Waarom hebben we Schaken ooit weggedaan? Serieuze vraag, maar hij was toch 10x beter dan deze kneus.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar even serieus. Waarom blijft Bilal kansen krijgen?
Bij gebrek aan alternatieven gok ik zoquote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat 2,5 miljoen euroquote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaken valt ook bij Den Haag door de mand dit seizoen. Hij zou het vast niet slechter hebben gedaan dan Bilal (Is dat mogelijk?) maar veel had het niet uitgemaakt. Het is alleen weer zo spijtig dat Bilal een transfersom heeft gekostquote:Op zondag 21 februari 2016 19:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom hebben we Schaken ooit weggedaan? Serieuze vraag, maar hij was toch 10x beter dan deze kneus.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
WE HADDEN CABRAL NOOIT WEG MOETEN DOEN KK VAN GEEL
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
WE HADDEN CABRAL NOOIT WEG MOETEN DOEN KK VAN GEEL
als zijndequote:Op zondag 21 februari 2016 19:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch best goed een 1-1 als middenmoter zijnde?
Stijn, sinds wanneer ben jij mod?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week FC Utrecht uit, zeg het maar.
0 puntenquote:Op zondag 21 februari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week FC Utrecht uit, zeg het maar.
Kop op jongen. De bal is rond.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Komende 2 wedstrijden 2 verliespartijen. Gio met zn 'kansen'. We scoren gvd weer uit een vrije trap. Voor de rest een paar afstandsschoten. Wat een drama.
Het is zoquote:Op zondag 21 februari 2016 19:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik me zo langzamerhand af ga vragen is of het dit seizoen slechter gaat dan dat aidsseizoen met Mario of dat het maar zo lijkt.
Met als drogreden dat er geen vergunning bij de gemeente was aangevraagd.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:37 schreef eight het volgende:
Ik vind het optreden van politie en Gudde wel kwalijk. De verhuisdozen actie was leuk en ludiek. Supporters zijn terecht ontevreden en hebben die onvrede ( eindelijk eens) op een goede manier geuit. En wat doen hun? Gudde klaagt hier weer over en de politie verhinderd deze actie grotendeels en pakt 100 man op vanwege geen legitimatie.
Een hele slechte reactie op een goedbedoelde actie.
Ben blij dat er wat gebeurt om het tij te keren. Ervaring opdoen kun je maar op een manier en dat valt moeilijk te compenseren.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Gio zou een kerel moeten zijn en uit zichzelf opstappen. Hij is financieel onafhankelijk dus voor het geld hoeft hij niet te blijven zitten
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:37 schreef eight het volgende:
Ik vind het optreden van politie en Gudde wel kwalijk. De verhuisdozen actie was leuk en ludiek. Supporters zijn terecht ontevreden en hebben die onvrede ( eindelijk eens) op een goede manier geuit. En wat doen hun? Gudde klaagt hier weer over en de politie verhinderd deze actie grotendeels en pakt 100 man op vanwege geen legitimatie.
Een hele slechte reactie op een goedbedoelde actie.
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:42 schreef eight het volgende:
[..]
Ben blij dat er wat gebeurt om het tij te keren. Ervaring opdoen kun je maar op een manier en dat valt moeilijk te compenseren.
Ik zie liever een beoordeling over het functioneren van Wouters. Het lijkt erop dat hij weinig toevoegt.
Ja, als zo'n actie niet eens meer goedschiks kan, dan weet ik wel wat er weer gaat gebeuren. Heel slecht managen is dit.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met als drogreden dat er geen vergunning bij de gemeente was aangevraagd.
Belachelijk.
Goed gesproken. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.
Nee joh, hoe kan dát nou?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mensen, kan het niet zo zijn dat de politie gewoon terecht heeft opgetreden? Zoals te doen gebruikelijk rondom Feyenoord?
Het lijkt erop dat hij niet echt past. Wouters was vroeger echt een aanpakker, maar hij komt passief over.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.
Dat kan. Maar dat is niet zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mensen, kan het niet zo zijn dat de politie gewoon terecht heeft opgetreden? Zoals te doen gebruikelijk rondom Feyenoord?
Ga nou niet bijdehand lopen doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kan dát nou?De politie benadeelt Feyenoord ALTIJD.
Het is zo en tegen AZ gaan we er keihard af helaasquote:Op zondag 21 februari 2016 19:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik me zo langzamerhand af ga vragen is of het dit seizoen slechter gaat dan dat aidsseizoen met Mario of dat het maar zo lijkt.
In de zomer?? En dan volgend seizoen zeker weer een overgangsjaar zonder ontwikkelingen? Bestuur en technische staf moet er nu uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.
Denk je werkelijk dat het enig verschil geeft richting volgend seizoen of die vent nu opflikkert of wat later? Denk dat het alleen maar meer onrust in de tent brengt.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In de zomer?? En dan volgend seizoen zeker weer een overgangsjaar zonder ontwikkelingen? Bestuur en technische staf moet er nu uit.
Normaal gesproken zou ik ze het voordeel van de twijfel geven maar die gasten van Rotterdam Rijnmond zijn echt gestoord.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Tja...Gudde noemt de supporters dan ook klantenquote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja. Sneu volk.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:03 schreef Haringkop het volgende:
2 punten uit 9 wedstrijden, maar gelukkig wel vertrouwen. Pleur toch op...
Ja, dat zal de sfeer vast ten goede komen. Als hij dat doet komt Gio helemaal over als een lulletje lampekatoen die geen orde weet te bewarenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Precies noem eens man en paard. Zeg eens in de camera dat die El ahmadi een droeftoeter is. Waardeloze voetballer, of Bilal, of Kramer of...
Ja, ik denk dat ze daar wel beter van gaan voetballen als ze elkaar publiekelijk afmakenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Zeg eens in de camera dat die El ahmadi een droeftoeter is. Waardeloze voetballer, of Bilal, of Kramer of...
quote:Eric Gudde kan zich niet vinden in de kritiek van de supporters. ''Inhoudelijk blijf ik het wel apart vinden, als je de eerste kreet ziet: Er is financieel niks gebeurd in tien jaar bij Feyenoord. Er is alleen een financieel trucje toegepast. Dan denk ik van ja, van min 33 miljoen naar plus 15 miljoen, dat is volgens mij niet een trucje.''
Het gebrek aan zelfreflectie bij die gasten is gedeeltelijk de oorzaak van de neergang.. stelletje geiten wollen sokken figuren bij Feyenoord..vooral lief en aardig blijven doen en alles positief zien, je zou verdorie eens de waarheid durven zeggen..quote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef De_Pel het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ze steeds die riedeltjes blijven opdraaien alsof het goed gaat. Kuyt spreekt ook weer van een hele goede eerste helft, terwijl ze 2 of 3 keer op doel hebben geschoten.
Mwaa, met voorwerpen inslaan op de voorruit van een ME-bus wordt doorgaans wel als agressief gedrag gezien.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:55 schreef eight het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik ze het voordeel van de twijfel geven maar die gasten van Rotterdam Rijnmond zijn echt gestoord.
En dat zeg ik niet omdat ik feyenoorder ben want de schade die hooligans veroorzaken verdedig ik vrijwel nooit.
Ik zie ook nergens beelden van geweld of agressief gedrag, dat is wel veelzeggend aangezien veel media aanwezig was met de camera.
Het houdt niet op...quote:Giovanni van Bronckhorst ontkent niet dat Dick Advocaat iets te dicht bij het vuur staat bij Feyenoord. Dat was niet de afspraak, toen Feyenoord hem deze week binnenhaalde.
Advocaat profileerde zich nadrukkelijk op zijn eerste dagen op Varkenoord en bemoeide zich, officieel als adviseur, met de training. Van Bronckhorst erkent dat. "Ik kan de kritiek van de laatste dagen wel begrijpen, ja", bevestigt de Feyenoord-trainer tegenover de NOS.
"Of ik heb gezegd dat Dick meer laidback moet zijn? Ik heb het wel aangegeven. De eerste dagen zijn voor Dick ook nieuw. Hij wil mij en de spelers van dichtbij aan het werk zien, maar dat is alleen in de beginperiode. Hij is vrijdag helemaal niet op de club geweest en zit vandaag (zondag, tijdens het duel met Roda JC, red.) op de tribune."
In de woorden van Van Bronckhorst klinkt echter lichte onvrede door over de manier waarop Advocaat zich manifesteert bij Feyenoord. "Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat hij zich ermee bemoeit. Zijn rol is anders dan in de eerste dagen het geval was. Nee, hij heeft de opstelling niet bepaald."
Op basis van vandaag kun je als supporter toch moeilijk enorme kritiek hebben? 7 wedstrijden hiervoor werden allemaal dikverdiend verloren maar vandaag heb je echt gewoon gigantische pech dat je niet wint.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef De_Pel het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ze steeds die riedeltjes blijven opdraaien alsof het goed gaat. Kuyt spreekt ook weer van een hele goede eerste helft, terwijl ze 2 of 3 keer op doel hebben geschoten.
Koeman pakte soms voor de camera ook wel eens een speler hard aan. Van dit geaai wordt niemand beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze daar wel beter van gaan voetballen als ze elkaar publiekelijk afmaken
Mwah. Aanloop naar de 1-1 was echt weer hemeltergend slecht. Je kwam er totaal niet meer uit, en je voelde gewoon dat de 1-1 eraan zat te komen. Wel te verklaren, want na 7 keer verlies wil je die 1-0 verdedigen, maar dat maakt het niet goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op basis van vandaag kun je als supporter toch moeilijk enorme kritiek hebben? 7 wedstrijden hiervoor werden allemaal dikverdiend verloren maar vandaag heb je echt gewoon gigantische pech dat je niet wint.
Gelijk spelen in eigen huis tegen fuckin' Roda doe je niet alleen door pech.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op basis van vandaag kun je als supporter toch moeilijk enorme kritiek hebben? 7 wedstrijden hiervoor werden allemaal dikverdiend verloren maar vandaag heb je echt gewoon gigantische pech dat je niet wint.
Hou toch op, tweede helft was drama op de laatste vijf minuten na. Je speelde gewoon thuis tegen een degradatiekandidaat hèquote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eens. Voor je het weet moet de politie weer hun wapens trekken en is het ook weer niet goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Abed het volgende:
Verstandig dat de politie zo kordaat heeft opgetreden. Na alle misdragingen van de laatste jaren kun je dit soort samenscholingen beter op voorhand de kop indrukken.
Fijne kerel; 2 punten en 25 verliespunten in 9 wedstrijden. nog 1,5 week dan sta je in het rechter rijtje en is het bekeravontuur voorbij. In eigen huis beter zijn tegen de nummer 14 lijkt me nog niet echt reden tot tevredenheid. Pech of geen pech, 4 keer in de reet genomen door een joodse scheids, het doet er allemaal niet toe, het is gewoon niet voldoende.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk zat die goal eraan te komen maar in de slotfase hoor je een vrije trap op de zestien en een penalty mee te krijgen en je raakt de onderkant van de lat.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Aanloop naar de 1-1 was echt weer hemeltergend slecht. Je kwam er totaal niet meer uit, en je voelde gewoon dat de 1-1 eraan zat te komen. Wel te verklaren, want na 7 keer verlies wil je die 1-0 verdedigen, maar dat maakt het niet goed.
Of karma.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk zat die goal eraan te komen maar in de slotfase hoor je een vrije trap op de zestien en een penalty mee te krijgen en je raakt de onderkant van de lat.
Noem ik toch wel fikse pech.
Maar je hebt het wel zelf zover laten komen. Het was gewoon wederom niet goed genoeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk zat die goal eraan te komen maar in de slotfase hoor je een vrije trap op de zestien en een penalty mee te krijgen en je raakt de onderkant van de lat.
Je kunt niet van de spelers verwachten dat ze na 7 nederlagen ineens de sterren van de hemel spelen, maar ten opzichte van de wedstrijden hiervoor was het stukken beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hou toch op, tweede helft was drama op de laatste vijf minuten na. Je speelde gewoon thuis tegen een degradatiekandidaat hè
Hardop gelachen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fijne kerel; 2 punten en 25 verliespunten in 9 wedstrijden. nog 1,5 week dan sta je in het rechter rijtje en is het bekeravontuur voorbij. In eigen huis beter zijn tegen de nummer 14 lijkt me nog niet echt reden tot tevredenheid. Pech of geen pech, 4 keer in de reet genomen door een joodse scheids, het doet er allemaal niet toe, het is gewoon niet voldoende.
Het spelen voor een club die pretendeert in de top mee te willen doen, vereist van spelers een bepaalde persoonlijkheid en mentaliteit.. daar wordt echter nooit op gelet wanneer spelers worden gescout waardoor er bijna alleen maar bange wezels op het veld lopen.. bang om fouten te maken. Met zo'n persoonlijkheid heb je niks bij een 'top'club te zoeken en moet je lekker bij een club als Vitesse of Groningen blijven spelen. En de veelgeroemde jeugdopleiding is ook poep.. levert alleen maar grijze muizen af.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt niet van de spelers verwachten dat ze na 7 nederlagen ineens de sterren van de hemel spelen, maar ten opzichte van de wedstrijden hiervoor was het stukken beter.
Dit. Is. Gewoon. Heel. Erg. Slecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik stond daar ook. Ik kan dit beamen. Uit het niets moesten we de jood uithangen en werden we omsingeld door MEérs.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:38 schreef Caland het volgende:
Voorzitter van de FSV. Vast geen objectieve bron volgens tomatenboer en co.twitter:RonSmit1969 twitterde op zondag 21-02-2016 om 16:37:01Echt belachelijk voor woorden, niets aan de Hans endan zo provoceren. Bij klantenservice al charge uit het niets pdf https://t.co/nncZ0addBC reageer retweet
Wat een eigenwijze klootzak. Het is dus precies wat ik een paar topics eerder zei: Gio zit totaal niet op Advocaat te wachten. Gelukkig zag hij vdaag weer veel kansenquote:
Het is altijd de schuld van een ander.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stond daar ook. Ik kan dit beamen. Uit het niets moesten we de jood uithangen en werden we omsingeld door MEérs.
Elia baalde dus niet zo van die kans die hij moest maken.quote:Eljero Elia had vanmiddag de winnende treffer tegen Roda JC op zijn schoen, maar de buitenspeler schoot de bal op de lat. Na afloop van de wedstrijd was Elia emotioneel. Achteraf blijkt waarom, een goede vriend van hem werd afgelopen week doodgeschoten. 'We zaten vroeger bij elkaar in de klas, we hebben zo veel met elkaar meegemaakt. Ik kon vroeger vanuit mijn slaapkamer in zijn slaapkamer kijken. Hij heeft twee kinderen achtergelaten. Dat zit ook in mijn hoofd.' aldus Elia tegenover Metro.
Volgens Elia werd zijn vriend slachtoffer van een familiekwestie. 'Hij ging verhaal halen bij de stiefvader van zijn ex-vriendin. Die zou zijn dochter hebben geslagen. Toen hebben ze ruzie gekregen en waarschijnlijk heeft mijn vriend hem in elkaar geslagen. Terwijl hij wegliep werd hij drie keer in zijn rug geschoten.'
Elia wil graag goed afscheid nemen van hem nemen en wil zoveel mogelijk zijn familie steunen.'Het enige dat ik kan doen is zo goed mogelijk afscheid nemen en zijn familie steunen. Zijn broer en zijn moeder hopen altijd dat ik een goede wedstrijd speel, het zijn goede vrienden.”
Werden jullie door de ME vertrapt als kakkerlakken?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stond daar ook. Ik kan dit beamen. Uit het niets moesten we de jood uithangen en werden we omsingeld door MEérs.
edit: Maastoren gedraag jequote:Op zondag 21 februari 2016 20:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Werden jullie door de ME vertrapt als kakkerlakken?
Het is heel de dag rustig geweest bij het stadion. Als je meeloopt met een protestmars wordt je kennelijk op de foto gezet, afgevoerd en krijg je een schikkingsvoorstel van 220 euro. En al die mensen worden vrijgesproken want er is geen juridische basis om die mensen op te pakken en een boete te geven. Dat jochie van 6 jaar wat is opgepakt zal voortaan wel 2 keer nadenken voordat hij een verhuisdoos in z'n handen neemt.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Syntix het volgende:
[..]Goed dat je edite
![]()
Is het al rustig bij het stadion?
quote:Een grote groep supporters van Feyenoord wist zich niet rustig te houden bij een protestmars tegen clubleiding. "De groep heeft zich massaal gekeerd tegen de politie en heeft daarbij ook fysiek geweld gebruikt." Honderden mensen werden aangehouden.
Onruststokers op tijd in de kraag gevat zodat het verder rustig bleef, zeer verstandig.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Het is toch om je kapot te schamen als je journalist zou zijn:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-zich-tegen-politie
[..]
Het is altijd makkelijk praten vanuit vak 818. Je zou beter weten als je een keer met de ME van doen hebt gehad. Stelselmatig wordt er door de media het beeld geschetst dat het om "doorgesnoven havenslaven" gaat. Daarmee is de beeldvorming altijd al gekweekt en word je als Feyenoord supporter altijd gestigmatiseerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van een ander.
Dat staat er niet, waar haal je die onzin vandaan of verzin je dat er zomaar bij?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Onruststokers op tijd in de kraag gevat zodat het verder rustig bleef, zeer verstandig.
Begrijpend lezen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat er niet, waar haal je die onzin vandaan of verzin je dat er zomaar bij?
Hij trollt.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat er niet, waar haal je die onzin vandaan of verzin je dat er zomaar bij?
En ik altijd maar denken dat de nieuwsuitzendingen het enige was met nog een beetje kwaliteit op RTL4.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Het is toch om je kapot te schamen als je journalist zou zijn:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-zich-tegen-politie
[..]
Dit herken ik helaas wel, daarna ging ik minder regelmatig naar het voetbal.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk praten vanuit vak 818. Je zou beter weten als je een keer met de ME van doen hebt gehad. Stelselmatig wordt er door de media het beeld geschetst dat het om "doorgesnoven havenslaven" gaat. Daarmee is de beeldvorming altijd al gekweekt en word je als Feyenoord supporter altijd gestigmatiseerd.
Er valt geen zinnig woord te communiceren met zo'n ME-er. Ik werd weggestuurd aan één kant, en wilde naar mijn vak via de andere kant. Ook die kant werd afgesloten. En antwoorden waar je dan maar naar toe moet, die krijg je niet. Je hebt 2 mogelijkheden, je kan kant A op, of kant B op, aan beide kanten staan ME'ers die je wegsturen en dat desnoods met geweld zullen bewerkstelligen. Het enige dat je krijgt te horen als je te dichtbij komt is "NAAR ACHTEREN NU!" of zelfs (ja echt) OPKANKEREN! en een dreigende slaande beweging, welke kant je ook kiest. A of B.
Tenslotte heb je natuurlijk ook nog de geijkte uitspraak van een trouw lid van vakkie 818 die zullen zeggen ; JA MAAR DAN MOET JE DAAR MAAR NIET ZIJN, JE HEBT DAAR TOCH NIKS TE ZOEKEN BUITEN RELLEN!!1!111.
Volgens mij, kwam ik daar voor een voetbalwedstrijd. Serieus, het is dat het een bureaucratische rompslomp wordt waar je maanden voor uit kan trekken, maar anders zou ik in staat zijn om aangifte te doen tegen de gemeente Rotterdam. Je wordt uit het niets aangevallen.
Het is ongelooflijk hoe de politie/ME dit hebben laten escaleren. als ze een vrije doorgang hadden geboden kon iedereen gewoon doorlopen. Nu zat men als een sardientje in een blik.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-verloren.dhtmlquote:Op zondag 21 februari 2016 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yay niet naar Gio's geleuter geluisterd.
Ik wil het niet weten gast...quote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-verloren.dhtml
Vandaag telde alleen winst. Tevreden zijn omdat er nog bal op de lat geschoten slaat nergens op. De uitvoering deed er niet toe, 3 punten daar ging het om. Zelfs Mario Been kreeg z'n ploeg beter op de rit na de zeperd in Eindhoven.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt niet van de spelers verwachten dat ze na 7 nederlagen ineens de sterren van de hemel spelen, maar ten opzichte van de wedstrijden hiervoor was het stukken beter.
Wat te denken van El ahmadi, meester in het maken van de verkeerde keuze. Hadden we die maar lekker in Engeland laten zitten.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:13 schreef Tortugal het volgende:
Elke keer dat er een kans is om de bal naar voren te spelen kiezen vooral Vilhena en Tapia ervoor om terug te spelen. Ik snap gewoon oprecht niet waarom.
Nope. Die wedstrijd konden we gewoon verliezen. Kun je je Bahia de verlosser nog herinneren...quote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vandaag telde alleen winst. Tevreden zijn omdat er nog bal op de lat geschoten slaat nergens op. De uitvoering deed er niet toe, 3 punten daar ging het om. Zelfs Mario Been kreeg z'n ploeg beter op de rit na de zeperd in Eindhoven.
Inderdaad. 1 van de zwakste schakels van dit Feyenoord. Waar hij zo goed in was( druk zetten, bal afpakken) is niks meer van over. Zal ook wel met de andere middenvelders te maken hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat te denken van El ahmadi, meester in het maken van de verkeerde keuze. Hadden we die maar lekker in Engeland laten zitten.
Misschien heeft het ook met de anderen te maken, maar juist van hem zou ik leiding en sturing verwachten.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Inderdaad. 1 van de zwakste schakels van dit Feyenoord. Waar hij zo goed in was( druk zetten, bal afpakken) is niks meer van over. Zal ook wel met de andere middenvelders te maken hebben.
Je kunt veel zeggen maar dat was best een lekker gevoel toen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Die wedstrijd konden we gewoon verliezen. Kun je je Bahia de verlosser nog herinneren...
Hij is hier wel eens bestempeld als beter dan Guardado.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat te denken van El ahmadi, meester in het maken van de verkeerde keuze. Hadden we die maar lekker in Engeland laten zitten.
Guardado is ook maar een matige speler.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is hier wel eens bestempeld als beter dan Guardado.
Was toch de wedstrijd met die herdenking vooraf?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar dat was best een lekker gevoel toen.![]()
Als je hem vergelijkt met Iniesta wel ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Guardado is ook maar een matige speler.
Dat weet ik niet meer.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch de wedstrijd met die herdenking vooraf?
Of Immers.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je hem vergelijkt met Iniesta wel ja.
Nu je zegt, ik romantiseer het wellicht. Mij staat wel bij dat die goal van Wijnaldum als een bevrijding werkte, vandaag leek het wel een last.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Die wedstrijd konden we gewoon verliezen. Kun je je Bahia de verlosser nog herinneren...
El Ahmadi is nooit een leider geweest. Dit elftal valt ook niet aan te sturen. Maar El Ahmadi moet wel veel meer brengen dan dat hij de afgelopen 10 wedstrijden doet. Maar dat geldt eigenlijk voor heel het elftal op Vermeer na.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook met de anderen te maken, maar juist van hem zou ik leiding en sturing verwachten.
Was geloof ik hmf die van de daken schreeuwde dat het met afstand de beste middenvelder van NL zou zijn. El Ahmadi kan goed een bal afpakken en opjagen, maar zo zonder Clasie is het weer een drama.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Dramadi is geen leider. Hij is een speler die technisch vaardig is, goed een bal kan afpakken maar in dienst moet spelen van anderen. Dat doet hij niet en dan blijft er niets anders over dan een kip zonder kop.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook met de anderen te maken, maar juist van hem zou ik leiding en sturing verwachten.
Dat is ie ook.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:12 schreef Kuiver het volgende:
Mensen vonden Bilal toch beter dan Manu'?![]()
![]()
Yep!quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch de wedstrijd met die herdenking vooraf?
Ik heb lang het gevoel gehad dat we tegen de tijd van de halve finale de boel wel weer op de rit zouden hebben, maar helaas, met nog 1,5 week tot de halve finale zie ik dat niet meer goedkomen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
De druk op de halve finale beker wordt nu wel erg groot.. vrees eerlijk gezegd dat Feyenoord daar niet tegen bestand is. Maar ja, bekervoetbal is vaak onvoorspelbaar
Manu kwam nog een keer een man voorbij puur op snelheid en kracht en heeft best veel cruciale goals gescoord ipv van die kut voorzetten.quote:
Ja, leuke lichtpuntjes als de lat niet heel hoog ligt.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag wel vooruitgang zag. Erg veel voorzetten en veel strijd.
Uitvoering was slecht maar de intentie was er....
Het is geen kwestie van tegen druk bestand zijn. Met dit spel is Feyenoord kansloos. Zowel met als zonder druk.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
De druk op de halve finale beker wordt nu wel erg groot.. vrees eerlijk gezegd dat Feyenoord daar niet tegen bestand is. Maar ja, bekervoetbal is vaak onvoorspelbaar
Uitstel van executie. Die crisis kwam alsnog eind vorig seizoen en we zitten er nu nog midden in.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Manu kwam nog een keer een man voorbij puur op snelheid en kracht en heeft best veel cruciale goals gescoord ipv van die kut voorzetten.
Heeft Feyenoord eigenhandig in de EL gehouden en een nieuwe crisis voorkomen dat zie ik Bilal niet doen
Voordat het slecht was zaten mensen al over Rutten te klagen, dat is het leuke aan Feyenoordsupporters, ook als het wel goed gaat is wel wat te zeiken. Rutten heeft het gewoon erg goed gedaan met de middelen die hij had. Kan per wedstrijd een strategie bedenken terwijl Gio volgens mij alles uit het handboek van de Hollandse school haaltquote:Op zondag 21 februari 2016 23:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Uitstel van executie. Die crisis kwam alsnog eind vorig seizoen en we zitten er nu nog midden in.
Na de winterstop zakte Feyenoord als een kaartenhuis in elkaar. Spelers waren overtraind, uitgeblust en van het voetbal was niets meer over waardoor Europees voetbal werd misgelopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:47 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Voordat het slecht was zaten mensen al over Rutten te klagen, dat is het leuke aan Feyenoordsupporters, ook als het wel goed gaat is wel wat te zeiken. Rutten heeft het gewoon erg goed gedaan met de middelen die hij had. Kan per wedstrijd een strategie bedenken terwijl Gio volgens mij alles uit het handboek van de Hollandse school haalt
Verwar je hem niet met Clasie?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is makkelijker om een aankoop als zondebok te nemen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef Ramboetan het volgende:
Ik snap die haat op Bilal niet. Staat vaak zijn mannetje in het veld en heeft een hoog rendement.
Zegt genoeg dat zijn meest memorabele moment tegen ADO is met die schwalbe waar hij bijna het hele veld over roldequote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef Ramboetan het volgende:
Ik snap die haat op Bilal niet. Staat vaak zijn mannetje in het veld en heeft een hoog rendement.
Die hebben dit jaar anders al meer punten gepakt volgensmijquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, leuke lichtpuntjes als de lat niet heel hoog ligt.
Maar we zijn godverdomme geen De Graafschap.
Was gewoon een zware overtreding. Had misschien iets eerder op kunnen staan, maar kan me voorstellen dat dat veel pijn deed.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:15 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat zijn meest memorabele moment tegen ADO is met die schwalbe waar hij bijna het hele veld over rolde
Heb nog liever Cisse met z'n teen
Dat viel in eerste instantie reuze mee. Tot de wedstrijd uit tegen AZ (1-4, 29e speelronde, 5 april), ging het nog gewoon goed. In ieder geval totaal niet te vergelijken met de totale vrije val die nu is ingezet, dat kwam de wedstrijden daarna pas. 26 punten werden er gehaald in de eerste 12 wedstrijden na de winterstop, dat is een totaal aantal punten van 74 over een heel seizoen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Na de winterstop zakte Feyenoord als een kaartenhuis in elkaar. Spelers waren overtraind, uitgeblust en van het voetbal was niets meer over waardoor Europees voetbal werd misgelopen.
Gio begint net. Die kan je toch niet vergelijken met Rutten?
Als je de balans opmaakt vanaf 5 april 2015 tot nu, bijna een jaar verder, staat Feyenoord volgens mij op 14 verloren wedstrijden en maar 11 winstpartijen, over zo'n 29 wedstrijden.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat viel in eerste instantie reuze mee. Tot de wedstrijd uit tegen AZ (1-4, 29e speelronde, 5 april), ging het nog gewoon goed. In ieder geval totaal niet te vergelijken met de totale vrije val die nu is ingezet, dat kwam de wedstrijden daarna pas. 26 punten werden er gehaald in de eerste 12 wedstrijden na de winterstop, dat is een totaal aantal punten van 74 over een heel seizoen.
Dit is inderdaad niet te vergelijken met Rutten.
Ongelofelijk inderdaad, in 2010/11 verloren we in totaal 14 wedstrijden. Dat zouden we dit seizoen zomaar kunnen evenaren en dat na 36 punten uit de eerste 16 wedstrijden. Tragisch.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je de balans opmaakt vanaf 5 april 2015 tot nu, bijna een jaar verder, staat Feyenoord volgens mij op 14 verloren wedstrijden, over zo'n 29 wedstrijden.
Dat zijn cijfers voor een middenmoter. Bizar als je er over nadenkt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef Ramboetan het volgende:
Onzin Bilal speelt nu al zijn tweede seizoen bij ons.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is makkelijker om een aankoop als zondebok te nemen.
Ik zeg niet dat ie het goed doet. Maar er zijn spelers die de afgelopen tijd net zo slecht zijn geweest en minder haat over zich heen krijgen (Karsdorp, Van Beek).quote:Op maandag 22 februari 2016 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin Bilal speelt nu al zijn tweede seizoen bij ons.
Als het hem allemaal zou lukken wat hij wil was het een wereld speler.
Helaas lukt bij hem bijna nooit iets.
Het verschil daarmee is dat zowel Karsdorp en van Beek ook een hele goeie periode bij Feyenoord hebben gehad. Bilal heeft in die twee seizoenen nog geen goeie pot gespeeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie het goed doet. Maar er zijn spelers die de afgelopen tijd net zo slecht zijn geweest en minder haat over zich heen krijgen (Karsdorp, Van Beek).
Hij heeft ook nauwelijks gespeeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het verschil daarmee is dat zowel Karsdorp en van Beek ook een hele goeie periode bij Feyenoord hebben gehad. Bilal heeft in die twee seizoenen nog geen goeie pot gespeeld.
Achabar nog minder maar die schiet wel een bal in de kruising,quote:
Wat is die Elia een ongelofelijk domme tyfusmongool. Echt, als ik zo'n bericht lees, dan kijk ik gewoon echt zo:quote:Eljero Elia was na afloop van Feyenoord - Roda JC (1-1) zeer emotioneel. Dat blijkt te maken hebben met een tragisch voorval dat eerder deze week plaatsvond in het privéleven van de vleugelaanvaller.
Een goede vriend van Elia blijkt dinsdag doodgeschoten te zijn. "We zaten vroeger bij elkaar in de klas, we hebben zo veel met elkaar meegemaakt. Ik kon vroeger vanuit mijn slaapkamer in zijn slaapkamer kijken. Hij heeft twee kinderen achtergelaten. Dat zit ook in mijn hoofd", vertelde de 28-jarige buitenspeler na de wedstrijd aan Metro.
Elia heeft begrepen dat het schietincident het gevolg was van een familieruzie. "Hij ging verhaal halen bij de stiefvader van zijn ex-vriendin. Die zou zijn dochter hebben geslagen. Toen hebben ze ruzie gekregen en waarschijnlijk heeft mijn vriend hem in elkaar geslagen. Terwijl hij wegliep werd hij drie keer in zijn rug geschoten."
quote:
AZ win je onmogelijk. AZ heeft beste vorm van het seizoen op dit moment en wij zijn het hele seizoen al kut maar nu vliegt de bal er niet per ongeluk in.quote:Op maandag 22 februari 2016 05:49 schreef RvLaak het volgende:
Gisteren ff het komende programma bekeken... Noem me negatief, of extreem cynisch, maar ik verwacht (in de huidige vorm) niet meer dan 12 tot 18 punten... De Beker kunnen we sowieso wel vergeten, tenzij er een wonder gebeurt.
Spijker / kopquote:De crisis bij Feyenoord is structureel, succes niet.
Feyenoord werd in de laatste 41 jaar drie keer kampioen. Er zijn jongens en meiden van 16 die nog nooit een kampioenschap van de club van Zuid hebben meegemaakt. Zeker in de sport liegen cijfers niet en bovenstaande feiten spreken voor zich. En dat voor een club met zo'n achterban, gunfactor en dat geweldige stadion. Feyenoord is simpelweg geen winnende organisatie. Een vaststelling die ik, net als velen, met pijn hart doe.
Op onderstaande foto de cover van Voetbal International uit 1994 waarin John de Wolf tekst en uitleg geeft over de crisis in De Kuip. Een jaar na het onder Willem van Hanegem behaalde kampioenschap. Een paar jaar na de HCS-affaire die de club sportief en financieel aan de rand van de afgrond bracht. En ruim tien jaar voordat trainer Ruud Gullit in De Kuip concludeerde dat hij 'niet te benijden was.' Zijn opvolger Erwin Koeman stapte op na een blamerende nederlaag in Heerenveen omdat hij aanvoelde dat er met Feyenoord geen eer te behalen viel. Nog maar vijf jaar geleden eindigde Feyenoord als tiende en waren de Vrienden van Feyenoord nodig om de club na financieel onverantwoord beleid te redden. Vier crises in één alinea beschreven. En nu is er weer een aan de gang.
De crisis in De Kuip is kortom van alle tijden en successen zijn incidenteel. Het nieuws over de rol van Dick Advocaat is daarom slecht een kleine voetnoot in de prachtige historie van de club. En weer een lapmiddel in plaats van een briljante zet. Toen ik onlangs met Toon Gerbrands sprak leerde ik meer dan in zeven jaar havo en weet ik nog beter wat er aan de hand is. Ik geloof er niet in dat alles anders wordt als Gudde en/of Van Geel nu moeten wijken. Maar ik weet wel zeker dat wie signalen van Verbeek, Koeman (met zijn voorbeeld over de prullenbakjes), Rutten en Van Bronckhorst over het ontbreken van een topsportklimaat niet serieus neemt, de verandering niet teweeg zal brengen. En dus de feiten negeert.
JD
Best wel een beetje open / deur ook van zanger Rinus .quote:
Dat laatste is het natuurlijk ook, maar er zijn ook gewoon bar weinig Feyenoorders die dat in willen zien. Dan wordt je snel als troll neergezet als je hier komt roepen dat je tegenwoordig eerder in het rijtje AZ, Heerenveen en Vitesse hoort dan bij Ajax en PSV. Maar het komt er wel op neer. Je kan niet van een club met significant minder budget verwachten dat ze jaar in, jaar uit meedoen met de grote jongens. Je bent dan gewoon een club die hoog in de subtop meedraait en áls alles een keer meezit (en het bij Ajax/PSV tegenzit) kan je misschien een jaartje meedoen om de titel.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Best wel een beetje open / deur ook van zanger Rinus .
Zou natuurlijk wel fijn zijn als de organisatie als geheel eens van boven tot onder doorgelicht zou worden. Om te kijken op welke aspecten het nou steeds mis gaat.
Al werk je gewoon structureel met een mindere begroting dan PSV en Ajax. Dus op treurige reeksjes en excessen als die 10 -0 na, die wellicht te voorkomen zijn zit er waarschijnlijk gewoon niet heel veel meer in momenteel...
Komt ook voor een groot deel door de supporters. De druk om te presteren en verwachtingen zijn structureel torenhoog. Het materiaal vaak uiterst middelmatig.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste is het natuurlijk ook, maar er zijn ook gewoon bar weinig Feyenoorders die dat in willen zien. Dan wordt je snel als troll neergezet als je hier komt roepen dat je tegenwoordig eerder in het rijtje AZ, Heerenveen en Vitesse hoort dan bij Ajax en PSV. Maar het komt er wel op neer. Je kan niet van een club met significant minder budget verwachten dat ze jaar in, jaar uit meedoen met de grote jongens. Je bent dan gewoon een club die hoog in de subtop meedraait en áls alles een keer meezit (en het bij Ajax/PSV tegenzit) kan je misschien een jaartje meedoen om de titel.
Het is wat zeg, in Nederland meedoen om het kampioenschap.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt ook voor een groot deel door de supporters. De druk om te presteren en verwachtingen zijn structureel torenhoog. Het materiaal vaak uiterst middelmatig.
Al lijken de scherpste kantjes er na de meest recente faalreeks inmiddels ook wel vanaf.
scheelt niet veel.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, leuke lichtpuntjes als de lat niet heel hoog ligt.
Maar we zijn godverdomme geen De Graafschap.
Zoals ik al eerder zei komt het denk ik ook door de aanhang: Voornamelijk hard werkende arbeiders die (no offence) zelf ook niet vaak aan de winnende hand zijn in het dagelijkse leven. Ze willen zichzelf terugzien binnen de club, maar dat vertaalt zich natuurlijk nooit in het aanstellen van de juiste personen, het aankopen van de juiste spelers en het uitzetten van het juiste beleid. Mensen die na een zaterdagnacht doorhalen eerst een snuifje in de toiletten op Varkenoord doen en met zonnebrillen en een capuchon over hun hoofd staan te protesteren om vervolgens te gaan vertellen dat een ander er weinig van bakt. Dat heeft ook iets kolderieks.quote:
Er zijn clubs met een lagere begroting dan Feyenoord die niet 7 op rij verliezen. Er zit iets niet goed in de bovenkamer van de clubquote:Op maandag 22 februari 2016 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste is het natuurlijk ook, maar er zijn ook gewoon bar weinig Feyenoorders die dat in willen zien. Dan wordt je snel als troll neergezet als je hier komt roepen dat je tegenwoordig eerder in het rijtje AZ, Heerenveen en Vitesse hoort dan bij Ajax en PSV. Maar het komt er wel op neer. Je kan niet van een club met significant minder budget verwachten dat ze jaar in, jaar uit meedoen met de grote jongens.
Is eigenlijk alleen AZ welgeteld één keer gelukt.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is wat zeg, in Nederland meedoen om het kampioenschap.
Van Geel verdient geen 10 voor het aankoopbeleid van dit jaar, maar je zal het toch met me eens zijn dat er meer in deze groep zit dan ze nu laten zien?quote:Op maandag 22 februari 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Bovenstaande postings over dat dit het is en niet meer geloof ik niet zo in. Ik snap wel dat het budget medebepalend is, maar dat betekent niet dat je al die miskopen kan doen, het budget wat je hebt totaal verkeerd besteden, etc.
Ik ben van mening dat er ook met dit budget meer uit te halen valt dan word gedaan, dat kan je je er bij neerleggen dat het niet zo is, maar dat gaat er bij mij absoluut niet in.
Daarom ben ik ook niet overtuigd dat het allemaal wel goed komt met een nieuw stadion; als je het geld wat je nu hebt al niet goed uitgeeft, kan je 10 miljoen extra spelers budget hebben maar als je dat alsnog verkeerd uitgeeft schiet je er geen drol mee op.
Feyenoord kweekt verliezers. Ajax en PSV kweken winnaars. Dat is het verschil. Spelers worden bij de laatste twee clubs beter, bij Feyenoord worden ze 9/10 juist slechter. Dat heeft niet met kwaliteiten van de spelers te maken, maar meer met de algehele verliezers mentaliteit die binnen de club heerst.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Bovenstaande postings over dat dit het is en niet meer geloof ik niet zo in. Ik snap wel dat het budget medebepalend is, maar dat betekent niet dat je al die miskopen kan doen, het budget wat je hebt totaal verkeerd besteden, etc.
Ik ben van mening dat er ook met dit budget meer uit te halen valt dan word gedaan, dat kan je je er bij neerleggen dat het niet zo is, maar dat gaat er bij mij absoluut niet in.
Daarom ben ik ook niet overtuigd dat het allemaal wel goed komt met een nieuw stadion; als je het geld wat je nu hebt al niet goed uitgeeft, kan je 10 miljoen extra spelers budget hebben maar als je dat alsnog verkeerd uitgeeft schiet je er geen drol mee op.
Had je 10 miljoen meer te besteden, had je ipv Vejinovic Propper kunnen kopen en ipv Tapia had je Ziyech kunnen halen. Die zijn nu gewoon onbetaalbaar,quote:Op maandag 22 februari 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Prima speler in het slechtste Feyenoord in jaren. Wat verwacht je?quote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Had je 10 miljoen meer te besteden, had je ipv Vejinovic Propper kunnen kopen en ipv Tapia had je Ziyech kunnen halen. Die zijn nu gewoon onbetaalbaar,
Wat vonden jullie van Tapia gisteren? Ik vind het maar een slappe zak.
Je verwacht van een jongen van 21 dat hij het niveau eigenhandig omhoog trekt in een elftal dat 7 keer achter elkaar heeft verloren?quote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Had je 10 miljoen meer te besteden, had je ipv Vejinovic Propper kunnen kopen en ipv Tapia had je Ziyech kunnen halen. Die zijn nu gewoon onbetaalbaar,
Vejinovic vond ik geen slechte aankoop, die bakt er gewoon niks van. Propper zou zelf niet willen denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht voor 2 a 3 miljoen een voetballer die niet nonchalant de bal over z'n voet laat gaan en hem 6x verliest. Zet dan Jari op die plek. Zonde van het geld weer.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je verwacht van een jongen van 21 dat hij het niveau eigenhandig omhoog trekt in een elftal dat 7 keer achter elkaar heeft verloren?
ZE MOETEH GEWOON HARD WERREKEHquote:Op maandag 22 februari 2016 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht voor 2 a 3 miljoen een voetballer die niet nonchalant de bal over z'n voet laat gaan en hem 6x verliest. Zet dan Jari op die plek. Zonde van het geld weer.
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht voor 2 a 3 miljoen een voetballer die niet nonchalant de bal over z'n voet laat gaan en hem 6x verliest. Zet dan Jari op die plek. Zonde van het geld weer.
Oh zeker.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van Geel verdient geen 10 voor het aankoopbeleid van dit jaar, maar je zal het toch met me eens zijn dat er meer in deze groep zit dan ze nu laten zien?
you don't sayquote:Op maandag 22 februari 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker.
Dat ligt deels aan de onervarenheid van de trainer.
Dat denk ik ook (onervarenheid dan wel onkunde), samen met het feit dat je dragende spelers in de as mist. In dat opzicht is Kuyt op 10 niet eens zo'n rare keuze.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker.
Dat ligt deels aan de onervarenheid van de trainer.
Jij ziet liever al het middelmaat van MvGquote:
Tapia nu al in de rijtje zetten.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij ziet liever al het middelmaat van MvG?
De Toorn
De Taap
De Staaf
Vejinokut
Bilalgod
Spelers afschrijven op basis van anderhalve wedstrijd in een waardeloos draaiend elftalquote:Op maandag 22 februari 2016 10:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij ziet liever al het middelmaat van MvG?
De Toorn
De Taap
De Staaf
Vejinokut
Bilalgod
Tjah jij hebt nooit Twente gekeken zeker? Wat missen ze hem daar nuquote:Op maandag 22 februari 2016 10:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tapia nu al in de rijtje zetten.
Inderdaad ik heb Tapia nooit eerder gezienquote:Op maandag 22 februari 2016 10:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Spelers afschrijven op basis van anderhalve wedstrijd in een waardeloos draaiend elftal.
Ik geloof nog wel in Gio, vandaar dat ik het op onervarenheid gooi (maar ik snap wel dat andere mensen het misschien niet in hem zien zitten). Je mist inderdaad dragende ervaren spelers in de as, Vejinovic had dat moeten zijn op het middenveld maar faalt, en achterin had ik persoonlijk niet verwacht dat van Beek zó ver terug zou vallen. Als je daar dan Vlaar had gehad.. Ik zeg niet dat je dan kampioen was geworden, alles behalve, maar je had nooit deze reeks zoals nu neer gezet.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook (onervarenheid dan wel onkunde), samen met het feit dat je dragende spelers in de as mist. In dat opzicht is Kuyt op 10 niet eens zo'n rare keuze.
Vlaar heeft met De Vrij ook wel bewezen dat hij anderen beter laat voetballen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof nog wel in Gio, vandaar dat ik het op onervarenheid gooi (maar ik snap wel dat andere mensen het misschien niet in hem zien zitten). Je mist inderdaad dragende ervaren spelers in de as, Vejinovic had dat moeten zijn op het middenveld maar faalt, en achterin had ik persoonlijk niet verwacht dat van Beek zó ver terug zou vallen. Als je daar dan Vlaar had gehad.. Ik zeg niet dat je dan kampioen was geworden, alles behalve, maar je had nooit deze reeks zoals nu neer gezet.
Precies, dat is gewoon een leider achterin. Dat is echt een domme fout geweest om hem af te wijzen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vlaar heeft met De Vrij ook wel bewezen dat hij anderen beter laat voetballen.
Dik gedrukte ligt natuurlijk wel een stukje genuanceerder. Natuurlijk heb je er 17 jarige pikkies tussen lopen die de nacht ervoor vrolijk hun neus hebben gepoederd en op stennis uit zijn. Maar de onvrede groeit, en niet onterecht. Een groep van zo'n 1500 tot 2000 supporters die hun onvrede willen uiten middels een mars, is een opkomende stem. Want de onvrede groeit in alle gelederen bij Feyenoord supporters.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei komt het denk ik ook door de aanhang: Voornamelijk hard werkende arbeiders die (no offence) zelf ook niet vaak aan de winnende hand zijn in het dagelijkse leven. Ze willen zichzelf terugzien binnen de club, maar dat vertaalt zich natuurlijk nooit in het aanstellen van de juiste personen, het aankopen van de juiste spelers en het uitzetten van het juiste beleid. Mensen die na een zaterdagnacht doorhalen eerst een snuifje in de toiletten op Varkenoord doen en met zonnebrillen en een capuchon over hun hoofd staan te protesteren om vervolgens te gaan vertellen dat een ander er weinig van bakt. Dat heeft ook iets kolderieks.
Alleen al omdat hij 'altijd welkom is'. Aldus Geel bij zijn afscheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:07 schreef kapiteintje het volgende:
De grootste klucht is nog wel het afwimpelen van Ron Vlaar.
Je had hem dan toch geen contract aan hoeven bieden? AZ heeft hem ook pas in de winter gecontracteerd.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:12 schreef Typisch het volgende:
Vlaar was geblesseerd en we hadden 4 fitte cv's op de loonlijst. Blijf het vrij normaal vinden dat ze hem hebben laten lopen
Precies. En in de winter had je kunnen beoordelen dat hij toch wel nodig was en alsnog een contract aan kunnen bieden.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je had hem dan toch geen contract aan hoeven bieden? AZ heeft hem ook pas in de winter gecontracteerd.
Jij vindt Tapia op voorhand een speler met potentie?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tapia nu al in de rijtje zetten.
Al kan je zelf geen spelers opleiden van het niveau Tapia, kun je beter de jeugdopleiding opdoeken.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt Tapia op voorhand een speler met potentie?
Inderdaad, en tot die tijd deed je dan netjes je belofte gestand. Namelijk, hij was altijd welkom.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. En in de winter had je kunnen beoordelen dat hij toch wel nodig was en alsnog een contract aan kunnen bieden.
Touché.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Al kan je zelf geen spelers opleiden van het niveau Tapia, kun je beter de jeugdopleiding opdoeken.
We hadden dubbele bezetting op de CV positie. Waarom zou je Vlaar wel halen?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je had hem dan toch geen contract aan hoeven bieden? AZ heeft hem ook pas in de winter gecontracteerd.
- Omdat je weet dat hij beter is dan alle 4 bij elkaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
We hadden dubbele bezetting op de CV positie. Waarom zou je Vlaar wel halen?
Ah ja, laten we extra tijd en moeite steken in iemand die we toch geen contract aan bieden.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een fitte Vlaar is goud maar hij was verre van fit.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
- Omdat je weet dat hij beter is dan alle 4 bij elkaar.
- Hij ervaring meebrengt op de training.
Het ging eerst om mee trainen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:12 schreef Typisch het volgende:
Vlaar was geblesseerd en we hadden 4 fitte cv's op de loonlijst. Blijf het vrij normaal vinden dat ze hem hebben laten lopen
zoveel tijd en moeite is dat niet. En het gaat om een clubicoon. Belachelijke beslissing was het. Destijds, maar achteraf is het helemaal hard.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, laten we extra tijd en moeite steken in iemand die we toch geen contract aan bieden.
Niet alle beslissingen die het 'kkbestuur' maakt zijn fout.
Barcelona wint de CL toen Zlatan weg was --> Zlatan is een kutspelerquote:Op maandag 22 februari 2016 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah jij hebt nooit Twente gekeken zeker? Wat missen ze hem daar nu
Je mag mij ook gewoon quoten en 'eens' zetten. Dat scheelt weer typen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, dat is gewoon een leider achterin. Dat is echt een domme fout geweest om hem af te wijzen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag mij ook gewoon quoten en 'eens' zetten. Dat scheelt weer typen.
Of valt dat wel mee? Zowel jij als ik weten dat er gewoon enorm veel schorriemorrie tussen loopt. Dit zijn hondstrouwe supporters, maar over het algemeen zelf ook geen succesverhalen als het aankomt op winnen. Toch dringt de mentaliteit van dat toch grote deel van de supporters door in de club.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dik gedrukte ligt natuurlijk wel een stukje genuanceerder. Natuurlijk heb je er 17 jarige pikkies tussen lopen die de nacht ervoor vrolijk hun neus hebben gepoederd en op stennis uit zijn. Maar de onvrede groeit, en niet onterecht. Een groep van zo'n 1500 tot 2000 supporters die hun onvrede willen uiten middels een mars, is een opkomende stem. Want de onvrede groeit in alle gelederen bij Feyenoord supporters.
Met de kennis van nu (hoi Jan Peter) wel. Zoals het er toen voorstond was die beslissing prima te verantwoorden.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, laten we extra tijd en moeite steken in iemand die we toch geen contract aan bieden.
Mwoah. Kongolo zou Nelom kunnen vervangen. Dan heb je twee LB's en 3 CV's.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:12 schreef Typisch het volgende:
Potentie is toch altijd op voorhand? Rare opmerking dit.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt Tapia op voorhand een speler met potentie?
Je hebt hem als club belooft dat hij altijd welkom zou zijn. Als die jongen dan vraagt of hij mee mag trainen, laat je hem meetrainen. Als het al niet is omdat hij een meerwaarde is met zijn ervaring en wilskracht, dan omdat je iets beloofd hebt. En beloftes zijn wat waard, normaal gesproken.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n gezwam.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Al kan je zelf geen spelers opleiden van het niveau Tapia, kun je beter de jeugdopleiding opdoeken.
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging eerst om mee trainen.
En ook dan had hij al van waarde kunnen zijn.
Dankzij hem is De Vrij zo goed geworden.
Exact.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
zoveel tijd en moeite is dat niet. En het gaat om een clubicoon. Belachelijke beslissing was het. Destijds, maar achteraf is het helemaal hard.
Dat is ook nogal een blunder inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:29 schreef Elan het volgende:
Het kopen van Kramer als eerste spits vind ik een blunder van een veel groter kaliber dan het laten lopen van Vlaar.
Die had bij Ado geeneens een basisplaats.
Gemiddeld IQ op de tribune bij Ajax is echt niet veel beter hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of valt dat wel mee? Zowel jij als ik weten dat er gewoon enorm veel schorriemorrie tussen loopt. Dit zijn hondstrouwe supporters, maar over het algemeen zelf ook geen succesverhalen als het aankomt op winnen. Toch dringt de mentaliteit van dat toch grote deel van de supporters door in de club.
Ik zeg niet dat ik het allemaal beter doe of weet, maar ik sta ook niet vooraan te roeptoeteren dat een ander er niks van bakt. Behalve op Fok! natuurlijk, zo hypocriet ben ik wel.
Gast, geef gewoon toe dat je die gast nog nooit heb zien spelen bij Twente. Anders wist je nu wel beter. Begon leuk hoor, bij Twente. Maar speelde daar al ruim een seizoen kut. De fans waren blij dat ie weg ging.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barcelona wint de CL toen Zlatan weg was --> Zlatan is een kutspeler
Wat een logica!
Ik vind al dat gelul van jou vooral gezwam.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n gezwam.
Je denkt toch zeker niet dat Kuyt nog een jaar voor lul gaat lopen als ex-topspeler?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met de kennis van nu (hoi Jan Peter) wel. Zoals het er toen voorstond was die beslissing prima te verantwoorden.
Wat moet er in de zomer gebeuren? M.i. moet het volgende vertimmerd worden aan de basiself:
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Kongolo - aankoop
KEA - aankoop (rol Clasie, dragende speler) - Gustafsson (?)
Kuyt - aankoop - aankoop
Kun je discussiëren over de positie van Kuyt, die zou je ook in de spits kunnen zetten. Kongolo kan linksback, zet je Botteghin naast Van Beek. Nu werkt dat niet denderend, maar dat komt door het disfunctionele middenveld, niet zozeer door de verdediging die er niks van lijkt te kunnen.
Tapia heb ik nog niet afgeschreven, maar je hebt echt een creatieve regisseur van achteruit nodig (rol Clasie dus), en die zie ik niet rondlopen bij ons.
Wordt weer een dure zomer zo...
Hij zal toch ook geen afscheid willen nemen van zijn carrière met plek 8 en geen beker?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat Kuyt nog een jaar voor lul gaat lopen als ex-topspeler?
Zal afhankelijk zijn van beloften voor / ontwikkelingen in de zomer.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat Kuyt nog een jaar voor lul gaat lopen als ex-topspeler?
Ik neem dit ter kennisgeving aan.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Gast, geef gewoon toe dat je die gast nog nooit heb zien spelen bij Twente. Anders wist je nu wel beter. Begon leuk hoor, bij Twente. Maar speelde daar al ruim een seizoen kut. De fans waren blij dat ie weg ging.
[..]
Ik vind al dat gelul van jou vooral gezwam.
Ik las laatst juist dat Eindhoven een van de slimste steden is van de wereld.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddeld IQ op de tribune bij Ajax is echt niet veel beter hoor.
Bij PSV nog een stuk lager zelfs. Eventueel heeft Caland het nodige beeldmateriaal om deze stelling te onderbouwen.
HIJ IS TUH NONCHULANTTT, HIJ MOET HARDER WERRKEEHHquote:Op maandag 22 februari 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
Mensen die Tapia nu al afschrijven.Prima transfer met oog op het vertrek van Vilhena en mogelijk Immers, Toornstra en El Ahmadi.
Moet ie wel doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij zal toch ook geen afscheid willen nemen van zijn carrière met plek 8 en geen beker?
Dat is wat anders. Hij kan beter nog een jaar bij Utrecht voetballen. Daar valt meer eer te behalen.quote:
Triest gedoe.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HIJ IS TUH NONCHULANTTT, HIJ MOET HARDER WERRKEEHH
Scheelt weer 2,5 miljoen voor een middelmatige speler.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:37 schreef Elan het volgende:
Komend seizoen kan Woudenberg lekker op de plek van Nelom spelen. Die ontwikkeld zich prima bij NEC.
En als hij niet presteert lekker roepen dat Van Geel een andere back had moeten kopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Scheelt weer 2,5 miljoen voor een middelmatige speler.
Ik verwacht dat ze Van Anholt gaan halen voor 3 miljoen. Ik denk dat kapiteintje dit een prima aankoop zou vinden.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:37 schreef Elan het volgende:
Komend seizoen kan Woudenberg lekker op de plek van Nelom spelen. Die ontwikkeld zich prima bij NEC.
Hij haalt de bal onder z'n voet door --> Tapia is een slechte spelerquote:
Eens!quote:Op maandag 22 februari 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
Mensen die Tapia nu al afschrijven.Prima transfer met oog op het vertrek van Vilhena en mogelijk Immers, Toornstra en El Ahmadi.
Leg mij uit wat jij nou goed vindt aan Tapia?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij haalt de bal onder z'n voet door --> Tapia is een slechte speler
Lachwekkend. Echt exact wat er nu fout is met de mentaliteit bij de supporters van Feyenoord.
Ik heb van Anholt niet zien spelen. Ik had Konoglo op LB gezet en Vlaar welkom geheten. Typisch zal dit niet met me eens zijn, maar met een Vlaar en Kuyt in je as haal je zoveel ervaring en vertrouwen binnen dat anderen zich daar aan gaan optrekken. Je investeert daarmee ook in de waardeverhoging van je andere jonge spelers.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze Van Anholt gaan halen voor 3 miljoen. Ik denk dat kapiteintje dit een prima aankoop zou vinden.
Jeetje zijn we het toch nog ergens mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb van Anholt niet zien spelen. Ik had Konoglo op LB gezet en Vlaar welkom geheten. Typisch zal dit niet met me eens zijn, maar met een Vlaar en Kuyt in je as haal je zoveel ervaring en vertrouwen binnen dat anderen zich daar aan gaan optrekken. Je investeert daarmee ook in de waardeverhoging van je andere jonge spelers.
Prioriteit moet volledig liggen op de spitspositie en een fatsoenlijke linksbuiten. Dat zou echt zoveel gezeik schelen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze Van Anholt gaan halen voor 3 miljoen. Ik denk dat kapiteintje dit een prima aankoop zou vinden.
Ik zie de rest van dit seizoen liever Dirk op 10 en Achahbar(bij gebrek aan beter) op rechts, in een lichtelijke vrij rol.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Prioriteit moet volledig liggen op de spitspositie en een fatsoenlijke linksbuiten. Dat zou echt zoveel gezeik schelen.
Jens of Dirk rechts. Tyfus Elia met z'n gejank.
Dat kan ik lastig beoordelen in een team wat de slechtste reeks ooit heeft neergezet, maar wat ik wel kan zien is dat die jongen best kan voetballen. De manier waarop hij passt, zijn balbehandeling, zijn fysiek. Dat hij dan obligate balletjes over 5 meter geeft na 7 verloren wedstrijden, het valt hem niet helemaal aan te rekenen als nieuwe jongen van 21 in een sleutelrol op het middenveld he. Of moet Tapia ineens dit zootje gaan dragen?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Leg mij uit wat jij nou goed vindt aan Tapia?
Prioriteit moet bij zoveel posities liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Prioriteit moet volledig liggen op de spitspositie en een fatsoenlijke linksbuiten. Dat zou echt zoveel gezeik schelen.
20 jaar pas zelfs. Helemaal met je eens verder, trouwens.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik lastig beoordelen in een team wat de slechtste reeks ooit heeft neergezet, maar wat ik wel kan zien is dat die jongen best kan voetballen. De manier waarop hij passt, zijn balbehandeling, zijn fysiek. Dat hij dan obligate balletjes over 5 meter geeft na 7 verloren wedstrijden, het valt hem niet helemaal aan te rekenen als nieuwe jongen van 21 in een sleutelrol op het middenveld he. Of moet Tapia ineens dit zootje gaan dragen?
Helaas verdrinken dit soort types altijd bij Feyenoord.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
20 jaar pas zelfs. Helemaal met je eens verder, trouwens.
Ook te treurig om die jongen nu al af te schrijven.
Elia moet je gewoon laten staan, je hebt niets beters. Bilal mag wel vervangen worden, ik zie op dit moment liever een hangende rechtsbuiten of inderdaad Achahbar. Alleen kun je dat Nieuwkoop (man, wat was die slecht gisteren) niet aan doen op het moment.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Fysiek!? Hahaha die gast wordt door iedereen aan de kant gezetquote:Op maandag 22 februari 2016 10:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik lastig beoordelen in een team wat de slechtste reeks ooit heeft neergezet, maar wat ik wel kan zien is dat die jongen best kan voetballen. De manier waarop hij passt, zijn balbehandeling, zijn fysiek. Dat hij dan obligate balletjes over 5 meter geeft na 7 verloren wedstrijden, het valt hem niet helemaal aan te rekenen als nieuwe jongen van 21 in een sleutelrol op het middenveld he. Of moet Tapia ineens dit zootje gaan dragen?
We missen o.a. de volgende types:quote:Op maandag 22 februari 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:
We missen overigens ook een type Bruins.
Kuyt en Elia zouden dit moeten kunnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
We missen o.a. de volgende types:
- Een snelle, sterke verdediger die niet snel in paniek raakt.
- Een rustige middenvelder die een bal kan afpakken, een counter eruit kan halen en geen postbode speelt.
- Een aanvaller die vaker dan 2x per wedstrijd zijn man voorbij komt.
- Een spits die vaker dan 2x per wedstrijd een duel wint en een bal bij zich kan houden.
Te veel voetballend vermogen. Dat snappen zijn teamgenoten en de supporters niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helaas verdrinken dit soort types altijd bij Feyenoord.
Zouden moeten kunnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kuyt en Elia zouden dit moeten kunnen.
Met Kongolo heb je in principe die eerste al.
Ik schrijf hem niet per definitie af. Maar ik zie wel weer een typische MvG speler aankomen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:54 schreef GGMM het volgende:
Er is veel negativiteit bij de supporters van Feyenoord.
Tapia afschrijven is erg overdreven.
Onderuit geschoffeld worden is wat anders dan aan de kant worden gezet.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Fysiek!? Hahaha die gast wordt door iedereen aan de kant gezet
Dat sowieso.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:
We missen overigens ook een type Bruins.
Rashaangodquote:Op maandag 22 februari 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien gewoon eens een fatsoenlijke rechtsbuiten halen en Bilal verhuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:00 schreef satecl het volgende:
[..]
RashaangodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het grootste gedeelte van die 10 miljoen die uitgegeven is zou intern beter gefikst kunnen worden.
Van Geel koopziekblablablabla
Die Lozano van jong-Mexico zou een leuke verrassing zijn. Ik geloof dat PSV hem deze zomer wil kopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien gewoon eens een fatsoenlijke rechtsbuiten halen en Bilal verhuren.
Dat is verboden terrein, alleen spelers uit de NL competitie of eventueel Scandinavië.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die Lozano van jong-Mexico zou een leuke verrassing zijn. Ik geloof dat PSV hem deze zomer wil kopen.
Heerlijk talentvolle gozer.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:00 schreef satecl het volgende:
[..]
RashaangodWesley Verhoek polsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou Feyenoord goed doen, wat frisse technische spelers uit een andere voetbalcultuur.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is verboden terrein, alleen spelers uit de NL competitie of eventueel Scandinavië.
Waarschijnlijk wel ja. Maar Geel ziet dat toch anders.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zou Feyenoord goed doen, wat frisse technische spelers uit een andere voetbalcultuur.
Ik zie MvG Limbombe nog wel halen. Past er mooi bij.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Maar Geel ziet dat toch anders.
Nou, dan heb je toch nog steeds zo'n iemand nodig. Of één van je huidige spelers zich nou daar naar toe ontwikkeld of dat je er eentje haalt die dat brengt.quote:
Als je Real of City bent kun je er wel eentje extra kopen ja, wij als Feyenoord moeten maar gewoon hopen dat de spelers die dat zouden moeten kunnen dat weer gaan doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch nog steeds zo'n iemand nodig. Of één van je huidige spelers zich nou daar naar toe ontwikkeld of dat je er eentje haalt die dat brengt.
Waarom speelde Kramer gister eigenlijk niet mee?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je Real of City bent kun je er wel eentje extra kopen ja, wij als Feyenoord moeten maar gewoon hopen dat de spelers die dat zouden moeten kunnen dat weer gaan doen.
Kun je imo beter investeren in de plekken waar we het het meeste nodig hebben. Pijnlijk, maar Bilal en Kramer kunnen net zo goed weer weg worden gestuurd.
Aids.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom speelde Kramer gister eigenlijk niet mee?
Kramer kan prima renderen als er degelijke flankspelers staan die hem van een voorzet voorzien .quote:Op maandag 22 februari 2016 11:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je Real of City bent kun je er wel eentje extra kopen ja, wij als Feyenoord moeten maar gewoon hopen dat de spelers die dat zouden moeten kunnen dat weer gaan doen.
Kun je imo beter investeren in de plekken waar we het het meeste nodig hebben. Pijnlijk, maar Bilal en Kramer kunnen net zo goed weer weg worden gestuurd.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Kramer kan prima renderen als er degelijke flankspelers staan die hem van een voorzet voorzien .
Zeker als breekijzer.
Elia en Bilal trekken constant naar binnen.
En iedereen maar klagen dat Te Vrede weg moest, want ja, die voetbalde niet meequote:Op maandag 22 februari 2016 11:29 schreef Typisch het volgende:
[..]Flikker toch op joh met je gezwets.
Die gast wint nooit een duel, hoezo breekijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |