Wat modje?quote:
Ik ben niet jelly, ik vraag me af waarom Ajax morgen weer slecht gaat spelen en De Boer en/of Gudelj PSV gaat downplayen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar de vraag is nu: komt het omdat je jelly bent?
Ach je hebt genoeg afleiding nu, lekker gaan modereren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jelly, ik vraag me af waarom Ajax morgen weer slecht gaat spelen en De Boer en/of Gudelj PSV gaat downplayen.
Omdat ze bij Ajax de realiteit kwijt zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jelly, ik vraag me af waarom Ajax morgen weer slecht gaat spelen en De Boer en/of Gudelj PSV gaat downplayen.
Dat ben ik met je eens, ik ga hem binnenkort veranderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je siggy. Ordinair zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door KingRoland op 20-02-2016 20:03:31 ]
ajax gaat morgen excelsior op hun plek zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik schakelde even naar Heerenveen-NEC
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Groby het volgende:
Top 3 zwaarste levens:
3. Gegijzelden bij ISIS
2. Kindarbeiders in China
1. FC Groningen supporters
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Groby het volgende:
Top 3 zwaarste levens:
3. Gegijzelden bij ISIS
Preciesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Groby het volgende:
Top 3 zwaarste levens:
3. Gegijzelden bij ISIS
Omdat AZ-Groningen al een tijdje gespeeld is en PSV-Heracles waarschijnlijk ook (daarnaast luister in niet graag naar Oldenburger). En ik vind NEC wel een tof ploegjequote:
NEC heeft een mooi wit-groen tenue.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat AZ-Groningen al een tijdje gespeeld is en PSV-Heracles waarschijnlijk ook (daarnaast luister in niet graag naar Oldenburger). En ik vind NEC wel een tof ploegje
Ik heb er geen tijd voorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Tyron het volgende:
guitarist hoezo ben jij geen moderator meer trouwens?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Tyron het volgende:
guitarist hoezo ben jij geen moderator meer trouwens?
Dat was eigenlijk wel mijn belangrijkste argument, jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
NEC heeft een mooi wit-groen tenue.
Leuke UI en ondertitel. Volgens mij heb ik dat al een keer gezegd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Groby het volgende:
Komt er ook nog eens een kennis het veld in lopen bij Groningen
kingfloplandquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuke UI en ondertitel. Volgens mij heb ik dat al een keer gezegd.
Wiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Groby het volgende:
Komt er ook nog eens een kennis het veld in lopen bij Groningen
Was ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb de admins in mijn broekzak vriend
hou je bek davy niemand vindt jou aardigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je bochel.
Blauwtjes zijn geen admins Tyron.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb de admins in mijn broekzak vriend
Geen idee. Begrijp ook niet dat hij meer kansen krijgt bij Groningen metquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Blijkt toch wel een groot talent te zijn. Ging toch ook bijna naar PSG of zo iets
feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hou je bek davy niemand vindt jou aardig
Hij drinkt bijvoorbeeld geen Fanta meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje.![]()
KingRoland lijkt mij het type dat leert van zijn fouten.
wow het triggered je echtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geinig dat jij uit alle personen nu mensen aan het kopiëren bent.
Dat is kut. Hopen op een eerlijke vinder danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Alhoewel ik wel mijn portemonnee ben verloren gisteren.
Hey dat is niet waar! Er is bijvoorbeeld euh... eh... ff denken..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hou je bek davy niemand vindt jou aardig
jullie kunnen ook niemand bannenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blauwtjes zijn geen admins Tyron.
Klopt, die regel heb ik van jou geleerdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje.![]()
KingRoland lijkt mij het type dat leert van zijn fouten.
Kennis van hem? Waar woon je dan Hoogezand?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Groby het volgende:
[..]
Geen idee. Begrijp ook niet dat hij meer kansen krijgt bij Groningen metReijnen
in de defensie
20 euro.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is kut. Hopen op een eerlijke vinder dan![]()
Zat er veel in?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, die regel heb ik van jou geleerd
Denken is nooit echt je beste eigenschap geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey dat is niet waar! Er is bijvoorbeeld euh... eh... ff denken..
Ik kom hier zeker even op terug!
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kennis van hem? Waar woon je dan Hoogezand?
En Maartenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Leo boeit op het moment het Nederlands Elftal.
Wat onnodig dit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Coco98 het volgende:
Je bent toch wel een dom varken als je je portemonnee verliest.
ik vind het altijd raar staan wanneer een je achter een je komtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Coco98 het volgende:
Nee hoor, ik had het alleen niet verwacht van je (als we het over kopiëren hebben)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow het triggered je echt
was maar grapje joh ringkoland
De minuut wanneer hij rood krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stijn, in welke minuut krijgt Fledderus rood?
Als je vindt dat dat zo is vergis je je toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het altijd raar staan wanneer een je achter een je komt
net zoals wanneer er een dat na een dat volgt
iemand het hier mee eens?
Dit antwoord valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De minuut wanneer hij rood krijgt.
Van mij kan je dit hebben.quote:
Daar kun je van op aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Van mij kan je dit hebben.
Ik verwacht een toekomstige sneer terug.
GGMM heeft zijn portemonnee verloren dus die komt voorlopig niet fit terug. Misschien volgende week.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Van mij kan je dit hebben.
Ik verwacht een toekomstige sneer terug.
Haha je komt uit 98.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Coco98 het volgende:
grapjes worden vaak herhaald tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had het alleen niet verwacht van je (als we het over kopiëren hebben)
Heracles gaat winnenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef GGMM het volgende:
Update: in de rust van PSV ga ik koffie zetten
De onverwachte sneers zijn het dodelijkst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM heeft zijn portemonnee verloren dus die komt voorlopig niet fit terug. Misschien volgende week.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
Ik heb sokken die ouder zijn dan hij.
Oude lul ik kom uit 99.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
Ik heb sokken die ouder zijn dan hij.
Wie is Nutella?quote:
Vast wel, maar kom daar nooitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ook gewoond vroeger Noordersingel bij die vijver ken je dat?
Somsquote:
Was je maar dik, dan was je tenminste gezelligquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn ouders hebben mij zo opgevoed dat ik niet dik werd.
Nee man. Pubers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij geen kleuterjuf? Jij moet je hier helemaal op je plaats voelen.
Pauperquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Coco98 het volgende:
Wij hadden vroeger geen geld voor merken zoals Nutella.
strugglesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Coco98 het volgende:
Wij hadden vroeger geen geld voor merken zoals Nutella.
Nu nog minder #viesdik wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel knap dat Jetro weer meteen op een goed niveau zit na lange tijd uit de roulatie.
Ik betwijfel of deze kinderen wel zo lief en puur zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, niet zo schelden.
Er zijn kinderen bij.
Dat zegt misschien meer over het algehele niveau.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel knap dat Jetro weer meteen op een goed niveau zit na lange tijd uit de roulatie.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia is een ongelofelijk slechte speler.
Dat is echt algemeen bekend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs davy is het daar mee eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden nog niet eens van Feyenoord winnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan PEC Zwolle?
Vraag het Jan-Joost, die praatte ze naar een derde plek toe nog voor de wedstrijd van gisterenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had 3-1 gezegd. Kost me punten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De best spelende ploeg van NL op dit moment wel
Verliezen van Groningen in eigen huis, uit bij Heracles of all places verliezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag het Jan-Joost, die praatte ze naar een derde plek toe nog voor de wedstrijd van gisteren
Ze kunnen de ene week bijzonder kut zijn en dan opeens weer 3x winnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is de kampioenswedstrijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ moet volgende week naar de ArenA
Dadelijk in de spits, HIEP HOI!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Locadia kan ook alleen maar zelf schieten he. Staan 3 man vrij voor de goal maar meneer wil het allemaal zelf doen
Waardeloze zak hooi.
Ja, ik dacht laat ik me eens buiten mijn comfortzone begevenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk je ook buiten het VI topic te zien.
Ze zullen wel onderkant linkerrijtje eindigen ofzo, meer nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen van Groningen in eigen huis, uit bij Heracles of all places verliezen.
Op naar de Champions League. PEC Zwolle - Leicester City in september op uw beeldbuis.
Dat is kut ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had 3-1 gezegd. Kost me punten.
Drie keer winnen, nou wat goed zeg. Tegen Feyenoord kon zelfs Fortuna Sittard nog winnen en gisteren hebben ze veel kansen weggegeven aan ADO plus dat ze nog slechter counters uitspelen dan GGMM zijn portemonnee in het vizier kan houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze kunnen de ene week bijzonder kut zijn en dan opeens weer 3x winnen.
Ik bedoel, ik eindig liever uit bij Excelsior ofzo
Wie als laatste eindigt, moet een bbq organiseren. Maar ik sta een keurige middenmoot gelukkig.quote:
Thuis tegen Excelsior?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Ajax morgen wel gelijk spelen
0 kansen creeëren. Geen Messi in het team. Jippie
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie keer winnen, nou wat goed zeg. Tegen Feyenoord kon zelfs Fortuna Sittard nog winnen en gisteren hebben ze veel kansen weggegeven aan ADO plus dat ze nog slechter counters uitspelen dan GGMM zijn portemonnee in het vizier kan houden.
Het is allemaal extreem relatief.
oooooooooohhquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie keer winnen, nou wat goed zeg. Tegen Feyenoord kon zelfs Fortuna Sittard nog winnen en gisteren hebben ze veel kansen weggegeven aan ADO plus dat ze nog slechter counters uitspelen dan GGMM zijn portemonnee in het vizier kan houden.
Dat zegt niets.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het net aan 1-0 door een goal in de laatste minuut van El Ghazi dacht ik.
Hopelijk is dat een wijze les voor hemquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste minuut viel ook weer mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het net aan 1-0 door een goal in de laatste minuut van El Ghazi dacht ik.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy en ik zijn niet gerust bij deze stand.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Buitendam het volgende:
2-0 moet snel vallen in Eindhoven.
Heracles is te zwak aan de bal, won't happen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Buitendam het volgende:
2-0 moet snel vallen in Eindhoven.
Niet echt mijn punt, bedoelde meer dat ze over 10 speelrondes 3e kunnen staan, maar ook net zo goed 13e, extreem onconstante ploeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy en ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Davy en ik zijn niet gerust bij deze stand.
Het zou mij ernstig verbazen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
*instabielequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet echt mijn punt, bedoelde meer dat ze over 10 speelrondes 3e kunnen staan, maar ook net zo goed 13e, extreem onconstante ploeg.
Je hebt wel mensenkennis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd. Bedoel het meer van: dit Heracles kan er helemaal niks van. Je moet nu wel de tweede maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles is te zwak aan de bal, won't happen.
Ah kom op dit is toch niks man. Dan kun je wel bij elke corner of vrije bal een penal geven.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas is Cavaliers er niet. Anders kon ik hem quoten
Ossenhaasquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
Eindelijk tijd om de ossenhaas te bereiden.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Gastón Pereiro #1 nieuwe ster van de Eredivisie
Hoelang gaan we het volhouden?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ossenhaas
Moet je daarna nog ff in folie wikkelen
Nee. Ik wens alleen niet langer geassocieerd te worden met de Cavaliers.quote:
Uh, oke.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee. Ik wens alleen niet langer geassocieerd te worden met de Cavaliers.
En dan maar janken als je Europees speelt dat er nergens voor wordt gefloten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:34 schreef Zorro het volgende:
Wel penalty. Ergens anders op het veld wordt er ook voor gefloten. Alleen klopt het dat dit nooit gegeven wordt. Dat is de fout, niet dat dit nu wel gegeven wordt.
Mooi, dan kan ik weer filmpjes van Dafne Schippers posten.quote:
Ik had heel andere beweegredenen dan slechte resultaten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
Dus nu is Firefox niet meer de enige die een team in de steek heeft gelaten?
Waarom ga je het hier over Dafne Schippers hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik weer filmpjes van Dafne Schippers posten.
http://www.ziggosporttota(...)n-m-n-hamstring.html
Rot op met je Dafne Schippersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik weer filmpjes van Dafne Schippers posten.
http://www.ziggosporttota(...)n-m-n-hamstring.html
Vertel me alles!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had heel andere beweegredenen dan slechte resultaten.
Nou dan wil ik het wel omdraaien: dan moet er op andere plekken op het veld ook niet voor worden gefloten. Kan ik ook mee leven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan maar janken als je Europees speelt dat er nergens voor wordt gefloten.
Nee, zo creeer je alleen maar mietjes.
Leuke discussie over gehad met Cavaliers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ga je het hier over Dafne Schippers hebben.
Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Park, Lee, van Bommelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Beste PSV sinds 2005. Heerlijk team.
En wat heeft dat voor toegevoegde waarde in VBL?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuke discussie over gehad met Cavaliers.
Nee gadverdammequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden jullie Dafne Schippers doen?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Park, Lee, van Bommel
[ afbeelding ]
Niets. Ik wilde gewoon Cavaliers (koffieplanter) irriteren. Maar ik stop alweer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor toegevoegde waarde in VBL?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden jullie Dafne Schippers doen?
Lekker hoor, Maarten!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niets. Ik wilde gewoon Cavaliers (koffieplanter) irriteren. Maar ik stop alweer.
Precies, datquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan wil ik het wel omdraaien: dan moet er op andere plekken op het veld ook niet voor worden gefloten. Kan ik ook mee leven.
Sorry, jij bent de mod. Jij bepaalt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker hoor, Maarten!
Daar worden we allemaal vrolijk van. Niet iedereen zit op Dafne te wachten.
Ik heb hier nog een ruggengraat liggen,mocht je interesse hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent de mod. Jij bepaalt.
Dat is feitelijk onjuist, maar ik reken het goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent de mod. Jij bepaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |