quote:
Voetballen F.C. Knuddequote:
Groene smoothyquote:Op zondag 21 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
Spam!!!!!!!!!!!!!!!!!
40+ / Van slappe lach tot zwarte humor
Als Opa was ie wel engquote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaard![]()
als kind griezelde ik van die man, ik vond hem zķ eng!
Hier hetzelfde, helemaal in zijn rol als Gruizel Gruis in Hamelen...quote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaard![]()
als kind griezelde ik van die man, ik vond hem zķ eng!
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
aan het pleasure puntje van je muts?
Ga niet in details treden.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
doe een linkje, ik ben vandaag luiquote:Op zondag 21 februari 2016 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leeft dat FB tipoc nog een beetje hier?
Waar gaat het overquote:
Oh vandaarquote:Op zondag 21 februari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Nergens over...
Dat is wel de charme van deze SCquote:Op zondag 21 februari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Nergens over...
Wel wat eentonig...quote:Op zondag 21 februari 2016 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel de charme van deze SC
Ja YT;s posten is best leukquote:Op zondag 21 februari 2016 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel de charme van deze SC
Dafne Schippersquote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja wat wil je allemaal bespreken, mijn leven is niet zo boeiend.
Hier Piet, heb het daar eens over...quote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dafne Schippers
Rihanna Pukkelpop
Morgen vrijquote:
Rihannah die is tof.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier Piet, heb het daar eens over...
Bla bla blaquote:Op zondag 21 februari 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets met schoenen en aantrekken.
puntschoenen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets met schoenen en aantrekken.
Die shit ligt al in de winkels.quote:
TH is meer volwassenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij je eieren al beschilderd?
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
das mooi, dan hebben we bijna alle ellende gehad en kan de lente en zomer beginnen
Nog een maandje en we hebben weer zomertijd...quote:Op zondag 21 februari 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
das mooi, dan hebben we bijna alle ellende gehad en kan de lente en zomer beginnen
dat ik ook weer waarquote:Op zondag 21 februari 2016 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
zomer in Nederland Fann, kom op, regen regen en nog eens regen
ja jippie, kan ik weer de tûun in 'savondsquote:Op zondag 21 februari 2016 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een maandje en we hebben weer zomertijd...
Ik merk het nu al rond acht uur 's morgens geen bouwlampen meer nodigquote:Op zondag 21 februari 2016 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een maandje en we hebben weer zomertijd...
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk het nu al rond acht uur 's morgens geen bouwlampen meer nodig
maar als ik ga kramperen is het droogquote:Op zondag 21 februari 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik ook weer waarik overleef het wel
ga je kramperen dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
maar als ik ga kramperen is het droog
Alles heeft zijn charme ik zou ook wat dat betreft niet ergens anders willen wonen. Ik hou van veranderingquote:Op zondag 21 februari 2016 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk 's ochtends wakker worden met een beetje licht door de kieren van het gordijn...
ik ga het weer belevenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dan maar hopen dat ie niet weer aan de dunne gaat
Ik val ook steeds later in slaap.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk het nu al rond acht uur 's morgens geen bouwlampen meer nodig
dat geeft nietquote:Op zondag 21 februari 2016 21:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vrees met grote vreze dat ik jullie daar in de zomer mee ga vervelen
Jij snapt ook niet veel heh?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is die muis keer aardig gaat Fann weer rellen.
Lijktquote:
Ik peuter vaak dat zilverpapierquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij je eieren al beschilderd?
een ei is geen ei twee ei is een half ei drie ei is een paaseiquote:
ik heb 21 nachten geregeldquote:Op zondag 21 februari 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dat geeft niet![]()
ik vind die verhalen over die Aap wel vermakelijk
21 nachtenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 21 nachten geregeld![]()
nu nog een klein slaap tentje voor de Aap scoren![]()
maar dat is nog een verrassing
Ik ga ook op de camping dit jaar, fuckquote:Op zondag 21 februari 2016 21:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 21 nachten geregeld![]()
nu nog een klein slaap tentje voor de Aap scoren![]()
maar dat is nog een verrassing
Gelukzalig zijn de armen van geest.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gelukzalig zijn de armen van geest.
opbouwen, elk jaar ietsje meerquote:Op zondag 21 februari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
21 nachtendat is wel véél ............
Wat aap niet weet is dat Sas gewoon weer terug naar huis gaat en in dr eigen bed slaapt.. om dan de volgende ochtend weer paraat te staan met ontbijt..quote:Op zondag 21 februari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
21 nachtendat is wel véél ............
Net als de Marathonquote:
kom je gezwellig langs?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook op de camping dit jaar, fuck
Een zeer wijze uitspraakquote:Op zondag 21 februari 2016 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gelukzalig zijn de armen van geest.
Nou neequote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat aap niet weet is dat Sas gewoon weer terug naar huis gaat en in dr eigen bed slaapt.. om dan de volgende ochtend weer paraat te staan met ontbijt..
Dat kan altijdquote:
En daarna ziekenhuis voor je maag leeg te pompenquote:
Mag je wel met de helicoptorquote:Op zondag 21 februari 2016 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
En daarna ziekenhuis voor je maag leeg te pompen
Ja dat eiland is niet zo makkelijkquote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben geen 20 meer Hutquote:Op zondag 21 februari 2016 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Texel?quote:
Maar ik heb een plekje ergens andersquote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Texel?
daar ben ik wel eens geweest op de brommer achterop ca.1976
Zonder boot ga je daar niet komen met de brommer.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Texel?
een broer van een vriendje van mij werkte daar op een camping
Had je wel een helm op?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Texel?
een broer van een vriendje van mij werkte daar op een camping
Helm weet ik niet meer zal wel het werd toen verplichtquote:Op zondag 21 februari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je wel een helm op?
Ik ben alleen nog nooit op Ameland geweest.. de rest wel
fijn dat je het zelf zegtquote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben dwaas aan het doen op de radio.
nu nog toepassenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfkennis is een handige eigenschap.
Ga je me nu verkapt op mijn plek wijzen?quote:
Done en nu weer verderquote:Op zondag 21 februari 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Check http://radio49.nl/listen.pls
Tis niet alles fokquote:
Pleur alles wegquote:Op zondag 21 februari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
en de kwoots uitzetten, lekker rustig......
nee eruit gezweetquote:
nope, grieperig, bleehquote:Op maandag 22 februari 2016 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je de kachel aan laten staan dan?
ik ga gewoon heel rustig aan doenquote:
Spannendquote:Op maandag 22 februari 2016 11:13 schreef FANN het volgende:
En straks komt de monteur van Ziggo, ik ben benieuwd
Ik ben steeds niet te bereiken via de telefoon en als ik aan het telefoneren ben gaat hetquote:
Oh, dat is behoorlijk lastig ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben steeds niet te bereiken via de telefoon en als ik aan het telefoneren ben gaat het
soms ineens kraken en alles en dan valt de telefoon ook gewoon uit, midden in een gesprek![]()
soms kan ik wél naar buiten bellen en soms weer niet![]()
dus ik weet niet wat er moet gebeuren, maar in elk geval iets......
ik heb géén idee, ik ga het straks wel horen hoop ikquote:Op maandag 22 februari 2016 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is behoorlijk lastig ja.Neem aan dat ze het signaal tot aan jullie woning al hebben gecheckt hebben, anders zou je al snel denken aan gammele kabel.
Zouden ze eerst bellen?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb géén idee, ik ga het straks wel horen hoop ik
jzbiquote:Op maandag 22 februari 2016 14:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij snapt alles van mij. Zelfs afkortingen. Zo ben je.
Monteurs zijn heel inventiefquote:Op maandag 22 februari 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en dan zeggen, ja u was niet thuis?
ik heb een mail van vanmorgen van een bedrijf dat ze me hebben geprobeerd te bellen en nietquote:
Nee, ik kwam niet bij de mensen thuisquote:Op maandag 22 februari 2016 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij soms ook ooit monteur geweest?
Je hoeft het niet te bewijzen, alleen jzbi zeggen is voldoende. Maar dan moet ie natuurlijk wel snappen wat je zegt.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een mail van vanmorgen van een bedrijf dat ze me hebben geprobeerd te bellen en niet
thuis was toevalligmooi bewijs voor straks...... ik weet alleen niet hoe ik moet bewijzen dat ik wél thuis was
Check even of je online was op Fok of zoquote:Op maandag 22 februari 2016 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een mail van vanmorgen van een bedrijf dat ze me hebben geprobeerd te bellen en niet
thuis was toevalligmooi bewijs voor straks...... ik weet alleen niet hoe ik moet bewijzen dat ik wél thuis was
Nee, om die tijd was ik gewoon bezig hier in de kamerquote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Check even of je online was op Fok of zo
Mo zal wel net wakker worden... Kan ie straks nog net voor de regenbui op de fiets om boodschappen te doenquote:
Welke regenbui?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo zal wel net wakker worden... Kan ie straks nog net voor de regenbui op de fiets om boodschappen te doen
Neuh, heb je al eens buiten gekeken, het giet, ik kan nog wel een dag of 2 vooruit.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo zal wel net wakker worden... Kan ie straks nog net voor de regenbui op de fiets om boodschappen te doen
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En is die monteur al opgedoken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik vind deze gozer creatiever dan die Jeff Dunham, als je 'Achmed The Dead Terrorist' één keer gezien hebt is de lol er wel vanaf, dit gebeurt gewoon op straat, daar hou ik wel van.quote:
Knap dat je hem hebt weten te ontwijken.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niks die naam...
En dan de komende tijd I kill you roepen, zucht.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knap dat je hem hebt weten te ontwijken.
Dat ga ik ook zo houden... Ben slecht in het onthouden van namenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knap dat je hem hebt weten te ontwijken.
Zojuist nog wat spul via Ebay uit China en Hong Kong besteld, oa. een nieuwe ergo muismat, mijn oude is na 10 jaar behoorlijk versleten en daar verkopen ze die dingen voor minder dan een euro incl. verzenden.quote:
Online winkelen is zeker de oorzaak dat veel bedrijven failliet gaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zojuist nog wat spul via Ebay uit China en Hong Kong besteld, oa. een nieuwe ergo muismat, mijn oude is na 10 jaar behoorlijk versleten en daar verkopen ze die dingen voor minder dan een euro incl. verzenden.
Tja, dan ga ik niet het centrum in en hier op zoek naar zo´n ding, dat hier sowieso minimaal ¤ 7,95 zal kosten.
Dus ik ga er gemakshalve maar van uit dat online kopen/verkopen veel winkels de nek om zal draaien.
Vrijdag, misschien kijk ik wel wat als ik het niet vergeetquote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nu.nl/entertai(...)egraal-internet.html
Leuk, heb vorig jaar genoten van de integrale uitzending van de tocht van 85, die kwam ook nog op tv via het evenementenkanaal ofzo.
Jeff Dunhamquote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind deze gozer creatiever dan die Jeff Dunham, als je 'Achmed The Dead Terrorist' één keer gezien hebt is de lol er wel vanaf, dit gebeurt gewoon op straat, daar hou ik wel van.
Ik heb niet geklikt dus ik zou het niet weten.quote:
Denk van niet, je stuurt niet zomaar even een tuinchalet of een keukentje op.quote:
Daar hoefde je niet voor te klikken, ik schreef het namelijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt dus ik zou het niet weten.
Maar bedanktquote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hoefde je niet voor te klikken, ik schreef het namelijk.
eg wel!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk van niet, je stuurt niet zomaar even een tuinchalet of een keukentje op.
Nou ja, klussen doen mensen gelukkig meestal in een opwelling....toch?quote:
ik heb net klusmateriaal online besteldquote:Op maandag 22 februari 2016 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, klussen doen mensen gelukkig meestal in een opwelling....toch?
Ja ja, maar niet ergens via Ebay uit China of Hong Kong.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb net klusmateriaal online besteld
nee idd, maar het is me om het even waar, de webwinkel die de laagste prijs voor het gewenste artikel heeft krijgt mijn bestellingquote:Op maandag 22 februari 2016 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, maar niet ergens via Ebay uit China of Hong Kong.
Daar ga ik brutaal even vanuit.
Ik bestel veel via het net, overal vandaan, maar nooit klusspullen dus.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee idd, maar het is me om het even waar, de webwinkel die de laagste prijs voor het gewenste artikel heeft krijgt mijn bestelling
Ik bestel(de) regelmatig wat in China enzo, het laatste was volgens mij een hoes voor de ipad
Nee hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
Ik heb een vermoeden dat de Ziggo monteur nog niet geweest is of de boel stuk heeft gemaakt
Lang leve de Wehkamp.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
nog meer winkels faillietik bestel ook véél online
Kan ik je weer bellen?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
nog meer winkels faillietik bestel ook véél online
Ik nooit.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar bestel ik eigelijk zelfden iets
Moet je er wel van op de hoogte zijn.quote:
Soms wel, het is soort loterij, laatste keer was BCC met camera van 700 Euro voor 350.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
houden ze zich dan ook aan die prijs als ze een verkeerde prijs bij iets neer hebben gezet?
toch lekkerquote:Op maandag 22 februari 2016 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms wel, het is soort loterij, laatste keer was BCC met camera van 700 Euro voor 350.
Heb ik 50 Euro cadeaubon aan overgehouden.
Bij Bol sturen ze hardnekkig het verkeerde op en krijg je 5 Euro.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
Vroeger kreeg ik altijd wekelijks een kilopakket reclamefolders in de bus... Ben blij dat ik er vanaf ben
Ik heb het uiteindelijk via een website voor elkaar gekregenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die stickers helpen wél, ik ben er ook vanaf........
Die shoarma en reiki figuren blijven die kutfolders maar erin gooien, ondanks een NEE/NEE sticker.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die stickers helpen wél, ik ben er ook vanaf........
géén sticker?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het uiteindelijk via een website voor elkaar gekregen
van die hele kleine briefjes? die krijg ik ook somsquote:Op maandag 22 februari 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die shoarma en reiki figuren blijven die kutfolders maar erin gooien, ondanks een NEE/NEE sticker.
Dat ze eerst maar eens leren lezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
géén sticker?
[..]
van die hele kleine briefjes? die krijg ik ook somsof van helderziende figuren
![]()
als ze zo helderziende zijn zouden ze toch moeten weten dat ik nooit zou bellen denk ik dan
Ook een sticker, maar dat werkte niet, Dus ik vond webaddress van distributeur. Dat hielp.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
géén sticker?
[..]
van die hele kleine briefjes? die krijg ik ook somsof van helderziende figuren
![]()
als ze zo helderziende zijn zouden ze toch moeten weten dat ik nooit zou bellen denk ik dan
ah!quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
t
[..]
[quote]Ook een sticker, maar dat werkte niet, Dus ik vond webaddress van distributeur. Dat hielp.
en oh!quote:Ja die alleszienden briefjes krijg ik ook
en ze komen de troep die je retourneert gewoon thuis ophalenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
ik bestel veel bij Wehkamp want achteraf betalen
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
en ze komen de troep die je retourneert gewoon thuis ophalen
ik doe dat ook 1000x liever dan winkelen en die paskamers inquote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef sacha het volgende:
h&m ditto voor Aap héél veel bestellen, lekker op je gemakje thuis passen, en de helft van de flikkerse bende weer terugsturen, ik hartje dat
Jawel, ik wel,maar ik zou zo niet kunnen opnoemen wat precies, is wel al weer een tijdje geleden...quote:
Wehkamp heeft écht een goede webwinkelquote:
toen ik nog een klein sachaatje was droomde ik van een tijd dat de winkel bij mij thuis zou komen en ik in mijn tijd en op mijn plek alles kon passenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik doe dat ook 1000x liever dan winkelen en die paskamers in![]()
dus het is wel logisch dat die winkels allemaal kapoet gaan, maar ook onze eigen schuld
ik ga eens kijken danquote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef sacha het volgende:
[..]
Wehkamp heeft écht een goede webwinkel![]()
lopen mooi op de zaken vooruit, kunnen anderen nog veel van leren
ja is ook zoquote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
en het is niet onze schuld én helemaal niet de mijne![]()
fysieke winkels, tenzij gespecialiseerd, hebben hun beste tijd gehad, dit is al 15 jaar aan de gang en ik hartje dat! leve de vooruitgang!
Ik heb ook een pleurishekel aan door winkels struinen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
en het is niet onze schuld én helemaal niet de mijne![]()
fysieke winkels, tenzij gespecialiseerd, hebben hun beste tijd gehad, dit is al 15 jaar aan de gang en ik hartje dat! leve de vooruitgang!
Waaro?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik scoorde vandaag deze muismat voor $ 1,- incl. verzenden.
Nu de dagelijkse boodschappen nogquote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook een pleurishekel aan door winkels struinen.
Kopje koffie, postbode?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
bij jou komt de AH of Jumbo vast al wel bezorgen
AH wélquote:Op maandag 22 februari 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
bij jou komt de AH of Jumbo vast al wel bezorgen
Die kosten hier in het centrum minstens ¤ 7,95 en dan moet ik nog door de regen ook.quote:
Ik heb een doodgewone, ook online gekocht, waren 4 euro per stuk, maar is nog altijd duurderquote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kosten hier in het centrum minstens ¤ 7,95 en dan moet ik nog door de regen ook.
ik kreeg dat ruim 10 jaar geleden, liep ik door een stad en dacht ik 'wat doe ik hier?'quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook een pleurishekel aan door winkels struinen.
Door de stad lopen is wél weer leukquote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg dat ruim 10 jaar geleden, liep ik door een stad en dacht ik 'wat doe ik hier?'
alles wat ik zag en eventueel wilde kopen was toen al voor minder op Inet te koop![]()
als ik nu in een stad ben geniet ik van de speciaalzaakjes en kunstenaars die in de leegstaande panden zijn getrokken
ken je de China shop van Fok! al?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een doodgewone, ook online gekocht, waren 4 euro per stuk, maar is nog altijd duurder
Krijgt ie wel eens koffie dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien moet ie maar glazenwasser worden
onder de 25 euro (douane kosten) kun je je daar aardig uitlevenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
heb ik al eens gekeken daaro, maar nog nooit iets gekocht eigenlijk
ga ik daar toch eens kijken!quote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
onder de 25 euro (douane kosten) kun je je daar aardig uitleven
En ze hebben veel onder de 25 euro.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
onder de 25 euro (douane kosten) kun je je daar aardig uitleven
quote:
Heb je PayPal?quote:BETAALD: US $1,00 met PayPal
Bevestigd. Verwachte aankomsttijd: do. 3 mrt. - wo. 30 mrt.. eBay werkt de schatting bij wanneer de bestelling wordt verzonden naar Mo.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
Het gaat er steeds erger aan toe op dat eiland
Ja, maar er staat maar een paar euro op die rekeningquote:
en dat alles in 1 programma?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
Overspel, drugs, steekpartijen, ongeboren babies, in de steek gelaten babies, gemanipuleerde condooms, opstanding uit de dood, DNA onderzoek en vast nog wel iets meer...
Ik woon in het hartje centrum, op een hofje.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik woon aan de rand van gemeente en kom nooit in het centrum hier.
Truste Tong!quote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in het hartje centrum, op een hofje.
Trusten liefste FOK!kers.
Heb je die niet 'gekoppeld'?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar er staat maar een paar euro op die rekening![]()
Ik was een film aan het kijken, maar het kan me niet boeien, iets over duiveluitdrijving en zooi
In een groot dorp.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in het hartje centrum, op een hofje.
Trusten liefste FOK!kers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |