Wat modje?quote:
Ik ben niet jelly, ik vraag me af waarom Ajax morgen weer slecht gaat spelen en De Boer en/of Gudelj PSV gaat downplayen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar de vraag is nu: komt het omdat je jelly bent?
Ach je hebt genoeg afleiding nu, lekker gaan modereren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jelly, ik vraag me af waarom Ajax morgen weer slecht gaat spelen en De Boer en/of Gudelj PSV gaat downplayen.
Omdat ze bij Ajax de realiteit kwijt zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jelly, ik vraag me af waarom Ajax morgen weer slecht gaat spelen en De Boer en/of Gudelj PSV gaat downplayen.
Dat ben ik met je eens, ik ga hem binnenkort veranderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je siggy. Ordinair zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door KingRoland op 20-02-2016 20:03:31 ]
ajax gaat morgen excelsior op hun plek zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik schakelde even naar Heerenveen-NEC
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Groby het volgende:
Top 3 zwaarste levens:
3. Gegijzelden bij ISIS
2. Kindarbeiders in China
1. FC Groningen supporters
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Groby het volgende:
Top 3 zwaarste levens:
3. Gegijzelden bij ISIS
Preciesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:03 schreef Groby het volgende:
Top 3 zwaarste levens:
3. Gegijzelden bij ISIS
Omdat AZ-Groningen al een tijdje gespeeld is en PSV-Heracles waarschijnlijk ook (daarnaast luister in niet graag naar Oldenburger). En ik vind NEC wel een tof ploegjequote:
NEC heeft een mooi wit-groen tenue.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat AZ-Groningen al een tijdje gespeeld is en PSV-Heracles waarschijnlijk ook (daarnaast luister in niet graag naar Oldenburger). En ik vind NEC wel een tof ploegje
Ik heb er geen tijd voorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Tyron het volgende:
guitarist hoezo ben jij geen moderator meer trouwens?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Tyron het volgende:
guitarist hoezo ben jij geen moderator meer trouwens?
Dat was eigenlijk wel mijn belangrijkste argument, jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
NEC heeft een mooi wit-groen tenue.
Leuke UI en ondertitel. Volgens mij heb ik dat al een keer gezegd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Groby het volgende:
Komt er ook nog eens een kennis het veld in lopen bij Groningen
kingfloplandquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuke UI en ondertitel. Volgens mij heb ik dat al een keer gezegd.
Wiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Groby het volgende:
Komt er ook nog eens een kennis het veld in lopen bij Groningen
Was ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb de admins in mijn broekzak vriend
hou je bek davy niemand vindt jou aardigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je bochel.
Blauwtjes zijn geen admins Tyron.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb de admins in mijn broekzak vriend
Geen idee. Begrijp ook niet dat hij meer kansen krijgt bij Groningen metquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Blijkt toch wel een groot talent te zijn. Ging toch ook bijna naar PSG of zo iets
feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hou je bek davy niemand vindt jou aardig
Hij drinkt bijvoorbeeld geen Fanta meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje.![]()
KingRoland lijkt mij het type dat leert van zijn fouten.
wow het triggered je echtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geinig dat jij uit alle personen nu mensen aan het kopiëren bent.
Dat is kut. Hopen op een eerlijke vinder danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Alhoewel ik wel mijn portemonnee ben verloren gisteren.
Hey dat is niet waar! Er is bijvoorbeeld euh... eh... ff denken..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hou je bek davy niemand vindt jou aardig
jullie kunnen ook niemand bannenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blauwtjes zijn geen admins Tyron.
Klopt, die regel heb ik van jou geleerdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje.![]()
KingRoland lijkt mij het type dat leert van zijn fouten.
Kennis van hem? Waar woon je dan Hoogezand?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Groby het volgende:
[..]
Geen idee. Begrijp ook niet dat hij meer kansen krijgt bij Groningen metReijnen
in de defensie
20 euro.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is kut. Hopen op een eerlijke vinder dan![]()
Zat er veel in?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, die regel heb ik van jou geleerd
Denken is nooit echt je beste eigenschap geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey dat is niet waar! Er is bijvoorbeeld euh... eh... ff denken..
Ik kom hier zeker even op terug!
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kennis van hem? Waar woon je dan Hoogezand?
En Maartenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Leo boeit op het moment het Nederlands Elftal.
Wat onnodig dit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Coco98 het volgende:
Je bent toch wel een dom varken als je je portemonnee verliest.
ik vind het altijd raar staan wanneer een je achter een je komtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Coco98 het volgende:
Je bent toch wel een dom varken als je je portemonnee verliest.
Nee hoor, ik had het alleen niet verwacht van je (als we het over kopiëren hebben)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow het triggered je echt
was maar grapje joh ringkoland
De minuut wanneer hij rood krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stijn, in welke minuut krijgt Fledderus rood?
Als je vindt dat dat zo is vergis je je toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het altijd raar staan wanneer een je achter een je komt
net zoals wanneer er een dat na een dat volgt
iemand het hier mee eens?
Dit antwoord valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De minuut wanneer hij rood krijgt.
Van mij kan je dit hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |