Wie heeft het hier over Bar Abbas? Dat betrek jij direct weer erop.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:08 schreef ATON het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij. Jij wel ? Ik weet dit door boeken te lezen die jij niet leest.![]()
Verder is dit van jou een zeer flauw antwoord. Bar Abbas was een titel en dat weet iedereen die een beetje op de hoogte is van het jodendom.
[..]
Hoeft ook niet. Men kan door de documenten waar we over beschikken een duidelijk beeld van deze figuur maken.
[..]
Filosoferen doe je niet op foute veronderstellingen. En als ik ongelijk heb mag je dit aantonen met harde argumenten. En baaidewee, ik ga ook niet in discussie met iemand die nog niet eens de basiskennis heeft over dit onderwerp.
[..]
Dit toont dan duidelijk aan dat je hier niet komt om te discussiėren en je eigen gelijk wil verkopen.
Dan zijn we klaar. Alleen jij bestemd wat waar is en wat niet waar is. Weet je zeker dat jij niet de zoon van God bent?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:59 schreef ATON het volgende:
[..]
IK , was dat niet duidelijk ? De rest van je post is ge-ouwe-hoer.
Oh dus de eindtijd is gewoon het einde van de mens...? Dus geen eindtijd van de aarde of eindtijd van het universum.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Kun je de eindtijd niet gewoon als je eigen dood zien? Waarom moet hij universeel zijn, en als hij universeel is, tja we hebben een potentiėle eindtijd opgeslagen als mensen, denk aan kernwapens. Kernwapens veroorzaken ook veel ellende en de gevolgen kunnen de mensheid best uitroeien.
Weer een antwoord op puberaal niveau.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan zijn we klaar. Alleen jij bestemd wat waar is en wat niet waar is. Weet je zeker dat jij niet de zoon van God bent?
De eindtijd ? Staat op de verpakking van eetwaren.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:06 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Oh dus de eindtijd is gewoon het einde van de mens...? Dus geen eindtijd van de aarde of eindtijd van het universum.
ja hoor, dat doe je wel.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:08 schreef ATON het volgende:
En baaidewee, ik ga ook niet in discussie met iemand die nog niet eens de basiskennis heeft over dit onderwerp.
Dat weet ik niet, het zou kunnen. Het zou ook niet kunnen. Eindtijd van de mens kan. Eindtijd van universum kan. Dat weet ik niet en ik denk niet dat ik het kan weten.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:06 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Oh dus de eindtijd is gewoon het einde van de mens...? Dus geen eindtijd van de aarde of eindtijd van het universum.
Nee in zijn ogen is het niet eens discussie omdat ik de kennis niet heb maar hij wel heeft hij altijd het rechte eind en zijn mijn meningen slechts meningen van onwetendheid die hij dan probeert recht te zetten.quote:
Melk kan, koffie kan, bier kan, schenk kan..quote:Eindtijd van de mens kan. Eindtijd van universum kan.
En verder dan wat gemekker kom je ook niet zo te zien.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:37 schreef Argo het volgende:
Nee in zijn ogen is het niet eens discussie omdat ik de kennis niet heb maar hij wel heeft hij altijd het rechte eind en zijn mijn meningen slechts meningen van onwetendheid die hij dan probeert recht te zetten.
Ik wil best serieus met je in discussie, maar laten we dan eerst vaststellen wat we wel 100% zeker kunnen weten en wat niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:52 schreef ATON het volgende:
[..]
En verder dan wat gemekker kom je ook niet zo te zien.
Dat kan jij niet weten of over oordelen. Agnost.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil best serieus met je in discussie, maar laten we dan eerst vaststellen wat we wel 100% zeker kunnen weten en wat niet.
Maar jij wel?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:18 schreef ATON het volgende:
[..]
Dat kan jij niet weten of over oordelen. Agnost.
Moest lachen.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:59 schreef ATON het volgende:
[..]
Was wel een onnodige opmerking van jou kant. Als moderator moest je dit wel weten.
Nee maar serieus, als je beweerd dat je 100% kan weten of God wel of niet bestaat is dat wel een beetje eenquote:
Serieus ? Serieus ? Waar the fock heb ik beweerd te weten of God al dan niet bestaat ??? Alles nog OK ?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee maar serieus, als je beweerd dat je 100% kan weten of God wel of niet bestaat is dat wel een beetje een![]()
Oh dus je bent ook agnost?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef ATON het volgende:
[..]
Serieus ? Serieus ? Waar the fock heb ik beweerd te weten of God al dan niet bestaat ??? Alles nog OK ?
Ga elders trollen jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |