Waarom hebben we Schaken ooit weggedaan? Serieuze vraag, maar hij was toch 10x beter dan deze kneus.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar even serieus. Waarom blijft Bilal kansen krijgen?
Bij gebrek aan alternatieven gok ik zoquote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat 2,5 miljoen euroquote:Op zondag 21 februari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaken valt ook bij Den Haag door de mand dit seizoen. Hij zou het vast niet slechter hebben gedaan dan Bilal (Is dat mogelijk?) maar veel had het niet uitgemaakt. Het is alleen weer zo spijtig dat Bilal een transfersom heeft gekostquote:Op zondag 21 februari 2016 19:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom hebben we Schaken ooit weggedaan? Serieuze vraag, maar hij was toch 10x beter dan deze kneus.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
WE HADDEN CABRAL NOOIT WEG MOETEN DOEN KK VAN GEEL
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
WE HADDEN CABRAL NOOIT WEG MOETEN DOEN KK VAN GEEL
als zijndequote:Op zondag 21 februari 2016 19:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch best goed een 1-1 als middenmoter zijnde?
Stijn, sinds wanneer ben jij mod?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week FC Utrecht uit, zeg het maar.
0 puntenquote:Op zondag 21 februari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week FC Utrecht uit, zeg het maar.
Kop op jongen. De bal is rond.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Komende 2 wedstrijden 2 verliespartijen. Gio met zn 'kansen'. We scoren gvd weer uit een vrije trap. Voor de rest een paar afstandsschoten. Wat een drama.
Het is zoquote:Op zondag 21 februari 2016 19:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik me zo langzamerhand af ga vragen is of het dit seizoen slechter gaat dan dat aidsseizoen met Mario of dat het maar zo lijkt.
Met als drogreden dat er geen vergunning bij de gemeente was aangevraagd.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:37 schreef eight het volgende:
Ik vind het optreden van politie en Gudde wel kwalijk. De verhuisdozen actie was leuk en ludiek. Supporters zijn terecht ontevreden en hebben die onvrede ( eindelijk eens) op een goede manier geuit. En wat doen hun? Gudde klaagt hier weer over en de politie verhinderd deze actie grotendeels en pakt 100 man op vanwege geen legitimatie.
Een hele slechte reactie op een goedbedoelde actie.
Ben blij dat er wat gebeurt om het tij te keren. Ervaring opdoen kun je maar op een manier en dat valt moeilijk te compenseren.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Gio zou een kerel moeten zijn en uit zichzelf opstappen. Hij is financieel onafhankelijk dus voor het geld hoeft hij niet te blijven zitten
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:37 schreef eight het volgende:
Ik vind het optreden van politie en Gudde wel kwalijk. De verhuisdozen actie was leuk en ludiek. Supporters zijn terecht ontevreden en hebben die onvrede ( eindelijk eens) op een goede manier geuit. En wat doen hun? Gudde klaagt hier weer over en de politie verhinderd deze actie grotendeels en pakt 100 man op vanwege geen legitimatie.
Een hele slechte reactie op een goedbedoelde actie.
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:42 schreef eight het volgende:
[..]
Ben blij dat er wat gebeurt om het tij te keren. Ervaring opdoen kun je maar op een manier en dat valt moeilijk te compenseren.
Ik zie liever een beoordeling over het functioneren van Wouters. Het lijkt erop dat hij weinig toevoegt.
Ja, als zo'n actie niet eens meer goedschiks kan, dan weet ik wel wat er weer gaat gebeuren. Heel slecht managen is dit.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met als drogreden dat er geen vergunning bij de gemeente was aangevraagd.
Belachelijk.
Goed gesproken. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.
Nee joh, hoe kan dát nou?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mensen, kan het niet zo zijn dat de politie gewoon terecht heeft opgetreden? Zoals te doen gebruikelijk rondom Feyenoord?
Het lijkt erop dat hij niet echt past. Wouters was vroeger echt een aanpakker, maar hij komt passief over.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.
Dat kan. Maar dat is niet zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mensen, kan het niet zo zijn dat de politie gewoon terecht heeft opgetreden? Zoals te doen gebruikelijk rondom Feyenoord?
Ga nou niet bijdehand lopen doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kan dát nou?De politie benadeelt Feyenoord ALTIJD.
Het is zo en tegen AZ gaan we er keihard af helaasquote:Op zondag 21 februari 2016 19:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik me zo langzamerhand af ga vragen is of het dit seizoen slechter gaat dan dat aidsseizoen met Mario of dat het maar zo lijkt.
In de zomer?? En dan volgend seizoen zeker weer een overgangsjaar zonder ontwikkelingen? Bestuur en technische staf moet er nu uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wouters moet na dit seizoen gewoon oppleuren, heeft blijkbaar 0 toegevoegde waarde. Ik verwacht geen significante verbetering als Gio nu opstapt, maar ook zijn aanblijven moet in de zomer op zijn best zorgvuldig worden geëvalueerd.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze actie is een schande en een aanfluiting voor zowel het hele bestuur van Feyenoord, als de gehele uitvoerende macht in Rotterdam. Ik heb totaal niets met "hooligans", wat mij betreft geen enkel bezwaar tegen een knuppel in de nek bij echte relschoppers, maar dit is gewoon te triest voor woorden. Als hier niets was gedaan was er vrijwel zeker niets gebeurd. Ook nu zijn er eigenlijk vrijwel geen aanhoudingen gedaan op basis van een "misdaad". Ze krijgen enkel boetes in verband met "ordeverstoring" en het niet bij zich hebben van een ID-bewijs. Júíst dit optreden is reden voor meer protesten en getuigd van een totaal onbegrip, zelfs minachting, van Gudde en Co richting de supporters, en hiermee het bestaansrecht van de club.
Denk je werkelijk dat het enig verschil geeft richting volgend seizoen of die vent nu opflikkert of wat later? Denk dat het alleen maar meer onrust in de tent brengt.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In de zomer?? En dan volgend seizoen zeker weer een overgangsjaar zonder ontwikkelingen? Bestuur en technische staf moet er nu uit.
Normaal gesproken zou ik ze het voordeel van de twijfel geven maar die gasten van Rotterdam Rijnmond zijn echt gestoord.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Tja...Gudde noemt de supporters dan ook klantenquote:Op zondag 21 februari 2016 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja. Sneu volk.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:03 schreef Haringkop het volgende:
2 punten uit 9 wedstrijden, maar gelukkig wel vertrouwen. Pleur toch op...
Ja, dat zal de sfeer vast ten goede komen. Als hij dat doet komt Gio helemaal over als een lulletje lampekatoen die geen orde weet te bewarenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Precies noem eens man en paard. Zeg eens in de camera dat die El ahmadi een droeftoeter is. Waardeloze voetballer, of Bilal, of Kramer of...
Ja, ik denk dat ze daar wel beter van gaan voetballen als ze elkaar publiekelijk afmakenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Zeg eens in de camera dat die El ahmadi een droeftoeter is. Waardeloze voetballer, of Bilal, of Kramer of...
quote:Eric Gudde kan zich niet vinden in de kritiek van de supporters. ''Inhoudelijk blijf ik het wel apart vinden, als je de eerste kreet ziet: Er is financieel niks gebeurd in tien jaar bij Feyenoord. Er is alleen een financieel trucje toegepast. Dan denk ik van ja, van min 33 miljoen naar plus 15 miljoen, dat is volgens mij niet een trucje.''
Het gebrek aan zelfreflectie bij die gasten is gedeeltelijk de oorzaak van de neergang.. stelletje geiten wollen sokken figuren bij Feyenoord..vooral lief en aardig blijven doen en alles positief zien, je zou verdorie eens de waarheid durven zeggen..quote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef De_Pel het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ze steeds die riedeltjes blijven opdraaien alsof het goed gaat. Kuyt spreekt ook weer van een hele goede eerste helft, terwijl ze 2 of 3 keer op doel hebben geschoten.
Mwaa, met voorwerpen inslaan op de voorruit van een ME-bus wordt doorgaans wel als agressief gedrag gezien.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:55 schreef eight het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik ze het voordeel van de twijfel geven maar die gasten van Rotterdam Rijnmond zijn echt gestoord.
En dat zeg ik niet omdat ik feyenoorder ben want de schade die hooligans veroorzaken verdedig ik vrijwel nooit.
Ik zie ook nergens beelden van geweld of agressief gedrag, dat is wel veelzeggend aangezien veel media aanwezig was met de camera.
Het houdt niet op...quote:Giovanni van Bronckhorst ontkent niet dat Dick Advocaat iets te dicht bij het vuur staat bij Feyenoord. Dat was niet de afspraak, toen Feyenoord hem deze week binnenhaalde.
Advocaat profileerde zich nadrukkelijk op zijn eerste dagen op Varkenoord en bemoeide zich, officieel als adviseur, met de training. Van Bronckhorst erkent dat. "Ik kan de kritiek van de laatste dagen wel begrijpen, ja", bevestigt de Feyenoord-trainer tegenover de NOS.
"Of ik heb gezegd dat Dick meer laidback moet zijn? Ik heb het wel aangegeven. De eerste dagen zijn voor Dick ook nieuw. Hij wil mij en de spelers van dichtbij aan het werk zien, maar dat is alleen in de beginperiode. Hij is vrijdag helemaal niet op de club geweest en zit vandaag (zondag, tijdens het duel met Roda JC, red.) op de tribune."
In de woorden van Van Bronckhorst klinkt echter lichte onvrede door over de manier waarop Advocaat zich manifesteert bij Feyenoord. "Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat hij zich ermee bemoeit. Zijn rol is anders dan in de eerste dagen het geval was. Nee, hij heeft de opstelling niet bepaald."
Op basis van vandaag kun je als supporter toch moeilijk enorme kritiek hebben? 7 wedstrijden hiervoor werden allemaal dikverdiend verloren maar vandaag heb je echt gewoon gigantische pech dat je niet wint.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef De_Pel het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ze steeds die riedeltjes blijven opdraaien alsof het goed gaat. Kuyt spreekt ook weer van een hele goede eerste helft, terwijl ze 2 of 3 keer op doel hebben geschoten.
Koeman pakte soms voor de camera ook wel eens een speler hard aan. Van dit geaai wordt niemand beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze daar wel beter van gaan voetballen als ze elkaar publiekelijk afmaken
Mwah. Aanloop naar de 1-1 was echt weer hemeltergend slecht. Je kwam er totaal niet meer uit, en je voelde gewoon dat de 1-1 eraan zat te komen. Wel te verklaren, want na 7 keer verlies wil je die 1-0 verdedigen, maar dat maakt het niet goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op basis van vandaag kun je als supporter toch moeilijk enorme kritiek hebben? 7 wedstrijden hiervoor werden allemaal dikverdiend verloren maar vandaag heb je echt gewoon gigantische pech dat je niet wint.
Gelijk spelen in eigen huis tegen fuckin' Roda doe je niet alleen door pech.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op basis van vandaag kun je als supporter toch moeilijk enorme kritiek hebben? 7 wedstrijden hiervoor werden allemaal dikverdiend verloren maar vandaag heb je echt gewoon gigantische pech dat je niet wint.
Hou toch op, tweede helft was drama op de laatste vijf minuten na. Je speelde gewoon thuis tegen een degradatiekandidaat hèquote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eens. Voor je het weet moet de politie weer hun wapens trekken en is het ook weer niet goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Abed het volgende:
Verstandig dat de politie zo kordaat heeft opgetreden. Na alle misdragingen van de laatste jaren kun je dit soort samenscholingen beter op voorhand de kop indrukken.
Fijne kerel; 2 punten en 25 verliespunten in 9 wedstrijden. nog 1,5 week dan sta je in het rechter rijtje en is het bekeravontuur voorbij. In eigen huis beter zijn tegen de nummer 14 lijkt me nog niet echt reden tot tevredenheid. Pech of geen pech, 4 keer in de reet genomen door een joodse scheids, het doet er allemaal niet toe, het is gewoon niet voldoende.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk zat die goal eraan te komen maar in de slotfase hoor je een vrije trap op de zestien en een penalty mee te krijgen en je raakt de onderkant van de lat.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Aanloop naar de 1-1 was echt weer hemeltergend slecht. Je kwam er totaal niet meer uit, en je voelde gewoon dat de 1-1 eraan zat te komen. Wel te verklaren, want na 7 keer verlies wil je die 1-0 verdedigen, maar dat maakt het niet goed.
Of karma.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk zat die goal eraan te komen maar in de slotfase hoor je een vrije trap op de zestien en een penalty mee te krijgen en je raakt de onderkant van de lat.
Noem ik toch wel fikse pech.
Maar je hebt het wel zelf zover laten komen. Het was gewoon wederom niet goed genoeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk zat die goal eraan te komen maar in de slotfase hoor je een vrije trap op de zestien en een penalty mee te krijgen en je raakt de onderkant van de lat.
Je kunt niet van de spelers verwachten dat ze na 7 nederlagen ineens de sterren van de hemel spelen, maar ten opzichte van de wedstrijden hiervoor was het stukken beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hou toch op, tweede helft was drama op de laatste vijf minuten na. Je speelde gewoon thuis tegen een degradatiekandidaat hè
Hardop gelachen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fijne kerel; 2 punten en 25 verliespunten in 9 wedstrijden. nog 1,5 week dan sta je in het rechter rijtje en is het bekeravontuur voorbij. In eigen huis beter zijn tegen de nummer 14 lijkt me nog niet echt reden tot tevredenheid. Pech of geen pech, 4 keer in de reet genomen door een joodse scheids, het doet er allemaal niet toe, het is gewoon niet voldoende.
Het spelen voor een club die pretendeert in de top mee te willen doen, vereist van spelers een bepaalde persoonlijkheid en mentaliteit.. daar wordt echter nooit op gelet wanneer spelers worden gescout waardoor er bijna alleen maar bange wezels op het veld lopen.. bang om fouten te maken. Met zo'n persoonlijkheid heb je niks bij een 'top'club te zoeken en moet je lekker bij een club als Vitesse of Groningen blijven spelen. En de veelgeroemde jeugdopleiding is ook poep.. levert alleen maar grijze muizen af.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt niet van de spelers verwachten dat ze na 7 nederlagen ineens de sterren van de hemel spelen, maar ten opzichte van de wedstrijden hiervoor was het stukken beter.
Dit. Is. Gewoon. Heel. Erg. Slecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik stond daar ook. Ik kan dit beamen. Uit het niets moesten we de jood uithangen en werden we omsingeld door MEérs.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:38 schreef Caland het volgende:
Voorzitter van de FSV. Vast geen objectieve bron volgens tomatenboer en co.twitter:RonSmit1969 twitterde op zondag 21-02-2016 om 16:37:01Echt belachelijk voor woorden, niets aan de Hans endan zo provoceren. Bij klantenservice al charge uit het niets pdf https://t.co/nncZ0addBC reageer retweet
Wat een eigenwijze klootzak. Het is dus precies wat ik een paar topics eerder zei: Gio zit totaal niet op Advocaat te wachten. Gelukkig zag hij vdaag weer veel kansenquote:
Het is altijd de schuld van een ander.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stond daar ook. Ik kan dit beamen. Uit het niets moesten we de jood uithangen en werden we omsingeld door MEérs.
Elia baalde dus niet zo van die kans die hij moest maken.quote:Eljero Elia had vanmiddag de winnende treffer tegen Roda JC op zijn schoen, maar de buitenspeler schoot de bal op de lat. Na afloop van de wedstrijd was Elia emotioneel. Achteraf blijkt waarom, een goede vriend van hem werd afgelopen week doodgeschoten. 'We zaten vroeger bij elkaar in de klas, we hebben zo veel met elkaar meegemaakt. Ik kon vroeger vanuit mijn slaapkamer in zijn slaapkamer kijken. Hij heeft twee kinderen achtergelaten. Dat zit ook in mijn hoofd.' aldus Elia tegenover Metro.
Volgens Elia werd zijn vriend slachtoffer van een familiekwestie. 'Hij ging verhaal halen bij de stiefvader van zijn ex-vriendin. Die zou zijn dochter hebben geslagen. Toen hebben ze ruzie gekregen en waarschijnlijk heeft mijn vriend hem in elkaar geslagen. Terwijl hij wegliep werd hij drie keer in zijn rug geschoten.'
Elia wil graag goed afscheid nemen van hem nemen en wil zoveel mogelijk zijn familie steunen.'Het enige dat ik kan doen is zo goed mogelijk afscheid nemen en zijn familie steunen. Zijn broer en zijn moeder hopen altijd dat ik een goede wedstrijd speel, het zijn goede vrienden.”
Werden jullie door de ME vertrapt als kakkerlakken?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stond daar ook. Ik kan dit beamen. Uit het niets moesten we de jood uithangen en werden we omsingeld door MEérs.
edit: Maastoren gedraag jequote:Op zondag 21 februari 2016 20:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Werden jullie door de ME vertrapt als kakkerlakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |