SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ikke_84 op 22-02-2016 22:46:33 ]
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:04 schreef ikke_84 het volgende:
Wij hebben net ook weer even mogen baby spieken. Ik ben verliefd
Nohh dat gezichtje, zo duidelijk al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend wel!quote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef L0t.. het volgende:
Oh jee Madivi, dat zijn geen fijne verrichten.. Hopelijk valt het toch mee de komende echo's en mogen ze nog even lekker in je buik blijven, het is nog wel heel erg vroeg zo..
LBdat raakt je ook gewoon recht in je moederhart, je meisje zo overstuur. En dan zit jij nu ook lekker midden in je kraamtraandagen, geen fijne combi. Hoop zo dat jullie snel naar huis mogen!!
Wat een prachtige duidelijke echo ikke!![]()
![]()
Chanty veel succes met het gesprek morgen! Hopelijk valt er een beetje normaal te onderhandelen deze keer.
Hier blijft het wat rommelig, nog niets wat serieus aan voelt ofzo..
Wij kregen twee dagen extra want eerste kindje en de eerste twee dagen lag ik in het zkh en daar leer je niks qua verzorging van de baby. Met een tweede denk ik niet dat ik extra dagen nodig vind. Zo dol was ik niet op onze kraamzorgquote:Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef Arja het volgende:
Oh madivi wat een zorgen ineens. Ik hoop dat ze nog lekker een maandje blijven zitten. Lukt het om je rust te pakken? Werk je nog?
Chanty wow een bewegende buik, wat leuk!
Lamb wat een dilemma. Krijg je eigenlijk langer kraamzorg bij een ks? Wat vindt jouw man ervan?
Mja snap het wel maar ben zelf geneigd om niet uit te gaan van het doemscenario. Scheelt misschien ook dat als het echt mis gaat en ik lang moet blijven dat Lucas nog weinig besef van tijd heeft.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Lamb29 het volgende:
Ik kreeg ook 2 dagen extra idd.. Ivm ks maar ook ivm bv die niet goed ging nog.
Ik neig idd naar proberen Chanty... maar als het dan niet goed gaat en ik dus nog verder van huis ben door een spoedks/ruptuur ben nog verder van huis. Letterlijk.
Ik was de vorige keer zo blij met mijn zekerheid dat ik het nu best spannend vind om in het diepe te springen.
Stuitligging en heb geprobeerd om natuurlijk te bevallen maar bleef steken op 7 cm en toen heeft de gynaecoloog aangegeven dat er teveel lichten op rood stonden. En ik was inmiddels ook kapot na uren weeenstorm en persdrangquote:Op maandag 22 februari 2016 22:07 schreef Molo het volgende:
Ik weet de geschiedenis niet, wat was de reden voor keizersnede bij je zoontje Chanty?
Ah ok, na, duidelijk verhaal wel ja. Dat lijkt me niet bepaald een pretjequote:Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Stuitligging en heb geprobeerd om natuurlijk te bevallen maar bleef steken op 7 cm en toen heeft de gynaecoloog aangegeven dat er teveel lichten op rood stonden. En ik was inmiddels ook kapot na uren weeenstorm en persdrang
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, na, duidelijk verhaal wel ja. Dat lijkt me niet bepaald een pretje
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neeal denk ik dat geen enkele bevalling en pretje is
al heb ik wel een enorm geromantiseerd beeld volgens mij van vaginaal bevallen
Bedankt voor het medeleven dames, na een nachtje slapen voel ik me gelukkig iets rustiger. Het is goed dat ze het in de gaten houden en de overlevingskansen zijn goed nu. Toch klinkt het geschatte gewicht nu (1000 en 1300 gram) zó klein...quote:Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef Arja het volgende:
Oh madivi wat een zorgen ineens. Ik hoop dat ze nog lekker een maandje blijven zitten. Lukt het om je rust te pakken? Werk je nog?
Fijn dat je controle er alweer aankomt! Die van mij duurt nog even. Die buik moet je toch echt wel een goed gevoel geven, toch? Shoppen! Ik moet ook aan de shop.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Nazil het volgende:
Lastig al die keuzes, ks of niet.
En lb, wat lastig voor je meisje en voor jou. Kan mij voorstellen dat je haar ontzettend mist, maar al gillend weg laten gaan is ook geen optie, nee. Hopelijk kan het snel anders.
Mèn wat zal ik blij zijn als het volgende week is. Controle bij vk. Ben er weer ontzettend aan toe. Wil het hartje horen (onzeker, onzeker, onzeker) en op gewicht blijven is echt nog een dingetje. Laatste dagen weer afgevallen terwijl ik voor mijn gevoel echt goed gegeten heb...
Maar mijn buikbegin je echt te zien nu. Van de week in de paskamer bij de h&m zo duidelijk.. Riep m'n moeder er bij om te kijken naar de buik en die keek zo trots
. Heb ook eindelijk weer wat nieuwe kleding gekocht. Wat wijdere truitjes en treggings met elastiek als broeken. Als ik niet zwanger was geweest had ik mijzelf uitgelachen. Ik heb een gruwelijke hekel aan broeken met elastiek en zonder knoop.
Geen te kleine of juist flubberende broeken meerik had echt niks meer wat paste. Rond de benen goed was knoop niet dicht kunnen krijgen en knoop dicht krijgen was rond de benen veel te groot. Krijg je als je 10 kilo in een jaar afvalt
had de broeken voor deze gelegenheid (de zwangerschap) bewaard, maar het zit echt niet meer.
Mooi! Positief blijvenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:51 schreef Madivi het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven dames, na een nachtje slapen voel ik me gelukkig iets rustiger. Het is goed dat ze het in de gaten houden en de overlevingskansen zijn goed nu. Toch klinkt het geschatte gewicht nu (1000 en 1300 gram) zó klein...
Ik ben al even gestopt met werken gelukkig, maar ga t nu nog rustiger aan doen. Donderdag maar eens vragen of de misselijkheid en overgeven ook nog invloed kunnen hebben. Gelukkig zijn m'n suiker en bloeddruk wel steeds ok.
Om ook nog beetje positief te blijven: volgende week komt m'n duo-wagen en alle babydingen in huis staan nu ook zo goed als klaar!
Herkenbaar. Ik heb de eerste maand alleen maar dit soort nachten gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:56 schreef Piekie81 het volgende:
Heeft iemand een tip tegen nachtelijk wakker liggen? Ik ben moe, maar vannacht ook gewoon weer van even na drieën tot dik na vieren wakker gelegenEn dan ga ik liggen nadenken over de naam, hoe we de kamers leuk kunnen maken, wat ik nog voor mijn studie moet doen, dat mijn neus half verstopt zit, dat manlief herrie maakt in zijn slaap, waarom er 's nachts schooleksters (blijkbaar komen die weer terug na hun overwintering elders) en meerkoeten herrie maken. Heueueueul belangrijk allemaal...
Delft toch? Piekaaboe achter de Oude Kerk heeft zwangerschapskleding, en er zit ook een grotere winkel bij de Hoven (niet in het winkelcentrum, aan de weg).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:11 schreef Quoi het volgende:
Trouwens, ik zie online overal leuke (hippe) zwangerschapsbroeken (bijv Noppies, Mamalicious), maar vind het nogal een gok om zoiets te bestellen. Uberhaupt een skinny jeans online bestellen en niet-zwanger zijn doe ik al nooit. Misschien moet ik toch eens langs een leuke 'echte' winkel. Iemand een tip? Ik weet dat Noppies in R'dam zit, verder ben ik nog des noobs.
in de prenataal verkopen ze broeken. Ik vind het relatief hip uit zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Fijn dat je controle er alweer aankomt! Die van mij duurt nog even. Die buik moet je toch echt wel een goed gevoel geven, toch? Shoppen! Ik moet ook aan de shop.
Trouwens, ik zie online overal leuke (hippe) zwangerschapsbroeken (bijv Noppies, Mamalicious), maar vind het nogal een gok om zoiets te bestellen. Uberhaupt een skinny jeans online bestellen en niet-zwanger zijn doe ik al nooit. Misschien moet ik toch eens langs een leuke 'echte' winkel. Iemand een tip? Ik weet dat Noppies in R'dam zit, verder ben ik nog des noobs.
[..]
Mooi! Positief blijvenSupergoed dat je kleintjes zo in de gaten worden gehouden. Met nog rustiger aan doen en kalm blijven ga je ze vast en zeker nog wat grammen kado geven.
[..]
Herkenbaar. Ik heb de eerste maand alleen maar dit soort nachten gehadTe opgewonden over alles. Op een gegeven moment zwakte dat wel af, ook omdat ik op een gegeven moment gewoon M-O-E was en wel moest slapen.
Super herkenbaar! Ik lig tegenwoordig ook nachtenlang wakker..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:56 schreef Piekie81 het volgende:
LBWat ontzettend dubbel dat je nu de beste keus voor je grote maakt, maar dat dat zo stom is voor jou omdat je haar dan vrijwel niet ziet!
Maar wel heel fijn dat het goed gaat met de kleine man en dat er medicatie voor jou is! En hij heeft gewoon al bij jou gedronken![]()
Lamb en Chanty, wat een lastige keuzes. Wat is nou het beste voor jou en voor je kind... Heel veel rust voor jullie bij de keuze die je uiteindelijk maakt.
En zorgen bij Madivi, hopelijk blijft het nog een poos goed gaan en kunnen je ukkies lekker in jouw buik verder groeien. Wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.
Heeft iemand een tip tegen nachtelijk wakker liggen? Ik ben moe, maar vannacht ook gewoon weer van even na drieën tot dik na vieren wakker gelegenEn dan ga ik liggen nadenken over de naam, hoe we de kamers leuk kunnen maken, wat ik nog voor mijn studie moet doen, dat mijn neus half verstopt zit, dat manlief herrie maakt in zijn slaap, waarom er 's nachts schooleksters (blijkbaar komen die weer terug na hun overwintering elders) en meerkoeten herrie maken. Heueueueul belangrijk allemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |