Ze kunnen wel meer standaard doen, dat maakt het nog niet rechtsgeldig.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:26 schreef Kreator het volgende:
-edit- geen van de voorwaarden slaan op mij, maar ze doen dit dus gewoon standaard.
Ja binnen de garantie maar wel garantie onder voorwaarden, Atag handelt dit gewoon keurig volgens de voorwaarden af. Meer verplichtingen heeft Atag ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:24 schreef r_one het volgende:
[..]
En wat was daarop hun antwoord? Dit artikel/lid geldt immers voor reparaties die buiten de garantie vallen; jouw reparatie valt binnen de garantie.
Wel indien hij bij Atag een afhandeling kiest.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze kunnen wel meer standaard doen, dat maakt het nog niet rechtsgeldig.
Zoals ik het lees niet (zie 4.1, niet relevant voor TS) maar wellicht heb ik ergens overheen gelezen?!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef hottentot het volgende:
Atag handelt dit gewoon keurig volgens de voorwaarden af.
Dan moet dat nog steeds conform de voorwaarden. En, zoals gezegd, dat zie ik hier niet gebeuren.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wel indien hij bij Atag een afhandeling kiest.
Volgens mij word nu echt alles door elkaar gehaald. Heel 2.6 heeft niets met dit hele verhaal nodig.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:26 schreef Kreator het volgende:
Oftewel, qua verlengde garantie kan ik het wel shaken. Dit werd mij door de rechtsbijstandverzekering gevraagd uit te zoeken.
Nu maar eens kijken wat ze voor me kunnen betekenen mbt Bruynzeel en wettelijke garantie.
-edit- geen van de voorwaarden slaan op mij, maar ze doen dit dus gewoon standaard.
Ik denk dat ik voor optie 1 ga. Moet toch een werkende koelkast hebben. Vriendin heeft er ook geen zin in.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Fer het volgende:
Volgens mij heeft TS twee opties:
1. Akkoord gaan met Atag/Etna, zijn handelen in principe volgens hun eigen garantievoorwaarden. Alleen heeft TS na omruiling geen defecte koelkast meer om te laten herstellen door Bruynzeel. Bezwaar is dan niet meer mogelijk.
2. TS gaat het bezwaartraject in met Bruynzeel, dit zou TS in principe moeten winnen. Alleen dit zal veel tijd kosten, dus zal TS voor in de tussentijd nog andere koelkast moeten kopen en deze eventueel los in de keuken moeten zetten.
Ik zou denk ik ook voor 1 gaan en de volgende keer Siemens kopen, of Ariston en rekening houden dat snel kapot gaat.
Je kunt overwegen een paar tientjes voor een marktplaats apparaat neer te leggen als overbrugging. Tot je er met dat waardeloze volk van bruynzeel uit bent. Maar dat zie je bij bijna alle retail zaken. Men krijgt instructies van het hoofdkantoor over hoe bepaalde regels uitgelegd moeten worden en neemt dat noodgedwongen voor waarheid aan. En als iemand iets anders beweert is die gek.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor optie 1 ga. Moet toch een werkende koelkast hebben. Vriendin heeft er ook geen zin in.
Tis FF niet anders. In een wereld waar ik alle tijd en opties had, had ik zeker bezwaar gemaakt. Bel sowieso morgen de rechtsbijstand nog even, want Atag handelt niet volgens hun voorwaarden. Heb ze compleet doorgelezeb en nergens staat dat ik moet betalen.
Overigens heb ik dit merk destijds gekozen om de kosten te drukken. Scheelde veel geld tov bv Liebherr of Miele. Maar ja, goedkoop is daadwerkelijk gewoon kutspul.
Het onrechtvaardige blijft nog wel knagen dus kan zijn dat ik morgen alsnog het traject inga..
Ik hou jullie op de hoogte.
Heb op de eerste keer na alleen maar met hoofdkantoor gesproken. Maar ook daar zitten telefoonmiepjes die niks mogen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Je kunt overwegen een paar tientjes voor een marktplaats apparaat neer te leggen als overbrugging. Tot je er met dat waardeloze volk van bruynzeel uit bent. Maar dat zie je bij bijna alle retail zaken. Men krijgt instructies van het hoofdkantoor over hoe bepaalde regels uitgelegd moeten worden en neemt dat noodgedwongen voor waarheid aan. En als iemand iets anders beweert is die gek.
Een inbouwkoelkast van nog geen ¤500? Tsja...quote:Op maandag 22 februari 2016 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het ook een raar verhaal. Monteur was kortaf en kwam weinig uit. De achterwand schijnt ook te zijn gaan bobbelen door dit lek en daardoor onrepareerbaar.
Maar goed, ik ga er wel een strijd van maken. We gaan het zien... ik ga in elk geval geen 110 euro 'servicekosten' & 130 euro afschrijvingskosten betalen voor vervanging.
Adviesverkoopprijs van 500nogwat euro. Dat houden ze aan. En ja, dat het rommel was, wist ik al.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een inbouwkoelkast van nog geen ¤500? Tsja...
Dacht toen ik reageerde dat het een nieuw topic was.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Adviesverkoopprijs van 500nogwat euro. Dat houden ze aan. En ja, dat het rommel was, wist ik al.
Mag je zeker R een bloemetje sturenquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:56 schreef Kreator het volgende:
De koelkast wordt morgen zonder extra kosten (dus de 70 euro voorrijkosten van de vorige keer blijven staan) geplaatst.
Heb nog een paar mailtjes gestuurd en ze gewezen op de algemene voorwaarden, waaruit niet blijkt dat ik moet bijbetalen. Kennelijk helpt doorzeuren.
Die heb ik reeds een aantal maal van fellatio voorzien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mag je zeker R een bloemetje sturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |