Die zijn wel echt heel slecht hequote:Op zondag 21 februari 2016 17:39 schreef Cara het volgende:
Bedankt Dick. Mooi even Roda JC omgekocht. Wat een drama-elftal.
Eng werk doe jij danquote:Op zondag 21 februari 2016 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik beweeg de gehele dag op het werk.
Haha juist niet. Ik kan niet stilzitten. Heb ooit een kantoorbaan gehad waarna ik na 3 maanden al gek werd.quote:
Mag ik hopen, lijkt me wel belangrijk dat je op het goede veld staat te voetballen...quote:Op zondag 21 februari 2016 17:51 schreef Abed het volgende:
Wat een club, Roda weet weer waar het staat.
Die speelde daar idd prima met ook goede voorzetten.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:52 schreef Kerftminister het volgende:
Bilal was in dat ene jaar bij Heerenveen toch best prima? Of laat mijn geheugen me in de steek, zelden zo'n slechte voetballer gezien.
Je geheugen laat je niet in de steek.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:52 schreef Kerftminister het volgende:
Bilal was in dat ene jaar bij Heerenveen toch best prima? Of laat mijn geheugen me in de steek, zelden zo'n slechte voetballer gezien.
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je geheugen laat je niet in de steek.
Hij heeft al 2 gele kaarten veroorzaakt... Vind m best ok deze wedstrijdquote:Op zondag 21 februari 2016 17:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind die Tapia ontzettend matig tot nu toe trouwens.
Bedankt GGMMquote:Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Zelfs een ludiek protest met verhuisdozen loopt uit de hand. Chapeau jongens!!
Bedankt hequote:Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
IJzeren staven zijn thuis gelaten, dus niet janken.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ze wilden er gewoon muziek bij maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef Bronson_ het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat er Feyenoorders met flessen en stokken rondliepen tijdens het protest. Het dreigde uit de hand te lopen waardoor de ME moest ingrijpen.
Onmogelijk, is altijd de schuld van de ME en de politie... Vraag maar aan Caland csquote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef Bronson_ het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat er Feyenoorders met flessen en stokken rondliepen tijdens het protest. Het dreigde uit de hand te lopen waardoor de ME moest ingrijpen.
Dat heeft op Facebook gestaan?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef Bronson_ het volgende:
Ik heb wat duveltjes geregeld.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga mijn bier nu dan ook zuipen ipv drinken. Misschien dat het nog een leuke 2e helft wordt.
En bejaarden ook toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef Caland het volgende:
Ik las op facebook dat de ME weerloze kinderen heeft zitten verkrachten voor het maasgebouw.
Mwah.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef satecl het volgende:
Die Tapia gaat uiteindelijk de 2e Vejinovic worden.
Ja laten we weer een speler na twee wedstrijden afschrijven.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:07 schreef satecl het volgende:
Die Tapia gaat uiteindelijk de 2e Vejinovic worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |