Eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:30 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Achahbar erin alsjeblieft.
Oh. Dan herinner ik hem mij anders. Was het dan zo dat de Graafschap de laatste minuten dik aanzette?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap werd helemaal niet in de 93e minuut beslist. Elia 70'e minuut.
Dat zou kunnen, ik weet alleen dat Feyenoord op breken stond in de eerste helft.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:33 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Oh. Dan herinner ik hem mij anders. Was het dan zo dat de Graafschap de laatste minuten dik aanzette?
Willem II voor de beker ook man man.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik weet alleen dat Feyenoord op breken stond in de eerste helft.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:34 schreef DonRaja het volgende:
Poll:
Nee 55
Ja 54
Tussenstand, allebei 50%.
Wie maakt die dingen, Aad300?
Oh ja. Diepe droefenisquote:Op maandag 22 februari 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Willem II voor de beker ook man man.
Gelukkig schoot dat spitsje van jullie 3x totaal verkeerd in en was Kenneth attent.
Vind ik leukquote:Op maandag 22 februari 2016 16:34 schreef DonRaja het volgende:
Poll:
Nee 55
Ja 54
Tussenstand, allebei 50%.
Wie maakt die dingen, Aad300?
Geen geluk. Als jij aanvallend wisselt of een speler erin zet die iets fris en nieuws brengt, is dat een kwaliteit van het elftal.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
Achteraf belachelijk veel geluk gehad veel wedstrijden
Nouja geluk in de zin dat tegenstanders grote, nee hele grote of heel veel grote kansen laat liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Geen geluk. Als jij aanvallend wisselt of een speler erin zet die iets fris en nieuws brengt, is dat een kwaliteit van het elftal.
Alleen Willem 2 zijn we écht goed weggekomen.
Kramerquote:Op maandag 22 februari 2016 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja geluk in de zin dat tegenstanders grote, nee hele grote of heel veel grote kansen laat liggen.
En dan vervolgens zo'n Kramerdoelpunt aan de andere kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Alleen Willem 2 zijn we écht goed weggekomen.
Vooral dat laatste man man wat vallen ze met z'n alle door de maand deze mooi weer voetballers.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Teveel wedstrijden voorbij zien komen waarbij het een godswonder was dat we nog niet met 3,4 goals achter stonden en uiteindelijk toch nog een puntje haalde of zelfs meer. Feyenoord had voor de winterstop gewoon bijna alles mee (van strafzaken tot aan pingels, reddingen etc) en na de winterstop hebben we maar een enkele pot gehad waarbij we onszelf tekort hebben gedaan, meestal verloren we gewoon volkomen terecht en zat er ook niet veel meer in.
Het is ook geen echte verrassing, je had gewoon weinig om op terug te vallen. Geen structuur, geen vaste 11, geen bepaalde voetbalvisie, een tactiek die zo voorspelbaar was, een te traag baltempo en ga zo maar door. Lijkt me sterk dat je daar - ondanks dat je veel punten pakt - écht veel vertrouwen uit put als ploeg en als het dan tegenzit en je mentaal wat tikken te verwerken krijgt en je een coach hebt die ook alles nog mee moet maken kun je gewoon in dit soort situaties belanden lijkt me. Maar dat het kan betekent nog niet dat het moet kunnen natuurlijk, dit is Feyenoord-onwaardig.
Zoals wel vaker gemeld, het muntje viel veelvuldig de goede kant op en nu niet. Niet zo vreemd met dat opportunistische toevalsvoetbal met 11 spelers die van elkaar niet lijken te weten wat ze doen én horen te doen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kramer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf mag je best blij zijn met zijn goals. Voor iemand die zo kut is als men wil doen geloven heeft hij best nog veel gescoord en op belangrijke momenten.blablablabla
Heracles was ook zo'n wedstrijd. Had je al met 0-3 achter kunnen staan, beetje rellen en je wint met 3-0.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Teveel wedstrijden voorbij zien komen waarbij het een godswonder was dat we nog niet met 3,4 goals achter stonden en uiteindelijk toch nog een puntje haalde of zelfs meer. Feyenoord had voor de winterstop gewoon bijna alles mee (van strafzaken tot aan pingels, reddingen etc) en na de winterstop hebben we maar een enkele pot gehad waarbij we onszelf tekort hebben gedaan, meestal verloren we gewoon volkomen terecht en zat er ook niet veel meer in.
Het is ook geen echte verrassing, je had gewoon weinig om op terug te vallen. Geen structuur, geen vaste 11, geen bepaalde voetbalvisie, een tactiek die zo voorspelbaar was, een te traag baltempo en ga zo maar door. Lijkt me sterk dat je daar - ondanks dat je veel punten pakt - écht veel vertrouwen uit put als ploeg en als het dan tegenzit en je mentaal wat tikken te verwerken krijgt en je een coach hebt die ook alles nog mee moet maken kun je gewoon in dit soort situaties belanden lijkt me. Maar dat het kan betekent nog niet dat het moet kunnen natuurlijk, dit is Feyenoord-onwaardig.
Zoals wel vaker gemeld, het muntje viel veelvuldig de goede kant op en nu niet. Niet zo vreemd met dat opportunistische toevalsvoetbal met 11 spelers die van elkaar niet lijken te weten wat ze doen én horen te doen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja geluk in de zin dat tegenstanders grote, nee hele grote of heel veel grote kansen laat liggen.
En dan vervolgens zo'n Kramerdoelpunt aan de andere kant.
Belangrijke momenten viel toch ook wel mee. Alleen tegen Cambuur en Roda.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Achteraf mag je best blij zijn met zijn goals. Voor iemand die zo kut is als men wil doen geloven heeft hij best nog veel gescoord en op belangrijke momenten.
Ik denk dat alleen de eerste helf Heerenveen niet zon wedstrijd was.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heracles was ook zo'n wedstrijd. Had je al met 0-3 achter kunnen staan, beetje rellen en je wint met 3-0.
En Twente thuis. Die waren ook echt lijp slecht toen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de eerste helf Heerenveen niet zon wedstrijd was.
Onterechte rode kaart ook nogquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heracles was ook zo'n wedstrijd. Had je al met 0-3 achter kunnen staan, beetje rellen en je wint met 3-0.
Dat zijn bijna de helft van onze punten joh.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Belangrijke momenten viel toch ook wel mee. Alleen tegen Cambuur en Roda.
Niet echtquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn bijna de helft van onze punten joh.
Dat is het niveau van de eredivisie.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Teveel wedstrijden voorbij zien komen waarbij het een godswonder was dat we nog niet met 3,4 goals achter stonden en uiteindelijk toch nog een puntje haalde of zelfs meer.
We hebben geen onterechte penalties gehad. Tevens waren de geseponeerde kaarten, op Kramer zijn kaart na, compleet terecht. En ik twijfel er sterk aan of die geseponeerde kaart van Kramer ons goed heeft gedaan op de lange termijn. Achahbar had er veel eerder in gemogen.quote:Feyenoord had voor de winterstop gewoon bijna alles mee (van strafzaken tot aan pingels, reddingen etc) en na de winterstop hebben we maar een enkele pot gehad waarbij we onszelf tekort hebben gedaan, meestal verloren we gewoon volkomen terecht en zat er ook niet veel meer in.
Tot zover eens.quote:Het is ook geen echte verrassing, je had gewoon weinig om op terug te vallen. Geen structuur, geen vaste 11, geen bepaalde voetbalvisie, een tactiek die zo voorspelbaar was, een te traag baltempo en ga zo maar door. Lijkt me sterk dat je daar - ondanks dat je veel punten pakt - écht veel vertrouwen uit put als ploeg en als het dan tegenzit en je mentaal wat tikken te verwerken krijgt en je een coach hebt die ook alles nog mee moet maken kun je gewoon in dit soort situaties belanden lijkt me. Maar dat het kan betekent nog niet dat het moet kunnen natuurlijk, dit is Feyenoord-onwaardig.
Het muntje viel de goede kant op, maar dat was afgedwongen: geen geluk. Vechtvoetbal, goede wissels en echt doorstoten tot de laatste snik aan toe. Flink wat ploegen die zich kapot liepen tegen Feyenoord in het begin.quote:Zoals wel vaker gemeld, het muntje viel veelvuldig de goede kant op en nu niet.
Dit is zeker waar.quote:Niet zo vreemd met dat opportunistische toevalsvoetbal met 11 spelers die van elkaar niet lijken te weten wat ze doen én horen te doen.
Toen zat ik nog te kijken van nou zo slecht zal het bij ons niet worden. Helaas weet ik nu wel beter.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En Twente thuis. Die waren ook echt lijp slecht toen.
Dirkgodquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef groteknakworst het volgende:
Nee, dan dat gekanker op Kuyt. 17 goals inmiddels (beker meegerekend), 4 assists. Wat. Een. God.
Tegen PEC ook al twee keer een speler alleen voor de goal gezet, alleen snappen die papzakken het niet.
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef groteknakworst het volgende:
[..]![]()
Dat ligt aan Achahbar ja. Domme troll.
Nooit beslissend geweest?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Maar echt beslissend is hij sowieso nooit geweest. Op die wedstrijd tegen PSV na dan. Hoogtepunt van zijn carrière dit dat.
Niemand?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:16 schreef Jihawti het volgende:
Ik ga vanavond kijken bij jong Feyenoord bij PEC in het stadion daar denk ik als het weer niet al te kut is. Achahbar speelt, gustafson, van beek. Gaan er nog meer mensen van hier?
Dordrecht? Hakje in de EL?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Maar echt beslissend is hij sowieso nooit geweest. Op die wedstrijd tegen PSV na dan. Hoogtepunt van zijn carrière dit dat.
Jepquote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef MPC60 het volgende:
Toen Achabar erin kwam gisteren konden ze opeens wel vooruit voetballen. Beste Feyenoorder gisteren.
Wat een onzin. Praag? Dordt?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Lijkt me leuk maar je komt me vast niet ophalen.quote:
Beslissend zijn in 13 minuten.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgelopen zondag iig niet.
Al viel hij best aardig in weer
Sjaak moet werken.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ben je een lekkere chick? Dan ken ik wel iemand die in Zwolle woont en Feyenoorder is.
ok Praag u GoT me m8 maar het is zelden zo dat hij invalt en de winnende maakt. Dit seizoen al helemaal niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Wat een onzin. Praag? Dordt?
Hij mag ook zo vaak invallen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
ok Praag u GoT me m8 maar het is zelden zo dat hij invalt en de winnende maakt. Dit seizoen al helemaal niet.
Ga anders nog even serieus in op Elan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij mag ook zo vaak invallen.
Hij doet het gewoon elke keer dat hij minuten krijgt minstens prima.
Tegen welke clubs scoorde hij?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef groteknakworst het volgende:
Nee, dan dat gekanker op Kuyt. 17 goals inmiddels (beker meegerekend), 4 assists. Wat. Een. God.
Tegen PEC ook al twee keer een speler alleen voor de goal gezet, alleen snappen die papzakken het niet.
Ja alleen rendement valt wat tegen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij mag ook zo vaak invallen.
Hij doet het gewoon elke keer dat hij minuten krijgt minstens prima.
Tegen de clubs waar Feyenoord een penalty kreeg.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen welke clubs scoorde hij?
Lol, als je in Rotterdam woont niet neequote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk maar je komt me vast niet ophalen.
Clubs uit de competitie waar je punten tegen moet pakken.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen welke clubs scoorde hij?
Nee, ik ben te oud om "chick" genoemd te worden bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ben je een lekkere chick? Dan ken ik wel iemand die in Zwolle woont en Feyenoorder is.
Ohhhhquote:Op maandag 22 februari 2016 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de clubs waar Feyenoord een penalty kreeg.
Gilf?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, ik ben te oud om "chick" genoemd te worden bijvoorbeeld
17 goals tegen clubs uit het rechterrijtjequote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clubs uit de competitie waar je punten tegen moet pakken.
17 penalties, juist ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de clubs waar Feyenoord een penalty kreeg.
17 goals als rechtsbuiten. Wie in de eredivisie haalt die cijfers op die positie?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
17 goals tegen clubs uit het rechterrijtje
Kuijt moet lekker in de spits dan kan hij nog net mee.
Oke bedankt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat FC Utrecht, Vitesse, Heracles, AZ en PEC Zwolle in het rechterrijtje stondenquote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mywnltf, probably.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Mywnltf, probably.![]()
Ik wou echt om het voetbal gaan en om Achahbar te zien scoren, niet om gescoord te worden
En hoeveel van de goals tegen die clubs waren penalty's?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat FC Utrecht, Vitesse, Heracles, AZ en PEC Zwolle in het rechterrijtje stonden?
Wat een leerzame maandag.
Drie.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoeveel van de goals tegen die clubs waren penalty's?
En hoeveel van die penalty's waren terecht?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoeveel van de goals tegen die clubs waren penalty's?
Het bericht die je wist dat zou komenquote:Op maandag 22 februari 2016 17:18 schreef Caland het volgende:
Ombudsman onderzoekt aanhouding Feyenoordfans http://rtvr.nl/xUsG
Overalquote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dirkgod
Waar zou jij m nu neer zetten?
Serieus reageren op LitmanenAFCAquote:Op maandag 22 februari 2016 17:19 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
En hoeveel van die penalty's waren terecht?
En hoeveel van die penalty's veroorzaakt door Kuyt?
En hoeveel nieste Kuyt in de 66e minuut en hoe staat zijn niesgedrag in combinatie met het butterfly-effect in verbinding met die penalty's?
En hoeveel ga je nog te koop lopen met je domheid?
Pers meen ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef DonRaja het volgende:
Wat zit daar eigenlijk net boven vak L?
[ afbeelding ]
Scouts zou ook kunnen. En de anderen zitten dan onder A.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat die onder A zaten.
Neem het anders letterlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
17 penalties, juist ja.
Dommerik.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Daar hebben we Tim de Cler al voor
Doe eens nietquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was mooie voorzet. Slabbekoorn nagenoeg onzichtbaar, op een actie na. Had vlak voor rust kans m in de zestien mooi neer te leggen, maar leverde echt de slechtste flodder ooit afquote:Op maandag 22 februari 2016 19:02 schreef Caland het volgende:
Achahbar scoort in het doel van Boy de Jong op aangeven van Fernandes.
Varkenoordgod
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Henrys het volgende:
Wat doet Guyon Fernandez nu eigenlijk? Zelfs hij is nog een verbetering voor de spitspositie
En Schuurman?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:27 schreef Jihawti het volgende:
Achahbar verder goed hoor, veel kaatsen en coachen, actief druk zetten, komt vaak in de bal. Zeg maar alles wat Kramer niet doet.
Gustafson blijkt ook mee te doen. Gaat echt niks vanuit.
Verdediging is centraal nogal chaos bij de goal ook.
Nee,gewoon nee. Bovendien heeft Martin waarschijnlijk zijn zinnen op Santos gezetquote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Henrys het volgende:
Wat doet Guyon Fernandez nu eigenlijk? Zelfs hij is nog een verbetering voor de spitspositie
Ik zat zelf meer aan Andwele Slory te denken.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Henrys het volgende:
Die is geloof ik op een gegeven moment zelf gestopt hé? Die bedacht zich opeens ; Hey, ik kan er gewoon geen flikker van.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan Andwele Slory te denken.
Best maf. Beetje zoals Demi de Zeeuw.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is geloof ik op een gegeven moment zelf gestopt hé? Die bedacht zich opeens ; Hey, ik kan er gewoon geen flikker van.
Gestopt op zijn 27ste of zo
Dook vorig jaar met 32 nog bij fc Dordrecht op. Jaren daarvoor amateurs en Australië.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is geloof ik op een gegeven moment zelf gestopt hé? Die bedacht zich opeens ; Hey, ik kan er gewoon geen flikker van.
Gestopt op zijn 27ste of zo
Goed, maar niet heel opvallend aanwezig. Komt veel mee op.quote:
Waardeloze speler dat luciferhoutje.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
Blijf erbij, Cabral terughalen.
Heb het je altijd gezegd, kapiteintje.
Klopt. Alleen deden wij dat ook. Eerste doelpunt was door chaos, tweede vooral omdat niemand reageerde op een doorlopende speler van PEC en Miazek te ver voor zijn doel stond. Lobje, goal.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef happynjitram het volgende:
Mooi doelpunt van achabar. Zwolle verdedigd wel echt bagger
Alledrie ook nog es echte spitsengoals: eerste goed positie kiezen op een (goede) voorzet en koppen, de tweede was een mooi schot waarbij hij goed zag dat ie ff kon aanzetten en dan schieten, de derde stond ie op de goede plek voor de rebound van Robertha.quote:
Uiteraard. Stel je voor we zouden eens winnenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dus op de tribune zondag.
Gelul. Iedereen is gisteravond vrij gelaten.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef cofox het volgende:
GVD eindelijk vrij die vuile gestappo heeft mijn nachtje laten zitten. Ik wist niet dat het strafbaar was om met een verhuisdoos op straat te lopen! Dit gaat nergens meer over![]()
![]()
![]()
Mooi, toch nog iets positiefs over de politie actiequote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef cofox het volgende:
GVD eindelijk vrij die vuile gestappo heeft mijn nachtje laten zitten. Ik wist niet dat het strafbaar was om met een verhuisdoos op straat te lopen! Dit gaat nergens meer over![]()
![]()
![]()
Jij bent er ook zo 1 die er vuistdiep in zit bij het bestuur ga lekker een andere club zoekenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:57 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, toch nog iets positiefs over de politie actie
Jammer dat zij jou hebben laten gaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef cofox het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:57 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, toch nog iets positiefs over de politie actie
Lekker voor je.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef cofox het volgende:
![]()
![]()
Waaronder jij?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gelul. Iedereen is gisteravond vrij gelaten.
Tja, binnen zullen ze wel goede bitterballen hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:23 schreef MPC60 het volgende:
Jammer dat ze het zo weten te spinnen dat het allemaal aan de klanten ligt.Je zou eens naar je eigen functioneren kijken.
quote:De politie Rotterdam probeert met allerlei verhalen de arrestatie van 326 Feyenoord-supporters te rechtvaardigen. Vandaag volgt er opnieuw een sensatiebeluste uitleg. ''Er waren veel jonge hooligans die hun strepen wilden verdienen'', stelt een politiewoordvoerder.
''Er hing een agressieve sfeer. De voorste groep was op een confrontatie uit en ging ook in de aanval. Alleen dit voorste deel is aangehouden, 80 procent niet. Het merendeel kon naar de wedstrijd. De arrestanten zijn ook relatief kort opgehouden. Rond 21.00 uur stond de laatste arrestant weer buiten'', aldus het betoog tegenover het Rotterdams Dagblad.
De politieke partijen gaan in ieder geval vragen stellen aan burgemeester Ahmed Aboutaleb. Ook advocaten vinden het optreden van de politie buitenproportioneel. ''Het is een trend bij de politie om massa's supporters in te sluiten, maar kun je niet beter met de supporters in gesprek gaan?'', zegt voetbaladvocaat Christian Visser. Het individueel fotograferen van mensen mocht bovendien niet. ''De Rotterdamse politie is kampioen in het supporters op de foto zetten voor hun smoelenboek. Ze zijn hier al eerder voor op de vingers getikt.''
Wanbeleid. Daaruit voortvloeiend sportief drama, foute transfers, amper restwaarde binnen de selectie en nog steeds geen definitief plan voor het stadion en de overige complexen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:46 schreef GwaiLow het volgende:
Maar wat willen die supporters dan steeds? Waar zijn ze nou zo boos over? Bedoel niet op de ME, maar waarom zo kwaad op de club? Begrijp m nog niet helemaal.
Misschien is het handig om je dan eens in te gaan lezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:46 schreef GwaiLow het volgende:
Maar wat willen die supporters dan steeds? Waar zijn ze nou zo boos over? Bedoel niet op de ME, maar waarom zo kwaad op de club? Begrijp m nog niet helemaal.
Stel je voor dat bij Ajax men er half zo'n bende van zou maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:46 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord haalt Dirk omdat iedereen dat zo graag wilde. Ze halen Elia en daar was iedereen onwijs blij mee. Je haalt Vejinovic wat een goede speler bij Vitesse was en waar de meeste toch ook blij mee waren. Het is eigenlijk een erg goede selectie. Er werd zelfs voorafgaand aan het seizoen gezegd dat Feyenoord een betere selectie heeft dan Ajax, en daar ben ik het zeker mee eens. Toch zit Feyenoord nu even in een dip, maar dat heeft een club als Feyenoord nou eenmaal iets sneller en vaker dan dat Ajax dat heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wanbeleid. Daaruit voortvloeiend sportief drama, foute transfers, amper restwaarde binnen de selectie en nog steeds geen definitief plan voor het stadion en de overige complexen.
Ja goed, maar dat is Ajax. Daar verwacht je uiteindelijk toch meer van dan van Feyenoord.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel je voor dat bij Ajax men er half zo'n bende van zou maken.
En dan niet derde plek onder Jol en wat miskopen maar structureel wanbeleid en vervolgens weigeren het veld te ruimen.
Daarom zeg ik, stel je de helft van de ellende voor die Feyenoord heeft moeten ondergaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat is Ajax. Daar verwacht je uiteindelijk toch meer van dan van Feyenoord.
Op momenten was het zo stil in de Kuip zondag dat je gewoon voelde dat iedereen zoiets had van het zal wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, stel je de helft van de ellende voor die Feyenoord heeft moeten ondergaan.
Al merk je nu voor het eerst een soort gelatenheid. Ben wel benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders volgend jaar ook weer komen kijken naar deze aids.
Ja en dat is eng, als het mensen gewoon geen reet meer kan schelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:10 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op momenten was het zo stil in de Kuip zondag dat je gewoon voelde dat iedereen zoiets had van het zal wel.
Iedereen voelde die gelijkmaker ook al wel aankomen. Er werd daarvoor al een tijdje waardeloos geprutst door Feyenoord, zo van: kom, we gaan het noodlot weer over ons afroepen dan hebben we dat tenminste weer gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:10 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op momenten was het zo stil in de Kuip zondag dat je gewoon voelde dat iedereen zoiets had van het zal wel.
In de winterstop niets doen? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en dat is eng, als het mensen gewoon geen reet meer kan schelen.
Van Geel en Gudde zouden beide het veld moeten ruimen en dan graag capabele mensen er voor terug. In de winterstop ook gewoon niets doen Wtf.
Spitsje regelen, trainer ontslaan. Om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In de winterstop niets doen? Waar heb je het over?
Tapia is gehaald en brandhout is vertrokken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Spitsje regelen, trainer ontslaan. Om maar iets te noemen.
Je zag tegen Nec al dat het voor geen meter liep. Eigenlijk in de 12 wedstrijden daarvoor ook al.
Grijp dan in
Doe iets.
Als de selectie volstaat moet je de trainer ontslaan na zo'n belachelijke reeks en het meest waardeloze spel sinds Gullit trainer was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tapia is gehaald en brandhout is vertrokken.
MvG vindt blijkbaar dat de huidige selectie voldoet om de doelstelling te behalen, en daar heeft hij ook volledig gelijk in. Met deze selectie moet je prima Europees voetbal kunnen halen. De spelers zijn het probleem niet, de trainer is het probleem.
Vind ik in principe ook, maar ik snap wel dat ze het niet doen:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de selectie volstaat moet je de trainer ontslaan na zo'n belachelijke reeks en het meest waardeloze spel sinds Gullit trainer was.
Zij doen precies niks. Ja, krampachtig vasthouden aan hun eigen wanbeleid. Tenslotte was het ook hun keuze om voor een onervaren trainer te kiezen.
Daarmee vat je prima samen waar het mis gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vind ik in principe ook, maar ik snap wel dat ze het niet doen:
1) Kampioen word je toch niet meer
2) Gio, kind van de club, ligt goed bij de supporters
3) Hem ontslaan is je eigen falen erkennen
Niet dat ik het eens ben met deze beweegredenen, maar ik snap de keuze.
De selectie onderpresteert -> de trainer is het probleem. Vraag is alleen of de trainer snel genoeg leert om de selectie volgend jaar wel te laten presteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarmee vat je prima samen waar het mis gaat.
Zijn alle 3 drogredenen van de bovenste plank. Enige prioriteit zou moeten zijn Feyenoord vooruit helpen. Niet je eigen straatjes schoonvegen.
Van Geel heeft prima werk geleverd maar nu is het tijd voor een opvolger die wel fatsoenlijk kan inkopen.
Exact dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is zoooo genant allemaal. Een trainer die 7x op rij verliest, een technisch directeur die hem niet weg durft te sturen, een nieuw stadion waarvan de eerste steen nog gelegd moet worden. En als er dan eindelijk eens protest gevoerd wordt dan wordt het door de politie uiteen geslagen als ware het 40-45. De supporters moeten massaal wedstrijden gaan boycotten, want door al die uitverkochte wedstrijden krijgen ze bij Feyenoord nog de indruk dat ze lekker bezig zijn. Van Bronckhorst is een nog grotere aanfluiting dan Mario Been. Advies inwinnen bij Koeman en Rutten, Jan Wouters in je technische staf, en dan nog moet Dick Advocaat van stal gehaald worden om zijn handje vast te houden op het trainingsveld. Stop er gewoon mee dan kan Feyenoord weer verder. Over de spelers hoef je het nog geeneens te hebben want die kunnen niet veel beter dan dit en je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze een contract bij Feyenoord getekend hebben. Al zou het ze wel helpen als ze een keer twee wedstrijden op rij in dezelfde samenstelling zouden spelen maar dat zit er denk ik niet in als je hoofdtrainer iedere dag nieuwe ideetjes ingefluisterd krijgt van een van zijn talloze adviseurs.
Supporters moeten idd wedstrijden boycotten. Begrijp niet dat het constant maar weer helemaal vol zit. Moeten toch echt een statements worden gemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is zoooo genant allemaal. Een trainer die 7x op rij verliest, een technisch directeur die hem niet weg durft te sturen, een nieuw stadion waarvan de eerste steen nog gelegd moet worden. En als er dan eindelijk eens protest gevoerd wordt dan wordt het door de politie uiteen geslagen als ware het 40-45. De supporters moeten massaal wedstrijden gaan boycotten, want door al die uitverkochte wedstrijden krijgen ze bij Feyenoord nog de indruk dat ze lekker bezig zijn. Van Bronckhorst is een nog grotere aanfluiting dan Mario Been. Advies inwinnen bij Koeman en Rutten, Jan Wouters in je technische staf, en dan nog moet Dick Advocaat van stal gehaald worden om zijn handje vast te houden op het trainingsveld. Stop er gewoon mee dan kan Feyenoord weer verder. Over de spelers hoef je het nog geeneens te hebben want die kunnen niet veel beter dan dit en je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze een contract bij Feyenoord getekend hebben. Al zou het ze wel helpen als ze een keer twee wedstrijden op rij in dezelfde samenstelling zouden spelen maar dat zit er denk ik niet in als je hoofdtrainer iedere dag nieuwe ideetjes ingefluisterd krijgt van een van zijn talloze adviseurs.
Het is niet zo dat Gio positioneel heel debiele dingen doet verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De selectie onderpresteert -> de trainer is het probleem. Vraag is alleen of de trainer snel genoeg leert om de selectie volgend jaar wel te laten presteren.
We zijn Ajax niet. Vak 410 met hun debiele stakingkjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Supporters moeten idd wedstrijden boycotten. Begrijp niet dat het constant maar weer helemaal vol zit. Moeten toch echt een statements worden gemaakt.
Je post wordt binnen 13 seconden bevestigdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we van AZ verliezen dan zou ik gewoon alle thuiswedstrijden boycotten net zoals de harde kern van Lazio bijvoorbeeld doet. Maar dat gaat bij Feyenoord toch nooit gebeuren omdat de supporters onderling een wedstrijdje "wie is de trouwste Feyenoord supporter" aan het houden zijn.
Lokale_Notabele is dan ook het orakel van dit forum.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post wordt binnen 13 seconden bevestigd
Ja want dat "Wie is de trouwste supporter" is bij de gemiddelde supporter echt de ultieme beweegreden om wel of niet naar De Kuip te gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post wordt binnen 13 seconden bevestigd
Dat klopt. Ik heb L_N dan ook hoog zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lokale_Notabele is dan ook het orakel van dit forum.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb L_N dan ook hoog zitten
Het gaat meer om de strekking van het verhaal, Hans. Maar blijf vooral gewoon gaan en doen alsof er niks aan de hand is. Misschien worden we wel 9e. Toch mooi in het linkerrijtje beland.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat "Wie is de trouwste supporter" is echt de beweegreden om wel of niet naar De Kuip te gaan.
Lul toch niet man.
Wat Caland net zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat meer om de strekking van het verhaal, Hans. Maar blijf vooral gewoon gaan en doen alsof er niks aan de hand is. Misschien worden we wel 9e. Toch mooi in het linkerrijtje beland.
We zijn idd Ajax niet, daar heb je ook wel gelijk in. Bij Ajax moeten ze ook gewoon veel meer verwachten en eisen van de club. En dan begrijp ik best dat er soms wat harde maatregelen van supporters genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
We zijn Ajax niet. Vak 410 met hun debiele stakingkjes
www.lunaticnews.nlquote:Er is inmiddels al genoeg geschreven en gezegd over de protestmars van afgelopen zondag, maar bij monde van de initiatiefnemers en de hulpverlenende instanties plaatsen wij dit bericht:
Allereerst willen wij de ruim 2500 supporters die mee hebben gelopen met hun verhuisdozen en de vele honderden supporters die stonden te applaudisseren langs de kant bedanken voor hun opkomst, steun en hulp! In tegenstelling tot wat de Politie en sommige media proberen te beweren is de protestactie in zijn geheel geweldloos en precies volgens de afgesproken route verlopen.
Inderdaad, volgens de afgesproken route, want in de aanloop naar de protestmars is deze protestactie zoals altijd keurig netjes aangevraagd en in samenwerking met de politie voorbereid. De route is zelfs gekozen op basis van de route die het minst overlast zou veroorzaken, omdat deze protestmars ludiek bedoeld was en niet anders. En ludiek was het. Honderden kartonnen dozen met allerlei grappige teksten erop werden onder het genot van diverse Feyenoord-liedjes en applaus van omstanders door duizenden supporters naar het stadion vervoerd. Er was geen enkele aanleiding tot ingrijpen.
Ingrijpen werd, tegen de afspraken in, toch gedaan. Op basis van “heeft u gezien wat er in 2011 is gebeurd” en het feit dat de organisatie de demonstratie niet had aangevraagd. Daarover zeggen wij twee dingen:
Op basis van wat er in 1940 is gebeurd is het in Nederland verboden om razzia’s te houden. Als Aboutaleb geschiedenis erbij wil pakken zou hij ook eens naar zichzelf moeten kijken. Wij hebben met 2011 in het achterhoofd expres gekozen voor een protestmars om te laten zien dat deze op normale wijze volgens afspraak gehouden kan worden. Wij houden ons aan afspraken. Wij wel!
Het is in Nederland ten alle tijden toegestaan om een demonstratie te houden. Hier is geen vergunning voor nodig. Een demonstratie kan hooguit door de rechter verboden worden. Dit is niet gebeurd. Sterker nog: De organisatie is NOOIT medegedeeld dat de protestmars niet door mocht gaan.
Aboutaleb en de Politie wassen vandaag de dag hun handen dan ook in onschuld. Verwacht de komende dagen dan ook meer van deze niets zeggende huilverhalen. Verhalen die alleen maar méér mensen tot protest gaan zetten, want elke Feyenoorder heeft kunnen zien dat de protestactie vreedzaam verliep en het geweld eenzijdig is geweest. Tienduizenden getuigen delen inmiddels dat verhaal. De waarheid. Wat anderen er ook van zullen zeggen.
Het schandalige optreden van de overheid in samenspraak met de clubleiding bereikt dan ook een averechts effect. Voor de bekerwedstrijd tegen AZ zullen de prestaties op het veld belangrijker zijn dan deze randzaken. We vragen dan ook vanaf de aftrap ongeacht wat er gebeurd elke speelminuut te benutten om het elftal naar een overwinning te loodsen. Buiten die cruciale 90 minuten tegen AZ vragen wij elke Feyenoorder steun aan de acties te geven.
Afgelopen zondag zijn zonder reden 341 van uw kameraden opgepakt. In tegenstelling tot wat de Politie u nu wilt doen geloven ook vele vele omstanders. Oude opa’tjes. Vaders. Kinderen. De volgende keer bent u zelf het slachtoffer van dit soort bizarre praktijken. Angst is een slechte raadgever. Om die reden gaan de protesten onverminderd door!
In dat kader is het ook goed om te vertellen dat 80% van de protestmars, een groep van zo’n 2000 supporters, uiteindelijk het hek heeft bereikt via een andere route. Op die locatie is GEEN incident ontstaan. De protestmars was dan ook letterlijk op alle fronten een doorslaand succes en heeft bij vele duizenden supporters de ogen geopend. De geest is uit de fles: Deze Noord-Koreaanse praktijken is Het Legioen helemaal zat.
Deze clubleiding is Feyenoord onwaardig en er zijn nog maar twee opties over: Alle supporters weg. Of deze clubleiding weg.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Daarbij ga je primair naar Feyenoord voor het bier de koude kroketten en beetje ouwehoeren.
Als je goed voetbal wilt zien zet je lekker Chelsea - City op op FOX. Met je neus.
Eens, of een wedstrijdje van AZ.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Daarbij ga je primair naar Feyenoord voor het bier de koude kroketten en beetje ouwehoeren.
Als je goed voetbal wilt zien zet je lekker Chelsea - City op op FOX. Met je neus.
Zo'n sfeertje hing er zondag ook wel ja. Dat het resultaat er niet echt toe deed. Tenminste, binnen het stadion.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Jij hebt ook elk weekend structureel een kater dus je weet vast ook wel waar je goed kan Voordrinken.quote:
En mede daarom veranderd er zo weinig bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n sfeertje hing er zondag ook wel ja. Dat het resultaat er niet echt toe deed. Tenminste, binnen het stadion.
Was ook stiller dan anders.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n sfeertje hing er zondag ook wel ja. Dat het resultaat er niet echt toe deed. Tenminste, binnen het stadion.
Niet boycotten nee. Straks zie je mij alleen in zo'n stadion zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we van AZ verliezen dan zou ik gewoon alle thuiswedstrijden boycotten net zoals de harde kern van Lazio bijvoorbeeld doet. Maar dat gaat bij Feyenoord toch nooit gebeuren omdat de supporters onderling een wedstrijdje "wie is de trouwste Feyenoord supporter" aan het houden zijn.
Achteraf begin je bijna te denken dat een 'dictator' ala Jorien misschien wel de enige manier is waarop Feyenoord nog een beetje kan functioneren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Tomasso het volgende:
Top, die verdeeldheid. Iedereen haalt uiteindelijk z'n schouders op en zo blijft het een teringzooitje. De club is al jaren terminaal en het zaait steeds verder uit.
Ik wil Gullit terug. #bringbackbastoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:52 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Achteraf begin je bijna te denken dat een 'dictator' ala Jorien misschien wel de enige manier is waarop Feyenoord nog een beetje kan functioneren.
Wat doet Munsterman eigenlijk tegenwoordig?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:52 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Achteraf begin je bijna te denken dat een 'dictator' ala Jorien misschien wel de enige manier is waarop Feyenoord nog een beetje kan functioneren.
Goed gevoel voor drama heb je wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Tomasso het volgende:
Top, die verdeeldheid. Iedereen haalt uiteindelijk z'n schouders op en zo blijft het een teringzooitje. De club is al jaren terminaal en het zaait steeds verder uit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doet Munsterman eigenlijk tegenwoordig?
Lekker over de feiten heen stappen. Vrouwen die bestraald zijn, doen ook een pruik op en wat make-up op hun gezicht, gaat dan prima met ze joh.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed gevoel voor drama heb je wel.
Na die crisis hebben we voor Feyenoord-begrippen 4 prima seizoenen gehad.
Zelfs aantal keren op rij boven PSV geëindigd die met een veel hogere begroting werken.
'Voor Feyenoord-begrippen'. Dat zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed gevoel voor drama heb je wel.
Na die crisis hebben we voor Feyenoord-begrippen 4 prima seizoenen gehad.
Zelfs aantal keren op rij boven PSV geëindigd die met een veel hogere begroting werken.
3 keer kampioen in 41 jaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
'Voor Feyenoord-begrippen'. Dat zegt toch genoeg?
Waarom ben je dan voor Feyenoord.quote:
Volgend jaar ook maar geen kampioen worden, 42 is beter deelbaar door 3.quote:
Wat een debiele vergelijking.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lekker over de feiten heen stappen. Vrouwen die bestraald zijn, doen ook een pruik op en wat make-up op hun gezicht, gaat dan prima met ze joh.
Blijf lekker verder dromen, knul.
Hey. Je hebt je UI weer terugquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Totaal geen organisatie, een middenveld dat geen enkele verdedigende taak uitvoert, elke week een totaal andere opstelling...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Gio positioneel heel debiele dingen doet verder.
Wel veel mutaties en Vejinovic op een tweemansmiddenveld zou je anders moeten doen.
Er is geen touw aan vast te knopen wat Gio doet. Dat durf ik gerust onder het kopje "debiele dingen" te scharen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Gio positioneel heel debiele dingen doet verder.
Zit die niet in voorarrest?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve Achahbar, wat zou jij nu anders doen dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen wat Gio doet. Dat durf ik gerust onder het kopje "debiele dingen" te scharen.
100% met je eens al valt het ontslag of juist aanblijven van trainer ook onder Van Geel zijn takenpakket. Dus kun je hem dat ook aanrekenen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Totaal geen organisatie, een middenveld dat geen enkele verdedigende taak uitvoert, elke week een totaal andere opstelling...
De beste linksback op linksback zetten lukt iedere debiel, het gaat om de taken die je het team en de spelers meegeeft en de manier waarop het team als geheel acteert. Dat lijkt nergens op.
quote:SPERVUUR AAN VRAGEN OVER MASSA-ARRESTATIE FEYENOORD FANS
De massale arrestatie van Feyenoordfans, afgelopen zondag bij de Kuip, leidt tot een waar spervuur aan vragen van politici in de Rotterdamse raad. D66, GroenLinks en VVD komen met bijna 40 raadsvragen, waarin zij het optreden van de politie bij de betoging tegen het beleid van Feyenoord aan de kaak stellen.
Zorgen over het ingrijpen van de politie zijn er volop. ,,Zoals wij eerder al stelden is het recht om te demonstreren een groot goed'', stellen de drie fracties. ,,Het massaal arresteren en vervolgen van betogers op basis van het verstoren van de openbare orde, terwijl slechts een deel van hen zich misdroeg, kan grote gevolgen hebben voor toekomstige afwegingen van mensen om deel te nemen aan een demonstratie.''
De raadsleden willen het naadje van de kous weten. Ze vragen zich onder meer af of er vooraf contact is geweest met de demonstranten, en of de route die zou worden gelopen bekend was. ,,Wat is er gedaan om vooraf aan het brede publiek duidelijk te maken dat de aangekondigde demonstratie niet was goedgekeurd door de gemeente of politie?''
Tijdlijn
Ook het aantal arrestaties verbaast de fracties. ,,Bent u het met ons eens dat het te prijzen valt dat supporters hebben geprobeerd een confrontatie met de politie te voorkomen?'', zo wordt gesteld. Ze willen een 'tijdlijn' om scherp te krijgen wat er is gebeurd tussen het moment van de demonstratie én het tijdstip dat de laatste arrestant in vrijheid werd gesteld.
,,Volgens onze informatie is het grootste deel van de betogers en toevallige omstanders een aantal uur vastgehouden en daarna heengezonden met een schikkingsvoorstel. Waarom zijn supporters zo lang vastgehouden, als hen slechts kleine overtredingen ten laste worden gelegd?''
Agenten in burger
Wat D66, GroenLinks en VVD betreft zal elk detail prijs moeten worden gegeven. Of er agenten in burger meeliepen bijvoorbeeld, of de arrestanten zijn gefouilleerd en of er ook ouderen en kinderen zijn gearresteerd of staande gehouden. ,,Hoeveel mensen hebben een boete gekregen en op basis waarvan.''
Antwoorden van het college van b en w moeten voor 1 maart binnen zijn. Twee dagen later is er een actualiteitendebat over dit onderwerp in de Rotterdamse gemeenteraad.
Dat valt reuze mee. Hij zet in ieder geval geen spelers op posities waar ze niet horen zoals zijn voorganger.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen wat Gio doet. Dat durf ik gerust onder het kopje "debiele dingen" te scharen.
Mwah. Ik zag afgelopen zondag toch echt Nelom, Kramer en Bilal op het veld staan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Hij zet in ieder geval geen spelers op posities waar ze niet horen zoals zijn voorganger.
Die hoopt dat het tij zal keren, al heeft hij zelf geen clue hoe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:23 schreef Elan het volgende:
Meer nog dan Gio die niet zelf wil opgeven/opstappen.
Pakte bij Karsdorp erg goed uit. Als Gio nu tegen Sevilla zou spelen zouden we hard verkracht worden, die heeft bij lange na niet het tactisch inzicht en strategie die Rutten heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Hij zet in ieder geval geen spelers op posities waar ze niet horen zoals zijn voorganger.
Vilhena linksback of zo.
Vind ik eigenlijk niet eens zo'n rare positie voor hem vergeleken met wat je hebt (Nelom, niet Kongolo). Sterk in het duel, vasthoudend, redelijk snel, prima techniek, aardige voorzet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vilhena linksback of zo.
Dat zegt meer over Nelom, Kramer en Bilal dan de trainer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik zag afgelopen zondag toch echt Nelom, Kramer en Bilal op het veld staan.
Ik denk ook dat Rutten fel tegen de komst van Kramer was en dat hij daarom pas kwam toen hij wegging, als hij was gebleven hadden we nu Havenaar gratis of een betere Achahbar in de spitsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik zag afgelopen zondag toch echt Nelom, Kramer en Bilal op het veld staan.
Onder Fred leek het veldspel einde tweede seizoenshelft ook al nergens op. Laten we eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Pakte bij Karsdorp erg goed uit. Als Gio nu tegen Sevilla zou spelen zouden we hard verkracht worden, die heeft bij lange na niet het tactisch inzicht en strategie die Rutten heeft.
Kramer, Havenaar. Same shit, different name.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:30 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Rutten fel tegen de komst van Kramer was en dat hij daarom pas kwam toen hij wegging, als hij was gebleven hadden we nu Havenaar gratis of een betere Achahbar in de spits
Bij Vitesse was hij twee speelronden verwijderd van vCL.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder Fred leek het veldspel einde tweede seizoenshelft ook al nergens op. Laten we eerlijk zijn.
Werd ook een marge van 12 weggegeven waardoor je nog playoffs moet spelen.
Feyenoord is er zelf verantwoordelijk voor dat een groot deel van de aanhang nu hartpatient is, nu mogen we er ook nog eens voor betalen ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het is toch geen geld, voor de liefhebbers?
Alleen 3 miljoen meer in de kas en is Havenaar toch echt wel beter qua veldspel en afronding zeker met het hoofd. En je krijgt nog wat inkomsten van merchandising door die gekke japanners zoals met Miyaichi en Ono toenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer, Havenaar. Same shit, different name.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Vitesse was hij twee speelronden verwijderd van vCL.
Vooral die derde alinea lijkt me belangrijk. Ergens begrijpelijk als het niet mag. Maar als letterlijk niemand daarvan op de hoogte is.quote:
Ah, de bekende 'ik wist niet dat het niet mocht'quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral die derde alinea lijkt me belangrijk. Ergens begrijpelijk als het niet mag. Maar als letterlijk niemand daarvan op de hoogte is.
Dat is gewoon een valide punt? Ik begrijp je opmerking niet zo. Wanneer blijkt dat gemeente / politie niet kenbaar heeft gemaakt dat het verboden was, hoe moest men dan weten dat het niet mocht?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de bekende 'ik wist niet dat het niet mocht'
De politie moet als het even kan de-escalerend optreden. De gemeente en politie waren vooraf op de hoogte, al dan niet ook door middel van een aanvraag / melding. Gemeente en politie hadden prima bekend kunnen maken dat de groep niet richting het Maasgebouw mocht en dat ze maar op één plek mochten protesteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMMquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat er vanuit de politiek nu ook eindelijk aandacht is voor dit bekende probleem.quote:
Hij heeft gewoon een dagelijks zuigquotum te behalenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon een valide punt? Ik begrijp je opmerking niet zo. Wanneer blijkt dat gemeente / politie niet kenbaar heeft gemaakt dat het verboden was, hoe moest men dan weten dat het niet mocht?
De rest vanwege samenscholingsverbod.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De politie moet als het even kan de-escalerend optreden. De gemeente en politie waren vooraf op de hoogte, al dan niet ook door middel van een aanvraag / melding. Gemeente en politie hadden prima bekend kunnen maken dat de groep niet richting het Maasgebouw mocht en dat ze maar op één plek mochten protesteren.
Maar nee, de politie koos ervoor zoveel mogelijk arrestaties te maken en lekker in te meppen op supporters.
Het zegt genoeg dat van de 300+ opgepakte mensen er maar een stuk of 10 geweldpleging ten laste wordt gelegd.
Ik wel. Elke keer levert dat soort sneu getrol wel weer reacties op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon een valide punt? Ik begrijp je opmerking niet zo.
Zelfs journalisten gaan nu al de politie is de schuldige kaart spelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCSLrWHz1jExjoTPUntmTwJg
Vanaf 1:25 een analyse van de happening door Johan van Boven (chef sport Metro).
Hoe ben jij je vak eigenlijk opgekomen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs journalisten gaan nu al de politie is de schuldige kaart spelenSchandalig, vies schrijverstuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He! Wil je er voortaan voor zorgen dat dit topic in mijn actieve lijst blijft, voordat je een post van mij verwijderd, wannebe-modquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCSLrWHz1jExjoTPUntmTwJg
Vanaf 1:25 een analyse van de happening door Johan van Boven (chef sport Metro).
Doe het dan zoals bij Liverpool. Loop De Kuip uit na een bepaalde tijd. Heeft volgens mij veel meer zin dan de eerste 12 minuten weg te blijven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact dit.
Lunatic News / FRFC1908 / Cabras Feliz /FRL VakW etc. moeten gewoon de handen in één slaan en een protest aankondigen omtrent een wedstrijd in de nabije toekomst.
Er moet gewoon een actie komen dat de eerste 12 minuten van een wedstrijd de vakken W/Z/Y/X/S leeg blijven.
Vraag me af of dat wat te weeg zou brengen maar op die manier geef je in ieder geval een statement af.
Als we na 12 minuten weg gaan hebben we ook het beste wel gezien over het algemeen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe het dan zoals bij Liverpool. Loop De Kuip uit na een bepaalde tijd. Heeft volgens mij veel meer zin dan de eerste 12 minuten weg te blijven.
briljant idee..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we na 12 minuten weg gaan hebben we ook het beste wel gezien over het algemeen.
Ik ga altijd al om een bepaalde tijd weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe het dan zoals bij Liverpool. Loop De Kuip uit na een bepaalde tijd. Heeft volgens mij veel meer zin dan de eerste 12 minuten weg te blijven.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
He! Wil je er voortaan voor zorgen dat dit topic in mijn actieve lijst blijft, voordat je een post van mij verwijderd, wannebe-mod
Ik ga bijna nooit eerder weg. Maar afgelopen zondag heb ik er in de 75ste minuut de brui aan gegeven. Ik kon het niet langer aanzienquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ga altijd al om een bepaalde tijd weg.
Ik dacht dat ik een spreekwoordelijke donkere schaduw zag passeren, maar dat was jij dus...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit eerder weg. Maar afgelopen zondag heb ik er in de 75ste minuut de brui aan gegeven. Ik kon het niet langer aanzien
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een spreekwoordelijke donkere schaduw zag passeren, maar dat was jij dus...
Hehe, ik vond 'm wel poëtisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2/10 Don. Ze worden er niet beter op.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we na 12 minuten weg gaan hebben we ook het beste wel gezien over het algemeen.
Het ging om een mars tégen het bestuur he, denk niet dat ze er überhaupt aandacht aan besteden...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:37 schreef Oldground het volgende:
Ook wel grappig (lees: treurig) dat Feyenoord geen woord over de illegale massa-arrestatie rept op de website. Vraag me ook af of ze hierin zelf nog een rol speelden...
Ja dat weet ik, maar om het dan maar dood te zwijgen...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging om een mars tégen het bestuur he, denk niet dat ze er überhaupt aandacht aan besteden...
Het bestuur is gewoon zo lomp als wat. Communicatief zwak begaafd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:44 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar om het dan maar dood te zwijgen...![]()
Vind het enorm zwak.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:43 schreef Caland het volgende:
Ach, de enige reactie die je dan krijgt is dat ze het onderzoek gaan afwachten.
Je verwacht toch serieus niet dat ze het opnemen voor de supporters klanten.
helemaal eens hiermee en helaas niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat is ook zo. Bovendien alles wat niet neerkomt op 'ik stap op' interesseert ook niemand.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:43 schreef Caland het volgende:
Ach, de enige reactie die je dan krijgt is dat ze het onderzoek gaan afwachten.
Je verwacht toch serieus niet dat ze het opnemen voor de supporters
Ken het gevoel en heb daarom voor het eerst geen kaarten voor een wedstrijd gehaald (halve finale beker dus) Het voelt als een marteling om 90 minuten naar dat stel kneuzen te kijken, waar ik helemaal niks mee heb.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:07 schreef MPC60 het volgende:
Zondag verliezen, daarna verliezen en het seizoen is alweer voorbij.Waarom heb ik eigenlijk kaartjes voor die halve finale gehaald?
Meer mensen met dat gevoel hier?
Gaat gewoon een legendarisch avondje worden ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:07 schreef MPC60 het volgende:
Zondag verliezen, daarna verliezen en het seizoen is alweer voorbij.Waarom heb ik eigenlijk kaartjes voor die halve finale gehaald?
Laten we het hopen. Beetje positiviteit kan ik wel gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat gewoon een legendarisch avondje worden ouwe reus.
Ik verwacht een simpele 4-0 overwinning.
We love you Gudde, we do.
Nee, we zijn Ajax inderdaad niet, maar dat is wat prijzen betreft nou net het probleem. Ik vraag me wel eens af of er een verband is tussen het eeuwige steunen van ons, het kritische Ajaxpubliek en het feit dat wij nooit wat winnen en zij aan de lopende band.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
We zijn Ajax niet. Vak 410 met hun debiele stakingkjes
Yep.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:07 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:07 schreef MPC60 het volgende:
Yep.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:07 schreef MPC60 het volgende:
*verwijdertquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
He! Wil je er voortaan voor zorgen dat dit topic in mijn actieve lijst blijft, voordat je een post van mij verwijderd, wannebe-mod
Eh.. Nee..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef Tortugal het volgende:
Als Feyenoorder heb je ergens in je achterhoofd nog die kansloze hoop dat tegen AZ opeens alles wel goed valt.
Jepquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef Tortugal het volgende:
Als Feyenoorder heb je ergens in je achterhoofd nog die kansloze hoop dat tegen AZ opeens alles wel goed valt.
Niet met Kramer en Bilal in de basisquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef Tortugal het volgende:
Zelfs al stellen we de C1 op: bij zo'n avondwedstrijd in De Kuip heb ik toch altijd een sprankje hoop, tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:42 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Niet met Kramer en Bilal in de basis
Vraag het dan ook formeel aan....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Oproep naar aanleiding mars van onvrede Feyenoord supporters
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Roda JC van zondag jl. hebben Feyenoord-supporters een mars van onvrede gelopen tegen het gevoerde beleid bij hun club. Direct na afloop van de wedstrijd hebben we supporters reeds opgeroepen foto- en beeldmateriaal van het verloop van cq de gebeurtenissen rond deze mars met ons te delen. Ga daar vooral mee door, dit helpt ons zeer bij het complementeren van ons beeld. Stuur alle informatie, ook je ervaringen op schrift, naar info@feyenoordnet.nl. Gebruik voor bestanden groter dan 3 Mb Wetransfer.com!
Hoewel de mars niet formeel was aangevraagd, is deze vooraf met de Voetbaleenheid (VBE) van de Rotterdamse politie besproken en door dezelfde eenheid akkoord bevonden, inclusief de te lopen route tot aan de hekken voor de ingang van het Maasgebouw. Daar komt bij dat de mars ruim van te voren publiekelijk is aangekondigd en door een landelijk dagblad werd gemeld dat burgemeester Aboutaleb groen licht had gegeven. Ten slotte: In door supporters gedeelde oproepen is van begin af aan benadrukt dat het een vreedzame en ludieke actie betrof, een actie waarbij bovendien een vooraf vastgestelde route zou worden gelopen.
De Mobiele Eenheid achtte het desondanks nodig om de supporters tegen te houden in een smalle doorgang aan de zijkant van het stadion. Onder het mom dat er wel geprotesteerd mag worden, maar niet bij het Maasgebouw werden de supporters tegengehouden, vervolgens ingesloten en uiteindelijk aangehouden.
Het is de Feyenoord Supportersvereniging en Vereeniging de Feijenoorder onduidelijk waarom de politie op deze locatie, op deze manier heeft opgetreden. Als de politie op voorhand al wist dat ze de supporters daar wilden tegenhouden, of zelfs insluiten, omdat de mars niet bij het Maasgebouw mocht aankomen waarom is dit dan niet eerder en helder gecommuniceerd?
Een deel van de supporters die vlak voor de smalle doorgang werd tegen gehouden, is terug gelopen over het voorplein en heeft uiteindelijke via een andere route het hek bij het Maasgebouw bereikt. Daar hebben ze de lege verhuisdozen over het hek gegooid, waarmee voor hen de actie ten einde kwam. Dit onderschrijft nog eens het vreedzame en ludieke karakter van deze mars.
Op basis van de informatie die via diverse kanalen tot ons is gekomen, ontstaat een breed gedragen beeld dat er een flink aantal supporters ten onrechte is opgepakt en dat de Mobiele Eenheid zich in enkele gevallen onnodig provocerend en disproportioneel heeft gedragen. Dat is voor de Feyenoord Supportersvereniging en Vereeniging de Feijenoorder niet acceptabel.
Ook de Nationale Ombudsman plaatst reeds de nodige vraagtekens bij het optreden van politie en justitie. Hij heeft ambtshalve een onderzoek ingesteld. De supportersverenigingen zullen via alle mogelijke kanalen zoveel mogelijk aandacht vragen voor het (onrechtmatige) optreden van politie en justitie.
We adviseren de supporters, die menen ten onrechte te zijn opgepakt en een strafbeschikking (hebben) ontvangen, contact op te nemen met een advocaat. De supportersverenigingen hebben een strafrechtadvocaat benaderd die deze supporters daarbij van juridisch advies kan voorzien en zo nodig kan bijstaan in de te volgen procedure. Het is van groot belang om zo spoedig mogelijk na ontvangst van de strafbeschikking / boete contact met een advocaat op te nemen, daar de termijn voor het instellen van verzet is beperkt tot 14 dagen. Wacht dus niet en stuur een mail naar timmermans@010strafrecht.nl.
Uiteraard geldt dit ook voor supporters die nog bericht van het openbaar ministerie ontvangen dat strafvervolging tegen hen zal worden ingesteld.
Bestuur FSV / De Feijenoorder
Bron
Volledig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:07 schreef MPC60 het volgende:
Je hoeft het alleen maar te laten weten aan Abou.quote:Op woensdag 24 februari 2016 07:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vraag het dan ook formeel aan....
Alles is de krant is waar.... kom op he
Vuige woestelingen!quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Als een stel woeste beesten gaan de hooligans van Feyenoord weer tekeer.
Zo jammer dat er altijd toch een enkele idioot tussen zit die vuurwerk meeneemt of een pylon over het hek flikkert ipv een doos.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Als een stel woeste beesten gaan de hooligans van Feyenoord weer tekeer.
Ik geloof niet dat Gudde en consorten ook maar enige inspraak hadden omtrent dit gebeuren. Politie is verantwoordelijk voor de openbare orde, zij hebben deze beslissing genomen. Hoewel Eric dat graag zou willen, hebben ze hem hier echt niet voor benaderd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zo jammer dat er altijd toch een enkele idioot tussen zit die vuurwerk meeneemt of een pylon over het hek flikkert ipv een doos.
Verder mag duidelijk zijn dat dit zuiver de schuld is van de politie, mogelijk wel in samenspraak met het maasgebouwtuig. Gênant dat er vanuit de club geen woord over wordt gerept.
Inspraak geloof ik ook niet, maar er is toch standaard overleg tussen club, politie en gemeente? Kan me voorstellen dat bij zo'n overleg die 'demonstratie/protestactie' wel ter sprake komt incl. te nemen maatregelen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Gudde en consorten ook maar enige inspraak hadden omtrent dit gebeuren. Politie is verantwoordelijk voor de openbare orde, zij hebben deze beslissing genomen. Hoewel Eric dat graag zou willen, hebben ze hem hier echt niet voor benaderd.
Op FEY -AZ kun je nog niet inzetten (bij Unibet) maar je zal toch wel minimaal 1,8 krijgen op AZ to go through. Dus dat wordt een mooie troostprijs.quote:
quote:De kleine middenvelder Jordy Clasie deed het gedurende de eerste seizoenshelft niet altijd even goed bij zijn nieuwe club Southampton. Men vroeg zich zelfs eventjes af of de oud-Feyenoorder zijn transferbedrag wel waard was. In het hier en nu komt Clasie echter een beetje tot ontbranding bij de Saints en opeens zijn alle criticasters hartstikke lovend over zijn prestaties.
Het blad Voetbal International schrijft op woensdag: "Virgil van Dijk bewijst zich dit seizoen als verdediger met groeimarge en in zijn kielzog heeft ook Jordy Clasie zich knap in de basis van Southampton geknokt. De 24-jarige middenvelder miste de start van het seizoen vanwege een hamstringblessure en liep daarna een enkelblessure op. Inmiddels is Clasie fit én in vorm."
Het tijdschrift gaat verder: "Ronald Koeman voorspelde al dat de Oranjeinternational zeker een jaar nodig had om zich het spel in de Premier League eigen te maken. Clasie is sinds het begin van dit kalenderjaar een vast gezicht op het middenveld van The Saints. Hij maakte op 13 januari tegen Watford zijn eerste negentig minuten vol en groeit met de week beter in zijn rol. Vooral tegen West Ham United maakte hij begin februari als midfi eld maestro indruk met zijn passing, lef en inzicht. Clasie kwam begin deze zomer voor tien miljoen euro over van Feyenoord om het verlies van Morgan Schneiderlin op te vangen en wordt langzaam omarmd door het publiek in het St. Mary’s Stadium. Zij zien nu waarom Koeman Clasie weghaalde uit de Eredivisie. Verlost van zijn blessures en steeds beter beschermd tegen de snelheid en spierkracht van zijn nieuwe wereld laat Clasie zien dat bal sneller gaat dan benen kunnen rennen."
Anders ik wel.quote:
Weet niet wat ik had verwacht. Wel dat hij heel moeilijk te vervangen zou zijn in ieder geval. Niet dat het ook zoveel impact zou hebben op bijv. El Dramadi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik niet verwacht dat we 'm zó zouden missen eerlijk gezegd.
Mooi dat hij kan aanhaken.quote:
Vejinovic leek dan ook een waardig vervanger. Geen Clasie natuurlijk, maar een vervanger.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik niet verwacht dat we 'm zó zouden missen eerlijk gezegd.
Badderharing zei aan het begin van het seizoen dat Vejinovic Clasie moeiteloos op zou volgen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vejinovic leek dan ook een waardig vervanger. Geen Clasie natuurlijk, maar een vervanger.
Viel dat even tegen hé
Nou ja. Eerlijk gezegd vond ik de aankoop van Vejinovic het beste te verdedigen. Dat ie uiteindelijk enorm tegen blijkt te vallen kan je Yellow natuurlijk niet aanrekenen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Badderharing zei aan het begin van het seizoen dat Vejinovic Clasie moeiteloos op zou volgen.
Toen had je kunnen vermoeden dat juist het tegenovergestelde zou gebeuren.
Dat is iets anders. Ik vond het ook een prima aankoop, maar Clasie vervangen gaat wat ver natuurlijk. Die was de beste in elke topwedstrijd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Eerlijk gezegd vond ik de aankoop van Vejinovic het beste te verdedigen. Dat ie uiteindelijk enorm tegen blijkt te vallen kan je Yellow natuurlijk niet aanrekenen.
Van alle aankopen was Vejinovic de beste.
En hij denkt altijd vooruit, dat zag je in Oranje heel mooi als hij erin kwam.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:42 schreef Caland het volgende:
Er waren hier zelfs Feyenoorders die vonden dat we erop vooruit gingen na het zien van 1 oefenpotje.
Clasie is, vooral in de media, altijd zwaar onterecht bestempeld als simpel werkertje. Ik heb echt genoten van dat ventje juist omdat hij dat niet is. Positioneel zo slim dat hij vaak niet eens in duels hoeft te komen en wist altijd waar de bal heen moest voordat hij hem aannam. Dat mis je nu
Daar overschat je Clasie een beetje. Die hadden toen nog Pelle in de punt die Feyenoord naar de subtop heeft gebracht. Nu heb je Kramer en zijn ze een middenmoter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Ik vond het ook een prima aankoop, maar Clasie vervangen gaat wat ver natuurlijk. Die was de beste in elke topwedstrijd.
En dankzij die kwaliteit is hij ook een enorm goede balveroveraar. Komt vaak al voor zijn man voordat die goed en wel in de gaten heeft dat hij aangespeeld wordt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En hij denkt altijd vooruit, dat zag je in Oranje heel mooi als hij erin kwam.
Vejinovic weet zelfs als hij de bal al heeft gepasst nog niet waarheen hij het ook alweer bedoelde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En dankzij die kwaliteit is hij ook een enorm goede balveroveraar. Komt vaak al voor zijn man voordat die goed en wel in de gaten heeft dat hij aangespeeld wordt.
Nee, dan Vejinovic...
Onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar overschat je Clasie een beetje. Die hadden toen nog Pelle in de punt die Feyenoord naar de subtop heeft gebracht. Nu heb je Kramer en zijn ze een middenmoter.
Ja.quote:
Als AZ weekend weer wint en Feyenoord verliest zullen die odds nog wel dalen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Op FEY -AZ kun je nog niet inzetten (bij Unibet) maar je zal toch wel minimaal 1,8 krijgen op AZ to go through. Dus dat wordt een mooie troostprijs.
Maar zijn ze ook niet helemaal gek bij unibet. Twee weken geleden heb ik al ingezet op AZ bekerwinnaar. Odd toen: 6,5. Inmiddels is dat nog maar 4,0
Dat wordt ook schromelijk overdreven, vorig seizoen maar weinig veldgoals gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vejinovic weet zelfs als hij de bal al heeft gepasst nog niet waarheen hij het ook alweer bedoelde.
Gelukkig scoort hij wel veel, één van de kwaliteiten waarvoor hij is gehaald.
Pelle is al 2 seizoenen weg. Vorig jaar eindigde Feyenoord niet in de middenmoot.quote:
Klopt, een heel stel penalty's en nog wat vrije trappen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt ook schromelijk overdreven, vorig seizoen maar weinig veldgoals gemaakt.
Vjenne is dan ook 'nogal dom'.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is al 2 seizoenen weg. Vorig jaar eindigde Feyenoord niet in de middenmoot.
Verder sowieso nogal dom om een speler de oorzaak te noemen.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen hield Clasie Feyenoord overeind en toen was Pelle allang weg.
Je weet dat je aan het reageren bent op vjenne12345?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is al 2 seizoenen weg. Vorig jaar eindigde Feyenoord niet in de middenmoot.
Verder sowieso nogal dom om één speler de oorzaak te noemen.
In zijn eentje zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren 6e geworden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken die gast niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat je aan het reageren bent op vjenne12345?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |