Ik dacht eerst Johnny Bravo maar daarmee klopt het torso niet...quote:Op maandag 22 februari 2016 19:24 schreef ReplaR het volgende:
Die Josh Emett doet me aan een cartoonfiguur denken, kom er alleen niet op welke...
O my.. afraffelen dus.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Ze moeten nog opschietenover 5 minuten start Utopia al
Mis ik het nou weer?quote:
Ik moet echt op blijven letten. Wie nu weer??quote:
even terugspoelen.. O nee dat kan niet... Dan mist er 1 Utopiaquote:Op maandag 22 februari 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat miste man. Die blonde boog even voorover
Ik spoel zo wel even terugquote:Op maandag 22 februari 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
even terugspoelen.. O nee dat kan niet... Dan mist er 1 Utopia
ow ja die inktvip zag ik net al, dacht ook dat je haar bedoelde.quote:
Denk dat ik soms een slechte invloed krijg hier en op de verkeerde dingen letquote:Op maandag 22 februari 2016 19:28 schreef roos85 het volgende:
Ik mis ook iedere keer de tetten, maar bij boeit het niet zo
I hope soquote:
Nee zal de exitkleding zijn. Zoals het zwarte schort.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
Die zwarte kleding hadden ze net niet aan toch??
Maar wrom niet tijdens het koken dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zal de exitkleding zijn. Zoals het zwarte schort.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar wrom niet tijdens het koken dan?
hahaha ho ho al 3*60 minuten hequote:Op maandag 22 februari 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet![]()
Wat een gejank ook elke keer om iemand die je net 2 minuten kent.
Dat is een ding dat zeker is.quote:
Ja inderdaadquote:
ei loskloppen?quote:
jazekerquote:
lekkerquote:
je kan ook vlees bakken in een kookpan. Wist je dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Dit is wel wat voor mij, alles in 1 pannetje.
Joh ik maak weleens chili con carne alles in 1 panquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook vlees bakken in een kookpan. Wist je dat?
ja dan doe je wel ervaring opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
Dus als degenen die gisteren mochten toekijken straks ook mogen toekijken hebben ze na 2 afleveringen 10 minuten 'gekookt'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Joh ik maak weleens chili con carne alles in 1 pan
Vind die eenpansdingen meestal wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik heb laatst ook kofta gewoon in 1 pan gemaakt.
Had geen zin om de rijst eerst te koken dus die heb ik gewoon in de hapjespan er bij gedaan en lang genoeg laten garen.
Ja hier nog zo eentje. VInd het echt niet leuk om te doen. Maak alleen hele simpele dingen voor mezelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef franklop het volgende:
Ik heb het geduld niet om te koken, soms echt verschrikkelijk
is ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind die eenpansdingen meestal wel lekker trouwens.
jij lust geen ei?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
Nou ja behalve al deze dan, want ei lust ik niet
Hooguit een omelet dan proef je het ei niet, moet er wel van alles doorheen zitten. Het viest vind ik nog een gepocheerd ei, dat al het eigeel eruit druiptquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij lust geen ei?
Rare vogel ben je ook.
juist dat eigeel dat er uit druipt is zo lekker, laatst een gekookt eitje 5 minuutjes gedaan. Spinazie en aardappels er bij.. heerlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooguit een omelet dan proef je het ei niet, moet er wel van alles doorheen zitten. Het viest vind ik nog een gepocheerd ei, dat al het eigeel eruit druipt
gevulde eieren met eigeel mayo peper zout en een klein beetje ketchup.quote:
Met rijst er omheenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevulde eieren met eigeel mayo peper zout en een klein beetje ketchup.
Ja dat zeg ik ook altijd. Taart bakken zou ik ook sowieso doen en soesjes maken, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
Vraagje. Als je je aanmeldt voor Masterchef... dan bereidt je je toch voor?!?!?!?!?
Je maakt vlees, vogelte klaar. Lees je in in ingredienten
Je maakt een soep. En een bouillon.
Toch?
Dat lijkt mij ook idd, vond ik met HHB ook zo erg dat ze bepaalde koekjes niet eens kenden. Kom op zeg je weet dat je mee doet met een bakprogramma dan lees je je in in verschillende soorten koekjes taarten etcquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
Vraagje. Als je je aanmeldt voor Masterchef... dan bereidt je je toch voor?!?!?!?!?
Je maakt vlees, vogelte klaar. Lees je in in ingredienten
Je maakt een soep. En een bouillon.
Toch?
Ook zoiets idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd. Taart bakken zou ik ook sowieso doen en soesjes maken, dat soort dingen.
Het is net als bij ER dat mensen niet weten hoe je vuur moet maken, snap ik ook geen bal van.
neuj dat is sushi toch?quote:
Nee, nigiri of maki ;-)quote:
Dat is toch sashimi? Ik heb ook weleens sushi zonder vis gegeten. Of is sushi de officiele naam voor 'sushi' met tonijn of zalm?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, nigiri of maki ;-)
Sushi is tonijn of zalm
ow ja nou ja in elk geval in die richting.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, nigiri of maki ;-)
Sushi is tonijn of zalm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ook over eten toch?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
sashimi is reepjes zalm of tonijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch sashimi? Ik heb ook weleens sushi zonder vis gegeten. Of is sushi de officiele naam voor 'sushi' met tonijn of zalm?
Wij ook niet, we kletsen over Japans etenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:01 schreef franklop het volgende:
Merk dat ik het niet echt aan het volgen ben
Nee vind het ook niet zo boeiend. Sowieso nooit zo in het begin van het 'seizoen' als er nog een stuk of 10 over zijn wordt het pas leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef wdn het volgende:
Nou het voedsel vind ik niet zo interessant vandaag.
Bij MC dan
KIJK! SUSHI IN DE RECLAME
ja ik zag het, toeval bestaat nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef wdn het volgende:
Nou het voedsel vind ik niet zo interessant vandaag.
Bij MC dan
KIJK! SUSHI IN DE RECLAME
Ja maar je hebt een onderverdeling Sushi is een verzamelnaam geworden maar je hebt...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik maar sushi kan toch ook zonder zalm/tonijn?
dacht dat jij in de war was
Ja ik heb het ook al in eeuwen niet meer gegeten, vind het zo duurquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Te lang geleden dat ik Sushi op heb.
Ik ga hier ook maar eens voorstellen om weer te gaan all you can eaten. Al was het alleen maar om de kippasteitjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Bij de Shabu is het niet zo duur hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook al in eeuwen niet meer gegeten, vind het zo duurZit hier vlakbij een hele goede (blijkbaar, geen verstand van) maar ik heb er nog nooit iets gehaald.
Maandag nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
Ik ben met 3 cola and een klein flesje chaufontaine 25 euro kwijt bij een all you can eat op een doordeweekse dag (niet vrij t/m zon).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook al in eeuwen niet meer gegeten, vind het zo duurZit hier vlakbij een hele goede (blijkbaar, geen verstand van) maar ik heb er nog nooit iets gehaald.
Ah op die fiets. Ik vind die california handrolls lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een onderverdeling Sushi is een verzamelnaam geworden maar je hebt...
Maki
Uzimaki
Nigiri
en nog wel een paar. Bij de een zit het zeewier om de rijst. Bij de andere tussen rijst en iets anders. enzovoorts.
Dat is toch een soort 'all you van eat'? Zit hier niet en als ik het dan eet wil ik gewoon goedequote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de Shabu is het niet zo duur hoor
Shabu is ook best goedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch een soort 'all you van eat'? Zit hier niet en als ik het dan eet wil ik gewoon goede
Dan kost het treinkaartje bijna nog meer dan het eten zou kostenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben met 3 cola and een klein flesje chaufontaine 25 euro kwijt bij een all you can eat op een doordeweekse dag (niet vrij t/m zon).
Bij deze een eenmalige aanbieding: ik nodig je uit voor 1x sushi eten in Roermond
he he he he je hebt er ook een bijzonder gezelschap bij he!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kost het treinkaartje bijna nog meer dan het eten zou kostenmaar bedankt voor het aanbod.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kost het treinkaartje bijna nog meer dan het eten zou kostenmaar bedankt voor het aanbod.
Karina en ik hebben waarschijnlijk op dezelfde peuter of kleuter school gezetenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
he he he he je hebt er ook een bijzonder gezelschap bij he!!!
Is voor mij ook ver hequote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem.
Eindhoven mag ook
Hij nodigt je uit toch? Dan mag ie ook betalenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
maakt dat je geen bijzonder gezelschap?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Karina en ik hebben waarschijnlijk op dezelfde peuter of kleuter school gezeten
uhuh hij doet t nog even een keer omdat jij het gezegd hebtquote:
In den haag zit een joekel van een sushi/grill restaurant.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:13 schreef Karina het volgende:
Die hier in de buurt is trouwens deze schijnt heel erg goed te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |