Die zijn wel echt heel slecht hequote:Op zondag 21 februari 2016 17:39 schreef Cara het volgende:
Bedankt Dick. Mooi even Roda JC omgekocht. Wat een drama-elftal.
Eng werk doe jij danquote:Op zondag 21 februari 2016 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik beweeg de gehele dag op het werk.
Haha juist niet. Ik kan niet stilzitten. Heb ooit een kantoorbaan gehad waarna ik na 3 maanden al gek werd.quote:
Mag ik hopen, lijkt me wel belangrijk dat je op het goede veld staat te voetballen...quote:Op zondag 21 februari 2016 17:51 schreef Abed het volgende:
Wat een club, Roda weet weer waar het staat.
Die speelde daar idd prima met ook goede voorzetten.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:52 schreef Kerftminister het volgende:
Bilal was in dat ene jaar bij Heerenveen toch best prima? Of laat mijn geheugen me in de steek, zelden zo'n slechte voetballer gezien.
Je geheugen laat je niet in de steek.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:52 schreef Kerftminister het volgende:
Bilal was in dat ene jaar bij Heerenveen toch best prima? Of laat mijn geheugen me in de steek, zelden zo'n slechte voetballer gezien.
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je geheugen laat je niet in de steek.
Hij heeft al 2 gele kaarten veroorzaakt... Vind m best ok deze wedstrijdquote:Op zondag 21 februari 2016 17:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind die Tapia ontzettend matig tot nu toe trouwens.
Bedankt GGMMquote:Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Zelfs een ludiek protest met verhuisdozen loopt uit de hand. Chapeau jongens!!
Bedankt hequote:Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
IJzeren staven zijn thuis gelaten, dus niet janken.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ze wilden er gewoon muziek bij maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef Bronson_ het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat er Feyenoorders met flessen en stokken rondliepen tijdens het protest. Het dreigde uit de hand te lopen waardoor de ME moest ingrijpen.
Onmogelijk, is altijd de schuld van de ME en de politie... Vraag maar aan Caland csquote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef Bronson_ het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat er Feyenoorders met flessen en stokken rondliepen tijdens het protest. Het dreigde uit de hand te lopen waardoor de ME moest ingrijpen.
Dat heeft op Facebook gestaan?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef Bronson_ het volgende:
Ik heb wat duveltjes geregeld.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga mijn bier nu dan ook zuipen ipv drinken. Misschien dat het nog een leuke 2e helft wordt.
En bejaarden ook toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef Caland het volgende:
Ik las op facebook dat de ME weerloze kinderen heeft zitten verkrachten voor het maasgebouw.
Mwah.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef satecl het volgende:
Die Tapia gaat uiteindelijk de 2e Vejinovic worden.
Ja laten we weer een speler na twee wedstrijden afschrijven.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef satecl het volgende:
Die Tapia gaat uiteindelijk de 2e Vejinovic worden.
Wacht eens, zou Gudde Feyenoord expres naar de tering helpen omdat hij al jaren stiekem een grafhekel heeft aan Feyenoord supporters?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Politie beëindigt demonstratie bij de Kuip
het is nog niet afgelopen, de serie kan gewoon verlengd wordenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
En het wordt slechter en slechter.... en terwijl ik dit type is het 1-1
DE TERING!!!!!
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:32 schreef Montelly het volgende:
Nou jongens voorsprong is er...nu weggeven nog.
Zal wel 1-2 worden let maar op![]()
want dit is Feyenoord, die doen dat gewoon.
Alleen als de wint meezit.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord dit nog wind.
Helemaal in de lijn der verwachtingen dit,quote:Op zondag 21 februari 2016 18:17 schreef RvLaak het volgende:
Wie is hier nog verbaasd over, eigenlijk?
Als je Feyenoord bent kan dit allemaalquote:Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef Cara het volgende:
Hoe kan je tegen dit Roda nou een tegendoelpunt krijgen
Die zit op de tribune met zijn staaf te spelen.quote:
Kapsalon is net opquote:Op zondag 21 februari 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Zo maar een Chineesje bestellen.
Het bloed komt iedere wedstrijd 90 min uit mijn ogen bij Feyenoord. Wat een troep heeft die Van Geel gekocht pfffquote:Op zondag 21 februari 2016 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
De wedstrijden van Feyenoord bloeden vanaf de 70e minuut altijd compleet dood.
In Tilbug? Link naar goede Chinees aub.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Zo maar een Chineesje bestellen.
Hopelijk gelijk levenslang stadionverbodquote:Op zondag 21 februari 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Honderden "supporters" opgepakt
Fortuna dood. RIPquote:Op zondag 21 februari 2016 18:20 schreef Wicky15 het volgende:
Gelukkig volgende week Utrecht uit. Makkelijk potje.
Dick als technisch managerquote:Op zondag 21 februari 2016 18:23 schreef eight het volgende:
Dickie heeft Gio overgehaald om toch anas te laten spelen, ondanks dat hij gio's vrouw heeft geneukt
Dat hij noch altijd niet heeft nagetrapt is een wonderquote:Op zondag 21 februari 2016 18:22 schreef Montelly het volgende:
Gelukkig heeft Kazim wel gewonnen met Celtic 3-0
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nog niet.
Zit jij al in Rome? Zag je aan de Grolsch
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ik word zo ongelooflijk moe van Vilhena.
Uit medelijden houden zij zich inquote:Op zondag 21 februari 2016 18:25 schreef RvLaak het volgende:
Echt... Roda hoeft maar ff aan te zetten en het is 1-2
mensen die zich niet wilden identificeren werden gearresteerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:23 schreef Almerian het volgende:
[..]
Hopelijk gelijk levenslang stadionverbod
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat hoef jij vanavond niet te doen bij deze stand
Ik heb lakse projectgenoten. Verder nog wel even wennen moet ik zeggen. Vooral qua communicatie. Hoe gaat het met jou opleiding dan?quote:
Tip: Italiaans praten helpt.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb lakse projectgenoten. Verder nog wel even wennen moet ik zeggen. Vooral qua communicatie. Hoe gaat het met jou opleiding dan?
Komt wel goed. Ja ben nu in blok 3 verder gegaan met Bedrijfseconomie. Gaat wel goed, alleen bedrijfsadministratie vind ik echt kut.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb lakse projectgenoten. Verder nog wel even wennen moet ik zeggen. Vooral qua communicatie. Hoe gaat het met jou opleiding dan?
En als ze winnen, de eerste 3 sinds die datum... Wat is je punt?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord dit gelijkspel weet vast te houden is dat jullie 1ste punt sinds 13 december 2015.
Heeft Feyenoord überhaupt een schot op goal gehad de 2e helft?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:
Man man man, het is dat De Kuip er omheen staat anders zou je denken dat dit zaterdag 5e klasse was.
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga een oogzalf winkeltje beginnen in Rotterdam.
Niks, ik wilde gewoon een interessant feitje met jullie delen.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als ze winnen, de eerste 3 sinds die datum... Wat is je punt?
Nee hoor,quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie doet je financiële administratie?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga een oogzalf winkeltje beginnen in Rotterdam.
Dat Feyenoord niet zo goed is.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het doet al pijn genoeg zonder de feiten.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik wilde gewoon een interessant feitje met jullie delen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ja ben nu in blok 3 verder gegaan met Bedrijfseconomie. Gaat wel goed, alleen bedrijfsadministratie vind ik echt kut.
hou op met zout strooienquote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord dit gelijkspel weet vast te houden is dat jullie 1ste punt sinds 13 december 2015.
Is berusting ook pijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het doet al pijn genoeg zonder de feiten.
Christian Gyanquote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie doet je financiële administratie?
Vast wel een paarquote:Op zondag 21 februari 2016 18:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Dacht dat ze in de Kuip nooit wegliepen voor het eindsignaal?
Kloon van de grote Hquote:Op zondag 21 februari 2016 18:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens verzamelen bij de trem halte by maasgebouw
Denk dat dat zelfs al te gedetailleerd is...quote:Op zondag 21 februari 2016 18:32 schreef Kerftminister het volgende:
Ons aanvalsspel:
- bal naar de flanken
- voorzet
- hopen dat de voorzet goed valt
Dat is ook helemaal geen back.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nieuwkoop kan er ook echt geen hout van
Oh okquote:Op zondag 21 februari 2016 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben geen kloon ben feyenoord supporter geen grapjes
eigen jeugd!!quote:Op zondag 21 februari 2016 18:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nieuwkoop kan er ook echt geen hout van
Tijdrekkenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Beek nu nog brengen, dat schiet lekker op
Jullie zijn in de Kuip iets teveel verwend geraakt.quote:
Ik twijfel. Kramer trok hem ook mee naar benedenquote:
Bullshit.quote:
Natuurlijk...je ziet hoe die Swinkels hangt aan dat shirt van Kramer? Gewoon een penaltyquote:Op zondag 21 februari 2016 18:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zijn in de Kuip iets teveel verwend geraakt.
Nou echt niet hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Natuurlijk...je ziet hoe die Swinkels hangt aan dat shirt van Kramer? Gewoon een penalty
Je maakt jezelf nogal belachelijk nu.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Natuurlijk...je ziet hoe die Swinkels hangt aan dat shirt van Kramer? Gewoon een penalty
Hahahaquote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ach joh, laat gaan. Feyenoord kon gewoon niet beter. Dit Roda had al vele malen opgerold moeten worden. Die ene pingel...quote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Zou het kampioenschap nog mogelijk zijn?quote:
tja jammer man maarja ik blijf achter het legioen staanquote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel: Ik verwacht al niet beter meer
Na deze wedstrijd sluit ik niks meer uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het kampioenschap nog mogelijk zijn?
Ik zie Feyenoord niet meer degraderenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het kampioenschap nog mogelijk zijn?
Dat sowiesoquote:Op zondag 21 februari 2016 18:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja jammer man maarja ik blijf achter het legioen staan
Tegen PSV was hij nog de reden waarom Feyenoord verloor.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu zit het ook nog eens een keer niet mee maar ik word echt ziek van die verdediging. Wat snuiven die gasten vooraf? Slaappillen?
En elke keer die zachte kutpasses. Echt rot op. En El Ahmadi moet gewoon uit de basis.
Nou ja, tegenpartij heeft maar 1 kans gehad. Maar of dat nu de verdienste van Feyenoord wasquote:
Ik werd er ook ziek van.quote:
Ditquote:Op zondag 21 februari 2016 18:41 schreef Almerian het volgende:
Achahbar volgende wedstrijd graag basis of hele tweede helft, Dick.
Ik word gewoon moe van die vent. Soort omgekeerde Ono. Alles achteruit en slap ingespeeld. Speelt als een kip zonder kop. Al was Vilhena ook weer aan het kutten.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen PSV was hij nog de reden waarom Feyenoord verloor.
Kan ik mij herinneren. Maar oke.
De mensen die dat als excuus gebruiken zijn niet goed wijs.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen PSV was hij nog de reden waarom Feyenoord verloor.
Kan ik mij herinneren. Maar oke.
Je komt nogal mad over.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik word gewoon moe van die vent. Soort omgekeerde Ono. Alles achteruit en slap ingespeeld. Speelt als een kip zonder kop. Al was Vilhena ook weer aan het kutten.
Ik trek gewoon al die kutpasses achter de man niet van sommige spelers. Speel iemand of in de loop of in z'n voeten aan. Maar telkens dat vertragen door hem iets achter de man te spelen. Om van te kotsen.
Figo dat was een echte haakneus.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar geen last van.
Met je haakneus.
Boulahrouz had harder moeten tikken, was-ie recht geweest.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Figo dat was een echte haakneus.
Klopt, al deze spelers zijn gehaald niet omdat Feyenoord geen geld heeft, maar omdat de leiding bij Feyenoord vond dat ze van Feyenoord-niveau waren.quote:
Twente eindigt dit seizoen boven ons.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:51 schreef De_Pel het volgende:
Volgende week:
Excelsior - Nec
Twente - Groningen
Cambuur - Pec
Als groningen een beetje zijn best doet kunnen we ons opmaken voor het rechter rijtje![]()
We rollen Utrecht en Cambuur gewoon op. 5-0, 6-0.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:51 schreef De_Pel het volgende:
Volgende week:
Excelsior - Nec
Twente - Groningen
Cambuur - Pec
Als groningen een beetje zijn best doet kunnen we ons opmaken voor het rechter rijtje![]()
Heel goed mogelijk. Utrecht ga je sowieso uit ook niet winnen in een dergelijk belachelijke vorm. Winnen ze van Groningen dan is het gat nog 6 puntjes. Het zou me niet eens meer verbazen als we de play offs mislopen. Als je europees misloopt mag wmb de hele selectie en directie ontslagen en gestenigd worden.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twente eindigt dit seizoen boven ons.
Idd, hij werd niet gesloopt zoals tegen Veltheer.quote:
De competitie zijn slechts oefenpotjes voor die twee wedstrijden in de beker die je eventjes moet winnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Utrecht ga je sowieso uit ook niet winnen in een dergelijk belachelijke vorm. Winnen ze van Groningen dan is het gat nog 6 puntjes. Het zou me niet eens meer verbazen als we de play offs mislopen. Als je europees misloopt mag wmb de hele selectie en directie ontslagen en gestenigd worden.
Klopt. Ik telde hem ook al. Daarna vrat ik een stukje muismat op.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelde ook gewoon dramatisch.
[..]
Zelfs toen. Die bal moet er gewoon in.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die deed alleen de laatste 3 minuten goede dingen volgens mij.
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Idd, hij werd niet gesloopt zoals tegen Veltheer.
Ik doelde op zijn tranen. Toont aan dat hij hart voor de club heeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Einde 2e helft pas. De eerste helft en begin 2e helft bakte hij er ook niet veel van.
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik doelde op zijn tranen. Toont aan dat hij hart voor de club heeft.
In de huidige vorm ben je natuurlijk compleet kansloos tegen een AZ in topvorm. Dat Vlaar die dennenappel maar op geweldadige manier anaal mag inbrengen bij Dhr. Gudde en Dhr. van Geel.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De competitie zijn slechts oefenpotjes voor die twee wedstrijden in de beker die je eventjes moet winnen.
Bekergenot Guddegod.
Hij is gewoon heel dom, meer niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik doelde op zijn tranen. Toont aan dat hij hart voor de club heeft.
Maar 200 man opgepakt, ludiek.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:59 schreef Montelly het volgende:
NU is het ludieke actie..gvd na 8 westrijden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klopt maar dat materiaal is wel beter dan een pec, roda, den/haag, nec. Daar mag je gewoon niet van verliezen.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:59 schreef Syntix het volgende:
Ik blijf het zeggen: gezien het materiaal heeft feyenoord veelste veel punten gehaald voor de winterstop.
De huidige plek op de ranglijst of eigenlijk nog een aantal plekken lager laat een realistischer beeld zien van de kwaliteit van de spelersgroep.
Ik wil live beelden jongens.twitter:FRFansNL twitterde op zondag 21-02-2016 om 18:47:27Tientallen ME busjes scheuren parkeerplek op bij Maasgebouw. Het lijkt wel oorlog, dit gaat niet goed aflopen #FEYrod #Feyenoord reageer retweet
Dit, even boven zichzelf uitgestoken. Nu laten ze zien wat het werkelijk is.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:59 schreef Syntix het volgende:
Ik blijf het zeggen: gezien het materiaal heeft feyenoord veelste veel punten gehaald voor de winterstop.
De huidige plek op de ranglijst of eigenlijk nog een aantal plekken lager laat een realistischer beeld zien van de kwaliteit van de spelersgroep.
twitter:DutchmenBeats twitterde op zondag 21-02-2016 om 19:06:44@Marcel_VDS groot gedeelte van de supporters is gaan zitten en is moe en wilt naar huis https://t.co/PNmtX5IO5W reageer retweet
En voor de wedstrijd wist de politie nog te melden dat iedereen gewoon de wedstrijd kon zienquote:Op zondag 21 februari 2016 19:08 schreef Montelly het volgende:
twitter:DutchmenBeats twitterde op zondag 21-02-2016 om 19:06:44@Marcel_VDS groot gedeelte van de supporters is gaan zitten en is moe en wilt naar huis https://t.co/PNmtX5IO5W reageer retweet
Veel kansen?twitter:Feyenoord twitterde op zondag 21-02-2016 om 19:14:45Van Bronckhorst: 'Dat we veel kansen hebben gecreëerd, geeft vertrouwen. We moeten zelf afdwingen dat we een wedstrijd gaan winnen.' #feyrod reageer retweet
Daarom baal ik van die paar kansen in de slotfase, nu hebben ze weer excuses...quote:Op zondag 21 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
Veel kansen?twitter:Feyenoord twitterde op zondag 21-02-2016 om 19:14:45Van Bronckhorst: 'Dat we veel kansen hebben gecreëerd, geeft vertrouwen. We moeten zelf afdwingen dat we een wedstrijd gaan winnen.' #feyrod reageer retweet
Gênante vertoning weer dat optreden van de MEquote:Op zondag 21 februari 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
En voor de wedstrijd wist de politie nog te melden dat iedereen gewoon de wedstrijd kon zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |