Dat was een terechte klacht tochquote:Op maandag 22 februari 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat Te Vrede weg moest, want ja, die voetbalde niet mee______________!
Ik verbaas me over de verdeeldheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een spannende poll.
Bijzonder dat er 54 debielen zijn langsgeweest.
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:29 schreef Typisch het volgende: [..]
Flikker toch op joh met je gezwets. Die gast wint nooit een duel, hoezo breekijzer?
Benieuwd of die boetes standhouden. Gok van niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel lekker verdienen trouwens gister, 200 X 220 euries. KoeKoeK.
Immers 2.0quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
Je zag gisteren wel duidelijk dat Kramer wat instructies van Dick had meegekregen. Zakte zo nu en dan terug waar hij wat ballen op zijn borst vasthield. En daarbij ook een keer hands maakte
Die gozer is echt gewoon motorisch gestoord.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.
326x. Maar ik gok zo dat er niet heel veel mensen gaan betalen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel lekker verdienen trouwens gister, 200 X 220 euries. KoeKoeK.
Ja dramatisch.quote:
Dit moet wel echt de meest lachwekkende post ooit zijn in deze topicreeks.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.
Staat Dennis van der Heijden al op het verlanglijstje?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Immers 2.0
Conclusie : Nooit maar dan ook nooit meer iets uit Den Haag halen.
Wist niet dat die ook een Feyenoord-achtergrond heeft. Ik ben lichtelijk fan.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat Dennis van der Heijden al op het verlanglijstje?
Zag het op zijn instagram ja, moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist niet dat die ook een Feyenoord-achtergrond heeft. Ik ben lichtelijk fan.
Je kunt niet scoren als je je duels niet wint.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit moet wel echt de meest lachwekkende post ooit zijn in deze topicreeks.
Een God in door koppen naar z'n denkbeeldige vriendje ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt niet scoren als je je duels niet wint.
in de kopduels is Kramer God
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kopduels met het luchtledige ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha, nee. Zijn 'kwaliteit' is eerder dat hij wegloopt bij zijn tegenstander en dan kopt. Als hij echt het kopduel aan moet gaan verliest hij van letterlijk iedere verdediger.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
MOET IK FF EEN YOUTOEPFILMPJE POSTEN VAN AL ZIJN KOOLS OFSO??quote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Een God in door koppen naar z'n denkbeeldige vriendje ja.
quote:De D66-fractie in de Rotterdamse gemeenteraad wil opheldering over de 'massa-arrestatie' gisteren bij De Kuip. ''Ik heb de beelden gezien, en die roepen vragen op wat betreft de proportionaliteit en de omvang van deze politieactie. En als het gaat om de relatie tussen de supporters en de club, dan helpt dit natuurlijk niet mee,'' zegt raadslid Robin de Roon in het Algemeen Dagblad.
Het liefst zou hij van de week al een spoeddebat aanvragen, maar de raad is op 'krokusreces', dus rest D66 waarschijnlijk niets anders dan het stellen van schriftelijke vragen. ''We krijgen gemengde berichten binnen,'' zegt hij over de situatie rond De Kuip. ''Maar als je ziet hoe een vreedzame protestmars door het politieoptreden leidt tot zoveel arrestaties en boetes, dan vraag ik me af of dat wel zo heeft gemoeten.''
Doe dan meteen een filmpje van zijn verloren kopduels.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
MOET IK FF EEN YOUTOEPFILMPJE POSTEN VAN AL ZIJN KOOLS OFSO??
Als de voorzet bruikbaar is gaat er wel eens in bij Kramretje. Daar hebben we de eerste seizoenshelft aardig op kunnen teren qua kools. Of no?
Waarom verdedig je nog een hopeloos slechte spits die alleen leuk voetbalt als de tegenstander geen zonedekking toepast?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
MOET IK FF EEN YOUTOEPFILMPJE POSTEN VAN AL ZIJN KOOLS OFSO??
Als de voorzet bruikbaar is gaat er wel eens in bij Kramretje. Daar hebben we de eerste seizoenshelft aardig op kunnen teren qua kools. Of no?
Omdat dat in de eredivisie geen enkel probleem is, Hans.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom verdedig je nog een hopeloos slechte spits die alleen leuk voetbalt als de tegenstander geen zonedekking toepast?
Watquote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat dat in de eredivisie geen enkel probleem is, Hans.
Dit.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:45 schreef Typisch het volgende:
Hij kan goed koppen, maar niet in een duel.
Hij kan nuttig zijn. Als hij scoort. Áls hij scoort.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat dat in de eredivisie geen enkel probleem is, Hans.
Leuk voetballen heb ik nergens durven beweren. Maar hij kan nuttig zijn. Zoals de zaadpot tegen Cambuur waar het ook al totaal niet liep maar we dankzij Kramer himself wel met met de 3 punten naar huis gingen.
Eredivisie en verdedigen gaat toch nergens over man.quote:
Er wordt nu gemierenneukt over futiliteiten als "Er was wel toestemming voor een protest, maar niet een protestmars"quote:Op maandag 22 februari 2016 12:02 schreef Abed het volgende:
De TT
Marsen, acties of protesten moet je gewoon even aangeven de volgende keer. Heb jij 1.000+ man en niemand die dit bedenkt.
Er wordt al gejankt over Kramer sinds hij tekende. Belachelijke aankoop.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eredivisie en verdedigen gaat toch nergens over man.
Alsof je van enig niveau moet zijn als spits om hier wat kools te maken.
Daarbij heeft hij ze gewoon gemaakt. Lekker makkelijk om nu te janken over Kramertje. Hypocriet gewauwel.
quote:De 326 Feyenoordsupporters die zondag bij de Kuip zijn aangehouden, zijn allemaal weer naar huis gestuurd. Ze kregen een boete van 220 euro. De arrestanten melden dat ze deze kregen voor het overtreden van een samenscholingsverbod. Een tiental kreeg een hogere boete voor openlijke geweldspleging tegen agenten en stewards, aldus de politie maandagochtend.
Enkele supporters keerden zich zondag in de buurt van stadion De Kuip tegen de politie waarna werd besloten de supporters als groep aan te houden, aldus de politie. De aangehouden mensen maakten deel uit van de groep fans die voorafgaand aan de wedstrijd van Feyenoord tegen Roda JC in de eredivisie meeliep in een protestmars. Het Openbaar Ministerie gaat de camerabeelden bekijken en bepaalt later over eventuele vervolging van relschoppers.
De politie wilde koste wat het kost geen herhaling van de Maasgebouwrellen in 2011, toen agenten in het nauw hun wapen trokken. ,,We hebben een grens getrokken. De protestmars mocht niet bij het Maasgebouw komen'', stelt politiechef Frank Paauw. Die bezweert dat het optreden 'geen oorlogsverklaring is aan de supporters'.
Burgemeester Ahmed Aboutaleb: ,,Ja, je hebt het recht te demonstreren, maar niet het recht zelf je plek te kiezen.'' De demonstratie was niet officieel bij de gemeente aangekondigd 'dus konden we vooraf geen afspraken maken
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:07 schreef Caland het volgende:
Een boete voor een samenscholingsverbod op een plek waar op dat moment 40-45 duizend mensen bijeen zijn. Erg benieuwd wat een rechter daarvan gaat vinden.
Als eerste spits vind ik hem ook niks. Komt voetballende tekort. Paniekaankoop bovendien.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt al gejankt over Kramer sinds hij tekende. Belachelijke aankoop.
Echt he.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:07 schreef Caland het volgende:
Een boete voor een samenscholingsverbod op een plek waar op dat moment 40-45 duizend mensen bijeen zijn. Erg benieuwd wat een rechter daarvan gaat vinden.
Ik wil met alle liefde een serieuze reactie plaatsen, maar het lukt gewoon niet. Je snapt gewoon echt niet dat hij weinig tot niets heeft laten zien in de wedstrijden waar ploegen verdedigend zeer goed staan. Zijn balcontacten zijn zo ongelofelijk weinig in die wedstrijden dat je er gewoon geen fuck aan hebt.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eredivisie en verdedigen gaat toch nergens over man.
Alsof je van enig niveau moet zijn als spits om hier wat kools te maken.
Stel je toch eens voor dat Feyenoord Europa is gaat met Kramer in de spits.....quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde een serieuze reactie plaatsen, maar het lukt gewoon niet. Je snapt gewoon echt niet dat hij weinig tot niets heeft laten zien in de wedstrijden waar ploegen verdedigend zeer goed staan. Zijn balcontacten zijn zo ongelofelijk weinig in die wedstrijden dat je er gewoon geen fuck aan hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat Feyenoord Europa in gaat.
Achahbar krijgt niet eens de kans om wisselvallig te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als eerste spits vind ik hem ook niks. Komt voetballende tekort. Paniekaankoop bovendien.
Hij zou wellicht wel nuttig kunnen zijn in de rol die hij ook bij Ado vertegenwoordigde.
Achahbar is ook zo wisselvallig als wat.
Toch scoorde hij. En daar gaat het om als spits.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde een serieuze reactie plaatsen, maar het lukt gewoon niet. Je snapt gewoon echt niet dat hij weinig tot niets heeft laten zien in de wedstrijden waar ploegen verdedigend zeer goed staan. Zijn balcontacten zijn zo ongelofelijk weinig in die wedstrijden dat je er gewoon geen fuck aan hebt.
Als het alleen om scoren ging, hadden we Te Vrede kunnen houden.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch scoorde hij. En daar gaat het om als spits.
Niet zijn uiteindelijke aantal balcontacten of de bullshit die jij er bij haalt.
Het modschap doet je objectiviteit duidelijk geen goed.
Beetje Kramergod bashen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |