De machinist heeft een inschattingsfout gemaakt, aldus het bevoegde gezag (de burgemeester).quote:
Misschien heeft hij gewacht tot de bomen weer open gingen en de lichten uit waren en meteen begonnen aan de oversteek..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:35 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dit dus, hij heeft gewacht op de trein, WAAROM wist hij dan niet dat er nog een trein kwam volgens de dienstregeling? Lijk mij inderdaad dat al je bijna een minuut nodig hebt om een punt te passeren dat je dan 'even' moet verifiėren (bellen) of het kan.
Als het blijkt dat de bomen openstonden dan kan er redelijkerwijs worden aangetoond dat hij voldoende rekening heeft gehouden met de situatie. Vreselijk ongeval dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je hoger bent dan de bovenleiding, omdat je langer de tijd nodig hebt dan een gewone auto, omdat de overweg op een bult ligt? Volgens mij wordt zo iemand betaald om daar rekening mee te houden.
Hangt er vanaf of dat apparaat in normale tijd een spoorwegovergang kan oversteken. Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als het blijkt dat de bomen openstonden dan kan er redelijkerwijs worden aangetoond dat hij voldoende rekening heeft gehouden met de situatie. Vreselijk ongeval dus.
De machinist van de hoogwerker bedoel je dan, neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De machinist heeft een inschattingsfout gemaakt, aldus het bevoegde gezag (de burgemeester).
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De machinist van de hoogwerker bedoel je dan, neem ik aan.
Ja, maar volgens het spoorboekje kwam er binnen een paar minuten nog een trein. Hij had voor de eerste trein ook al staan wachten terwijl de bomen nog open waren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewacht tot de bomen weer open gingen en de lichten uit waren en meteen begonnen aan de oversteek..
Kennelijk wel want zulke apparaten steken dagelijks een treinovergang over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of dat apparaat in normale tijd een spoorwegovergang kan oversteken. Kennelijk niet.
Is dat een feit? Of een aanname?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef nanuk het volgende:
[..]
Ja, maar volgens het spoorboekje kwam er binnen een paar minuten nog een trein. Hij had voor de eerste trein ook al staan wachten terwijl de bomen nog open waren.
Op een aanhanger misschien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kennelijk wel want zulke apparaten steken dagelijks een treinovergang over.
Staat in het begin van de draad, mogelijk in de OPquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat een feit? Of een aanname?
Goed zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat een feit? Of een aanname?
Maar ze rijden niet dagelijks een trein uit het spoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kennelijk wel want zulke apparaten steken dagelijks een treinovergang over.
En hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ze rijden niet dagelijks een trein uit het spoor.
Omdat de rest beter oplet of weet waar ze mee rijden?quote:
Of omdat bij andere overgangen de tijd van dalen slagboom tot naderen trein wel voldoende is?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat de rest beter oplet of weet waar ze mee rijden?
Nee, simpelweg omdat het goed gaat. Als ik met mijn auto een probleem heb precies op de overgang heb ik ook een probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat de rest beter oplet of weet waar ze mee rijden?
Maar dat is geen inschattingsfout.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, simpelweg omdat het goed gaat. Als ik met mijn auto een probleem heb precies op de overgang heb ik ook een probleem.
het is ook nog niet zeker of die gemaakt is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dat is geen inschattingsfout.
Nee, op basis van de verklaring van de burgemeester.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is ook nog niet zeker of die gemaakt is.
Jij maakt nu een conclusie op basis van een aanname
en die burgemeester zegt- waarschijnlijk-quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, op basis van de verklaring van de burgemeester.
En dus dood door schuldquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dat is geen inschattingsfout.
Die heeft al eerder zn verklaring moeten aanpassen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, op basis van de verklaring van de burgemeester.
Geen idee, is dat zo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die heeft al eerder zn verklaring moeten aanpassen?
Jup.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |