SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom zie ik steeds foto's van Wenger in zijn pedo jas? Ik zie veel liever fastfood foto's.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt wel laat leren praten dan.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Prachtige was dat.quote:
Ik ga dadelijk een lekker harinkje pakken.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie actie van Del Piero idd, jammer dat Nedved op de bank zit, hoewel Trezegeut niet verkeerd speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die plaats ik zo vaak he Renequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn, dus we kunnen weer de hele avond posts als 'PSVWat ben je mooi' verwachten.
Denk 't niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat hij dan een levenslange schorsing krijgt.
Heeee Erwinquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want die plaats ik zo vaak he Rene
Obstructie, geen intentie om de bal te spelen, kijk maar eens terugquote:
Robben fluit helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Ah Messi ligt en gelijk fluiten, tis net Robben
De scheids gaat er zo makkelijk in meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Arsenal maakt zulke domme overtredingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry Ties.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Caland had deze al gepost, maar toch bedankt Hans
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Een moderator die viesdik is.Ik vind dit niet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei nog: dit is niet een goeie afstand.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat valt er te kijken? Messi die een bal in de muur schiet?
Een moderator die viesdik is.Stop hiermee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Een moderator die viesdik is.TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontkalken. Net als bij een waterkokerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef NoNickOne het volgende:
Even een vraagje tussendoor.. Heeft er hier iemand ervaring met het behandelen van kalknagels?
En wat zei je knuffelbeer terug?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei nog: dit is niet een goeie afstand.
Mijn excuses mod.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei nog: dit is niet een goeie afstand.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WAAROM krijgt Barça een vrije trap
Die is niet lekker bij zijn hoofd. Dat Marcherano zijn anus maar weer mag uitscheuren deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat zei je knuffelbeer terug?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat Barca. Domme vraagquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat scheidsrechters automatisch verliefd worden op het fantastische combinatiespel wat Barca speelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is toch die van 't Nederlands elftal? Klinkt altijd als die een friendly verslaat.. En geluid staat altijd zo beroerd afgesteld dat je gevoel hebt niks mee te krijgen van de sfeer.quote:
Beiden smerig, maar doe dan maar beschuit. Rijstwijfels stinken een uur in de wind. Gore zooi.quote:
Gent - Wolfsburgquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AltijdWat zullen we het gezellig hebben hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |