Ja klopt vrienden van mij schreven meer dan 300 gulden uit op een check in Frankrijk. Ze dachten dat dat niet "meer" konquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
lijkt echt een eeuwigheid geleden![]()
Een zo'n cheque ging tot 300 gulden toch?
Ja! En je gelooft het niet...ik kreeg hem ongeveer 34 jaar terug nieuw voor mijn verjaardag en hij staat een paar scholen, banen en huizen verder nog steeds op mijn nachtkastje....niet kapot te krijgen dat ding.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:56 schreef escalatie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft net als ik nog steeds zijn vette Sony radiowekker uit de jaren 80?
Ja geweldig pick upquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
Vroeger werd er muziek gedraaid
[ afbeelding ]
Die zie je toch nog best veel, zeker in Zuid-Europa aan zee. Maar inderdaad, in de jaren 80 was het een complete rage hier. Dankzij Stephan van de Berg.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog een windsurfplank?
[ afbeelding ]
Zonder zeil, want anders vallen we omquote:Op zondag 31 juli 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal hot weer...![]()
Mijn foto was van '78quote:Op zondag 31 juli 2016 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zie je toch nog best veel, zeker in Zuid-Europa aan zee. Maar inderdaad, in de jaren 80 was het een complete rage hier. Dankzij Stephan van de Berg.
Heb 1 keer een poging gedaan en ik vond het helemaal niets.quote:
Ik deed dat alleen bij het begin , daarna gewoon blijven staanquote:Op zondag 31 juli 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 1 keer een poging gedaan en ik vond het helemaal niets.
Wat een armoede, een beetje elk keer je zeil met een bak water er in uit het water hijsen...
Die moeite heb ik niet meer genomen, vond dat gehannes helemaal niks.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik deed dat alleen bij het begin , daarna gewoon blijven staan
Bij mij heeft het ook maar een paar jaar geduurd ... Toen ik ging studeren kwam het er al bijna nooit meer van ..quote:Op zondag 31 juli 2016 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeite heb ik niet meer genomen, vond dat gehannes helemaal niks.
En dan dat gezeul met dat ding naar huis en 'm ergens op moeten bergen.
Vriend had er 1 en die heeft er ook weinig gebruik van gemaakt...
Ik nietquote:Op zondag 31 juli 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
ik was best wel flieft op Stephan van den Berg
Van jou accepteer ik dat.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
Voor jou dan nog een plaatjequote:Op zondag 31 juli 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |