank. Zoals je ziet plak ik er geen kleinerende opmerking achteraan. In tegenstelling tot sommigen.quote:
Wat flauw dit weer.quote:
En MET DE HAKquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in de 16.
van de tegenstander HAHA
Echt héquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Davy, Pax, Ties, Haags en ik zijn het niet met je eens.
Lloris niet. Dan is Courtois beter. En Oblak zeker.quote:
De Fransen hebben een prima elftalletje op het EK.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lloris is underrated, fantastische doelman.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen dank. Zoals je ziet plak ik er geen kleinerende opmerking achteraan. In tegenstelling tot sommigen.
quote:
Oblak wordt niet echt veel getest he.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lloris niet. Dan is Courtois beter. En Oblak zeker.
Maarten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Fransen hebben een prima elftalletje op het EK.
Volgens een niet te nader noemen persoon niet behorend tot de topfavorieten.
Plaats nog een paar grappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van dit topic is zeer bedroevend te noemen.
Of een Amstel reclamequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Krijgen wij weer een NEE TEGEN RACISME reclame?
Mwah, halve finale eindhalte.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Fransen hebben een prima elftalletje op het EK.
Volgens een niet te nader noemen persoon niet behorend tot de topfavorieten.
Elan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maarten?
Ik denk dat Frankrijk naast Duitsland de grootste kanshebber is op de titel.
Ik heb nog altijd moeite Courtois echt op waarde te schatten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lloris niet. Dan is Courtois beter. En Oblak zeker.
Pik jij dit? Ik vernam ook dat je hoofd niet in verhouding staat met je lichaam. Maar dat was netjes per dm zodat niet iedereen er van kon meegenieten.quote:
Ik probeer altijd classy te blijven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.Het siert je ook ontzettend dat je geen namen noemt. Diegene weet zelf wel dat je het over hem hebt..
Kom je aandacht tekort?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef NoNickOne het volgende:
WAT EEN WEDSTRIJD EN WAT EEN DAG OMG
Ik ben idd de enige in vormquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van dit topic is zeer bedroevend te noemen.
Heb bij mijn weten nog nooit iets over het Franse elftal gezegd. Wel over de Belgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maarten?
Ik denk dat Frankrijk naast Duitsland de grootste kanshebber is op de titel.
Ja maar ik vind dat Frankrijk ook niet constant presteert en het voelt niet echt als een team. Italië, België en Spanje zijn ook wel aardige teams maar kwalitatief ook vooral minder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elan.
Ik vind Duitsland in de afgelopen EK-Q campagne wel tegenvallend.
Op hiv?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oblak wordt niet echt veel getest he.
Kwartfinale Duitsland - Belgie, voor wie zou je zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb bij mijn weten nog nooit iets over het Franse elftal gezegd. Wel over de Belgen.
Ze hebben zich al geplaatst hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Belgen maken denk ik best kans op 't EK
Best een goed teampje wel.
Wat een ware eyeopener dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Belgen maken denk ik best kans op 't EK
Best een goed teampje wel.
Heel erg mee eens.quote:
Wow wat is dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat jammer, ik dacht dat je gestikt was in je pizza.
Zwaar voor Duitsland.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kwartfinale Duitsland - Belgie, voor wie zou je zijn?
Hihihihihi xDquote:
DAT MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben zich al geplaatst hoor.
HAHAHAHAHAHA
Omdat hij er uitziet als een lulletje lampenkatoen. Maar keepen kan die.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd moeite Courtois echt op waarde te schatten.
Ik heb een nieuw record met Stack.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel erg mee eens.
[..]
Wow wat is dit.
Ja toen speelde ik ook wel eens mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
We speelden dat vroeger altijd hier.
HMF is echt teringslecht in dat spel.
Vertel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw record met Stack.
Ajax - AZ zondag wordt genieten. En PSV-Atletico morgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:36 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Zone verdediging. Oranje/Eredivisie letten jullie even op
86quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel.
Dat spel is echt vreselijk verslavend en irritant.
Ik moest bij deze opmerking aan barbapappa denken.quote:
René en ik zijn er nog niet over uit of we dat als een compliment moeten zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet vaak leuk, maar hier moest ik wel om glimlachen.
Normaal gesproken had ik keihard om deze grap moeten lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben zich al geplaatst hoor.
HAHAHAHAHAHA
Maar is ze lekker, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas haalde 123.
Ik was mad.
Mijn vriendin haalde constant 69. Op gegeven moment zag ik dit maar als hint.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas haalde 123.
Ik was mad.
Nederland.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor welk land ga jij JUICHEN?
René is denk ik nu wat eten en drinken aan het halen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René en ik zijn er nog niet over uit of we dat als een compliment moeten zien.
Ik weet niet hoe hoog jouw standaarden zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar is ze lekker, dat is de vraag.
Nou nee, het is half 10quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René is denk ik nu wat eten en drinken aan het halen.
Sindsdien heb je de vrijheid om tijdens wedstrijden none-stop op fok te zitten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin haalde constant 69. Op gegeven moment zag ik dit maar als hint.
En hoeveel haalde je dochter?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin haalde constant 69. Op gegeven moment zag ik dit maar als hint.
Pics dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog jouw standaarden zijn.
Ik vind van niet altHans.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hoeveel haalde je dochter?
Doe even normaal. Dat kind is nog geen 1 in zoverre het al acceptabel is met je eigen kind.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sindsdien heb je de vrijheid om tijdens wedstrijden none-stop op fok te zitten?
HiHaHoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent anders flink bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil dit topic niet vervuilen.
Maar ff serieus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor welk land ga jij JUICHEN?
Ik ga lekker alles neutraal bekijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar jij zou serieus voor België zijn?
Ik ga na de momentjes ook even.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René is denk ik nu wat eten en drinken aan het halen.
Echt hoor, kan zich zo aansluiten bij de pedo tour van L_L.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even normaal. Dat kind is nog geen 1 in zoverre het al acceptabel is met je eigen kind.
Oké.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil dit topic niet vervuilen.
Ik heb vertrouwen in Kroatië.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Polen, want ik denk dat zij de verassing gaan worden.
Zweden vanwege Ibra en Koedetti misschien. En alle landen tegen Duitsland en Belgie.
Kroatië en Polen zijn wel de beste oostblok teams.quote:
In een confrontatie tussen die twee dan Belgie. Verder hoop ik dat ze anaaltje krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar jij zou serieus voor België zijn?
Jij mist de genialiteit van dit topspelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |