Ik dacht dat er ergens een topic was een tijdje geleden met namen? Maar dat was enkel een speculatietopic zie ik nu.quote:
quote:1. Diederik Jekel
Op verschillende websites wordt de naam van Diederik Jekel genoemd. De wetenschapsjournalist viel op aan de hand van zijn Twitter-gedrag. Normaal gesproken is hij behoorlijk actief, maar tussen 13 mei en 13 juni werd er niets getwitterd. Laat dat nu net ook de periode zijn dat Art ook zo stil was (tussen 8 mei en 31 mei). En... Diederik volgt Art én het officiële Wie is de Mol-account op Twitter.
2. Stijn van Vliet
Wie ook vaak genoemd wordt in mogelijke kandidatenlijstjes is Stijn van Vliet van Streetlab, maar daar is het niet het Twitter-gedrag dat opviel (dat doet hij namelijk bijna niet). Stijn zit blijkbaar in een boyband die hij met zijn maten va Streetlab heeft opgericht (Side 2 Side) en in de periode half mei-begin juni liet hij het daar afweten omdat hij 'op vakantie' was. Hij stuurde er wel één tweet over
3. Kluun
Wie net als Jekel ook met een Twitter-vakantie was, was schrijver Kluun. Ook precies in de periode dat Art offline ging. En ook Kluun past prima in het kandidatenprofiel van Wie is de Mol, met oud-sporters, schrijvers en mensen van de publieke omroep.
4. Floortje Dessing
Voor iemand als Floortje Dessing is het niet zo lastig om een paar weken van de radar te verdwijnen. Dat kan prima onder het mom van 'opnames voor een nieuw programma'. En ook haar bezoekjes aan Schiphol zullen niet opvallen. Eind mei maakte ze zichzelf verdacht met deze tweet.
Bekendheidsmeter staat op 2/5 bij mij, Kluun en Floortje.quote:De opnames van Wie is de Mol? 2017 lijken achter de rug. Maar wie doen er mee? Mogelijk is acteur, schrijver en presentator Curt Fortin van de partij.
Aan de hand van presentator Art Rooijakkers' online afwezigheid kon worden geconcludeerd dat Wie is de Mol? tussen half mei en begin juni gedraaid is. En laat Curt, doorgaans behoorlijk actief op social media, in die periode nou ook opvallend stil zijn geweest. Van 9 tot 30 mei was hij zelfs volledig afwezig van Twitter waar hij ook een volger is van Wie is de Mol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Moira op 28-10-2016 14:58:52 ]Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:16 schreef Pino112 het volgende:
Neem aan dat er binnenkort wel wat namen bekend worden.twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 10:14:00Deze week -samen met de kandidaten- aflevering 1 van Wie is de Mol 2017 bekeken. Wat een feest was dat! #widm reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:53 schreef Moira. het volgende:
Stijn van Streetlab zou ik wel écht heel tof vindende Tim Hofman/Tim Haars van het seizoen
Stijn is leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 november 2016 18:41 schreef Moira. het volgende:
Vorig jaar had ik rond deze tijd de mol al geraden
quote:Op woensdag 2 november 2016 18:41 schreef Moira. het volgende:
Vorig jaar had ik rond deze tijd de mol al geraden
Ja, ik zat ook al te kijken maar het is écht te onduidelijk hè, of kan iemand anders er wel iets uithalen?quote:Op zondag 6 november 2016 14:08 schreef KaBuf het volgende:
[..]
En er zijn nu al schimmen te zien
http://www.wieisdemolhint(...)-wie-is-de-mol-2017/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link is als volgt; http://content10c1b.omroep.nl/urish ieldv2/l27m0da4aee26a0c507000581f2ef8000000.bf5b33606ff06f39dbdd127161cfbbf7/avrotros/wieis demol/zestien/episodes/bg_schimmen_venenatis_elementum.mp4, maar daar kan ik ook niet echt iets uithalen waar je door een getalletje te veranderen al bij een volgende versie uit komt, of wel?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 6 november 2016 14:25 schreef Meke het volgende:
Link werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link is als volgt; http://content10c1b.omroep.nl/urish ieldv2/l27m0da4aee26a0c507000581f2ef8000000.bf5b33606ff06f39dbdd127161cfbbf7/avrotros/wieis demol/zestien/episodes/bg_schimmen_venenatis_elementum.mp4, maar daar kan ik ook niet echt iets uithalen waar je door een getalletje te veranderen al bij een volgende versie uit komt, of wel?
quote:Op zondag 6 november 2016 14:25 schreef Meke het volgende:
In de link van je staat venenatis elementum. Beetje aparte tekst, dus heb het door google translate gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link is als volgt; http://content10c1b.omroep.nl/urish ieldv2/l27m0da4aee26a0c507000581f2ef8000000.bf5b33606ff06f39dbdd127161cfbbf7/avrotros/wieis demol/zestien/episodes/bg_schimmen_venenatis_elementum.mp4, maar daar kan ik ook niet echt iets uithalen waar je door een getalletje te veranderen al bij een volgende versie uit komt, of wel?![]()
Hmm, stom. En hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |