Waarom hebben we Schaken ooit weggedaan? Serieuze vraag, maar hij was toch 10x beter dan deze kneus.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar even serieus. Waarom blijft Bilal kansen krijgen?
Bij gebrek aan alternatieven gok ik zoquote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat 2,5 miljoen euroquote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaken valt ook bij Den Haag door de mand dit seizoen. Hij zou het vast niet slechter hebben gedaan dan Bilal (Is dat mogelijk?) maar veel had het niet uitgemaakt. Het is alleen weer zo spijtig dat Bilal een transfersom heeft gekostquote:Op zondag 21 februari 2016 19:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom hebben we Schaken ooit weggedaan? Serieuze vraag, maar hij was toch 10x beter dan deze kneus.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
WE HADDEN CABRAL NOOIT WEG MOETEN DOEN KK VAN GEEL
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
WE HADDEN CABRAL NOOIT WEG MOETEN DOEN KK VAN GEEL
als zijndequote:Op zondag 21 februari 2016 19:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch best goed een 1-1 als middenmoter zijnde?
Stijn, sinds wanneer ben jij mod?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week FC Utrecht uit, zeg het maar.
0 puntenquote:Op zondag 21 februari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week FC Utrecht uit, zeg het maar.
Kop op jongen. De bal is rond.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Komende 2 wedstrijden 2 verliespartijen. Gio met zn 'kansen'. We scoren gvd weer uit een vrije trap. Voor de rest een paar afstandsschoten. Wat een drama.
Het is zoquote:Op zondag 21 februari 2016 19:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik me zo langzamerhand af ga vragen is of het dit seizoen slechter gaat dan dat aidsseizoen met Mario of dat het maar zo lijkt.
Met als drogreden dat er geen vergunning bij de gemeente was aangevraagd.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:37 schreef eight het volgende:
Ik vind het optreden van politie en Gudde wel kwalijk. De verhuisdozen actie was leuk en ludiek. Supporters zijn terecht ontevreden en hebben die onvrede ( eindelijk eens) op een goede manier geuit. En wat doen hun? Gudde klaagt hier weer over en de politie verhinderd deze actie grotendeels en pakt 100 man op vanwege geen legitimatie.
Een hele slechte reactie op een goedbedoelde actie.
Ben blij dat er wat gebeurt om het tij te keren. Ervaring opdoen kun je maar op een manier en dat valt moeilijk te compenseren.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Gio zou een kerel moeten zijn en uit zichzelf opstappen. Hij is financieel onafhankelijk dus voor het geld hoeft hij niet te blijven zitten
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:37 schreef eight het volgende:
Ik vind het optreden van politie en Gudde wel kwalijk. De verhuisdozen actie was leuk en ludiek. Supporters zijn terecht ontevreden en hebben die onvrede ( eindelijk eens) op een goede manier geuit. En wat doen hun? Gudde klaagt hier weer over en de politie verhinderd deze actie grotendeels en pakt 100 man op vanwege geen legitimatie.
Een hele slechte reactie op een goedbedoelde actie.
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:42 schreef eight het volgende:
[..]
Ben blij dat er wat gebeurt om het tij te keren. Ervaring opdoen kun je maar op een manier en dat valt moeilijk te compenseren.
Ik zie liever een beoordeling over het functioneren van Wouters. Het lijkt erop dat hij weinig toevoegt.
Ja, als zo'n actie niet eens meer goedschiks kan, dan weet ik wel wat er weer gaat gebeuren. Heel slecht managen is dit.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met als drogreden dat er geen vergunning bij de gemeente was aangevraagd.
Belachelijk.
Goed gesproken. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.
Nee joh, hoe kan dát nou?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mensen, kan het niet zo zijn dat de politie gewoon terecht heeft opgetreden? Zoals te doen gebruikelijk rondom Feyenoord?
Het lijkt erop dat hij niet echt past. Wouters was vroeger echt een aanpakker, maar hij komt passief over.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.
Dat kan. Maar dat is niet zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mensen, kan het niet zo zijn dat de politie gewoon terecht heeft opgetreden? Zoals te doen gebruikelijk rondom Feyenoord?
Ga nou niet bijdehand lopen doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kan dát nou?De politie benadeelt Feyenoord ALTIJD.
Het is zo en tegen AZ gaan we er keihard af helaasquote:Op zondag 21 februari 2016 19:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik me zo langzamerhand af ga vragen is of het dit seizoen slechter gaat dan dat aidsseizoen met Mario of dat het maar zo lijkt.
In de zomer?? En dan volgend seizoen zeker weer een overgangsjaar zonder ontwikkelingen? Bestuur en technische staf moet er nu uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.
Denk je werkelijk dat het enig verschil geeft richting volgend seizoen of die vent nu opflikkert of wat later? Denk dat het alleen maar meer onrust in de tent brengt.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In de zomer?? En dan volgend seizoen zeker weer een overgangsjaar zonder ontwikkelingen? Bestuur en technische staf moet er nu uit.
Normaal gesproken zou ik ze het voordeel van de twijfel geven maar die gasten van Rotterdam Rijnmond zijn echt gestoord.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |