Dat was een terechte klacht tochquote:Op maandag 22 februari 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat Te Vrede weg moest, want ja, die voetbalde niet mee______________!
Ik verbaas me over de verdeeldheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een spannende poll.
Bijzonder dat er 54 debielen zijn langsgeweest.
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:29 schreef Typisch het volgende: [..]
Flikker toch op joh met je gezwets. Die gast wint nooit een duel, hoezo breekijzer?
Benieuwd of die boetes standhouden. Gok van niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel lekker verdienen trouwens gister, 200 X 220 euries. KoeKoeK.
Immers 2.0quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
Je zag gisteren wel duidelijk dat Kramer wat instructies van Dick had meegekregen. Zakte zo nu en dan terug waar hij wat ballen op zijn borst vasthield. En daarbij ook een keer hands maakte
Die gozer is echt gewoon motorisch gestoord.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.
326x. Maar ik gok zo dat er niet heel veel mensen gaan betalen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel lekker verdienen trouwens gister, 200 X 220 euries. KoeKoeK.
Ja dramatisch.quote:
Dit moet wel echt de meest lachwekkende post ooit zijn in deze topicreeks.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.
Staat Dennis van der Heijden al op het verlanglijstje?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Immers 2.0
Conclusie : Nooit maar dan ook nooit meer iets uit Den Haag halen.
Wist niet dat die ook een Feyenoord-achtergrond heeft. Ik ben lichtelijk fan.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat Dennis van der Heijden al op het verlanglijstje?
Zag het op zijn instagram ja, moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist niet dat die ook een Feyenoord-achtergrond heeft. Ik ben lichtelijk fan.
Je kunt niet scoren als je je duels niet wint.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit moet wel echt de meest lachwekkende post ooit zijn in deze topicreeks.
Een God in door koppen naar z'n denkbeeldige vriendje ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt niet scoren als je je duels niet wint.
in de kopduels is Kramer God
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kopduels met het luchtledige ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha, nee. Zijn 'kwaliteit' is eerder dat hij wegloopt bij zijn tegenstander en dan kopt. Als hij echt het kopduel aan moet gaan verliest hij van letterlijk iedere verdediger.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
MOET IK FF EEN YOUTOEPFILMPJE POSTEN VAN AL ZIJN KOOLS OFSO??quote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Een God in door koppen naar z'n denkbeeldige vriendje ja.
quote:De D66-fractie in de Rotterdamse gemeenteraad wil opheldering over de 'massa-arrestatie' gisteren bij De Kuip. ''Ik heb de beelden gezien, en die roepen vragen op wat betreft de proportionaliteit en de omvang van deze politieactie. En als het gaat om de relatie tussen de supporters en de club, dan helpt dit natuurlijk niet mee,'' zegt raadslid Robin de Roon in het Algemeen Dagblad.
Het liefst zou hij van de week al een spoeddebat aanvragen, maar de raad is op 'krokusreces', dus rest D66 waarschijnlijk niets anders dan het stellen van schriftelijke vragen. ''We krijgen gemengde berichten binnen,'' zegt hij over de situatie rond De Kuip. ''Maar als je ziet hoe een vreedzame protestmars door het politieoptreden leidt tot zoveel arrestaties en boetes, dan vraag ik me af of dat wel zo heeft gemoeten.''
Doe dan meteen een filmpje van zijn verloren kopduels.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
MOET IK FF EEN YOUTOEPFILMPJE POSTEN VAN AL ZIJN KOOLS OFSO??
Als de voorzet bruikbaar is gaat er wel eens in bij Kramretje. Daar hebben we de eerste seizoenshelft aardig op kunnen teren qua kools. Of no?
Waarom verdedig je nog een hopeloos slechte spits die alleen leuk voetbalt als de tegenstander geen zonedekking toepast?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
MOET IK FF EEN YOUTOEPFILMPJE POSTEN VAN AL ZIJN KOOLS OFSO??
Als de voorzet bruikbaar is gaat er wel eens in bij Kramretje. Daar hebben we de eerste seizoenshelft aardig op kunnen teren qua kools. Of no?
Omdat dat in de eredivisie geen enkel probleem is, Hans.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom verdedig je nog een hopeloos slechte spits die alleen leuk voetbalt als de tegenstander geen zonedekking toepast?
Watquote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat dat in de eredivisie geen enkel probleem is, Hans.
Dit.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:45 schreef Typisch het volgende:
Hij kan goed koppen, maar niet in een duel.
Hij kan nuttig zijn. Als hij scoort. Áls hij scoort.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat dat in de eredivisie geen enkel probleem is, Hans.
Leuk voetballen heb ik nergens durven beweren. Maar hij kan nuttig zijn. Zoals de zaadpot tegen Cambuur waar het ook al totaal niet liep maar we dankzij Kramer himself wel met met de 3 punten naar huis gingen.
Eredivisie en verdedigen gaat toch nergens over man.quote:
Er wordt nu gemierenneukt over futiliteiten als "Er was wel toestemming voor een protest, maar niet een protestmars"quote:Op maandag 22 februari 2016 12:02 schreef Abed het volgende:
De TT
Marsen, acties of protesten moet je gewoon even aangeven de volgende keer. Heb jij 1.000+ man en niemand die dit bedenkt.
Er wordt al gejankt over Kramer sinds hij tekende. Belachelijke aankoop.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eredivisie en verdedigen gaat toch nergens over man.
Alsof je van enig niveau moet zijn als spits om hier wat kools te maken.
Daarbij heeft hij ze gewoon gemaakt. Lekker makkelijk om nu te janken over Kramertje. Hypocriet gewauwel.
quote:De 326 Feyenoordsupporters die zondag bij de Kuip zijn aangehouden, zijn allemaal weer naar huis gestuurd. Ze kregen een boete van 220 euro. De arrestanten melden dat ze deze kregen voor het overtreden van een samenscholingsverbod. Een tiental kreeg een hogere boete voor openlijke geweldspleging tegen agenten en stewards, aldus de politie maandagochtend.
Enkele supporters keerden zich zondag in de buurt van stadion De Kuip tegen de politie waarna werd besloten de supporters als groep aan te houden, aldus de politie. De aangehouden mensen maakten deel uit van de groep fans die voorafgaand aan de wedstrijd van Feyenoord tegen Roda JC in de eredivisie meeliep in een protestmars. Het Openbaar Ministerie gaat de camerabeelden bekijken en bepaalt later over eventuele vervolging van relschoppers.
De politie wilde koste wat het kost geen herhaling van de Maasgebouwrellen in 2011, toen agenten in het nauw hun wapen trokken. ,,We hebben een grens getrokken. De protestmars mocht niet bij het Maasgebouw komen'', stelt politiechef Frank Paauw. Die bezweert dat het optreden 'geen oorlogsverklaring is aan de supporters'.
Burgemeester Ahmed Aboutaleb: ,,Ja, je hebt het recht te demonstreren, maar niet het recht zelf je plek te kiezen.'' De demonstratie was niet officieel bij de gemeente aangekondigd 'dus konden we vooraf geen afspraken maken
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:07 schreef Caland het volgende:
Een boete voor een samenscholingsverbod op een plek waar op dat moment 40-45 duizend mensen bijeen zijn. Erg benieuwd wat een rechter daarvan gaat vinden.
Als eerste spits vind ik hem ook niks. Komt voetballende tekort. Paniekaankoop bovendien.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt al gejankt over Kramer sinds hij tekende. Belachelijke aankoop.
Echt he.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:07 schreef Caland het volgende:
Een boete voor een samenscholingsverbod op een plek waar op dat moment 40-45 duizend mensen bijeen zijn. Erg benieuwd wat een rechter daarvan gaat vinden.
Ik wil met alle liefde een serieuze reactie plaatsen, maar het lukt gewoon niet. Je snapt gewoon echt niet dat hij weinig tot niets heeft laten zien in de wedstrijden waar ploegen verdedigend zeer goed staan. Zijn balcontacten zijn zo ongelofelijk weinig in die wedstrijden dat je er gewoon geen fuck aan hebt.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eredivisie en verdedigen gaat toch nergens over man.
Alsof je van enig niveau moet zijn als spits om hier wat kools te maken.
Stel je toch eens voor dat Feyenoord Europa is gaat met Kramer in de spits.....quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde een serieuze reactie plaatsen, maar het lukt gewoon niet. Je snapt gewoon echt niet dat hij weinig tot niets heeft laten zien in de wedstrijden waar ploegen verdedigend zeer goed staan. Zijn balcontacten zijn zo ongelofelijk weinig in die wedstrijden dat je er gewoon geen fuck aan hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat Feyenoord Europa in gaat.
Achahbar krijgt niet eens de kans om wisselvallig te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als eerste spits vind ik hem ook niks. Komt voetballende tekort. Paniekaankoop bovendien.
Hij zou wellicht wel nuttig kunnen zijn in de rol die hij ook bij Ado vertegenwoordigde.
Achahbar is ook zo wisselvallig als wat.
Toch scoorde hij. En daar gaat het om als spits.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde een serieuze reactie plaatsen, maar het lukt gewoon niet. Je snapt gewoon echt niet dat hij weinig tot niets heeft laten zien in de wedstrijden waar ploegen verdedigend zeer goed staan. Zijn balcontacten zijn zo ongelofelijk weinig in die wedstrijden dat je er gewoon geen fuck aan hebt.
Als het alleen om scoren ging, hadden we Te Vrede kunnen houden.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch scoorde hij. En daar gaat het om als spits.
Niet zijn uiteindelijke aantal balcontacten of de bullshit die jij er bij haalt.
Het modschap doet je objectiviteit duidelijk geen goed.
Beetje Kramergod bashen![]()
![]()
In wedstrijden die De Graafschap ook zou kunnen winnen op een goede dag.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zijn uiteindelijke aantal balcontacten of de bullshit die jij er bij haalt.
Leuke trollquote:Op maandag 22 februari 2016 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het modschap doet je objectiviteit duidelijk geen goed.
Beetje Kramergod bashen![]()
![]()
Jongen van de club dit dat.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me over de verdeeldheid.
Nou ja, dat zal hij voor mij ook altijd blijven. Maar ik ben realistisch genoeg om te zeggen dat dit gewoon niet werkt en dat hij het veld moet ruimen. Daarom heb ik ook op "ja" gestemd.quote:
Dit is Feyenoord gebied.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:24 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer gaan Feyenoorders eens spandoeken zonder spelfouten maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonusfout:
[ afbeelding ]
In die wedstrijd tegen Excelsior heb ik juist de hele wedstrijd op hem lopen schelden, wat een wandelend drama is die gast.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
Toen hij een hattrick maakte tegen Excelsior hoorde je niemand haten hier. Was het nog allemaal functioneel.
Opportunisme viert hoogtij.
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:26 schreef Gert het volgende:
Het AD ziet reden genoeg om vandaag een groot artikel te plaatsen waarin de ME-actie er niet al te fris vanaf komt:
'We werden ingesloten door ME, we konden geen kant op'
Denk dat Marco maar eens een bezoekje moet brengen aan Schonenberg.quote:Marco de Wit: ,,Ik heb tijdens de hele protestmars één rookbom gezien. Het verliep heel rustig. Toen we door de ME werden tegengehouden, zijn er misschien twee verhuisdozen gegooid. Daar is meteen door andere supporters corrigerend tegen opgetreden.''
Deels wel waar Tapia is een werkertje toch? Iemand die het vuile werk opknapt.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n gezwam.
Te Vrede liep ook een hele tijd gewoon 1 op 1 bij ons.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
Toen hij een hattrick maakte tegen Excelsior hoorde je niemand haten hier. Was het nog allemaal functioneel.
Opportunisme viert hoogtij.
Tapia is een voetballer, geen breker.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deels wel waar Tapia is een werkertje toch? Iemand die het vuile werk opknapt.
Je had ook Nieuwkoop op die plek kunnen zetten.
Ik dacht met zijn fysiek dat het een klein bijtertje was.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tapia is een voetballer, geen breker.
Klein? Hij is 1,85quote:Op maandag 22 februari 2016 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht met zijn fysiek dat het een klein bijtertje was.
Ook zo als hij opgesteld stond.
Nee, Tapia is juist meer een voetballer. Zou ook prima of zelfs beter op 10 kunnen. Vroeger ook als spits gespeeld volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deels wel waar Tapia is een werkertje toch? Iemand die het vuile werk opknapt.
Je had ook Nieuwkoop op die plek kunnen zetten.
Aboutaleb heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Samenscholingsverbod bij een stadion op wedstrijddag , hoe verzin je het.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:07 schreef Caland het volgende:
Serieus ?quote:
Tuurlijk wel. Voetbalsupporters, schuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:16 schreef Maastoren het volgende:
Ik hoop niet dat al die mensen die gister opgepakt zijn als toetje nog een stadionverbod krijgen.
Terwijl het allemaal de schuld was van de politie.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voetbalsupporters, schuldig tot het tegendeel bewezen is.
Kloon van GGMMquote:Op maandag 22 februari 2016 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Terwijl het allemaal de schuld was van de politie.
Meh. Dat gaat natuurlijk nooit stand houden. Volgens mij zijn er slechts een tiental mensen opgepakt die daadwerkelijk iets gedaan hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:31 schreef BeamofLight het volgende:
boete, strafblad, stadionverbod. Netjes.
Zal wel weer hetzelfde aflopen als de vorige keer met die kansloze massale arrestaties (2006, playoffs), dreigementen over een boete en SV en een jaar later een keer een excuus-brief thuis krijgen nadat de ombudsman een rapport toont waarin al het falen van de overheid/politie blijkt.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:16 schreef Maastoren het volgende:
Ik hoop niet dat al die mensen die gister opgepakt zijn als toetje nog een stadionverbod krijgen.
Jazeker.quote:
Een stadionverbod is tegenwoordig meer een beloning dan een straf. Kunnen die mensen lekker genieten van het weekendquote:Op maandag 22 februari 2016 13:16 schreef Maastoren het volgende:
quote:De Mobiele Eenheid (ME) heeft als primaire taak verstoringen van de openbare orde te voorkomen of te bestrijden. Bij voetbalwedstrijden of demonstraties ziet u de ME vaak op straat. Alle medewerkers van de ME verrichten dagelijks normaal politiewerk. ME’er zijn is dus een nevenfunctie.
Kleine correctie.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde een serieuze reactie plaatsen, maar het lukt gewoon niet. Je snapt gewoon echt niet dat hij weinig tot niets heeft laten zien in de wedstrijden waar ploegen verdedigend zeer goed enigszins fatsoenlijk staan. Zijn balcontacten zijn zo ongelofelijk weinig in die wedstrijden dat je er gewoon geen fuck aan hebt.
Onruststokers zijn het.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:41 schreef H.FR het volgende:
Trouwens, de ME is gewoon een hobbyclubje:
[..]
quote:Gearresteerde Feyenoord-fan doet verhaal over protestmars
Wat een vreedzaam en ludiek protest had moeten worden, eindigde voor 326 Feyenoord-supporters in een lange zondag in de cel en een boete van 220 euro wegens samenscholing. Ze werden naar eigen zeggen bij De Kuip ingesloten door de ME en konden geen kant op. ,,Het ergste vind ik het nog voor de mensen die toevallig op de verkeerde plek stonden en opgepakt werden.''
Feyenoord-supporter Marco de Wit uit Dordrecht liep ergens in het midden van de protestmars, toen de groep werd ingesloten door de politie. ,,We liepen tegen een muur van ME aan. Aan de achterkant werden we ingesloten door nog meer ME, toen vooraan de charges begonnen. We konden dus geen kant op. Er ontstond paniek. Ik heb twee kleine kinderen weggetrokken voor de politiepaarden.''
Onvrede
Een half uurtje eerder was een groep van zo'n 500 Feyenoord-fans in een protestmars met verhuisdozen richting De Kuip vertrokken. Kort voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC wilden zij hun onvrede over het bestuur uiten. In het bijzonder over algemeen directeur Eric Gudde. Vooraf was de deelnemers van de protestmars op het hart gedrukt om zich vooral keurig te gedragen. Geen vuurwerk, niet schelden, geen hatelijke spreekkoren. En toch belandden honderden supporters in de cel.
Marco de Wit: ,,Ik heb tijdens de hele protestmars één rookbom gezien. Het verliep heel rustig. Toen we door de ME werden tegengehouden, zijn er misschien twee verhuisdozen gegooid. Daar is meteen door andere supporters corrigerend tegen opgetreden.''
De politie wil voorkomen dat de protesterende Feyenoord-fans het Maasgebouw bereiken, omdat daar in 2011 al eens stevige rellen plaatsvonden. ,,We hebben een grens getrokken. De protestmars mocht niet bij het Maasgebouw komen'', stelt politiechef Frank Paauw.
Net voorbij het servicepunt van De Kuip wordt de mars staande gehouden. Gevolg is dat ook mensen die losse kaartjes voor de wedstrijd tegen Roda JC komen ophalen en niets met de protestmars van doen hebben, ingesloten raken. ,,Dat vind ik echt vreselijk'', zegt De Wit (43). ,,Ik kies ervoor om mee te lopen met een protestactie, dan weet je dat zoiets misschien verkeerd kan aflopen. Maar er waren ook oudere mensen en kinderen die toevallig hun kaartje kwamen ophalen en later opgepakt werden omdat ze toevallig op de verkeerde plek waren en geen kant op konden.''
Op de grond zitten
De Wit verbaast zich een dag later nog over het optreden van de ME. ,,Toen we werden ingesloten, zijn we zelfs op de grond gaan zitten, om te laten zien dat wij het gewoon vreedzaam wilden laten verlopen. Vanuit het niets werden er charges uitgevoerd. Een ME'er riep dingen als: 'Kankerlijer, ik ben hier om jou de kanker in te slaan'.''
Als de ME zijn charge uitvoert, ontstaat er paniek. Er vallen klappen over en weer en de supporters worden achteruit gedreven. De Wit: ,,Ik zag mensen weglopen en toch klappen in hun rug krijgen.''
Dan wordt de hele groep Feyenoord-fans gearresteerd, 326 man in totaal volgens politiecijfers. De Wit heeft naar eigen zeggen niets verkeerd gedaan en gaat zonder verzet mee in de eerste bus die de arrestanten afvoert. Daar krijgt hij te horen dat hij opgepakt is wegens samenscholing.
Politiebureau
Het politiebureau aan de overkant van de straat blijkt helemaal voorbereid op de komst van een grote groep arrestanten. ,,In de parkeergarage hingen briefjes waarop stond dat er geen auto's geparkeerd mochten worden. Er was in de parkeergarage een ruimte gemaakt met zwarte plastic schermen, die als tijdelijk cellencomplex diende. Het was gewoon een voorbedachte actie van de politie, ze wilden veel supporters oppakken'', zegt De Wit.
Nadat de supporters gefouilleerd zijn, begint het lange wachten. 3,5 uur brengt De Wit door in de parkeergarage, zonder voorzieningen. Er staat een toilet met een lange rij ervoor. Later deelt de politie nog bekertjes water uit. De Wit ziet mensen in paniek raken, huilen. Kinderen van 13 die proberen hun moeder te bellen, maar de batterij van hun telefoon is leeg. Een man van 72 die amper kan lopen.
Als het al avond is, wordt er eindelijk proces verbaal opgemaakt tegen De Wit. Zijn ID-kaart wordt gefotografeerd, zijn gegevens genoteerd. Hij verschijnt voor de officier van justitie die een boete van 220 euro wegens samenscholing oplegt. De Wit tekent niet, zodat hij in beroep kan gaan als de boete via de post binnenkomt. ,,Volgens mij heeft iedereen die boete gehad, ook de kinderen en de ouderen.''
Kind van 6
Er zou ook een kind van 6 onder de arrestanten zijn. Volgens De Wit heeft de jongen gescheiden van zijn vader in de cel gezeten. ,,Ik weet niet of ook hij die boete heeft gekregen.''
Om tien over acht staat De Wit eindelijk buiten. De wedstrijd tussen Feyenoord en Roda JC (1-1) is dan al lang afgelopen. Maar nog steeds worden er opgepakte Feyenoord-fans het politiebureau binnengebracht.
Een dag later vreest De Wit voor de gevolgen. ,,De protestmars van gisteren was vooraf aangekondigd. Het was absoluut onze bedoeling om het rustig te laten verlopen. Er zijn afspraken gemaakt met de gemeente en daar hebben we ons aan gehouden. Ik vrees dat er nu wilde acties komen. Ikzelf zal elke vreedzame actie tegen dit bestuur blijven steunen. Maar ik kan niet achter wilde acties staan, die zetten de club alleen maar in een kwaad daglicht. Wat dat betreft heeft Feyenoord al genoeg ellende gekend.''
Eindelijk een keer iemand die het niet constant goed probeert te praten.quote:Karim El Ahmadi vindt dat het seizoen van Feyenoord niet meer te redden is. Zelfs als de equipe van coach Giovanni van Bronckhorst de KNVB Beker wint, kan dat volgens de Marokkaan de slechte resultaten in de competitie niet verbloemen.
"Wij zijn Feyenoord, wij mogen nooit in deze situatie terecht komen", liet El Ahmadi weten aan het ANP. De Rotterdammers maakten zondag in de eigen Kuip een einde aan de historisch slechte reeks van zeven nederlagen, maar een overwinning zat er ook tegen Roda JC (1-1) niet in. De laatste competitiezege dateert inmiddels van december.
Feyenoord is sindsdien afgegleden naar de zevende plaats in de Eredivisie. "Feyenoord moet gewoon meedoen om de bovenste drie plaatsen, zoals we in de eerste seizoenshelft deden. Dat zit er nu niet in, hoe hard het ook is", stelt El Ahmadi, die met Feyenoord nog wel kans maakt op een andere prijs. In de halve finale van de KNVB Beker is AZ de tegenstander.
"Bij bekerwinst voldoen we wel aan de doelstelling van Europees voetbal halen. Maar uiteindelijk mag je nooit zeggen dat je blij bent, gezien deze situatie", besluit de 31-jarige middenvelder.
Klinkt allemaal erg goed. Maar ben inmiddels wel klaar met alle woorden.... Res non verba.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eindelijk een keer iemand die het niet constant goed probeert te praten.
Uiteraard, maar het is in ieder geval al stukken beter dan spelers trainers die zeggen dat ze goed gespeeld hebben, er sterker uit komen en nog gewoon een goed seizoen kunnen draaien.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed. Maar ben inmiddels wel klaar met alle woorden.... Res non verba.
Je zegt twee keer hetzelfde.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het is nooit wat geweest en het zou ook nooit wat worden...
Don't push it.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is voor de hooligans bedoeld, hun iq is namelijk niet zo hoog.
Manmanman.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:13 schreef De_Pel het volgende:
Mijn god wat sneu
Dit gaat nog een heeeel lang staartje krijgen.
Om ME'er te zijn moet je een beetje mad aangelegd zijn volgens mij.twitter:jaapvlaardingen twitterde op maandag 22-02-2016 om 12:39:48Supporters doen niks, ME deelt zonder reden klappen uit. @FeyenoordLoyals @FRFC1908 @DeFeijenoorder @ADSportwereld https://t.co/SFQeOdsPmh reageer retweet
quote:Johan Boskamp begrijpt niets van de gang van zaken bij Feyenoord, zo schrijft hij in zijn analyse op Soccernews.nl. "Ik heb Dickie ontzettend graag, laat ik dat vooropstellen, maar er zijn ook oud-Feyenoorders die die rol in kunnen vullen’’, aldus Boskamp tegen Soccernews.nl. ‘’Wim Janssen zit dag en nacht op de club, dus waarom hebben ze hem niet gevraagd? De Kromme heb je dan ook nog, dat is ook een echte Feyenoorder. Maar ik heb begrepen dat Giovanni wegloopt met Dickie, alleen vraag ik me af of hij wel de juiste man voor de taak is. Nogmaals, ik heb hem heel erg graag, maar hij treedt natuurlijk wel op de voorgrond. Advocaat is niet iemand als Hiddink, die bij PSV achter Cocu stond maar je niet hoorde of zag. Maar goed, Dickie zit er nu bij en dan hoop je dat er iets gaat gebeuren. Vervolgens wordt het 1-1 en zeg je: nou, logische uitslag …"
Boskamp verwacht niet dat Dick Advocaat de redder van Feyenoord zal worden. "Die rol past gewoon niet zo goed bij hem als coach’’, vindt Boskamp ‘’Hij zou op de achtergrond blijven, maar vervolgens zag ik hem toch weer bezig op het trainingsveld. Ja, dan wil ik nog wel een stapje verder gaan: dan hadden ze de rol van trainer gewoon aan Advocaat moeten geven. Maar oké, dan hadden ze Van Bronckhorst de nek omgedraaid en het was eigenlijk de doodsteek geweest voor het hele beleid ... ze hadden compleet voor joker gestaan. Ze hebben het überhaupt verkeerd geanalyseerd. Giovanni kan nu eigenlijk niks meer, want als hij naar een andere club gaat wordt hij hierop aangekeken. En als het straks weer goed gaat en Dickie gaat weg, dan zeggen de spelers misschien: hij kan het niet alleen”, eindigt Boskamp tegen Soccernews.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |