De schenktemperatuur is dusdanig laag dat je het niet proeft en dan is alle rommel wel drinkbaar. Dat is ook gewoon echt het hele eiereten in dit geval. Ik pas voor dat biertje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink dit:
[ afbeelding ]
Niet echt wereldschokkend maar wel lekker. Duidelijk lekkerder dan "normale" Heineken, voor zover dat niet tussen mijn oren zit.
AVG'tje?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef eriksd het volgende:
Lekker gegeten mensen. Dit wilde ik even kwijt.
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De schenktemperatuur is dusdanig laag dat je het niet proeft en dan is alle rommel wel drinkbaar. Dat is ook gewoon echt het hele eiereten in dit geval. Ik pas voor dat biertje.
Paardenworstje erbij, hoppa.quote:
Het is alleen extra vers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.
Ik vind Heineken trouwens ook echt niet viezer dan Amstel, Dommelsch, Bavaria, Grolsch.
Wil je een marsbar? Mag niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef Kaas- het volgende:
ARS-BAR staan er links bovenin het scherm bij voetbal. Speciaal voor mij?
Maar wel hetzelfde bier; alleen koud en donker en snel vervoerd. Je proeft het dus wel. Minder plat en meer hoppig.quote:
Dan keek ik verkeerd, ik dacht dat je die ijskoude Heineken dronk. Maar je hebt een normale dus? Nog viezer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.
Ik vind Heineken trouwens ook echt niet viezer dan Amstel, Dommelsch, Bavaria, Grolsch.
Niet kijken, METEEN SCHREEUWENquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan keek ik verkeerd, ik dacht dat je die ijskoude Heineken dronk. Maar je hebt een normale dus? Nog viezer.
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Oh, is het dat 'verse' bier? Dat is echt de grap van de eeuw.
Die andere is oud en bedorven?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Oh, is het dat 'verse' bier? Dat is echt de grap van de eeuw.
Vers en ijskoud lijken natuurlijk ook heel erg op elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.
Haha, lijken, snap je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vers en ijskoud lijken natuurlijk ook heel erg op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |