abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160141866
Geen Vero Moda met een mamalicious-gedeelte erin in de buurt? Dat is ook lekker laagdrempelig om heen te gaan en zitten vaak wel leuke dingen bij.

Vannacht nog wel een hele tijd wakker gelegen met een gevoelige buik en harde buiken maar uiteindelijk gewoon in slaap gevallen en zelfs uit kunnen slapen. Nu wel weer wat harde buiken af en toe maar het lijkt toch gewoon voorwerk te zijn dus :).
pi_160142113
Ik heb ook geen goede slaaptips. Ik heb hetzelfde probleem, mijn hoofd wil vaak niet uit. Heb ik normaal al last van maar nu zwanger nog meer plus het huizengedoe.
pi_160142235
Slapen gaat hier tot nu toe goed gelukkig. Moet wel iedere nacht eruit om te plassen, maar erna slaap ik meteen weer gelukkig.

Ik heb m'n zwangerschapsbroeken van hm. Online besteld. Gewoon 2 maten en een hele lading aan broeken en toen op t gemak gekeken welke ik mooi vond en welke maat goed zat. De broeken bij hm zijn ook goed betaalbaar en nog best hip.
pi_160142486
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160142601
Wij hebben gewoon gèèn baby/zwangerschapswinkel in de buurt. Niks. Helemaal niks. Ook geen h&m met positiekleding, geen Vero Moda met positie, niks. We moeten minstens 40 km rijden voor de dichtstbijzijnde winkel voor baby's. Echt schandalig gewoon, het is niet alsof we in the middle of nowhere wonen.

Uni wauw O+ zo zag mijn boon er ook uit een paar weken geleden met de echo. Zo mooi!
  dinsdag 23 februari 2016 @ 11:57:09 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160142741
Zo, de 20 wkn echo is geregeld en........ op 5 maart een geslachtsbepalende echo! Over bijna anderhalve week al! *O* *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef Leonietje83 het volgende:
In Amsterdam (buitenveldert) zit Ruimschoots zwangerschapsmode. Die hebben echt een ruim aanbod van ondergoed (ook echt tot cup J) tot broeken, jurkjes, shirts. Ook fijn personeel. Als je echt een mooie garderobe wil aanschaffen, kan ik je die winkel zeker aanbevelen. Niet echt om de hoek alleen...
Ik werk bij de VU momenteel, dus zou makkelijk daar kunnen gaan kijken. Als je een leuk adresje hebt, graag :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:25 schreef L0t.. het volgende:
Geen Vero Moda met een mamalicious-gedeelte erin in de buurt? Dat is ook lekker laagdrempelig om heen te gaan en zitten vaak wel leuke dingen bij.

Vannacht nog wel een hele tijd wakker gelegen met een gevoelige buik en harde buiken maar uiteindelijk gewoon in slaap gevallen en zelfs uit kunnen slapen. Nu wel weer wat harde buiken af en toe maar het lijkt toch gewoon voorwerk te zijn dus :).
Wist niet dat die in de Vero Moda zat! Dankje :) Succes met je voorwerk ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Unihipili het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! :)
pi_160142926
Ah super Unihipili! Gefeliciteerd O+
pi_160143438
Jeeeeej Uni!
Lekker van genieten
pi_160145512
Mega-bijlees-post van onder naar boven :+

Zwangerschapsmode: ik heb vrijwel alles online gekocht, bij zalando, hm, asos, wehkamp etc. Oorspronkelijk door tijdgebrek, maar ik vond het eigenlijk ook wel prettig, had vaak kortingscodes/bonnen en de meeste sites hebben ook gratis retourneren dus ik bestelde gewoon veel maten tegelijkertijd :) Sissy-Boy heeft trouwens veel gewone jurkjes die goed meerekken qua stof, misschien nog een tip voor als je dingen wat langer wil kunnen gebruiken. Zal wel per buik en bouw verschillen, maar ik heb veel jurkjes tot zeker week 28-30 kunnen dragen en verwacht ze straks ook gewoon weer aan te kunnen (al zijn ze dan een tikje langer ineens :+).

Uni: gefeliciteerd! Wat blijven die eerste echo’s toch mooi om te zien O+

L0t, spannend dat voorwerk! Ik vind het altijd lastig om me er wat bij voor te stellen, bedoel je dan ‘gewoon’ veel harde buiken? Of meer-dan-harde-buiken? Ik dacht dat ik het vanzelf zou herkennen, maar heb vooralsnog geen idee..

Veel wakkerliggers hier zeg, vervelend! Hopelijk trekt dat weer een beetje bij. Ik las ergens de tip om door je huis/landschap/stad te lopen en te visualiseren hoe het allemaal eruit ziet, nu doe ik dat niet, maar ik visualiseer wel vaak hoe het straks zal zijn met de baby, nieuwe gewoontes die we gaan ontwikkelen, de wandeling naar het park hier om de hoek, hoe je de draagdoek moet knopen etc. Klinkt een beetje zweverig haha, maar het werkt in elk geval afleidend genoeg om niet steeds te denken aan wat ik allemaal moet doen of hoe laat het is ;)

Ela, hoe gaat het nu met jullie huis? Ik zag op FB dat jullie helemaal over zijn nu (toch?), moet er nog veel gedaan worden? Succes in elk geval, hopelijk snel weer ruimte om er samen mee bezig te zijn :*

Madivi: jeetje, dat is schrikken zeg! Fijn dat je je iets rustiger voelt nu, maar kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten.. Ik duim voor jullie dat ze nog een paar weken binnen blijven :*

Nazil: wat leuk dat je je buik zo begint te zien nu! En zo leuk om dat moment zo te kunnen delen O+

Lamb: lastig zeg, die keuze voor wel/geen ks, helemaal omdat je je juist was gaan instellen op gewoon bevallen de laatste weken! Kan me wel voorstellen wat je zegt lamb, dat je liever had gehad dat er gewoon voor jou gekozen was ipv dat je nu zelf weer die keuze moet maken en alles afwegen.. Geen tips, maar succes met het maken van een keuze waar gevoel en verstand achter staan :*

Chanty met bewegende Judith O+ Veel succes met het gesprek van vandaag (als dat nog niet geweest is), hopelijk kan er goed meegedacht worden met je voor meer balans.

Twinkle termijnecho vandaag, spannend! Fijn dat er langzaam een buikje (en borsten ;)) begint te komen, jij was degene die juist veel twijfelde omdat je deze zwangerschap minder voelde toch? (Sorry, iets met zwangerzeefgeheugen :@)

Ikke :D De echo is nu weg, maar ik had ‘m gister wel even gespot, niet te missen!

Arja: pff, heftig hoor dat huizengedoe en al een heel eind in je zwangerschap zijn.. Het is sowieso al vervelende onzekerheid en alles, maar nu helemaal! Tot wanneer hebben de kopers om te tekenen/duidelijkheid te geven?

Quoi: heerlijk om je zo zwanger te voelen! Geniet O+

LB: ach je grote ;( , wat moeilijk… Voor jou, haar en iedereen. Hopelijk zijn jullie snel thuis met z’n viertjes :* Hoe gaat het nu met je bloeddruk? Of werken die medicijnen niet zo snel :@?

quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:04 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik snap het, heel goed. En als je een datum 1 of 2 dagen na de echte datum noemt? Hebben ze toch iets om naar uit te kijken en jij toch nog je rust. Of voelt dat verkeerd?
Dankje voor meedenken :) We hebben het wel heel kort overwogen (inderdaad omdat er dan een baby is om het leed te verzachten, exact die formulering ook :D ;)), maar het voelt inderdaad verkeerd. Ook omdat er dan evt een hotel ed op de verkeerde datum wordt gepland.. Uiteindelijk hebben we gekozen voor voet bij stuk houden en transparantie over het waarom. Best moeilijk, maar levert uiteindelijk het meeste op denk ik (en is ook een goede oefening voor de toekomst zal ik maar zeggen, assertiviteit en grenzen aangeven is sowieso al wel een dingetje bij mij :X).

En zo, volgens mij ben ik nu weer waar ik was met bijlezen :D Hier de laatste nachten veel krampen in m’n benen die doortrekken naar m’n liezen, heel irritant en best wel pijnlijk. Las iets over magnesium, dat maar proberen.. Meer bewegen zit er even niet in, ik wandel elke dag wel (en loop me suf op te volle trappen omdat de liften op de uni te vaak te vol zitten en ik dat niet zo goed meer trek }:| ), maar m’n banden/bekken vinden dat al niet heel fantastisch meer. Manlief heeft gister weer een hoekje van de babykamer afgemaakt, lamp in elkaar gezet, stoel + dekentje/kussen erbij en zucht, het enige wat nog ontbreekt is ons meisje O+ Ik ben zó nieuwsgierig naar haar, hoe ze eruit ziet, hoe ze voelt, hoe ze zal ruiken, lijkt ze op mij of op mijn man (hopelijk ons allebei O+), etc etc. Ik geniet van deze laatste dagen, maar als ze over een paar dagen/weken (37 weken in zicht!) besluit eerder te willen komen dan de geplande ks.. Helemaal niet erg meisjelief, we zijn er hartstikke enorm mega klaar voor O+
  dinsdag 23 februari 2016 @ 13:43:04 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160145584
Sissy Boy en jurkjes zijn de bom inderdaad :Y
pi_160145740
Woe omo megabijleespost _O_
Ja idd goed onthouden hoor! En vandaag ook kennismaking met de studente die met ons gedurende de rest van de zw.schap met alle afspraken in het hele traject meeloopt. We hebben elkaar al gesproken en ik denk dat er wel een klik is!

O en ik ben zon ontzettende pin he :@ . Dit is waarschijnlijk mijn laatste zw.schap dus ik vind het zo zonde om veel geld aan positiekleding uit te geven. Maar wil er wel een beetje representatief uit zien! Misschien die pinmodus eens een keer uitzetten en gewoon ervoor gaan! :s)
pi_160146114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:48 schreef Twinkle20 het volgende:

O en ik ben zon ontzettende pin he :@ . Dit is waarschijnlijk mijn laatste zw.schap dus ik vind het zo zonde om veel geld aan positiekleding uit te geven.
Ik ook, echt te erg! Gelukkig heb ik wat broeken kunnen lenen van mijn schoonzusje en een buurvrouw uit de straat. En qua shirts en zo heb ik een aantal leuke, waar ik een gewoon vestje bij draag. Deze zwangerschap 1 nieuw shirt, 2 nieuwe hemdjes en een sportlegging gekocht. Verder niets.
En ik doe het met drie broeken (gelukkig niet echt formele werkkleding nodig)

Quoi, bij Piekaaboe hebben ze boven ook een hele 'outlet'collectie positiekleding hangen, leuk om doorheen te neuzen en er hangen ook af en toe echt hele leuke items tussen. En beneden, achter in de winkel, al het nieuwe spul, ook leuk, maar vaak duur. Tja, de krentmodus voor mijn eigen kleding staat hier dus aan 8-)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_160146339
Wow ono, megapost :D

Dat van die benen had ik een paar weken geleden ook heel veel last van, idd magnesium gaan slikken en waar ik eerst nog niet veel effect merkte gaat het nu eigenlijk wel een stuk beter. Weet natuurlijk natuurlijk niet of dat nou door de magnesium komt maar je kunt het allicht proberen.

Over die harde buiken: het is een heel ongemakkelijk gevoel waarbij mn buik steeds iets meer verkrampt, voelt echt alsof het van buiten naar binnen gaat ook. Niet erg pijnlijk nog maar wel vervelend. Gisteren/vannacht kwamen ze ook echt elke 10 minuten ongv en hielden ruim een minuut aan, maar het was nog niet echt als weeën..

Fijn dat jullie er al bijna klaar voor zijn! O+
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:21:28 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_160146536
King louie is het merk jurkjes wat jullie zoeken :7 O+
disclaimer
pi_160146771
Voor die benen heb ik ook welerns gelezen dat bananen eten goed kan helpen.

En thanks sq! Ga zo toch maar rens googlen :7
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:46:19 #166
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160147037
Qua kleding vond ik het in het begin heel vervelend dat er steeds minder paste en dat ik voor mijn gevoel continu in dezelfde set kleding rondliep. Ik heb best veel kleding en ben gewend om uit veel te kunnen kiezen, dus dit viel even heel erg tegen /luxeprobleem.
Dus ik heb wel het een en ander aan jurkjes gekocht, om er voor mijn gevoel gewoon weer leuk uit te kunnen zien. Was niet allemaal heel goedkoop, maar boeide me niet zo :@ Nu heb ik 8 jurken om uit te kiezen (waarvan ik er 2 al had en die nog steeds lekker meerekken, en 1 heb ik gekregen), gelukkig wel een aantal uit de sale. Ik heb er 1 vestje bij gekocht en voor de rest combineer ik ze met vestjes/jasjes die ik al had hangen.
Verder heb ik 3 broeken gekocht, alleen zitten die nu niet zo lekker meer. Dat is achteraf wel een beetje zonde van het geld geweest eigenlijk... Ik ben nog geen enkel leuk zwangerschapsshirt tegengekomen (haat aan die shirts met teksten erop :X ), dus heb ik tot nu toe alleen maar wat langere shirts gedragen die ik nog had hangen. En toevallig had ik de afgelopen jaren wat vesten bijgekocht die bedoeld waren om open te dragen, dus die kan ik nu nog steeds prima aan.

Alleen heb ik sinds anderhalve week last van mijn onderrug en billen dus lopen gaat even niet zo lekker. Daarom zit ik op dit moment vast aan 1 paar platte laarzen die ik onder al die jurken kan dragen, want hakken gaan hem niet worden... Zijn gelukkig wel mooie laarzen, dat wel 8-)
Maar ik ga donderdag toch maar even langs de fysio voor de zekerheid. Weet niet of dit nu de fameuze 'bekkenpijn' is of wat anders, maar aangezien het na anderhalve week niet minder wordt, wil ik er toch even naar laten kijken...
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:49:12 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160147117
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
King louie is het merk jurkjes wat jullie zoeken :7 O+
+1

Met als bijkomend voordeel dat de cross-dress modellen ook buitengewoon geschikt zijn als je borstvoeding geeft!

Ik las over het keizersnee / bevallingsdilemma van Lamb. Even vanuit mijn eigen situatie geredeneerd, zou ik kiezen voor de optie die je de grootste kans geeft op gewoon snel naar huis en een snel herstel; de bevalling dus.

Al ben ik momenteel wel opgeknapt door een uitgebreid bezoek van vriend + dochter O+ Dochter heeft hier met vanalles geholpen; de kolf van de gang halen, flesje naar papa brengen, speentje voor S pakken... Ze snapt nu denk ik iets beter hoe t allemaal zit. En net als Nijntje in Kleine Pluis heeft ze de baby ook even vast mogen houden (terwijl papa haar vasthield uiteraard). Echt, toen kon je me opvegen O+
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:51:43 #168
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160147168
Oh LB wat een ontzettend lieve foto! En wat fijn dat je grote er nu even bij is en zo goed kan helpen met haar kleine broertje O+
pi_160147367
Kijk je gezin nou LB O+ wat lief! Maar ik hoop natuurlijk voor jullie dat je snel weer naar huis mag met de kleine man.
pi_160147973
Madivi wat een zorgen. Hopelijk blijven ze nog wat weekjes zitten en krijgen ze er nog wat spekjes bij.

Ik vind t ook zonde om zwangerschapskleding te kopen. Ik koop liever kleren/spullen voor de kinderen. Ik leef nu in 2 broeken van de h&m en in truitjes die rekbaar zijn met een vest erover.

LB die foto O+ fijn dat E zo goed kon helpen en ze even haar broertje vast heeft gehouden.

Kramp in de benen :X en ook onrustige benen zo vervelend. Heb er ook zo last van maar geen idee wat je eraan kan doen.

Vervelend als je snachts niet slaapt. Misschien een idee om pen en papier naast je bed te leggen en dingen die snachts in je op komen op te schrijven zodat je het van je af kan zetten?

Arja ik snap dat jullie het misschien even op pauze zetten als dit allemaal niet door gaat. Maar hopelijk is dat niet nodig en laten de kopers snel wat van zich horen.
En dan nog even een huis vinden :7 hopelijk komt er snel wat op jullie pad.

Uni die echo O+

Lamb moeilijk beslissing lijkt me. Met een bevalling herstel je waarschijnlijk sneller. Maar als je er een trauma/nare ervaring van overhoudt dan heb je er natuurlijk ook niks aan en je gezin ook niet. Wat vindt je man ervan? Of laat hij het helemaal aan jou over?

Ono fijn dat alles klaar is voor jullie meisje. Zo leuk om al te dagdromen over hoe ze eruit zal gaan zien hè. Fijn dat je zo aan het genieten bent O+
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:04:04 #171
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_160148986
Ohhh ik zou daar ook echt knettergek van worden van de opas en omas die erboven op zitten.
Wij hebben ze wel verteld dat ik ingeleid zou worden, maar niet wanneer.
Nu wordt het lastiger, want als de beeb savonds of snachts komt hebben we de hulptroepen nodig.
Ik had aan man gevraagd of hij dat wil organiseren, maar tot op heden heeft ie dat nog niet gedaan.
Ohhh boy.. 
Wij willen ook eerst lekker wennen met de baby, en wellicht zou het fijn zijn om even mijn lijf af te douchen en een schone pyjama aan te trekken. Ohh en ook nog wat eten ed.
Dus al zouden ze komen, ze komen er niet in.

Spannend Lot! Je gaat dus gewoon over de datum van J heen zoals het er nu naar uit ziet.

Sterkte LB, en het is idd niet leuk als je ziet dat je oudste uk niet bij je weg wilt en dat wel moet. AU!!!!
Fijn dat je uk het goed doet.

Quoi, nee niet dom. Gewoon echt verstrooid. Hoort erbij en je kunt er helemaal niks aan doen. Lekker laten gaan.
Enne, wbt kleding, ik ben fan van Esprit. Wel via de webshop besteld maar zeker tevreden. De broeken vallen wel wat lang, normaal lengte 32 en daar altijd 30. Misschien krimp ik al… :+

Dat is echt rot Arja, maar helemaal als je niet weet waar je aan toe bent. Wel fijn dat je weer goed gekeurd bent bij de VK! 

Wat een mooi plaatje Ikke! Zo mooi scherp. Wauw Oja, die piemol had ik ook nog gezien ja. Hihi. Best ding daar. Ja. :D

En hoe ging het Chanty? Ik vind het ook moeilijk hoor, dat soort dingen. En vergeet niet dat die bazen trainingen krijgen om het om te buigen ed. Die van ons in ieder geval wel.
Zo van, Ik hoor wat je zegt… Ik snap wat je bedoelt, bla bla bla.

En Twinkle, mooie plaatjes en alles goed met de baby?

Sterkte Madivi!

Succes met de keuze Lamb, lijkt me geen makkelijke opgave zeg.

quote:
Rekt het niet, dan scheurt het wel ^O^
Whahahahaha. LOL! _O-

Mooi boontje Uni. Jeej!! *O*

Net sjippies gehad van mijn leidinggevende. Wilde specifiek 3hoek sjippies maar die zaten niet in de machine. Maar zij had nog wel een zakje liggen. Lekkhurrrr!
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:20:11 #172
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160149328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:53 schreef Quoi het volgende:
Sja, die babywinkels die ook nog kleding hebben hangen, ik weet het niet. Ik wil niet dat het ermee doorkan, ik wil gewoon leuke kleding kopen. Maar ik moet eerlijk toegeven: ik ben nog geen winkel binnengestapt ervoor, omdat ik het vaak van die erge winkels vind :X Ik moet daar nog even doorheen, vrees ik. Donderdag een lunchdate met mijn mams in Delft, dus laat ik dat moment maar eens aangrijpen voor een bezoekje aan Piekaaboo (thanks SaskiaR :) ) en misschien ook de H&M (al ben ik daar nog nooit geslaagd voor een broek, want laaaaaaange benen).
Je zou eens online op bellyfashion.nl kunnen kijken. Als je iets naar je smaak ziet kun je naar de winkel in Zoetermeer. Vind het een prettige winkel :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:36:38 #173
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160149741
Uni wat een mooie echo *O*

LB wat lief je gezinnetje O+

Verder is alles foetsie :')

Gesprek gehad maar minder werken is geen optie omdat ik in de opstart fase zit. Dat komt dus vrees ik pas over ruim een jaar. Ik Zal zelf mijn grenzen moeten bewaken dus en door bikkelen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160149821
Ik heb mijn kleding 2de hands nu... Even nog en ik mik t weer in z&g :p

Thanks voor alle reacties! Gisteren even fijn zitten praten met onze fok huisvk O+ en ik ga t gewoon proberen. Wel met een duidelijk en bondig beval plan om op terug te vallen en desnoods naar te kunnen wijzen.

Nu zit ik op een heel harde stoel bij t zwembad de zwemles tijd om te kijken.... Nog 20 min :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:41:19 #175
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_160149887
Oh echt Chanty? dat is ehhh.... rot!
En wat betekend dat dan, zelf je grenzen bewaken? Je hebt nu toch al aangegeven dat het niet zo lekker gaat?
Snap t niet zo goed van ze. Jouw gezondheid is toevallig wel belangrijk, wat nou als je voor een langere periode niet kan werken door dit? :{

Ohhh.. ik moet nog maar 12 weken werken tot mijn verlof *) ... wat gaat t snel... :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')