Ah die Santosquote:
Dat is puur genot welquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er echt Feyenoorders die de schuld aan de ballenjongen gaven?![]()
![]()
Ajax was in 96 helemaal op en kreupel en in 97 kwamen ze gewoon kwaliteit tekortquote:Op maandag 22 februari 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral de finale in 96 en de halve finale in 97 hadden ze nooit mogen verliezen tegen een gedoped Juventus.
Ik heb de krantenknipsels van toen nog ergens liggen, deels om dwars te zijn werd ik in die tijd voor Juventus.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral de finale in 96 en de halve finale in 97 hadden ze nooit mogen verliezen tegen een gedoped Juventus.
Gezien het niveau van de Feyenoord aanhang verbaast me dit niksquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
![]()
Eerste keer dat ik het hoor maar het zou me niet verbazenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
![]()
JAAquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
![]()
Inderdaad? Zelfs op FR12 niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb buiten de heren van studio voetbal om niemand gehoord over die ballenjongen.
Van wereldkampioen naar prutserquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah die Santos![]()
Kon even de link niet leggen maar dat is vrij legendarisch ja
Twee dagen in bed gelegen. Zag het vanochtend pas allemaal. Was idd het eerste dat ik las.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
![]()
Dat waren nog eens tijden, voor een andere club worden omdat Ajax te goed was. Kunnen we nu alleen maar van dromen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb de krantenknipsels van toen nog ergens liggen, deels om dwars te zijn werd ik in die tijd voor Juventus.
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee dagen in bed gelegen. Zag het vanochtend pas allemaal. Was idd het eerste dat ik las.
Je zou trouwens maar een dick door je strot geduwd krijgen.
Heb jij ervaring genoeg mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee dagen in bed gelegen. Zag het vanochtend pas allemaal. Was idd het eerste dat ik las.
Zolang je je niet ergert valt het wel mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gijp die zegt dat mensen de weg kwijt zijn irriteert me altijd een beetje.
Nederland had in 1994 wereldkampioen moeten worden. In 1990 en 1998 ook trouwens.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van wereldkampioen naar prutser
Wat een levensgenieter ben je ookquote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, die eerste slok met bier smaakt verdomd goed.
Lekker kaasje erbij.
Wat voor kaasje?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker kaasje erbij.
Had meer te maken met klasgenootjes die brulden dat ik toch ook wel voor Ajax of Feyenoord moest zijn, flikker op hey.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, voor een andere club worden omdat Ajax te goed was. Kunnen we nu alleen maar van dromen.
Wij krijgen jou door onze strot geduwd. Zijn we ook niet blij mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Proost haags! Zou ook wel trek hebben in iets lekkers, maar ik heb niks in huis eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker kaasje erbij.
Klopt. Het is dat ze het gisteren lieten zien maar verder viel het echt niemand op.quote:
Ik kom eraan!quote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Proost haags! Zou ook wel trek hebben in iets lekkers, maar ik heb niks in huis eigenlijk
Zit je buiten met een krat met de rest van je Haagse sjonnies?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker kaasje erbij.
Kratjezitten in de tuinquote:Op maandag 22 februari 2016 20:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zit je buiten met een krat met de rest van je Haagse sjonnies?
Ha ha ha haquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax was in 96 helemaal op en kreupel en in 97 kwamen ze gewoon kwaliteit tekort
Kut kranten.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb buiten de heren van studio voetbal om niemand gehoord over die ballenjongen.
1994 hadden ze niet de beste spelers . Maar in 1990 en 98 wel waarbij dat toernooi in 90 wel erg triest was met oa Freek de Jonge in het spelershotelquote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nederland had in 1994 wereldkampioen moeten worden. In 1990 en 1998 ook trouwens.
Met z'n tweetjes. Terwijl Gerets in zijn eentje een hele tribune tegenhieldquote:Op maandag 22 februari 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha
Ik moet trouwens denken aan een vluchtende trainens Verbeek en Bengston in de Kuip voor hun eigen supporters van Feyenoord. Is nooit anders geweest.
Hier kan ik een ordinaire grap maken, maar dat doe ik niet.quote:
Frank de Boer heeft het goed gezien met die wittequote:Op maandag 22 februari 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha
Ik moet trouwens denken aan een vluchtende trainens Verbeek en Bengston in de Kuip voor hun eigen supporters van Feyenoord. Is nooit anders geweest.
We weten inmiddels wel dat jij geen eigen mening kan vormen.quote:
Ik had afgelopen vrijdag tijdens de wedstrijd weer eens wat chips gehaald sinds tijden, smaakte ook primaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon doen man! Paar kaasblokjes erop. Ouwe natuurlijk
Dat vindt roland niet leukquote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hier kan ik een ordinaire grap maken, maar dat doe ik niet.
Bayern München won drie EC-1 finales op rij terwijl ze de mindere ploeg waren. Eigenlijk 4.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb de krantenknipsels van toen nog ergens liggen, deels om dwars te zijn werd ik in die tijd voor Juventus.
Als je de selecties van Italië en Brazilië van 1994 bekijkt dan had Nederland een minstens zo goede selectie vond ik. Gullit die geen zin meer in een WK had, wat een debielquote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1994 hadden ze niet de beste spelers . Maar in 1990 en 98 wel waarbij dat toernooi in 90 wel erg triest was met oa Freek de Jonge in het spelershotel
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag tijdens de wedstrijd weer eens wat chips gehaald sinds tijden, smaakte ook prima
Ook lekkerquote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag tijdens de wedstrijd weer eens wat chips gehaald sinds tijden, smaakte ook prima
Gullit was met alle respect toen al versleten . 3 maanden later kwam die Ajax tegenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je de selecties van Italië en Brazilië van 1994 bekijkt dan had Nederland een minstens zo goede selectie vond ik. Gullit die geen zin meer in een WK had, wat een debielEn die journalist die ervoor gezorgd heeft dat Bergkamp nooit meer heeft gevlogen
Dit wist ik niet. Was Bayern in 74-76 slechter dan de tegenstanders?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayern München won drie EC-1 finales op rij terwijl ze de mindere ploeg waren. Eigenlijk 4.
Dank je dat je er in Duitsland iemand over hoort ?
Guus bakt er ook geen klote van daar. Altijd gelijkspelen en gisteren toevallig gewonnen van een jeugdteamquote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
1 vrije trap gescoord, jippie.
quote:
quote:
Dan worden het een paar biertjes meer.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Leuk hoor. Vorige week gemist.
Klopt hoor, ging me ook meer om het principe dan dat het me heel veel boeit dat hij in 1994 niet mee wilde.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gullit was met alle respect toen al versleten . 3 maanden later kwam die Ajax tegen
Tja het was er wel bloedheetquote:Op maandag 22 februari 2016 21:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt hoor, ging me ook meer om het principe dan dat het me heel veel boeit dat hij in 1994 niet mee wilde.
Klassequote:Op maandag 22 februari 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb op die Vermeij gestemd.
Ik wist niet dat jij constant mad bentquote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahah lekker voor je~! Krijg je met dat anti-voetbal
Ik laat me regelmatig verleiden tot een flinke portie Hiddink-haat, maar laat ik me nu maar inhoudenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus bakt er ook geen klote van daar. Altijd gelijkspelen en gisteren toevallig gewonnen van een jeugdteam
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha ha haquote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes. Terwijl Gerets in zijn eentje een hele tribune tegenhield
Mooi spelertje, heerlijk voor bij De Graafschapquote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte.
Meeste goals voorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet verward maar vooral heel erg lui.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik laat me regelmatig verleiden tot een flinke portie Hiddink-haat, maar laat ik me nu maar inhouden
Maar inderdaad, zoveel bijzonders is het allemaal niet. Nog steeds een verwarde oude man.
Vanwaar altijd die persoonlijke aanvallen. Je bent in je hart erg onzeker hè ?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
We weten inmiddels wel dat jij geen eigen mening kan vormen.
Ik gun de Graafschap nog een puntje of 15 erbij.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi spelertje, heerlijk voor bij De Graafschap
Iets met een pot en een ketel.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die persoonlijke aanvallen. Je bent in je hart erg onzeker hè ?
Die mogen van mij wel blijven, liever dan Excelsiorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun de Graafschap nog een puntje of 15 erbij.
toch een beetje support you locals voor jou jaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb gestemd op dat keepertje van NEC.
Geeneens op Cabral? man manquote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb gestemd op dat keepertje van NEC.
Uiteraardquote:Op maandag 22 februari 2016 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toch een beetje support you locals voor jou ja
Ik kwalificeer dit ook wel als persoonlijke aanvalquote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die persoonlijke aanvallen. Je bent in je hart erg onzeker hè ?
Truequote:Op maandag 22 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die mogen van mij wel blijven, liever dan Excelsior
Denk het niet. Als je Oranje op zo'n schandalige manier naar de knoppen helpt dan hoef je wat mij betreft nooit meer serieus genomen te worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet verward maar vooral heel erg lui.
Zou die trouwens nog weten waar Varsseveld ligt ?
Totaal irrelevant voot dat toernooi. Hoe scoorde Bergkamp tegen Argentinië op het WK-98quote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je de selecties van Italië en Brazilië van 1994 bekijkt dan had Nederland een minstens zo goede selectie vond ik. Gullit die geen zin meer in een WK had, wat een debielEn die journalist die ervoor gezorgd heeft dat Bergkamp nooit meer heeft gevlogen
stop hiermeequote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal irrelevant voot dat toernooi. Hoe scoorde Bergkamp tegen Argentinië op het WK-98Met de bus.
Net als Beenhakker en Michels ?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Denk het niet. Als je Oranje op zo'n schandalige manier naar de knoppen helpt dan hoef je wat mij betreft nooit meer serieus genomen te worden.
Ja. St Etienne Leeds en Atletico waren beter. Er was zelfs een repley voor nodig.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Was Bayern in 74-76 slechter dan de tegenstanders?
Was jij erbij toen er nog zand in de bal zat?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. St Etienne Leeds en Atletico waren beter. Er was zelfs een repley voor nodig.
Haha ja was gewoon een grappig verhaal. Maar vond jij Oranje ook de beste selectie van 1994?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal irrelevant voot dat toernooi. Hoe scoorde Bergkamp tegen Argentinië op het WK-98Met de bus.
Ligt aan de bron, als dit gewoon komt van de playboy website...quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Playboy vindt het niet zo grappig als we foto's van hen posten. Net zoiets als trouw en zo.
Oké vooruit.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Playboy vindt het niet zo grappig als we foto's van hen posten. Net zoiets als trouw en zo.
Boefjes! Die mogen het wel zeker.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een foto afkomstig van de Voetbal inside facebook
Mjah voor de zekerheid. Het was wel een foto van hen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt aan de bron, als dit gewoon komt van de playboy website...
Beenhakker vind ik inderdaad een debiel. Michels, tja. Meest succesvolle bondscoach, maar een WK-finale laten lopen met het beste oranje aller tijden is hem ook wel aan te rekenen ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Beenhakker en Michels ?
Had het van de VI facebook zelf.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
Ligt aan de bron, als dit gewoon komt van de playboy website...
Ah, we hebben geen zin om Danny nog meer te plagen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah voor de zekerheid. Het was wel een foto van hen.
Laat maar. Ik tel tot 14. Of 420.quote:
Ben dan ook een ex-rechtsbuiten.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kwalificeer dit ook wel als persoonlijke aanval
Interesting.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. St Etienne Leeds en Atletico waren beter. Er was zelfs een repley voor nodig.
"Een topic dat niet net als bij TdF vol zit met mensen die alleen het EK/WK kijken, prima"quote:
Wat een ingewikkelde zin manquote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Een topic dat niet net als bij TdF vol zit met mensen die alleen het EK/WK kijken, prima"
Michels heeft dat totaalvoetbal niet bedacht en was altijd afhankelijk van de sterspelers . Won ook helemaal niks zonder Van Basten en JCquote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beenhakker vind ik inderdaad een debiel. Michels, tja. Meest succesvolle bondscoach, maar een WK-finale laten lopen met het beste oranje aller tijden is hem ook wel aan te rekenen ja.
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor post maar een andere leuke foto van Escha
Sorry voor het hoge niveau Karina, ik zal even een plaatje van Escha zoekenquote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht, hier was ze net niet in beeld
[..]
[ afbeelding ]
Is goed pak ik ondertussen nog een glas wijnquote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry voor het hoge niveau Karina, ik zal even een plaatje van Escha zoeken
[..]
[ afbeelding ]
Mee eens, maar goed. Dat geluk moet je altijd hebben natuurlijk. Zo bont als Beenhakker (2 WK's compleet naar de knoppen helpen) of Hiddink heeft hij het nooit gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Michels heeft dat totaalvoetbal niet bedacht en was altijd afhankelijk van de sterspelers . Won ook helemaal niks zonder Van Basten en JC
In dit tempo heb jij morgen last van chateau de migraine.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed pak ik ondertussen nog een glas wijn
Ontmaagd in de duinen van Terschelling idd.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was jij erbij toen er nog zand in de bal zat?
Nee dit is de 2e en meteen de laatste ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In dit tempo heb jij morgen last van chateau de migraine.
Van Gaal heeft dan ook een gigantische wanprestatie geleverd 15 jaar geledenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mee eens, maar goed. Dat geluk moet je altijd hebben natuurlijk. Zo bont als Beenhakker (2 WK's compleet naar de knoppen helpen) of Hiddink heeft hij het nooit gemaakt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In dit tempo heb jij morgen last van chateau de migraine.
En Stijn is er niet..quote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer in het topic zelden zo goed is geweest
Ik kijk weer eens sinds tijden mee he, krijg je datquote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer in het topic zelden zo goed is geweest
De poulefase van dit EK wordt pure aidsquote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Een topic dat niet net als bij TdF vol zit met mensen die alleen het EK/WK kijken, prima"
Wel paar leuke potjesquote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef luckass het volgende:
[..]
De poulefase van dit EK wordt pure aids
Moeilijk, één van de beste wedstrijden op een WK is Roemenië - Argentinië 94. Hagi was fenomenaal. Maar Bergkamp was ook geweldig. Bulgarije met Penev, lechkov, Balakov, Stoicjkov.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ja was gewoon een grappig verhaal. Maar vond jij Oranje ook de beste selectie van 1994?
bij die van beter bed kwam jij wel even klaar he?quote:
Hm, niet helemaal mee eens gezien de overdosis pech die hij in de wedstrijden tegen Ierland en met name Portugal heeft gehad. Verloor in zijn eerste periode als bondscoach maar 2 wedstrijden, maar wel precies de meest crucialequote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gaal heeft dan ook een gigantische wanprestatie geleverd 15 jaar geleden
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij die van beter bed kwam jij wel even klaar he?
Dan gaan we toch gewoon genieten van het heerlijke voetbal van de mofjes, de Fransen die een heerlijk team hebben, wat van die fans uit Wales die kacheltjelam voor een schitterende sfeer zorgen. Ik zie het wel zittenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef luckass het volgende:
[..]
De poulefase van dit EK wordt pure aids
[..]
Opa zal niet spreken. Ik zeg niks over 74.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beenhakker vind ik inderdaad een debiel. Michels, tja. Meest succesvolle bondscoach, maar een WK-finale laten lopen met het beste oranje aller tijden is hem ook wel aan te rekenen ja.
Verdommequote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Rode bloedlichaampjes.quote:
Dit houdt in dat jij kinderen hebt?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opa zal niet spreken. Ik zeg niks over 74.
Doe je ding. Vandaag worden we een keer niet afgekapt en als het over voetbalhistorie gaat heb je meestal wel nuttige dingen te zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opa zal niet spreken. Ik zeg niks over 74.
[..]
Bulgarije had een aardig team ja. Vind het altijd wel grappig dat Brazilië-Nederland als dé klassieker van dat toernooi werd gezien terwijl het eigenlijk gewoon een waardeloze wedstrijd was. Waarbij er nauwelijks kansen gecreëerd werden.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeilijk, één van de beste wedstrijden op een WK is Roemenië - Argentinië 94. Hagi was fenomenaal. Maar Bergkamp was ook geweldig. Bulgarije met Penev, lechkov, Balakov, Stoicjkov.
Schwarzenbeck was voorstopper....quote:
Als je tegen 10 man van Portugal er een extra aanvaller bijzet terwijl je voorstaat dan spoor je gewoon nietquote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, niet helemaal mee eens gezien de overdosis pech die hij in de wedstrijden tegen Ierland en met name Portugal heeft gehad. Verloor in zijn eerste periode als bondscoach maar 2 wedstrijden, maar wel precies de meest crucialeOnder andere dankzij Overmars die dacht dat de scheids had gefloten en Frank die het in Portugal nodig vond om in de laatste seconde een Portugese aanvaller onderuit te schoffelen.
Hoe kom je erbij dat Nederland tegen 10 man speelde? Was gewoon 11 tegen 11.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je tegen 10 man van Portugal er een extra aanvaller bijzet terwijl je voorstaat dan spoor je gewoon niet
Waarschijnlijk. Vroeger neukten we op Terschelling nog niet veilig.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit houdt in dat jij kinderen hebt?
Kan je wel even de wikipedialink erbij zetten waar je dit stukje vandaan hebt. Bedankt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schwarzenbeck was voorstopper....
Het belangrijkste doelpunt uit de historie van Bayern München scoort hij in de finale van de Europacup I tegen Atlético Madrid. Het is de eerste keer dat Bayern de finale bereikt. Het wil die avond bij Bayern totaal niet lopen, alle vedetten laten het na om hun klasse te etaleren. Het absolute dieptepunt die avond is Franz Beckenbauer, hij heeft meer oog voor de camera's aan de zijlijn, dan voor zijn teamgenoten. Na 90 minuten staat het nog steeds 0-0, er wordt begonnen met verlengen. In de 114e minuut maakt Luis Aragonés de bevrijdende 1-0 voor Atlético, de overwinning is bijna binnen. Schwarzenbeck loopt zich al de hele avond te ergeren aan het gedrag van zijn medespelers. Maar dan in de 119e minuut van de wedstrijd krijgt hij ineens de bal aangespeeld van Beckenbauer, uitgerekend hij. Vanaf een afstand van dertig meter, schiet hij met al zijn woede de bal recht op het doel af. De bal is onhoudbaar voor de keeper en door dit doelpunt dwingt "Katsche" een return-wedstrijd af. Deze wordt vervolgens twee dagen later gewonnen met 4-0 door Bayern. Gerd Müller maakte twee doelpunten evenals Uli Hoeneß. Dit alles hadden ze te danken aan Georg Schwarzenbeck
Haha geniaal verhaal. Het zit Atletico ook vaak tegen wat betreft finales zeg.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schwarzenbeck was voorstopper....
Het belangrijkste doelpunt uit de historie van Bayern München scoort hij in de finale van de Europacup I tegen Atlético Madrid. Het is de eerste keer dat Bayern de finale bereikt. Het wil die avond bij Bayern totaal niet lopen, alle vedetten laten het na om hun klasse te etaleren. Het absolute dieptepunt die avond is Franz Beckenbauer, hij heeft meer oog voor de camera's aan de zijlijn, dan voor zijn teamgenoten. Na 90 minuten staat het nog steeds 0-0, er wordt begonnen met verlengen. In de 114e minuut maakt Luis Aragonés de bevrijdende 1-0 voor Atlético, de overwinning is bijna binnen. Schwarzenbeck loopt zich al de hele avond te ergeren aan het gedrag van zijn medespelers. Maar dan in de 119e minuut van de wedstrijd krijgt hij ineens de bal aangespeeld van Beckenbauer, uitgerekend hij. Vanaf een afstand van dertig meter, schiet hij met al zijn woede de bal recht op het doel af. De bal is onhoudbaar voor de keeper en door dit doelpunt dwingt "Katsche" een return-wedstrijd af. Deze wordt vervolgens twee dagen later gewonnen met 4-0 door Bayern. Gerd Müller maakte twee doelpunten evenals Uli Hoeneß. Dit alles hadden ze te danken aan Georg Schwarzenbeck
hhhhhhquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef PSVCL het volgende:
Altijd weer die Coen Moulijn , hebben ze daarna niks meer beter gehad haha
Vergaande glorie da Feyenooit
We hebben ook Peter Ostlund en Philipp Leonard gehad hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef PSVCL het volgende:
Mijn godquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je wel even de wikipedialink erbij zetten waar je dit stukje vandaan hebt. Bedankt.
Duitsers he.quote:
Goeie vleugelspitsen gehad. Ling, Tahamata, Rep enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef PSVCL het volgende:
matige grapquote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haha allemaal afdankertjes van Ajax. Drama was dat in de jaren 80.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie vleugelspitsen gehad. Ling, Tahamata, Rep enzo.
zeer matige comeback.quote:
Kalouquote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We hebben ook Peter Ostlund en Philipp Leonard gehad hoor
Sinds?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
Sinds de Tweede Wereldoorlog heeft Duitsland rare regels.
Nounou hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie vleugelspitsen gehad. Ling, Tahamata, Rep enzo.
Zelfs Karina, en dat nog wel om zo'n onfatsoenlijke grap.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom lag het halve topic in een deuk.
Veel FOK!kers hebben geen humorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom lag het halve topic in een deuk.
Ik ben niet vies van een grove grap hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zelfs Karina, en dat nog wel om zo'n grove grap.
Ik wel, laten we het gewoon netjes houden met z'n allen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een grove grap hoor
Ok Rolandquote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wel, laten we het gewoon netjes houden met z'n allen.
Ik dacht dat je het een kutspel vond.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom voorlopig even niet verder dan level 68.
Sinds wanneer speel jij WoW?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom voorlopig even niet verder dan level 68.
Zeker als je een vrouw bent, hoor je je te gedragen. Dat past niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok RolandWe zullen geen ordinaire grappen meer maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2016 21:29:21 ]
The horror.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel FOK!kers hebben geen humor
Als je kinderen hebt dan wil je graag ontsnappen in een fantasiewereld.quote:
Hier gaat iets misquote:Op maandag 22 februari 2016 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeker als je een vrouw bent, hoor je je te gedragen. Dat past niet.
[spoiler]Ik lul maar wat
Dit is zo jammer.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier gaat iets misEn dat snapte ik.
Jij begon over de muts.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok RolandWe zullen geen ordinaire grappen meer maken.
Dat zei je moeder gisteravond tegen mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
Die spuitwagen ziet er wel stoer uit.
3/10quote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond tegen mij.
Jij valt op oudere vrouwen dus?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit was genieten.quote:
Leuk dat je de aandacht naar PSV wil schuivenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |