Is het wat voor mij? Die gozer dan he.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ken trouwens een hommel die ook wel eens met vrouwen sekst als hij veel heeft gezopen. Levert vaak mooie verhalen op.
quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het wat voor mij? Die gozer dan he.
Zit natuurlijk allemaal net niet.quote:
Hehehequote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit natuurlijk allemaal net niet.
Cognac-kleurige schoenen er onder. Button-down shirt er op. Das met speld. Pochet met bloemetjesmotief.
Dat zorgt voor AIDS bij niet-homo's. Niks grappigs aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ken trouwens een hommel die ook wel eens met vrouwen sekst als hij veel heeft gezopen. Levert vaak mooie verhalen op.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zorgt voor AIDS bij niet-homo's. Niks grappigs aan.
Hehe, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Mits een andere dure behandeling ervoor moet wijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
Homo's zijn nu aan het lobbyen om zo'n dure anti-aidspil te laten vergoeden door jullie belastingen, haha.
En dan ben ik ook nog eens getrouwd en oud genoeg om je moeder te zijn, t valt allemaal niet mee hè, het moest gewoon niet zo zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:23 schreef Kaas- het volgende:
Oooh Leandra, wat is het weer oneerlijk dat ik voor de verkeerde kant heb gekozen. Zo zullen we nooit samen zijn...
Geslachtsverandering, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Mits een andere dure behandeling ervoor moet wijken.
Other place, other time...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog eens getrouwd en oud genoeg om je moeder te zijn, t valt allemaal niet mee hè, het moest gewoon niet zo zijn
Mij toch zeker niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen op Fok stel ik me zo voor eigenlijk.
Genderbevestigende gynaecologische operaties bedoelt u. Laten we het polcorrect houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geslachtsverandering, bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |