Ik dacht eerst Johnny Bravo maar daarmee klopt het torso niet...quote:Op maandag 22 februari 2016 19:24 schreef ReplaR het volgende:
Die Josh Emett doet me aan een cartoonfiguur denken, kom er alleen niet op welke...
O my.. afraffelen dus.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Ze moeten nog opschietenover 5 minuten start Utopia al
Mis ik het nou weer?quote:
Ik moet echt op blijven letten. Wie nu weer??quote:
even terugspoelen.. O nee dat kan niet... Dan mist er 1 Utopiaquote:Op maandag 22 februari 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat miste man. Die blonde boog even voorover
Ik spoel zo wel even terugquote:Op maandag 22 februari 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
even terugspoelen.. O nee dat kan niet... Dan mist er 1 Utopia
ow ja die inktvip zag ik net al, dacht ook dat je haar bedoelde.quote:
Denk dat ik soms een slechte invloed krijg hier en op de verkeerde dingen letquote:Op maandag 22 februari 2016 19:28 schreef roos85 het volgende:
Ik mis ook iedere keer de tetten, maar bij boeit het niet zo
I hope soquote:
Nee zal de exitkleding zijn. Zoals het zwarte schort.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
Die zwarte kleding hadden ze net niet aan toch??
Maar wrom niet tijdens het koken dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zal de exitkleding zijn. Zoals het zwarte schort.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar wrom niet tijdens het koken dan?
hahaha ho ho al 3*60 minuten hequote:Op maandag 22 februari 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet![]()
Wat een gejank ook elke keer om iemand die je net 2 minuten kent.
Dat is een ding dat zeker is.quote:
Ja inderdaadquote:
ei loskloppen?quote:
jazekerquote:
lekkerquote:
je kan ook vlees bakken in een kookpan. Wist je dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Dit is wel wat voor mij, alles in 1 pannetje.
Joh ik maak weleens chili con carne alles in 1 panquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook vlees bakken in een kookpan. Wist je dat?
ja dan doe je wel ervaring opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
Dus als degenen die gisteren mochten toekijken straks ook mogen toekijken hebben ze na 2 afleveringen 10 minuten 'gekookt'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Joh ik maak weleens chili con carne alles in 1 pan
Vind die eenpansdingen meestal wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik heb laatst ook kofta gewoon in 1 pan gemaakt.
Had geen zin om de rijst eerst te koken dus die heb ik gewoon in de hapjespan er bij gedaan en lang genoeg laten garen.
Ja hier nog zo eentje. VInd het echt niet leuk om te doen. Maak alleen hele simpele dingen voor mezelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef franklop het volgende:
Ik heb het geduld niet om te koken, soms echt verschrikkelijk
is ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind die eenpansdingen meestal wel lekker trouwens.
jij lust geen ei?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
Nou ja behalve al deze dan, want ei lust ik niet
Hooguit een omelet dan proef je het ei niet, moet er wel van alles doorheen zitten. Het viest vind ik nog een gepocheerd ei, dat al het eigeel eruit druiptquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij lust geen ei?
Rare vogel ben je ook.
juist dat eigeel dat er uit druipt is zo lekker, laatst een gekookt eitje 5 minuutjes gedaan. Spinazie en aardappels er bij.. heerlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooguit een omelet dan proef je het ei niet, moet er wel van alles doorheen zitten. Het viest vind ik nog een gepocheerd ei, dat al het eigeel eruit druipt
gevulde eieren met eigeel mayo peper zout en een klein beetje ketchup.quote:
Met rijst er omheenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevulde eieren met eigeel mayo peper zout en een klein beetje ketchup.
Ja dat zeg ik ook altijd. Taart bakken zou ik ook sowieso doen en soesjes maken, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
Vraagje. Als je je aanmeldt voor Masterchef... dan bereidt je je toch voor?!?!?!?!?
Je maakt vlees, vogelte klaar. Lees je in in ingredienten
Je maakt een soep. En een bouillon.
Toch?
Dat lijkt mij ook idd, vond ik met HHB ook zo erg dat ze bepaalde koekjes niet eens kenden. Kom op zeg je weet dat je mee doet met een bakprogramma dan lees je je in in verschillende soorten koekjes taarten etcquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
Vraagje. Als je je aanmeldt voor Masterchef... dan bereidt je je toch voor?!?!?!?!?
Je maakt vlees, vogelte klaar. Lees je in in ingredienten
Je maakt een soep. En een bouillon.
Toch?
Ook zoiets idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd. Taart bakken zou ik ook sowieso doen en soesjes maken, dat soort dingen.
Het is net als bij ER dat mensen niet weten hoe je vuur moet maken, snap ik ook geen bal van.
neuj dat is sushi toch?quote:
Nee, nigiri of maki ;-)quote:
Dat is toch sashimi? Ik heb ook weleens sushi zonder vis gegeten. Of is sushi de officiele naam voor 'sushi' met tonijn of zalm?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, nigiri of maki ;-)
Sushi is tonijn of zalm
ow ja nou ja in elk geval in die richting.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, nigiri of maki ;-)
Sushi is tonijn of zalm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ook over eten toch?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
sashimi is reepjes zalm of tonijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch sashimi? Ik heb ook weleens sushi zonder vis gegeten. Of is sushi de officiele naam voor 'sushi' met tonijn of zalm?
Wij ook niet, we kletsen over Japans etenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:01 schreef franklop het volgende:
Merk dat ik het niet echt aan het volgen ben
Nee vind het ook niet zo boeiend. Sowieso nooit zo in het begin van het 'seizoen' als er nog een stuk of 10 over zijn wordt het pas leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef wdn het volgende:
Nou het voedsel vind ik niet zo interessant vandaag.
Bij MC dan
KIJK! SUSHI IN DE RECLAME
ja ik zag het, toeval bestaat nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef wdn het volgende:
Nou het voedsel vind ik niet zo interessant vandaag.
Bij MC dan
KIJK! SUSHI IN DE RECLAME
Ja maar je hebt een onderverdeling Sushi is een verzamelnaam geworden maar je hebt...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik maar sushi kan toch ook zonder zalm/tonijn?
dacht dat jij in de war was
Ja ik heb het ook al in eeuwen niet meer gegeten, vind het zo duurquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Te lang geleden dat ik Sushi op heb.
Ik ga hier ook maar eens voorstellen om weer te gaan all you can eaten. Al was het alleen maar om de kippasteitjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Bij de Shabu is het niet zo duur hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook al in eeuwen niet meer gegeten, vind het zo duurZit hier vlakbij een hele goede (blijkbaar, geen verstand van) maar ik heb er nog nooit iets gehaald.
Maandag nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Ik ben met 3 cola and een klein flesje chaufontaine 25 euro kwijt bij een all you can eat op een doordeweekse dag (niet vrij t/m zon).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook al in eeuwen niet meer gegeten, vind het zo duurZit hier vlakbij een hele goede (blijkbaar, geen verstand van) maar ik heb er nog nooit iets gehaald.
Ah op die fiets. Ik vind die california handrolls lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een onderverdeling Sushi is een verzamelnaam geworden maar je hebt...
Maki
Uzimaki
Nigiri
en nog wel een paar. Bij de een zit het zeewier om de rijst. Bij de andere tussen rijst en iets anders. enzovoorts.
Dat is toch een soort 'all you van eat'? Zit hier niet en als ik het dan eet wil ik gewoon goedequote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de Shabu is het niet zo duur hoor
Shabu is ook best goedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch een soort 'all you van eat'? Zit hier niet en als ik het dan eet wil ik gewoon goede
Dan kost het treinkaartje bijna nog meer dan het eten zou kostenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben met 3 cola and een klein flesje chaufontaine 25 euro kwijt bij een all you can eat op een doordeweekse dag (niet vrij t/m zon).
Bij deze een eenmalige aanbieding: ik nodig je uit voor 1x sushi eten in Roermond
he he he he je hebt er ook een bijzonder gezelschap bij he!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kost het treinkaartje bijna nog meer dan het eten zou kostenmaar bedankt voor het aanbod.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kost het treinkaartje bijna nog meer dan het eten zou kostenmaar bedankt voor het aanbod.
Karina en ik hebben waarschijnlijk op dezelfde peuter of kleuter school gezetenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
he he he he je hebt er ook een bijzonder gezelschap bij he!!!
Is voor mij ook ver hequote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem.
Eindhoven mag ook
Hij nodigt je uit toch? Dan mag ie ook betalenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
maakt dat je geen bijzonder gezelschap?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Karina en ik hebben waarschijnlijk op dezelfde peuter of kleuter school gezeten
uhuh hij doet t nog even een keer omdat jij het gezegd hebtquote:
In den haag zit een joekel van een sushi/grill restaurant.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:13 schreef Karina het volgende:
Die hier in de buurt is trouwens deze schijnt heel erg goed te zijn.
Ik weet hier in de stad alleen kleine eigenlijk. Al dacht ik dat het hele grote Chinese restaurant bij CS ook sushi heeft die best redelijk is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:15 schreef wdn het volgende:
In den haag zit een joekel van een sushi/grill restaurant.
Dat was me niet helemaal helderquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
ik dacht dat het helder moest zijn......
badum pats!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was me niet helemaal helder
HOHOHOOHOHOHH
2xquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:23 schreef Nizno het volgende:
gaat ie t nog een keer zeggen of was dat de 2e keer hetzelfde filmpje/
ja dat blijft vreemd dat ze voor het koken wit hebben en dan bij het bespreken zwart.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Ben was gisteren toch ook al safe van het koken?
Allemaal weer netjes omgekleed trouwens
if you consume itquote:
Ook jouw eten binnen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:34 schreef roos85 het volgende:
Wat was er nou met die boxen?
De bel ging
Nee, was de buuf. Kwam een pakketje afgeven.quote:
Ahquote:Maar ze moesten blind voor een box kiezen, 1 voor toetje blijkbaar en andere met vlees e.d.
dan eet je gewoon wat later.. Ook geen probleem toch?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:49 schreef roos85 het volgende:
Heb nog geen zin om te koken.
Terwijl ik iets heel makkelijks ga eten (couscoussalade met garnalen)
Nee hoor, had ook wat later geluncht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan eet je gewoon wat later.. Ook geen probleem toch?
Thaise kip met ketyap hieroquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:49 schreef roos85 het volgende:
Heb nog geen zin om te koken.
Terwijl ik iets heel makkelijks ga eten (couscoussalade met garnalen)
Ik kan nooit meer normaal tegen een taart aan kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:51 schreef roos85 het volgende:
Voor de Better Call Saul kijkers.. Die taart lijkt of er op gezeten is![]()
Ik vind 17:00u altijd zo vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:52 schreef Nizno het volgende:
Ik at bij mijn ouders eigenlijk altijd rond 5 uur... en nu ook vaak, alleen als ik geen zin heb overleef ik 7 uur ook wel
Ik had voor vandaag een verse pizza op de planning staan. Werd ik gebeld toen ie in oven stond en de kookwekker ging niet af.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:52 schreef Nizno het volgende:
Ik at bij mijn ouders eigenlijk altijd rond 5 uur... en nu ook vaak, alleen als ik geen zin heb overleef ik 7 uur ook wel
hahahaha 3000 calorieën verbrand dus?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik had voor vandaag een verse pizza op de planning staan. Werd ik gebeld toen ie in oven stond en de kookwekker ging niet af.
Je raad het al.. Ik moest bestellen
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha 3000 calorieën verbrand dus?
ach ja ik wist niet beter. En tegenwoordig is het vaak ook makkelijk aangezien lief om 16.15u thuis komt en ze lekker om 16.45 gaat douchen terwijl ik kook.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha 3000 calorieën verbrand dus?
We aten vroeger thuis ook altijd wel vroeg. Kan nu wel vaak wat later eten, maar 19.00u vind ik ook wel te laat eigenlijk. Dat had ik periode met mijn eerste baan dat ik toen pas thuis was, altijd al super honger.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ja ik wist niet beter. En tegenwoordig is het vaak ook makkelijk aangezien lief om 16.15u thuis komt en ze lekker om 16.45 gaat douchen terwijl ik kook.
Met mijn ex was het regelmatig pas om 8u, maar dan merkte ik wel dat mijn maag opstandig werd. Zelfs al lunchten we ook laat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
We aten vroeger thuis ook altijd wel vroeg. Kan nu wel vaak wat later eten, maar 19.00u vind ik ook wel te laat eigenlijk. Toen met roos in huis was het vaak rond 18.00u denk ik (gemiddeld gezien)
uhuhquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef roos85 het volgende:
Wat die Lily toch vreselijk vervelend.
ha ha haquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef franklop het volgende:
NIET LATEN KISTEN DOOR EEN MYSTERY BOX
OMDAT EEN BOX EEN KIST IS NATUURLIJK!
ja dat snap ik ook niet iddquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:24 schreef wdn het volgende:
Hebben ze ooit bij de eerste 3 gezegd: 1 van jullie gaat weg?
Waarom dan zo nerveus als je bij de eerste 3 zit?
Daarom vandaag ook 2quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:29 schreef Nizno het volgende:
ik vind 1 afvaller per aflevering best wel veel te saai...
ja ja je snapt me wel...quote:
dobbelsteen opgooien en dan zoveel eruitquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:29 schreef Nizno het volgende:
ik vind 1 afvaller per aflevering best wel veel te saai...
Ja hoor!quote:
haha nee ik bedoelde meer het idee van AUS, af en toe een leuke aflevering zonder afvaller. Uitgebreider uitzenden. 1 uitzending zonder afvaller en 1 met. Dan kun je veel meer belichten wat er allemaal ook omheen gebeurd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:31 schreef wdn het volgende:
[..]
dobbelsteen opgooien en dan zoveel eruit
kun je meteen met een 6x zo veel kandidaten beginnen.
wat ik ook vind: rauw voedsel voorzetten is meteen exit indien het niet rauw hoort te zijn.
Niet elke zender heeft 2,5 maand zendtijd elke dag natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
haha nee ik bedoelde meer het idee van AUS, af en toe een leuke aflevering zonder afvaller. Uitgebreider uitzenden. 1 uitzending zonder afvaller en 1 met. Dan kun je veel meer belichten wat er allemaal ook omheen gebeurd.
Nou dus en? daarom mag ik toch wel zeggen dat ik het leuke vind dat er ook een uitzending tussen zit om en om zonder afvaller.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet elke zender heeft 2,5 maand zendtijd elke dag natuurlijk
Dat vind ik ook hoor. Volgens mij gebeurd dat bij de originele versie (UK) ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou dus en? daarom mag ik toch wel zeggen dat ik het leuke vind dat er ook een uitzending tussen zit om en om zonder afvaller.
Ja volgens mij ook. Naja we moeten het er maar mee doen. En hopen dat we straks weer lekkere lange uitzendingen krijgen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor. Volgens mij gebeurd dat bij de originele versie (UK) ook.
Ben benieuwd waarmee ze hierna komen, zag dat er ook MC Slovenie isquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Naja we moeten het er maar mee doen. En hopen dat we straks weer lekkere lange uitzendingen krijgen.
oeh ook leuk! Dan heb je de ondertitels ook echt nodigquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarmee ze hierna komen, zag dat er ook MC Slovenie is
als wdn en Karina er niet zijn blijf ik alleen overquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:33 schreef Nizno het volgende:
Ik hang bij ibood. dus ben er niet bij vandaag.
ja sorry, als het een troost is, ik kijk wel tvquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
als wdn er niet is blijf ik alleen over
Ik ben er hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
als wdn en Katrina er niet zijn blijf ik alleen over
nee dat is meer Amerikaansquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Overigens vind ik mac & cheese niet echt Nieuw Zeelands.
Trifle is echt iets Brits, maar ze zouden dat in elke Britse MC kunnen zeggen dat het typisch voor dat land isquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En trifle ook niet trouwens. Maar die weet ik niet zeker.
quote:Macaroni and cheese—also called mac and cheese in American English; macaroni pie in Caribbean English;[1] and macaroni cheese in the United Kingdom, Australia,[2] Canada, and New Zealand[3]—is a dish of English origin, consisting of cooked macaroni pasta and a cheese sauce, most commonly cheddar. It can also incorporate other ingredients, such as bread crumbs, meat and vegetables.[4][5]
Traditional macaroni and cheese is a casserole baked in the oven; however, it may be prepared in a sauce pan on top of the stove or using a packaged mix.[5] In the United States it is considered a comfort food.[6]
Ook niet, al gooi ik soms wel veel kaas over mn macaroniquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:41 schreef Karina het volgende:
Oh toch. Eigenlijk wil ik dat ook eens maken, lijkt me wel lekker. Nog nooit gegeten.
Dat wel uiteraard, dat is gewoon lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook niet, al gooi ik soms wel veel kaas over mn macaroni
Ik zeg altijd: nokkiequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:50 schreef franklop het volgende:
Hoe spreek je gnocchi nou uit? Weet iemand dat?
Is hip.. Zonder koolhydraten!quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
Macaroni met kaas vervangen door Bloemkool met kaas
Even off topicquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:56 schreef Nizno het volgende:
Ik kan die stem van Lily echt niet meer aan
Ik heb per ongeluk gezien en dat isquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind Leo wel een grappig ventje. Denk niet dat hij kan winnen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Als je een cam voor je baby wilt of een SSDtje voor een rectale upgrade welquote:
Ik vind de paniek niet erg, maar ze moet niet zo langzaam praten!quote:
Door dat langzaam praten heeft ze geen tijd voor koken dus panikeertquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind de paniek niet erg, maar ze moet niet zo langzaam praten!
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk gezien en dat isIk heb het ook al gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik plaatjes zocht natuurlijk.
Hoi Wimquote:
Gewoon weer kut dus. Was er al bang voor daarom heb ik nog helemaal niet gekeken. Misschien morgen heel even.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je een cam voor je baby wilt of een SSDtje voor een rectale upgrade wel
Bij Australia zou ik dat nooit doen, want dan vergooi je die 3 maanden kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook al gezien hoorToen ik plaatjes zocht natuurlijk.
Het was wel lekker als werk ontwijkend gedragquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon weer kut dus. Was er al bang voor daarom heb ik nog helemaal niet gekeken. Misschien morgen heel even.
Op mijn werk, toen ik het nog hadquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het was wel lekker als werk ontwijkend gedrag
En heb tussendoor rustig een motivatiebrief kunnen maken en versturen naar het uzb
top!quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
Ow ik heb overigens weer een baan! Mag woensdag gelijk beginnen!
Lekker hoor, gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
Gratz! als wat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
true hier idem. Maar dat was ook omdat de hunts nog leuk waren en er ook veel meer animo in et topic was.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn werk, toen ik het nog hadkeek ik wel meer dan thuis
Maar dat is ook omdat je dan toch de hele dag achter je pc zit.
Supply Chain Plannerquote:
Oh natuurlijk 1 maart.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Waar ik woensdag zei bedoelde ik dinsdag overigens
Thanks!
wil je nog een joker inzetten?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Waar ik woensdag zei bedoelde ik dinsdag overigens
Thanks!
Nee denk dat ik er wel 1 goed hebquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee denk dat ik er wel 1 goed heb
Ow dat vind ik wel interessant. Even gezapt, tx.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef wdn het volgende:
karina: dwdd over een robot mirco chirurgie
ja het is erg saaiquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef franklop het volgende:
Dit wordt dus gewoon halve aflevering koken en halve aflevering jureren
Ze moeten een combinatie doen van MC USA en MC NZequote:
en juist dat trage van AUS vind ik leukquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze moeten een combinatie doen van MC USA en MC NZe
USA heeft 2 opdrachten op dag waarvan 1 eliminatie en NZe doet 1 opdracht per dag zo'n beetje.
Als ze nou 1 opdracht per dag doen en volgende dag eliminatieopdracht
Beetje zoals AUS, alleen dat is soms nog trager met de vrijstellingsopdrachten enzo
Ja dat wel, maar niet elke versie kan zoals AUS zijn. Denk dat mijn oplossing dan ook wel leuk is. VS was net te snel eigenlijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en juist dat trage van AUS vind ik leukSpeldjesopdrachten tegen goede koks.
Yes Nizno!quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en juist dat trage van AUS vind ik leukSpeldjesopdrachten tegen goede koks.
VS ging idd veel te snel. Jouw oplossig lijkt me dan ook wel fair idd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet elke versie kan zoals AUS zijn. Denk dat mijn oplossing dan ook wel leuk is. VS was net te snel eigenlijk wat dat betreft.
YES ROOS!quote:
ja hequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
'vier mensen die het vandaag goed hebben gedaan'
'het is fijn om als eerste naar voren geroepen te worden, hopelijk ben ik door'
Dat snappen ze toch wel door : "DIE HET VANDAAG GOED HEBBEN GEDAAN"
Ze zijn allemaal net als je jankebal van AUS, die onzekere.. hoe heette ze ook alweerquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:26 schreef wdn het volgende:
Nog zo'n vrouw: zelf denken dat je er uit vliegt en dan gerecht van de dag maken
Dat kan niet. Je moet toch weten of wat je maakt een goed gerecht is
haai haaiquote:
Dit!quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef wdn het volgende:
Ik zal der niet missen maar in GODSNAAM TRAP LILY DERUIT
ja de hunt is nog bezigquote:
1 maar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
Die Jemima mag wel eens een positiviteits cursus krijgen
laten we daar eerst maar eens mee beginnenquote:
Wat? Bij 2 of meer wordt ze depressief?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
laten we daar eerst maar eens mee beginnen
zoiets jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat? Bij 2 of meer wordt ze depressief?
hahaha tot maandagquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:30 schreef franklop het volgende:
Het kan me echt nog weinig boeien MC NZe... maar goed we blijven kijken he
Tot maandag!
Nizno tot morgen!
Ook minder leuk omdat elke aflevering iemand weg gaat. En de mensen zelf zijn .....echt.....heeeel....sloomquote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Net de eerste 2 afleveringen gekeken, maar het is allemaal maar gezapig. Nu is de USA variant natuurlijk vooral show, maar dit komt niet heel boeiend over.
De aus variant heeft ook een wat lager tempo, maar daar zijn de juryleden en kandidaten wel meer uitgesproken
Vooral dat laatste is reden dat het mij ook niet zo boeit. De jury is niet leuk en de kandidaten ook niet. Plus ik vind de opdrachten ook niet geweldig. Ik zie alweer panna cotaquote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Net de eerste 2 afleveringen gekeken, maar het is allemaal maar gezapig. Nu is de USA variant natuurlijk vooral show, maar dit komt niet heel boeiend over.
De aus variant heeft ook een wat lager tempo, maar daar zijn de juryleden en kandidaten wel meer uitgesproken
Van Tomaat!quote:
Nou joepie. Het is allemaal zo gewoontjes wat ze maken. Ik heb nog niks gezien waarvan ik van mijn stoel viel. Zoals die gozer bij MC Australie met zijn geweldige toetjes.quote:
Reynold oidquote:Op maandag 29 februari 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou joepie. Het is allemaal zo gewoontjes wat ze maken. Ik heb nog niks gezien waarvan ik van mijn stoel viel. Zoals die gozer bij MC Australie met zijn geweldige toetjes.
Uiteraard weet ik zijn naam niet meerChineze jongen.
Daar hebben ze ook de ruimte niet echt voor. Buiten dat ze kwalitatief misschien wat minder zijn, hebben ze ook vrijwel geen opdracht waarin ze iets kunnen proberen. Want als het nu foutgaat liggen ze eruit..quote:Op maandag 29 februari 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou joepie. Het is allemaal zo gewoontjes wat ze maken. Ik heb nog niks gezien waarvan ik van mijn stoel viel. Zoals die gozer bij MC Australie met zijn geweldige toetjes.
Uiteraard weet ik zijn naam niet meerChineze jongen.
Ja dat klopt wel wat je zegt. Het is vooral de opdrachten denk ik, die zijn saai en onorigineel.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook de ruimte niet echt voor. Buiten dat ze kwalitatief misschien wat minder zijn, hebben ze ook vrijwel geen opdracht waarin ze iets kunnen proberen. Want als het nu foutgaat liggen ze eruit..
Kraan, is dat dan de nieuwste versie?quote:
Denk het wel, de laatste die we gezien hebben (2015) was ook met hem.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Kraan, is dat dan de nieuwste versie?
haaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |