Ik ook en nee dat landen met zowel een hand in als financieel profijt als geopolitiek (libie/syrie navaal afsnijden) na de coup er tegen waren zegt niks over de legitimiteit die er zeker was in consent van de bevolking, zeker gezien het verraad van de eerder genoemde verdragen waar de oekraine op bestaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb er vrij veel over gelezen en dat bijna geen land de uitslag erkent zegt ook wel wat...
misconceptie die als je verder had gelezen geen argument is.quote:[..]
Maar zie ook
[..]
Er zijn dus geen verdragen afgesloten die geschonden kunnen worden.
Het associatieverdrag is een handelsverdrag zoals 'de EU ook een handelsverdrag was, corporaties zijn de politiek en daarmee houders van legermacht en daarmee is het handelsverdrag een oorlogshandeling.quote:Maar je gaat natuurlijk wel voorbij aan de kern van wat ik zeg. Dit gaat helemaal niet om uitbreiding van de NAVO, dat was nooit serieus aan de orde. Het gaat om een associatieverdrag wat ook Rusland af zou kunnen sluiten als ze dat willen. Al met al dus geen oorlogshandelingen of een andere rechtvaardiging van de Russische agressie...
De enige verdragen die hiermee geschonden worden zijn die tussen Rusland en Oekraine waarin de Oekraense soevereiniteit over de Krim door beide partijen wordt erkend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:17 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik ook en nee dat landen met zowel een hand in als financieel profijt als geopolitiek (libie/syrie navaal afsnijden) na de coup er tegen waren zegt niks over de legitimiteit die er zeker was in consent van de bevolking, zeker gezien het verraad van de eerder genoemde verdragen waar de oekraine op bestaat.
[..]
misconceptie die als je verder had gelezen geen argument is.
[..]
Het associatieverdrag is een handelsverdrag zoals 'de EU ook een handelsverdrag was, corporaties zijn de politiek en daarmee houders van legermacht en daarmee is het handelsverdrag een oorlogshandeling.
Er is geen russische aggressie, kom aub niet aan met die propaganda termen van het nos/internationaal papegaai netwerk.
Vandaag zo:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Infection het volgende:
Precies 2 jaar geleden ging het er zo aan toe:
twitter:MarQs__ twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 15:58:02Some people brought firewood to #Maidan, tents to stay overnight nearby. Is this the begining of something? reageer retweet
Klopt. Zag al het n en ander voorbij komen. Ben benieuwd of dit weer gaat escaleren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vandaag zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:MarQs__ twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 15:58:02Some people brought firewood to #Maidan, tents to stay overnight nearby. Is this the begining of something? reageer retweet
Tja dat heeft Poetin fijn uitgelokt met z'n oorlogen en directe invloed in Oekrane. Niet iedereen zal die onderdrukking eeuwig verdragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:05 schreef Infection het volgende:
Oekraiense nationalisten slopen Russische bank
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lopen-russische-bank
Poroshenko zal wel eieren voor zijn geld kiezen en nieuwe parlementsverkiezingen uitschrijven. De huidige regering is toch min of meer al gevallen. Echter is de vraag of het nog 'iemand' lukt om het land stabiel te krijgen. Het is alleen maar verder afgegleden sinds Yanukovich weg is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Zag al het n en ander voorbij komen. Ben benieuwd of dit weer gaat escaleren.
Als er al tentenkampen opgezet worden zijn ze sowieso iets van plan.
Edit: Heb trouwens ook een livestream gevonden:
Dat heeft voor de verandering weinig met Putin te maken, maar met Akhmetov. Een oligarch die parlementsleden omkoopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tja dat heeft Poetin fijn uitgelokt met z'n oorlogen en directe invloed in Oekrane. Niet iedereen zal die onderdrukking eeuwig verdragen.
Jammer weer dat normale Russen de ellende moeten ondergaan dankzij die vuile dictator.
Zolang de oorlog in Oost-Oekrane nog in volle gang is en de huidige regering er nog zit, zal er niet zoveel veranderen. De enige manier om dit op te lossen is om nieuwe verkiezingen uit te schrijven en de oorlog op te lossen. Maar een einde aan de oorlog lijkt mij voorlopig nog erg ver weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Poroshenko zal wel eieren voor zijn geld kiezen en nieuwe parlementsverkiezingen uitschrijven. De huidige regering is toch min of meer al gevallen. Echter is de vraag of het nog 'iemand' lukt om het land stabiel te krijgen. Het is alleen maar verder afgegleden sinds Yanukovich weg is.
Ze hebben geen meerderheid meer dus de grondwet schrijft voor dat ze of binnen 30 dagen verkiezingen moeten uischrijven of een nieuwe meerderheid moeten zien te vinden. Dan moet Yatsenyuk de echte fascisten (Svoboda, Right Sector) in zijn kabinet gaan zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Zolang de oorlog in Oost-Oekrane nog in volle gang is en de huidige regering er nog zit, zal er niet zoveel veranderen. De enige manier om dit op te lossen is om nieuwe verkiezingen uit te schrijven en de oorlog op te lossen. Maar een einde aan de oorlog lijkt mij voorlopig nog erg ver weg.
Hopen dat hij dus voor de verstandige keuze gaat. Anders graaft hij zijn eigen graf.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze hebben geen meerderheid meer dus de grondwet schrijft voor dat ze of binnen 30 dagen verkiezingen moeten uischrijven of een nieuwe meerderheid moeten zien te vinden. Dan moet Yatsenyuk de echte fascisten (Svoboda, Right Sector) in zijn kabinet gaan zetten.
twitter:JulianRoepcke twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 16:32:49What the f*ck! Azov and Pravy Sector ("Radical Right Wing") militants seize the hotel, I woke up in yesterday... https://t.co/AQhQx7Zx1u reageer retweet
twitter:xuilolala twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 16:23:58a few dozens of cammo men captured Kozatskiy hotel on Maidan https://t.co/dNkS74NyvC reageer retweet
De nazi terreur gaat gewoon door in Kiev zie ik....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:30 schreef Infection het volgende:
twitter:JulianRoepcke twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 16:32:49What the f*ck! Azov and Pravy Sector ("Radical Right Wing") militants seize the hotel, I woke up in yesterday... https://t.co/AQhQx7Zx1u reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:xuilolala twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 16:23:58a few dozens of cammo men captured Kozatskiy hotel on Maidan https://t.co/dNkS74NyvC reageer retweet
Als dit waar is gaat Kiev een leuke tijd tegemoet...
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De nazi terreur gaat gewoon door in Kiev zie ik....
Zou om voormalige leden gaan. Maar dat neemt inderdaad niet weg dat het gewoon nazi's zijn.twitter:JulianRoepcke twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 16:50:32#Correction"Radical Right-Wing Forces" militia seized ground floor of hotel #Kozatskiy @ Maidan.Militia involves former Azov & PS members. reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 17:03:54"Protesters in #Kiev announced the beginning of t he revolution. They demanded the resignation of #Poroshenko" https://t.co/Oa3jRvT7zP reageer retweet
Wat een josti's die Oekraieners.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:05 schreef Infection het volgende:
Oekraiense nationalisten slopen Russische bank
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lopen-russische-bank
Oh lekker, lees ik dit goed? Gaat er een extreem rechtse revolutie in Kiev komen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:06 schreef Infection het volgende:
twitter:MarQs__ twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 17:03:54"Protesters in #Kiev announced the beginning of t he revolution. They demanded the resignation of #Poroshenko" https://t.co/Oa3jRvT7zP reageer retweet
Toeristen blijven nu ook massaal weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:30 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:xuilolala twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 16:23:58a few dozens of cammo men captured Kozatskiy hotel on Maidan https://t.co/dNkS74NyvC reageer retweet
Als dit waar is gaat Kiev een leuke tijd tegemoet...
Als die revolutie er daadwerkelijk zal komen, dan denk ik dat de tegen-stemmers snel in het voordeel zullen zijn. Heeft het toch nog zijn voordelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh lekker, lees ik dit goed? Gaat er een extreem rechtse revolutie in Kiev komen?
Heeft dat nog iets met ons referendum van doen?
Hans van Baalen krijgt wel een stijf piemeltje van al dit nieuws.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh lekker, lees ik dit goed? Gaat er een extreem rechtse revolutie in Kiev komen?
Heeft dat nog iets met ons referendum van doen?
Ik gokpraktijken verdrag dan sowieso wordt opgeschort. Referendum of niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Als die revolutie er daadwerkelijk zal komen, dan denk ik dat de tegen-stemmers snel in het voordeel zullen zijn. Heeft het toch nog zijn voordelen.
twitter:DanMcL99 twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 17:17:49Speakers addressing a crowd on #Kiev's #Maidan square, calling on them to protest there until govt resigns. #Ukraine https://t.co/YfVOIK8mrw reageer retweet
twitter:DanMcL99 twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 17:19:44A few fires are being lit on #Kiev's #Maidan square. Some say they will spend night there in new anti-govt protest. https://t.co/XGYvLCBnYj reageer retweet
Mexico? Je bedoelt dat land dat te maken heeft met meer dan 160.000 doden in de afgelopen 10 jaar door drugsbendes? En dan noemt ze Europa slecht voor de gezondheid? En jij geeft haar gelijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Meer nazi's in de EU. Misschien kunnen we de blauwe vlag met die sterretjes dan inwisselen voor zo'n mooie wit rood zwarte vlag met dat Hindoe-teken erin.
Polen is nu ook een naziland geworden, waar men het massaal betreurt dat die Oostenrijkse afgekeurde schilder zijn karwei niet af heeft kunnen maken, kortom helemaal joepie in de EU.
Een Italiaanse vriendin van me, die nu in Mexico woont, zei ooit 'Europa is slecht voor de gezondheid' en vertrok permanent naar Centraal-Amerika en verbrandde haar paspoort.
Ze heeft geleyck.
De huidige regering maakt te weinig vaart met de volledige Entlosung der Russen, Juden und Schwulen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:41 schreef Nintex het volgende:
Tegen welke regering demonstreren ze precies?
Er is niet veel 'regering' meer over om tegen te demonstreren.
Dat verdrag is eenzijdig geschonden met de westerse coup.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De enige verdragen die hiermee geschonden worden zijn die tussen Rusland en Oekraine waarin de Oekraense soevereiniteit over de Krim door beide partijen wordt erkend.
Neem aan dat je hier sarcastisch bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ga toch maar ja stemmen op 6 april, meer nazi's in de EU, dolletjes.![]()
Kan je dat toelichten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat verdrag is eenzijdig geschonden met de westerse coup.
Ben jij altijd zo extreem vermoeiend? Er zijn hele reeksen vol informatie in de fok-historie op te vinden.quote:
Uit die reeksen is wat jij claimt bepaald niet naar voren gekomen. Je claimt dus nogal wat gekkigheid, dan is het toch niet teveel gevraagd om dat te onderbouwen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:51 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo extreem vermoeiend? Er zijn hele reeksen vol informatie in de fok-historie op te vinden.
Ukraine Leader Was Defeated Even Before He Was Oustedquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat verdrag is eenzijdig geschonden met de westerse coup.
Dus het is dan in jou optiek ook prima dat Amerikaanse ambassades in het Midden-Oosten worden bestormd en in brand gestoken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tja dat heeft Poetin fijn uitgelokt met z'n oorlogen en directe invloed in Oekrane. Niet iedereen zal die onderdrukking eeuwig verdragen.
Jammer weer dat normale Russen de ellende moeten ondergaan dankzij die vuile dictator.
Ik zie ze daar nog staan, met grootheidswaan en veel vlagvertoon wereldmachtje spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Die shit in Oekrane is allemaal de schuld van de EU. We hadden ons nooit met Poetins voortuin moeten bemoeien.
Walgelijke lui. Echt, ongelooflijk. De verpersoonlijking van alles wat er mis is met de EU.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ik zie ze daar nog staan, met grootheidswaan en veel vlagvertoon wereldmachtje spelen.
Inderdaad, ze staan daar met een arrogantie alsof ze daadwerkelijk een mandaat hebben van de Europese bevolking om daar te staan roeptoeteren. Lekker olie op het vuur gooien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Walgelijke lui. Echt, ongelooflijk. De verpersoonlijking van alles wat er mis is met de EU.
Wat een kneuzen zijn het toch ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ik zie ze daar nog staan, met grootheidswaan en veel vlagvertoon wereldmachtje spelen.
Waarom zou Oekraine niet gewoon zelfbeschikkingsrecht mogen hebben in dit soort kwesties?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Die shit in Oekrane is allemaal de schuld van de EU. We hadden ons nooit met Poetins voortuin moeten bemoeien.
Voortuin van Poetin.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Wat een mallotige vergelijkingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben benieuwd wat de reacties waren geweest als er een demonstratie tegen de regering was in Belgi en Medvedev en co komen even de Russische Federatie promoten en roepen dat ze komen helpen.
Vertel me ook even waarom.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben benieuwd wat de reacties waren geweest als er een demonstratie tegen de regering was in Belgi en Medvedev en co komen even de Russische Federatie promoten en roepen dat ze komen helpen.
Omdat Van Baalen en Verhofstadt nauwelijks macht hebben in het EP aangezien ze niet in de "coalitie" zitten. Enkel een vergelijking met een Russisch oppositiefiguur zou dus een acceptabele evenknie zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vertel me ook even waarom.
Inderdaad, ben ik daar sarcastisch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Neem aan dat je hier sarcastisch bent.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Walgelijke lui. Echt, ongelooflijk. De verpersoonlijking van alles wat er mis is met de EU.
Jeetje, haat? Nazi's zijn ook gewoon mensen hoor. Mensen die werken, niemand lastig vallen en voor hun ouderen en kinderen zorgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ik daar sarcastisch.
Ik haat nazi's en ga derhalve nee stemmen 6 april a.s.
Omdat wat er op het maidanplein/in de verkhovna rada gebeurde volgens de Oekranse grondwet volstrekt illegaal was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraine niet gewoon zelfbeschikkingsrecht mogen hebben in dit soort kwesties?
En hoe geeft dat Ruslamd het recht om een stuk van dat land te annexeren? En om 'rebellen' in hun buurland militair te sturen en steunen? En hoe geeft het de Russen een excuus om een passagiersvliegtuig neer te schieten?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:10 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Omdat wat er op het maidanplein/in de verkhovna rada gebeurde volgens de Oekranse grondwet volstrekt illegaal was.
actie = - reactie. De Krim scheide zich af van Oekrane om zich vervolgens aan te sluiten bij Rusland. Ze willen immers geen deel uitmaken van een illegaal gekaapt land. Dus of het nog een stuk van Oekrane was is dus maar de vraag.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En hoe geeft dat Ruslamd het recht om een stuk van dat land te annexeren? En om 'rebellen' in hun buurland militair te sturen en steunen? En hoe geeft het de Russen een excuus om een passagiersvliegtuig neer te schieten?
Waarom lukt het de Poetinfans nooit om die vragen fatsoenlijk te beantwoorden?
De acties op de Krim druisen natuurlijk nog veel harder in tegen de Oekraense grondwet maar dat vergeet je voor het gemak even? Net als de verdragen waarin Rusland en Oekraine samen afspraken hebben gemaakt over de Oekraense soevereiniteit over De Krim?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:55 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
actie = - reactie. De Krim scheide zich af van Oekrane om zich vervolgens aan te sluiten bij Rusland. Ze willen immers geen deel uitmaken van een illegaal gekaapt land. Dus of het nog een stuk van Oekrane was is dus maar de vraag.![]()
Wat betreft die militaire steun, Janoekovitsj vroeg de Russen om militaire hulp en op de Krim waren ze er al zo'n beetje 15 jaar legaal aanwezig als ik het goed heb.
De Krim scheide zich af van Oekrane voor het zich aansloot bij de Russische Federatie dus het was vanuit Russisch perspectief wettelijk gezien geen deel meer van Oekrane.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De acties op de Krim druisen natuurlijk nog veel harder in tegen de Oekraense grondwet maar dat vergeet je voor het gemak even? Net als de verdragen waarin Rusland en Oekraine samen afspraken hebben gemaakt over de Oekraense soevereiniteit over De Krim?
Net als de militaire sturing en steun in het oosten van Oekraine?
Ik snap dat je alles aangrijpt om de Russische annexatie goed te praten. Maar als je op het ene moment naar de wet wijst om te kunnen miepen, dan is het nogal hypocriet om die wet en eerdere afspraken tussen Oekraine en Rusland te negeren als het je niet uitkomt...quote:Op zondag 21 februari 2016 11:27 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
De Krim scheide zich af van Oekrane voor het zich aansloot bij de Russische Federatie dus het was vanuit Russisch perspectief wettelijk gezien geen deel meer van Oekrane.
Dat is onzin natuurlijk. Yanukovych had de steun verloren van het parlement, inclusief grote delen van zijn eigen partij. Dan houdt het op, ook als er geen nette formele procedure is gevolgd.quote:Ik zal je vraag met een vraag beantwoorden. De Oekraense grondwet had al geen waarde meer vanaf het moment dat Yanukovych afgezet werd.
Er zijn diverse verkiezingen geweest sindsdien. En dan nog heeft Rusland zich niet militair in te mengen in een meningsverschil binnen een buurland. Ik snap dat je naar die rechtvaardiging zoekt maar erg sterk komt het nog niet over. Zeker omdat je zo sterk met twee maten meet...quote:Op een actie volgt een reactie. Waarom zou de Krim of Donetsk/Luhansk de grondwet honoreren als de beweging die het complete land gekaapt heeft al heeft laten merken maling te hebben aan de grondwet en de democratie, als Kiev de regels mag breken waarom zij niet? Zij genieten immers toch ook het recht op zelfbeschikking?
Waarom onzin? Er waren niet genoeg stemmen in het parlement om hem af te kunnen zetten volgens de Oekranse grondwet. Gewoon illegaal dus.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik snap dat je alles aangrijpt om de Russische annexatie goed te praten. Maar als je op het ene moment naar de wet wijst om te kunnen miepen, dan is het nogal hypocriet om die wet en eerdere afspraken tussen Oekraine en Rusland te negeren als het je niet uitkomt...
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Yanukovych had de steun verloren van het parlement, inclusief grote delen van zijn eigen partij. Dan houdt het op, ook als er geen nette formele procedure is gevolgd.
[..]
Er zijn diverse verkiezingen geweest sindsdien. En dan nog heeft Rusland zich niet militair in te mengen in een meningsverschil binnen een buurland. Ik snap dat je naar die rechtvaardiging zoekt maar erg sterk komt het nog niet over. Zeker omdat je zo sterk met twee maten meet...
twitter:MarQs__ twitterde op zondag 21-02-2016 om 11:30:12Journalist on the ground estimating around 600-700 people at #Maidan shouting: The police, the people, together!" https://t.co/VuKUmq8C9m reageer retweet
Ze hadden beter een maandje kunnen wachten.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:01 schreef Nintex het volgende:
En daar gaan ze weertwitter:MarQs__ twitterde op zondag 21-02-2016 om 11:30:12Journalist on the ground estimating around 600-700 people at #Maidan shouting: The police, the people, together!" https://t.co/VuKUmq8C9m reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op zondag 21-02-2016 om 14:30:38Demands of #РПС Group which is occupying hotel in #Kiev and set up camp at #Maidan square: https://t.co/X139KcBOa9 reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op zondag 21-02-2016 om 14:32:39@MarQs__ They also call people to come to #Maidan at 17:00 local time for an announcement. People in chats e.g. spreading rhis message too. reageer retweet
Je hebt nazis en nazis.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ik daar sarcastisch.
Ik haat nazi's en ga derhalve nee stemmen 6 april a.s.
twitter:akihheikkinen twitterde op zondag 21-02-2016 om 16:48:28#Ukraine intel reports #Russia n army`s preparation for amphibious landing near #Mariupol https://t.co/nSHybxI7aX reageer retweet
Wat vind je dan zo positief aan nationaal-socialisme? Ik heb namelijk zelf weinig met een systeem waarin de volledige staat en al haar organen vervangen dienen te worden met onderdelen van de volksgemeenschap en elke vorm van individualisme verwijderd wordt uit de samenleving om zo plaats te maken voor een rigide en levenslang keurslijf. Kijk, als je nationaal-socialisme omschrijft als een soort Zweden in de jaren '60 en '70, met een etnisch en cultureel homogene en rijke populatie, gecombineerd met een autoritaire overheid, grote sociale systemen plus fanatiek (eurocentrisch) nationalisme dan kan ik je prima begrijpen, maar dat is geen nationaal-socialisme. Dat is namelijk een op expansionisme terende volksgemeenschap welke de staat en elke vorm van individualisme verwerpt voor een eeuwige strijd tegen hetgeen men als de antithesis van haar politieke ideologie beschouwd met de acceptatie van totale zelfopoffering.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:54 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Je hebt nazis en nazis.
Nationaal socialisme ansich is een must, nationaal socialisme geleid door psychopaten, gemixt met facisme e.d. krijg je alleen als je een land een lange tijd in de stress zet, zie hoe dat in duitsland opkwam na een lange tijd onderdrukking en bezetting door de fransen die de duitsers als voetveeg behandelden in hun eigen land, toen kreeg je dus opstand onder het volk, die opstandelingen hadden bescherming nodig dus kregen knokploegen, hitler was daar ook maar n van, pas toen hij financiering kreeg van amerika kwam daar iets van de grond en de rest is historie.
Ik zie nationaal socialisme dan ook niet gelinkt aan de versie die aan nazi duitsland doet herinneren maar neem het letterlijk; sociaal zijn naar eigen natie, alle overige projecten opzeggen, geen ontwikkelingshulp, geen militaire bemoeienis op corporate buitenlandse kolonies, uiterst eerlijke handel en diplomatie; het volk sterk maken, gezond maken, en daarmee een gelukkige omgeving met veel meer potentie dan het armoede 2e mexico dat de EU aan het kleien is.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:55 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Wat vind je dan zo positief aan nationaal-socialisme? Ik heb namelijk zelf weinig met een systeem waarin de volledige staat en al haar organen vervangen dienen te worden met onderdelen van de volksgemeenschap en elke vorm van individualisme verwijderd wordt uit de samenleving om zo plaats te maken voor een rigide en levenslang keurslijf. Kijk, als je nationaal-socialisme omschrijft als een soort Zweden in de jaren '60 en '70, met een etnisch en cultureel homogene en rijke populatie, gecombineerd met een autoritaire overheid, grote sociale systemen plus fanatiek (eurocentrisch) nationalisme dan kan ik je prima begrijpen, maar dat is geen nationaal-socialisme. Dat is namelijk een op expansionisme terende volksgemeenschap welke de staat en elke vorm van individualisme verwerpt voor een eeuwige strijd tegen hetgeen men als de antithesis van haar politieke ideologie beschouwd met de acceptatie van totale zelfopoffering.
Hoe kan je het dan zien als losstaand van Duitsland als nationaal-socialisme letterlijk gebaseerd is op Duitse politiek, historie en ideologie? Een zekere basis, zoals Preussentum und Sozialismus (1919) is in feite volledig gebaseerd op het "Duitse nationalisme", ofwel etnisch-linguistisch nationalisme (tegenover het "Franse nationalisme") bijvoorbeeld. Natuurlijk, je kan er een revisionistische kijk op hebben maar dit staat volledig los aan hoe het zichzelf ontwikkelde. Het is namelijk, in tegenstelling tot bijvoorbeeld socialisme en fascisme, veel meer geworteld in de etnisch culture en politieke geschiedenis van een specifieke groep dan een meer algemeen tijdsbeeld.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik zie nationaal socialisme dan ook niet gelinkt aan de versie die aan nazi duitsland doet herinneren maar neem het letterlijk; sociaal zijn naar eigen natie, alle overige projecten opzeggen, geen ontwikkelingshulp, geen militaire bemoeienis op corporate buitenlandse kolonies, uiterst eerlijke handel en diplomatie; het volk sterk maken, gezond maken, en daarmee een gelukkige omgeving met veel meer potentie dan het armoede 2e mexico dat de EU aan het kleien is.
(die vlieger gaat voor de oorlogscriminelen bejubelende rechtse sektor niet op overigens, die willen het duitse nationaal socialisme waarin vooral de grote vijand van de nazi's rusland bevochten wordt als een soort van wraakactie)
twitter:MarQs__ twitterde op zondag 21-02-2016 om 19:16:50Strong battle in #Yasynuvata https://t.co/43EBr7MfTd reageer retweet
twitter:
twitter:MarQs__ twitterde op zondag 21-02-2016 om 19:21:57@MarQs__ #Makeevka: Loud, outgoing reageer retweet
Lijkt vanavond weer aardig los te gaan langs de frontlinie.twitter:loogunda twitterde op zondag 21-02-2016 om 19:23:2120:07 #Donetsk #Kyivsky ds @Shymanovski Damn strong gunnery#donbasreports reageer retweet
Omdat ik voor mijzelf denk en niet een volger ben van een of ander belachelijke ideologie.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:56 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Hoe kan je het dan zien als losstaand van Duitsland als nationaal-socialisme letterlijk gebaseerd is op Duitse politiek, historie en ideologie? Een zekere basis, zoals Preussentum und Sozialismus (1919) is in feite volledig gebaseerd op het "Duitse nationalisme", ofwel etnisch-linguistisch nationalisme (tegenover het "Franse nationalisme") bijvoorbeeld.
Ik ben het dan ook niet per se mee je oneens, ik noem het alleen geen nationaal-socialismequote:Op zondag 21 februari 2016 21:40 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat ik voor mijzelf denk en niet een volger ben van een of ander belachelijke ideologie.
En goed, ik noem het dan wel sociaal nationalisme, ik vind sanders namelijk ook een ongelovelijke idioot.
Dat konden ze in de praktijk al. Een toeristenvisum voor Polen is zo verleend en dan is het hele Schengengebied eenvoudig te bezoeken.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:13 schreef Cherna het volgende:
Tja, het was niks, het is niks en het zal de komende generaties ook niets meer worden. Beide kampen zaaien inmiddels dood en verderf en maken hun eigen wetten.
Maar als dat tuig zich vrij door de EU kan bewegen dan hebben we er nog een probleem bij. En dat weet ik wel zeker.
Helaas wel. Alleen is de haat nu zo diep gezaaid dat het aantal idioten met de dag stijgt in dat land. Complete moordbrigades aan beide zijde die dood en verderf zaaien en niet zo zuinig ook.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat konden ze in de praktijk al. Een toeristenvisum voor Polen is zo verleend en dan is het hele Schengengebied eenvoudig te bezoeken.
twitter:Liveuamap twitterde op maandag 22-02-2016 om 00:38:54Sberbank office is on fire in Lviv https://t.co/1vv4qCnOpl https://t.co/252EjACGAJ via @govarta1 reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op maandag 22-02-2016 om 00:41:52Sberbank office in Lviv was hit with firebomb https://t.co/syRQgzjAa2 via @govarta1 https://t.co/86XQgzeJiJ reageer retweet
Ik heb het gewoon niet zo op die etiketten, het is juist de rechtse sektor die roept dat ze sociaal nationalisten zijn, vandaar. http://www.globalresearch(...)-new-ukraine/5428798quote:Op zondag 21 februari 2016 22:43 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook niet per se mee je oneens, ik noem het alleen geen nationaal-socialisme
Interessant, dat wist ik niet. Ga het vannacht of morgen even doorlezen!quote:Op maandag 22 februari 2016 01:26 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op die etiketten, het is juist de rechtse sektor die roept dat ze sociaal nationalisten zijn, vandaar. http://www.globalresearch(...)-new-ukraine/5428798
Die hebben toch maar 1 van de 450 zetels, lekker belangrijkquote:Op maandag 22 februari 2016 01:26 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op die etiketten, het is juist de rechtse sektor die roept dat ze sociaal nationalisten zijn, vandaar. http://www.globalresearch(...)-new-ukraine/5428798
Dus omdat ze maar 1 zetel hebben bestaan hun aantallen niet? Baggetaliserend.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:40 schreef J.B. het volgende:
[..]
Die hebben toch maar 1 van de 450 zetels, lekker belangrijk
waarom maak jij je eigenlijk zo druk om je ideologische vrienden?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dus omdat ze maar 1 zetel hebben bestaan hun aantallen niet? Baggetaliserend.
Mischien moet je beter lezen, ik hang geen ideologie aan.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
waarom maak jij je eigenlijk zo druk om je ideologische vrienden?
Prima maar het is wel het type wat erg past bij het soort uitspraken wat jij doet.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:02 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Mischien moet je beter lezen, ik hang geen ideologie aan.
Blijkbaar hangen zodanig weinig mensen die ideologie aan dat het tot een dergelijke lage verkiezingsuitslag leidt. "Hun aantallen" lijken me dus uitermate beperkt ja, anders scoorden ze wel meer dan 1 op de 450 zetels.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dus omdat ze maar 1 zetel hebben bestaan hun aantallen niet? Baggetaliserend.
Ah je zal en moet een etiketje op mij plakken he, anders ben ik zo'n mysterie.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prima maar het is wel het type wat erg past bij het soort uitspraken wat jij doet.
Neuh, het valt gewoon op. Je bent een wandelend stereotype wat dat betreft.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:58 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ah je zal en moet een etiketje op mij plakken he, anders ben ik zo'n mysterie.
Het aantal van hun zetels is n. Dat is niet bagatelliseren, dat is de aantallen noemen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dus omdat ze maar 1 zetel hebben bestaan hun aantallen niet? Baggetaliserend [sic!].
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:28 schreef Infection het volgende:
Kan een modje misschien [Centraal] in de topic titel zetten? Is wat makkelijker om het topic terug te vinden.
Dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:28 schreef Infection het volgende:
Kan een modje misschien [Centraal] in de topic titel zetten? Is wat makkelijker om het topic terug te vinden.
Het Maidan plein is weer leeg. Gefaalde revolutie denk ik zo. Overigens gaat het in het oosten van Oekrane nog wel goed los elke dag. Nu ook weer als ik twitter moet geloven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Terra_Incognita het volgende:
Is het weer stil in Kiev?Geen zoveelste revolutie?
twitter:MarQs__ twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 19:16:55There is heavy fighting with heavy artillery all afternoon and this evening in #Donetsk and surroundings reageer retweet
Edit: Bedankt modjes! Maakt het een stuk makkelijker om het te topic te vinden.twitter:MarQs__ twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 19:17:51And now just in, reports of artillery fire audible in #Luhansk! Not heard since almost a year! reageer retweet
twitter:AFP twitterde op donderdag 03-03-2016 om 23:54:34#BREAKING Kiev, Moscow agree to hold vote in east Ukraine by end July, French FM says reageer retweet
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef Infection het volgende:
twitter:AFP twitterde op donderdag 03-03-2016 om 23:54:34#BREAKING Kiev, Moscow agree to hold vote in east Ukraine by end July, French FM says reageer retweet
twitter:JuliaDavisNews twitterde op donderdag 03-03-2016 om 23:57:17. @AFP But this news is contradicted by Moscow stating there was no agreement after all. https://t.co/yhCBfnoho6 reageer retweet
http://www.theguardian.co(...)er-far-right-protestquote:LGBT festival in Ukraine abandoned after far-right protest
An LGBT festival in the Ukrainian city of Lviv had to be abandoned when the venue was surrounded by about 200 members of far-right groups shouting “Kill, kill, kill” on Saturday.
The event, on the theme of equality, was the first of three regional offshoots of a Kiev festival first held in December, said Olena Shevchenko of the NGO Insight, one of the organisers of the event. The programme included film screenings, literary discussions and public events.
The planning had been fraught with difficulties as neither the police nor the authorities of the city, a major tourist centre in western Ukraine, gave their blessing to the festival. Venues then began pulling out, saying they would only allow the events if the mayor of the city gave his approval, otherwise they could not guarantee safety.
“Then, the hotel we had booked for people coming from outside Lviv told us we could not stay there,” said Shevchenko. “When we arrived, the administrator told us the city authorities had told them we were perverts, they had Googled us and said people like us should burn in hell.”
Wil niet zeggen dat het nou typisch oekraine is, dit zie je in vrij veel voormalig oostbloklanden.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)er-far-right-protest
Hoort bij een land dat decennia lang verkracht is door Russische fascisten. Het duurt even voordat het op acceptabel niveau zit.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)er-far-right-protest
Heel erg lang denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoort bij een land dat decennia lang verkracht is door Russische fascisten. Het duurt even voordat het op acceptabel niveau zit.
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 23-03-2016 om 22:38:10VIDEO: Sound of heavy machine gun fire and explosions tonight in #Pisky #Ukraine. - @MarQs__ https://t.co/VCy33VGors reageer retweet
Lijkt de laatste dagen weer behoorlijk los te gaan. Vooral vandaag.twitter:Liveuamap twitterde op zaterdag 09-04-2016 om 22:57:31Situation now at Donbass is like after Minsk-1, before Russian winter offensive. Lots of violations - no response https://t.co/TGWsdoSMJp reageer retweet
The People's Socialist Republic of Albania penalized homosexual relationships until 1 June 1995, often very aggressively (including long prison terms, bullying and ostracism). Article 137 of the Crimes against Societal Moral of the Penal Code stated that: "Pederasty is punishable or up to ten years of freedom privation". Here, "pederasty" was used as a code word for sex between two consenting adults or sex between an adult and a child of any gender.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heel erg lang denk ik.
Momenteel is het enige oostblokland waar je als homo veilig bent, Tsjechi. Polen dat al jaren in de EU zit is juist homofober geworden in de loop der jaren.![]()
Albanie is vrij tolerant naar homo's. Albanie is moslim, terwijl Polen katholiek is en de moslims zijn liever voor homo's dan de katholieken.![]()
Onder Enver Hoxha is homoseksualiteit nooit een probleem geweest.
twitter:EUDelegationUA twitterde op zondag 10-04-2016 om 20:11:08Statement by the EU Spokesperson on the latest developments in eastern Ukrainehttps://t.co/D5POiLEQ2j reageer retweet
http://eeas.europa.eu/statements-eeas/2016/160410_01_en.htmquote:The significant increase of ceasefire violations in the Donetsk region represents an unprecedented level of violence since the sides recommitted to the ceasefire in 2015. We back the call by Special Representative of the Federal Government of Germany for the OSCE Chairmanship, Gernot Erler, and urge all sides to take steps to de-escalate the situation and to fully honour their commitments. A sustainable ceasefire is urgently needed, not least to ensure progress at last in implementing the political obligations from the Minsk agreements.The recent incidents of targeting the OSCE SMM monitors are unacceptable. We call on all sides to refrain from such actions.
The EU continues to support the independence, sovereignty and territorial integrity of Ukraine and the diplomatic efforts within the Normandy format and the Trilateral Contact Group aiming at complete implementation of the Minsk agreements. Security on the ground is indispensable for a lasting political solution.
twitter:
Filmpje:twitter:MarQs__ twitterde op zondag 17-04-2016 om 22:31:19@MarQs__ Even #Donetsk city center can hear the fighting tonight. Not heard there for a while (according to local reports). reageer retweet
Gaat weer goed los vanavond. Toch bijzonder dat dit vrijwel buiten de westerse media blijft. Het zogenaamde 'staakt het vuren' is allang niet meer van toepassing.twitter:Eire_QC twitterde op zondag 17-04-2016 om 23:03:13#Gorlovka (#Horlivka) Tonight, there was heavy fighting. #Ukraine https://t.co/RyiqNNAfdO reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 12:28:30VIDEO: Ukrainian forces engage in intense battle against separatist fighters near #Mariinka https://t.co/hBL7oCwNJR reageer retweet
quote:De Oekraense president Petro Porosjenko zegt dat er een overeenkomst met Rusland is gesloten over de vrijlating van de Oekraense pilote Nadesjda Savtsjenko.
Volgens persbureau AP hebben Porosjenko en de Russische president Poetin maandag telefonisch met elkaar gesproken en zijn ze tot een akkoord gekomen over de vrijlating. De Oekraense president zegt verder niets over de details van de deal.
Volgens een woordvoerder van Poetin is er ook gesproken over twee Russische officieren die in Oekrane zijn veroordeeld voor het "starten van een oorlog van agressie" in het buurland.
Savtsjenko werd in maart tot 22 jaar cel veroordeeld voor de moord op twee Russische journalisten in Oekrane. Volgens de rechter staat vast dat Savtsjenko in juni 2014 in Oost-Oekrane deel uitmaakte van een eenheid die bewust met mortieren op burgers schoot. De twee journalisten Alexander Alexandrov en Jevgeni Jerofejevvan de Russische tv kwamen bij de beschieting om het leven.
De inmiddels 34-jarige pilote werd later door pro-Russische rebellen aan Rusland uitgeleverd. Volgens de aanklager is Savtsjenko echter illegaal Rusland binnengedrongen.
Savtsjenko ging uit protest tegen de eis in hongerstaking. Meerdere Europese organisaties beijveren zich ondertussen voor de vrijlating van de pilote, die in eigen land is uitgegroeid tot een heldin.
twitter:xuilolala twitterde op zondag 15-05-2016 om 16:13:39shelling around Donetsk is back at pre-May-truce levels. https://t.co/Hy6rNEaiFF reageer retweet
twitter:xuilolala twitterde op zondag 15-05-2016 om 16:26:46faulty kiev policies don't work. truce wasn't very long. Yasinovataya, Gorlovka report war action going on. reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op zondag 15-05-2016 om 16:57:10Strong battle in #Avdeevka, heavy machine guns, tank and mortars. reageer retweet
Putin is boos op de winst van oekrane en hun eigen derde plaats tijdens het Eurovisie Songfestival?twitter:MarQs__ twitterde op zondag 15-05-2016 om 16:58:26Battles also in #Horlivka #Makeevka and #Yasynuvata. Heavy artillery reportedly used. reageer retweet
Oekrane wilt dus nog meer oorlog met Rusland.quote:Ukrainian President Petro Poroshenko said Ukraine would win back control of eastern territories from pro-Russian separatists and Russia-annexed Crimea, just as it has secured the release of pilot Nadiya Savchenko from Russian prison.
"Just as we brought back Nadiya, so we will bring back the (eastern) Donbass and bring back Crimea," he said at a briefing following Savchenko's return to Kiev from Russia.
http://www.reuters.com/ar(...)crimea-idUSKCN0YG1ZO
Nee, hij wil de geannexeerde gebieden terug. Niet zo heel gek natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Infection het volgende:
Ukraine's Poroshenko vows to win back Crimea, separatist east
[..]
Oekrane wilt dus nog meer oorlog met Rusland.
En jij denkt dat ze die geannexeerde gebieden zomaar terug krijgen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, hij wil de geannexeerde gebieden terug. Niet zo heel gek natuurlijk.
Nee, dat zullen de Russen niet zomaar willen. Maar zijn taalgebruik kan net zo goed diplomatiek terugbrengen betekenen. Net zoals bij die pilote.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Infection het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze die geannexeerde gebieden zomaar terug krijgen?
Zo, gecorrigeerd voor jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, dat zullen de Russen niet zomaar willen. Maar zijn taalgebruik kan net zo goed diplomatiek terugbrengen betekenen. Net zoals bij die moordenaar.
Een moordenaar opgepakt op Oekraens grondgebied een uur voordat de daadwerkelijke dodelijke mortieraanval plaatsvond, die Russen blijken een mooie glazen bol te bezitten.quote:
Dat zou mooi zijn, maar klinkt erg onrealistisch. Gevangenen kun je nog ruilen, maar een bezet gebied? Ben benieuwd hoe ze dat diplomatisch opgelost willen gaan krijgen...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, dat zullen de Russen niet zomaar willen. Maar zijn taalgebruik kan net zo goed diplomatiek terugbrengen betekenen. Net zoals bij die pilote.
Oh nou whoopdie-fucking-dooo!quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:42 schreef J.B. het volgende:
Overigens is in het kader van de decommunisering van Oekrane vorige week de stad Dnjepropetrovsk hernoemd naar Dnjepr. Andere grotere steden die hetzelfde lot hebben ondergaan zijn:
Artemivsk → Bakhmut
Dniprodzerzhynsk → Kamianske
Dzerzhynsk → Toretsk
llichivsk → Chornomorsk
Krasnyi Lyman → Lyman
Bovendien, hoe denkt Oekraine de mensen weer onder hun controle te krijgen nadat ze onschuldige burgers maanden lang heeft willens en wetens kapot heeft gebombardeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar klinkt erg onrealistisch. Gevangenen kun je nog ruilen, maar een bezet gebied? Ben benieuwd hoe ze dat diplomatisch opgelost willen gaan krijgen...
Hebben de Russen zelf anders ook gedaan, of spreek jij nog over Leningrad, Sverdlovsk en Stalingrad? Ik geef de Oekraeners groot gelijk dat ze hetgeen wat herinnert aan dat misdadig Sovjetregime aan de deur zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:03 schreef Stirlitz het volgende:
[..]
Oh nou whoopdie-fucking-dooo!Als dit de Oekranse regering een goed gevoel over zichzelf geeft moeten ze dat vooral doen.
Er gaan geluiden op om Volgograd weer te hernoemen naar Stalingrad.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hebben de Russen zelf anders ook gedaan, of spreek jij nog over Leningrad, Sverdlovsk en Stalingrad? Ik geef de Oekraeners groot gelijk dat ze hetgeen wat herinnert aan dat misdadig Sovjetregime aan de deur zetten.
Bron 1 Bron 2quote:One of the authors of the resolution Oleksandr Vilkul of the Opposition Bloc faction said that Dnipropetrovsk residents did not support the renaming of their city referring to 300,000 signatures of residents in favor of preserving the name of Dnipropetrovsk.
Vilkul also said that Dnipropetrovsk Mayor Borys Filatov asked Verkhovna Rada Speaker Andriy Parubiy not to sign the resolution on renaming the city.
twitter:OSCE twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 10:58:49.@OSCE_SMM recorded a higher number of ceasefire violations in Donetsk region, no violations in Luhansk reg https://t.co/0VXiF5JmAy reageer retweet
twitter:OSCE_SMM twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 17:09:06Latest,15/07:550+ explosions on night of 14 July in area of Stanytsia Luhanska in #Luhansk region. Full report: https://t.co/xrOGeHaKdA reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op maandag 08-08-2016 om 19:13:28LAVROV: WE ARE CONCERNED BY SITUATION IN DONBAS, INCLUDING ATTACK ON PLOTNITSKY AND UKRAINIAN TROOPS AMASSING ON CONTACT LINE -- IFX reageer retweet
twitter:AFP twitterde op woensdag 10-08-2016 om 19:27:52Putin accuses Ukraine of 'terror' over alleged Crimea raids https://t.co/zF10B9qMTm reageer retweet
https://medium.com/dfrlab/https-medium-com-dfrlab-competing-narratives-6ff353366f70#.rtvp9w7q9quote:On August 10, Russia’s FSB made an explosive claim: they foiled a Ukrainian-led terrorist attack in Crimea, resulting in the deaths of an FSB officer and a Russian soldier. This attempted attack, as the FSB claims, took place from the night of August 6 until August 8, when a group of “saboteurs” from Ukraine were discovered in the Armyansk area of northern Crimea. A fight resulting after an attempt to arrest these “saboteurs” led to the death of an FSB officer and the discovery of a large cache of weapons: improvised explosive devices, TNT, mines, grenades, and so on. A Ukrainian man, Yevgeny Panov, born 1977 from the Zaporozhye Oblast, was detained along with others. Furthermore, according to the FSB claim, the Ukrainian Armed Forces conducted shelling from the Kherson Oblast, killing one Russian soldier.
twitter:meduza_en twitterde op woensdag 10-08-2016 om 18:16:50Putin calls on US and European leaders to exert “influence” on Ukraine, after alleged terror plot in Crimea https://t.co/fguGZKjXJI reageer retweet
twitter:ChristopherJM twitterde op woensdag 10-08-2016 om 17:34:58Uh oh. Putin says Normandy 4 meet (Putin/Poroshenko/Merkel/Hollande) wld be "senseless" after alleged Crimea attack. https://t.co/VlEt5ieq85 reageer retweet
Vladimir is boos, beweerd dat Oekraine terroristische aanslag heeft beraamd op de Krim en bij de acties om die te voorkomen zijn Russische soldaten omgekomen. De grenzen van Oekraine/Rusland staan alweer vol met tanks en militaire kolonnes. Van de Krim tot aan de Donbass deze keer.twitter:ChristopherJM twitterde op woensdag 10-08-2016 om 17:52:51This: Putin says he won't let alleged #Ukraine attack in Crimea go "unanswered." reageer retweet
twitter:Interpreter_Mag twitterde op woensdag 10-08-2016 om 20:40:47Seven Arrested in Connection with Crimean Border Incident; One is Missing ATO Soldier Panovhttps://t.co/Ijbl5WKOc7 https://t.co/mYVVkBL7Vq reageer retweet
twitter:leonidragozin twitterde op woensdag 10-08-2016 om 18:24:54Strange situation at Crimea ferry crossing where the authorities seem to discourage Russians from visiting Crimea https://t.co/xLCjrGD3Rs reageer retweet
twitter:Hromadske twitterde op woensdag 10-08-2016 om 22:45:12Amb. Yelchenko: “We are ready to [call security council meeting] in the middle of the night if necessary" reageer retweet
twitter:mhmck twitterde op woensdag 10-08-2016 om 18:06:58Russia Ministry of Foreign Affairs official threatens Kyiv with ballistic missile attack. Russia is a sick country.https://t.co/7DQg6oKP1H reageer retweet
twitter:20committee twitterde op woensdag 10-08-2016 om 23:18:14Kremlin says #Ukraine is basically #ISIS, but Nazis. This should end well.https://t.co/CyIFm4tVAB reageer retweet
twitter:
twitter:Liveuamap twitterde op woensdag 10-08-2016 om 17:26:40Putin: the people, who seized power in Kyiv, has switched to the practice of terror https://t.co/IAFTbx1g1A https://t.co/ldJpv1eIoz reageer retweet
twitter:OSCE twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:07:03.@OSCE_SMM recorded more than 220 explosions In #Donetsk region and observed aftermath of shelling on both sides >> https://t.co/bdp4BVyTAR reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 10-08-2016 om 20:10:15#Donetsk: "Tracked vehicles on the move. I can hear them from #Makeevka route direction. Lots of them" https://t.co/uSdDtn8s84 reageer retweet
Zal wel losgaan binnenkort.twitter:finriswolf twitterde op woensdag 10-08-2016 om 22:09:22#Putin ' Bridge to #Crimea ' is a total fiasco. He must have his 'land bridge' to make Crimea viable. So, war it is. https://t.co/shtReuz9fv reageer retweet
Ik hoop van wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef theNull het volgende:
https://mobile.twitter.com/MarQs__/status/763467145581830144
Laten we hopen dat dit niet het begin van iets groots is.
Portugal, Spanje en Polen waren ook corrupte nesten. Vanuit Spanje waren heuse vluchtelingenstromen vanwege de dictatuur. Het is pas sinds 20/30 jaar dat die een wat schoner blazoen hebben. Ontwikkeling kost tijd en veel geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:18 schreef DUTCHKO het volgende:
Het word eens tijd dat die corrupte criminele Oekrainische kunstrovers een lesje krijgen....
en dit is ook zooooooo typisch voor dat kut land...
http://www.bustle.com/art(...)-rio-development-yet
Hoezo is de brug een fiasco. Je kan toch wel een brug bouwen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zal wel losgaan binnenkort.twitter:finriswolf twitterde op woensdag 10-08-2016 om 22:09:22#Putin ' Bridge to #Crimea ' is a total fiasco. He must have his 'land bridge' to make Crimea viable. So, war it is. https://t.co/shtReuz9fv reageer retweet
Geld is op. Er zijn nog veel meer problemen, zie ook hier:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo is de brug een fiasco. Je kan toch wel een brug bouwen.
Vraag de Chinezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:39 schreef J.B. het volgende:
[..]
Geld is op. Er zijn nog veel meer problemen, zie ook hier:
Why Kerch May Prove a Bridge Too Far for Russia
https://themoscowtimes.co(...)far-for-russia-53309
Om nog maar te zwijgen over de politieke situatie en corruptie in Rusland zelfquote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:26 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Portugal, Spanje en Polen waren ook corrupte nesten. Vanuit Spanje waren heuse vluchtelingenstromen vanwege de dictatuur. Het is pas sinds 20/30 jaar dat die een wat schoner blazoen hebben. Ontwikkeling kost tijd en veel geld.
De roebel is gekelderd dus buitenlanders (ook Chinezen) zijn te duur. Tevens gelden er westerse sancties voor zaken doen op de Krim, Chinese bedrijven gaan hun vingers daar niet aan branden.quote:
twitter:NarrendraM twitterde op donderdag 11-08-2016 om 13:52:47#BREAKING: Ukrainian President orders to bring all units near #Crimea and Donbass to be at highest combat readiness https://t.co/vKVeIvwdBt reageer retweet
Casus belli.twitter:News_Executive twitterde op donderdag 11-08-2016 om 14:00:31BREAKING: Ukraine President Poroshenko has put Ukrainian forces bordering #Crimea and Donbas regions on high alert reageer retweet
Which would be what? Je troepen in paraatheid brengen is geen casus belli. De vraag is, waar is dit een reactie op?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef Ryan3 het volgende:
Casus belli.twitter:News_Executive twitterde op donderdag 11-08-2016 om 14:00:31BREAKING: Ukraine President Poroshenko has put Ukrainian forces bordering #Crimea and Donbas regions on high alert reageer retweet
Nee, maar Krim is de oorzaak.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Which would be what? Je troepen in paraatheid brengen is geen casus belli. De vraag is, waar is dit een reactie op?
Not really. Prepare your anus zou ik zeggen :quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Krim is de oorzaak.
Volgens mij werd daags voor bezoek ome Erdo aan Poetin gemeld dat er een groepje commando's het vuur had geopend in of aan de grens met de Krim.
Poroshenko ontkende dat dit Oekraners waren.
Maar goed, de dingen zijn zich aan het opbouwen momenteel.
Net nu de as Poetin-ome Erdo ook beklonken schijnt te zijn en ome Erdo dreigt de Turkije-deal op te schorten.
En EU staat ferm achter Oekrane.
Toeval?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Not really. Prepare your anus zou ik zeggen :
Hierop natuurlijk: Rusland versterkt troepenmacht op de Krim aan grens met Oekranequote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Which would be what? Je troepen in paraatheid brengen is geen casus belli. De vraag is, waar is dit een reactie op?
Alle lichten staan op groen in ieder geval. De vraag is wie de eerste zet doet.quote:
Geloof ik dus niets van... volgens mij worden ze aan alle kanten overrompeld. Deels door desertie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:14 schreef Infection het volgende:
Ukraine has enough military power to defend itself: General Staff spokesman
http://www.reuters.com/ar(...)lstaff-idUSKCN10M0N7
Ik geloof best dat hun legertje wel het n en ander kan tegenhouden, maar een inval van Rusland houden ze hoogstens een dag of twee vol.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geloof ik dus niets van... volgens mij worden ze aan alle kanten overrompeld. Deels door desertie.
Tis jammer dat ze de nukes niet meer hebben
Inderdaad... al hoop ik niet dat steden als Kiev compleet in puin worden gegooid door de Russische agressor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hun legertje wel het n en ander kan tegenhouden, maar een inval van Rusland houden ze hoogstens een dag of twee vol.
Ze gaan niet zo ver denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... al hoop ik niet dat steden als Kiev compleet in puin worden gegooid door de Russische agressor.
Het gaat ze vooral om Oost-Oekrane. Of het moet opeens een full-scale war worden, dan zou het nog wel kunnen. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... al hoop ik niet dat steden als Kiev compleet in puin worden gegooid door de Russische agressor.
De Russen kennende zetten wel iets in scene zodat ze Oekrane de schuld kunnen geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alle lichten staan op groen in ieder geval. De vraag is wie de eerste zet doet.
Hebben ze dat al niet gedaan door het "vermeende terroristen plot" ?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De Russen kennende zetten wel iets in scene zodat ze Oekrane de schuld kunnen geven.
Ja, eigenlijk wel. Maar ze zullen straks ook wel zeggen dat de Oekraners als eerste begonnen te schieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebben ze dat al niet gedaan door het "vermeende terroristen plot" ?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Infection het volgende:
Turkije ligt trouwens tegenover de Krim. En Erdogan en Putin zijn opeens weer vriendjes sinds kort. Toeval?
Ik lees het ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:49 schreef theNull het volgende:
Geruchten op twitter dat er in Kiev al geplunderd word.
Toeval bestaat niet in de geopolitiek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Infection het volgende:
Turkije ligt trouwens tegenover de Krim. En Erdogan en Putin zijn opeens weer vriendjes sinds kort. Toeval?
twitter:MarQs__ twitterde op donderdag 11-08-2016 om 14:55:36Pro Russian sources spreading rumors (once again) about resume of large-scale war in Donbas by Ukrainian Army in the next few hours reageer retweet
Mocht het uit de klauwen lopen en de VS of whoever wil ingrijpen, dan kunnen ze toegang tot de Zwarte Zee in ieder geval vergeten als Turkije deze afsluit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet in de geopolitiek.
Dan staat Turkije er helemaal alleen voor en heb je binnen de kortste keren ''rebellen'' in Turkije die daar het land in chaos storten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mocht het uit de klauwen lopen en de VS of whoever wil ingrijpen, dan kunnen ze toegang tot de Zwarte Zee in ieder geval vergeten als Turkije deze afsluit.
Poetin is slimmer dan dat. Hij heeft de Turken net zo goed nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan staat Turkije er helemaal alleen voor en heb je binnen de kortste keren ''rebellen'' in Turkije die daar het land in chaos storten.
Bovendien, Putin kennende, steekt 'ie vervolgens Turkije een mes in de rug. Dan is het helemaal kloar
..wat?quote:
Hij heeft de Turken helemaal niet nodig. Ken je de geschiedenis tussen Turkije en Rusland? A useful idiot, dat is Turkije in de ogen van Rusland. Zeker nu er zo'n megalomane waus aan het roer staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Poetin is slimmer dan dat. Hij heeft de Turken net zo goed nodig.
De Russen hebben de Turken nodig vanwege de operaties in Syri (nou ja, meer eigenlijk om te zorgen dat de Turken geen rotzooi trappen aldaar), plus ze zullen proberen een wig tussen de andere NAVO landen en Turkije proberen te drijven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij heeft de Turken helemaal niet nodig. Ken je de geschiedenis tussen Turkije en Rusland? A useful idiot, dat is Turkije in de ogen van Rusland. Zeker nu er zo'n megalomane waus aan het roer staat.
Ik heb weinig met Rusland maar 't schaakspel van geopolitiek snappen ze echt heel goed![]()
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 11-08-2016 om 15:38:50UKRAINE: Head of Ukrainian Defense Intelligence reports small arms fire at #Crimea checkpoint - @AlexKokcharovhttps://t.co/xuFdiyOgmv reageer retweet
. In the occupied Crimea clash took place using small arms between the Russian military and border guards FSB. This was announced by the head of the Defense Intelligence of Lieutenant-General Valery Kondratyuk the meeting of President of Ukraine Petro Poroshenko with the heads of law enforcement agencies and the Foreign Ministry to the press service of the President. Read more in the AP explained the purpose of the statements of Putin and the FSB of "terrorist attacks" in Crimea "Yes, the head of Defence Intelligence,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 11-08-2016 om 15:38:50UKRAINE: Head of Ukrainian Defense Intelligence reports small arms fire at #Crimea checkpoint - @AlexKokcharovhttps://t.co/xuFdiyOgmv reageer retweet
Dus eigenlijk schieten de Russen op elkaar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:46 schreef theNull het volgende:
[..]
. In the occupied Crimea clash took place using small arms between the Russian military and border guards FSB. This was announced by the head of the Defense Intelligence of Lieutenant-General Valery Kondratyuk the meeting of President of Ukraine Petro Poroshenko with the heads of law enforcement agencies and the Foreign Ministry to the press service of the President. Read more in the AP explained the purpose of the statements of Putin and the FSB of "terrorist attacks" in Crimea "Yes, the head of Defence Intelligence,
Lieutenant General Valery Kondratyuk said that according to available information, there was an armed clash with the use of small arms among servicemen of the Armed Forces and the Border Service of the Federal Security Service of Russia," - said in a statement. In turn, Chairman of the State Border Service of Viktor Nazarenko said that the last day of the Armjansk in mainland Ukraine recorded four drones Russia. www.unian.ua/war/1464781-(...)fsb-rf-rozvidka.html
Ze zouden Putin eruit moeten gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan staat Turkije er helemaal alleen voor en heb je binnen de kortste keren ''rebellen'' in Turkije die daar het land in chaos storten.
Bovendien, Putin kennende, steekt 'ie vervolgens Turkije een mes in de rug. Dan is het helemaal kloar
Ieder land krijgt de leiders die het verdient, zo ook het veelal apathische Rusland.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ze zouden Putin eruit moeten gooien.Arme Russen die onder zijn macht staan.
onzin artikel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:52 schreef Gutmensch het volgende:
Waarom Russen het liefst in augustus ten strijde trekken: http://www.atlanticcounci(...)ew-attack-on-ukraine
Wanneer was dat dan? Dat conflict wordt toch vrij algemeen in augustus 2008 geplaatst. Of is dit weer vergelijkbaar met jouw ontkennen van de Russische betrokkenheid in het conflict in Oekrane?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
onzin artikel.
"In August 2008, Russia attacked Georgia."
Die Russische soldaten zijn slechts in Oekrane op vakantie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Dat conflict wordt toch vrij algemeen in augustus 2008 geplaatst. Of is dit weer vergelijkbaar met jouw ontkennen van de Russische betrokkenheid in het conflict in Oekrane?
De vakantie in Georgie was ook al weer best lang geleden. In die zin niet meer dan terecht dat ze weer een uitje hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Russische soldaten zijn slechts in Oekrane op vakantie.
Een select groepje heeft wel een vakantie naar Syri gehad maar dat waren vrijwilligers die de zielige Syrirs wilden helpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De vakantie in Georgie was ook al weer best lang geleden. In die zin niet meer dan terecht dat ze weer een uitje hebben.
En het waren de Russen die het tijdstip kozen? Als je dat gelooft ben je helemaal achterlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Dat conflict wordt toch vrij algemeen in augustus 2008 geplaatst. Of is dit weer vergelijkbaar met jouw ontkennen van de Russische betrokkenheid in het conflict in Oekrane?
twitter:StormBringer15 twitterde op donderdag 11-08-2016 om 15:14:49#BREAKINGNAF INTEL: UAF transferred MRLS Grad & artillery to the line of contact in #Donbas #russia #crimea #putin https://t.co/nqQto5YZxP reageer retweet
Ok, de Russische inval in Georgie was dus wel in augustus 2008?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En het waren de Russen die het tijdstip kozen? Als je dat gelooft ben je helemaal achterlijk.
Nee je snapt het niet de Russen deden dat helemaal niet zelf joh die deden gewoon pimpampet en toen werd het augustus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ok, de Russische inval in Georgie was dus wel in augustus 2008?
Die zaten gewoon te genieten van de berglucht tot die nare Georgiers hen dwongen dat land binnen te vallen. Kan je ze niet aanrekenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet de Russen deden dat helemaal niet zelf joh die deden gewoon pimpampet en toen werd het augustus.
twitter:DEFCONWS twitterde op donderdag 11-08-2016 om 19:28:12Ukrainian Navy hold live fire drills in southern Ukraine - command -- IFX https://t.co/PAHvV9QcYW reageer retweet
Ja, maar dat is niets nieuws.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
En? Vliegen ze elkaar al in de haren?
twitter:Guderian_Xaba twitterde op donderdag 11-08-2016 om 19:41:56#Horlivka: Announcement asking to turn off intercoms and open underground shelters https://t.co/lYSTpKQjiW reageer retweet
twitter:loogunda twitterde op donderdag 11-08-2016 om 19:30:5920:29 #Mariupol @iMariupol In 30 min, RU fired 75 projectiles from BMP at UA positions at #Shyrokyne#donbasreports reageer retweet
twitter:Guderian_Xaba twitterde op donderdag 11-08-2016 om 19:46:40Ukr positions at #Shyrokyne are under 152-mm artillery, heavy machine guns, AA-gun fire. #Mariupol reageer retweet
Ik kom ook even kijken, niets meer gebeurd vandaag, kennelijk?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
En? Vliegen ze elkaar al in de haren?
Nee, jammer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kom ook even kijken, niets meer gebeurd vandaag, kennelijk?
Nu ja, even afwachten nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het blijft wrs wel een hotspot.
Ja, die lui zitten op hun handdoekjes op een stretcher ergens in een 5-sterren resort dus die reageren even nog niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, even afwachten nog.
Benieuwd wat Brussel weer voor oplossing in petto heeft.
Ohh, dan is er niks aan de hand. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die lui zitten op hun handdoekjes op een stretcher ergens in een 5-sterren resort dus die reageren even nog niet.
Gelukkig heeft de EU als leiders een stel schaakgrootmeesters in dienst.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dan is er niks aan de hand. Gelukkig maar.
Vrindje Hans, Hans van Baalen die heeft wel de skills om de boel te sussen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de EU als leiders een stel schaakgrootmeesters in dienst.
Geef hem maar een sinasappelkistje dan gaat-ie daar op staan idd, om de menigte toe te spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrindje Hans, Hans van Baalen die heeft wel de skills om de boel te sussen.
Chamberlain 2.0quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geef hem maar een sinasappelkistje dan gaat-ie daar op staan idd, om de menigte toe te spreken.
Willen jullie lid worden van de EU? Dan worden jullie lid!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Chamberlain 2.0
[ afbeelding ]
Anschluss, Anschluss!!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Willen jullie lid worden van de EU? Dan worden jullie lid!!!!
Die gaat door desnoods tot achter de Kaspische Zee, denk ik, als je hem zijn gang laat gaan.quote:
twitter:mfa_russia twitterde op donderdag 11-08-2016 om 22:02:07We call on our partners to show common sense & finally get their Ukrainian wards to end their constant provocations https://t.co/WriwVByrPG reageer retweet
Serieus, 2,50 voor een gewone doordeweekse krant???quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:45 schreef Infection het volgende:
Volkskrant van morgen:
[ afbeelding ]
Dat zal indruk maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:00 schreef Gutmensch het volgende:
Duitsland maant tot terughoudendheid:
[ afbeelding ]
Alsof Rusland of Oekrane ook maar een fuck gaat geven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:00 schreef Gutmensch het volgende:
Duitsland maant tot terughoudendheid:
[ afbeelding ]
twitter:tristanmasat twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 17:07:21Oh, #Kiev. Anti-corruption police block car, detain some guy. Other police show up & let him go. Mystery. #Ukraine https://t.co/T2SbdZvG4A reageer retweet
twitter:patrickgjackson twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 17:06:52#Russia sends new air defence missiles to #Crimea https://t.co/mk4uv0fKwI #Ukraine #Крым https://t.co/AHddktr26N reageer retweet
Is Thomas C. Theiner's twitter account gehackt?twitter:noclador twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 17:35:50More about #Poroshenko's corruption. #Yanukovych wasn't that greedy. #Ukraine is again a corrupt shithole:https://t.co/9qFhxS2DIY reageer retweet
Dit is het werk van de VS, natuurlijk johquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:45 schreef Infection het volgende:
Volkskrant van morgen:
[ afbeelding ]
..Dus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:52 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Ukrainian tanks could be seen in the Kherson region, moving towards Crimea
http://www.bbc.com/news/world-europe-37062036
quote:Rusland heeft zijn geavanceerde S-400 raketsysteem voor luchtverdediging op het geannexeerde schiereiland de Krim geplaatst.
Dit meldden Russische media vrijdag, verwijzend naar een verklaring van het ministerie van Defensie.
De aankondiging komt twee dagen nadat president Vladimir Poetin had beloofd tegenmaatregelen te nemen na wat hij omschreef als gevechten tussen Russische troepen en Oekraense saboteurs in het noorden van de Krim.
Oekrane ontkende dat de schermutselingen plaatsvonden. Het land heeft zijn leger aan de grens met de Krim wel in hoogste staat van paraatheid gebracht.
Rusland annexeerde het Oekraense schiereiland in 2014.
Legereenheden
De president van Oekrane, Petro Porosjenko, kondigde donderdag aan dat zijn legereenheden aan de grens met de Krim en in de regio Donbass donderdag in de hoogste staat van paraatheid is gesteld.
Hij reageerde daarmee op de vermeende inval van speciale eenheden van Oekrane op de Krim en de daarmee toegenomen spanning. Het land houdt tegelijkertijd in het zuiden van Oekrane geplande militaire oefeningen.
Volgens Rusland heeft Oekrane afgelopen weekend geprobeerd het schiereiland binnen te vallen met elitetroepen. Die zouden zijn tegengehouden door de Russische geheime dienst FSB. Een Russische militair en een FSB-medewerker zouden daarbij zijn omgekomen. Oekrane spreekt het verhaal tegen.
De Russische President beschuldigt Oekrane van het gebruik van terroristische middelen om een nieuw conflict uit te lokken.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ketsysteem-krim.html
Hoezo denk je dat? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vannacht wellicht. Of maandagochtend vroeg.
Sinds vrijdagavond zal weer een nieuwe lading Russen zomervakantie hebben, de Russische vakantiegangers hebben zodoende voldoende tijd om met de trein, auto of bus vanuit Moskou bij de Oekraense grens te kunnen komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Serieuze vraag.
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:26:28UKRAINE: Locals across the front line in the east of the country report heavy shelling from both sides tonight. reageer retweet
Is het weer opgelaaid daar? Dacht dat het rustiger was?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:05 schreef Infection het volgende:
Rusland plaatst geavanceerd raketsysteem op de Krim
[..]
De oorlog is nooit echt voorbij geweest, maar de laatste tijd lijkt het inderdaad weer aardig op te laaien. Maar vooralsnog lijkt het mee te vallen. Na de berichten van afgelopen week had het nog veel erger af kunnen lopen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Is het weer opgelaaid daar? Dacht dat het rustiger was?
twitter:MauriceSchleepe twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:03:22Breaking Northern parts of #Donetsk under #Ukraine regime attack with the use of heavy artillery. https://t.co/36TE4YcgDA reageer retweet
twitter:AndrijaTomic twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:05:52Heavy artillery battles around #Donetsk tonight, numerous outgoing and incoming shells.#Ukraine#UkraineWarCrimes#StopUkraine#War reageer retweet
twitter:MikhailTolstyk twitterde op zondag 14-08-2016 om 14:33:05#Ukrainian tank detonated near the front lines on a mine planted by #DPR militia . Soldiers 30 Ombre (APU) #Donetsk https://t.co/c1xFKNQaeW reageer retweet
twitter:BI_contributors twitterde op maandag 15-08-2016 om 19:35:20This map shows the alarming Russian military buildup encircling Ukraine — via @TheStudyofWar https://t.co/VJdxL0KibQ https://t.co/9FYOO1e1ob reageer retweet
twitter:loogunda twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 00:18:1901:15 #Donetsk @Donetsk_Ukraine "An ambulance rushes, I hope directly to a morgue"#donbasreports reageer retweet
Hij retweet en vertaald deze persoon:quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:09 schreef crystal_meth het volgende:
twitter:loogunda twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 00:18:1901:15 #Donetsk @Donetsk_Ukraine "An ambulance rushes, I hope directly to a morgue"#donbasreports reageer retweet
![]()
Zo te zien een Pro-Oekrane en fervent Russen-hater.twitter:Donetsk_Ukraine twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 00:17:24#донецк 01.15 скорая мчится ... Надеюсь, сразу в морг reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op donderdag 18-08-2016 om 15:53:15We don’t rule out Russia’s full-scale invasion. Army ready to tackle threat – @poroshenko https://t.co/93o9rsHQDV https://t.co/sU0BDEDjIk reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:10:19UKRAINE: Reports of fighting in multiple areas across the front-lines in #Ukraine tonight. reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:24:16HEAVY FIGHTING REPORTED AT E.UKRAINE FRONTLINE, CASUALTIES FEARED -- WITNESSES reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:24:46UKRAINE COMMAND POST HIT IN MARIINKA -- WITNESSES reageer retweet
Putin is al de campagnes van Command & Conquer aan het doorlopen voor geschikte beelden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:31 schreef BEFEM het volgende:
Is er al bewijs van Rusland van de 'aanslag vanuit Oekrane op de Krim'?
twitter:MarQs__ twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:35:27150 Russian National Guard soldiers arrived to #Makeevka as a barrier squad to prevent unauthorized withdrawal or retreat - Military intel reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:05:45Russian snap military exercises on 25 August - military districts+all airforce+all airborne units+Northern fleet https://t.co/16jzf4Lgl0 reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:13:00Shoigu: During readiness check, Russian troops will be deployed on South-Western direction ASAP https://t.co/2i3p3XrFMP reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:14:19There were serious doubts that Russia could attack Ukraine, - not enough forces(need 500000, not deployed 100000) https://t.co/t8YIOhbMm6 reageer retweet
Is het wel een oefening?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:47 schreef Nintex het volgende:
Russen doen een generale repetitie vandaag.twitter:MarQs__ twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:35:27150 Russian National Guard soldiers arrived to #Makeevka as a barrier squad to prevent unauthorized withdrawal or retreat - Military intel reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:05:45Russian snap military exercises on 25 August - military districts+all airforce+all airborne units+Northern fleet https://t.co/16jzf4Lgl0 reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:13:00Shoigu: During readiness check, Russian troops will be deployed on South-Western direction ASAP https://t.co/2i3p3XrFMP reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:14:19There were serious doubts that Russia could attack Ukraine, - not enough forces(need 500000, not deployed 100000) https://t.co/t8YIOhbMm6 reageer retweet
quote:Russia has begun military drills involving around 8,000 soldiers and more than 2,000 vehicles in its southern regions of Chechnya and Dagestan, Interfax news agency reported on Friday, citing the Defence Ministry.
Propaganda.quote:
wat is propagandaquote:
Ik heb de ontwikkelingen in Oost-Oekraine dagelijks gevolgd vanaf dag 1 (vraag crystal_meth). De docu die je hierboven postte zit vol met verdraaiingen. Het is propaganda.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:15 schreef Mytho het volgende:
wat is propaganda iets wat tegen jouw mening is
vanaf dag 1 aan anti-rusland propaganda infuus gelegenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb de ontwikkelingen in Oost-Oekraine dagelijks gevolgd vanaf dag 1 (vraag crystal_meth). De docu die je hierboven postte zit vol met verdraaiingen. Het is propaganda.
De rol die Rusland heeft gespeeld in het organiseren en opbouwen van dit conflict is helemaal weggepoetst.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Mytho het volgende:
[..]
vanaf dag 1 aan anti-rusland propaganda infuus gelegen
logisch dat je zo gebrainwashed bent,![]()
geef dan een voorbeeld uit die video wat niet klopt.
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef 99.999 het volgende:
Waarom steeds die idiote reflex om dwangmatig naar de VS te wijzen als de Russen zich misdragen? Praat je het daarmee voor jezelf goed oid?
Als de meeste landen op de wereld internationale regels niet naleven in hun eigen voordeel, dan blijf je als land achter als jij niet ook die regels gaat verbreken in jouw eigen voordeel.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef 99.999 het volgende:
Waarom steeds die idiote reflex om dwangmatig naar de VS te wijzen als de Russen zich misdragen? Praat je het daarmee voor jezelf goed oid?
http://www.pcworld.com/ar(...)ne-power-outage.htmlquote:Cyberattack suspected in Ukraine power outage
Ukraine's national power company investigates whether hacking caused blackout in Kiev
Security experts are investigating whether a power outage that affected parts of the Ukrainian capital, Kiev, and the surrounding region this weekend was the result of a cyberattack. If confirmed, it would be the second blackout caused by hackers in Ukraine.
The incident affected the automation control systems at the northern power substation near Novi Petrivtsi, a village near Kiev, close to midnight between Saturday and Sunday. This resulted in complete power loss for the northern part of Kiev on the right bank of the Dnieper river and the surrounding region.
Engineers from Ukrenergo, Ukraine's national power company, switched the equipment to manual control mode and started restoring power within 30 minutes, said Vsevolod Kovalchuk, acting director of Ukrenergo, in a post on Facebook. Full power was restored to all affected areas in about an hour and 15 minutes.
One suspected cause is "external interference through the data network," Kovalchuk said. The company's cybersecurity experts are investigating and will release a report.
Among the possible causes for the crash are hacking and faulty equipment, Ukrenergo said in a statement. Law enforcement agencies have been alerted and are carrying out a thorough investigation. Until the results come back, all the systems that have automatic control have been switched to local control, the company said.
If the hacking is confirmed, this would be the second time that power has been disrupted in Ukraine because of a cyberattack. Almost a year ago, shortly before Christmas, hackers launched a coordinated attack against three Ukrainian regional power companies. They managed to switch off power at multiple substations, causing blackouts that lasted between three and 6 hours and impacted the residents in several regions.
The Ukrainian security service, the SBU, attributed the attack at the time to Russia. Even though there's no definitive evidence that links the attacks to the Russian government, the attackers used a piece of malware of Russian origin called BlackEnergy, and the attack's complexity suggests the involvement of a nation state.
Last week, researchers from security vendor ESET warned about recent attacks against high-value targets from the Ukrainian financial sector that were carried out by a group that shares many similarities with the BlackEnergy group.
Power outages are common in wintertime in former USSR countries, because of old equipment, so additional information is needed before reaching a conclusion about the cause of this weekend's blackout, said Alex Mathews, Lead Security Evangelist at vulnerability assessment and compliance management company Positive Technologies. "On the other hand, we should recognize that the chances of successful cyberattacks on power grids are growing in the modern world due to the Internet," he said.
https://www.stripes.com/n(...)-in-ukraine-1.445305quote:Heavy artillery and tank fire returns to the front lines in Ukraine
[..]
An international monitoring group documented almost 3,000 explosions in the region Sunday - up from 700 on Saturday and 100 on Friday. The majority of Sunday's detonations were recorded around Svitlodarsk. Despite multiple cease-fire attempts and efforts to remove heavy weapons from the front lines, the day-long bombardment, which included tanks, rocket artillery and howitzers, laid bare the shortcomings of international efforts to quell the conflict.
The fighting sent the residents of Svitlodarsk to their basements, and around nightfall, as temperatures dipped below freezing, the town lost power and gas. Utilities were restored around midnight, according to the Organization for Security and Cooperation in Europe, which has observers on the ground.
Social media accounts that follow the conflict indicated that shelling in the area started again Monday night.
http://www.forbes.com/sit(...)hroats/#5abc31da760bquote:Russia's Gazprom And Ukraine Back At Each Other's Throats
So much for Naftogaz and Gazprom playing nice. The energy giants, which are basically stand-ins for official Kiev and Moscow, are back at each other's throats with Ukraine's Naftogaz saying Monday that Russia might even stop natural gas deliveries to European via Ukraine this winter.
Gazprom said today that sees "some risks for gas transit" through Ukraine to Europe -- its main pipelines into the region -- and warned that if Naftogaz delivered Russian gas to those markets unauthorized it would cut off supplies, Gazprom CEO Alexei Miller told reporters in Moscow.
"There are risks for gas transit to Europe (via Ukraine). In the contract, which was signed in 2009, we clearly fixed all cases of force majeure. If Ukraine starts gas tapping, then we can either reduce supply by the volume of illegally taken gas or can carry out a disproportionate reduction. But we may stop deliveries all together even after a single unauthorized tapping of gas," Miller was quoted as saying in the TASS news agency.
Naftogaz said Miller was created a crisis where there was none, adding that it is likely designed to exert pressure on the EU regarding its decision on Gazprom's other pipelines, namely Nord Stream II and Turkish Stream.
[..]
quote:Doden bij opgelaaide strijd in Oost-Oekrane
In het oosten van Oekrane zijn doden en gewonden gevallen bij nieuwe, hevige confrontaties tussen de Oekraense strijdkrachten en door Rusland gesteunde separatisten. Beide zijden bestoken elkaar sinds zaterdagavond met zwaar geschut, vooral bij het plaatsje Avdiivka, iets ten noorden van Donetsk. Het zijn de zwaarste gevechten sinds maanden.
Volgens de autoriteiten in de hoofdstad Kiev zijn er aan Oekraense kant tenminste acht doden en enkele tientallen gewonden gevallen. Ook zijn er enkele burgerslachtoffers te betreuren. De verliezen onder de separatisten zijn niet bekend.
De Oekraense president Porosjenko heeft een bezoek aan Duitsland afgebroken vanwege de verslechterde situatie. Volgens het Kremlin is het Oekraense leger verantwoordelijk voor de nieuwe gevechten. Kiev zou op die manier de aandacht willen afleiden van binnenlandse problemen.
Het zat er in dat de Russen het offensief zouden heropenen wanneer Trump president was.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:14 schreef theNull het volgende:
Het is weer volop oorlog rondom Donetsk. Gestart na dat Trump en Putin elkaar telefonisch gesproken hebben.
http://www.osce.org/ukraine-smm/296491quote:KYIV, 31 January 2017 - Chief Monitor of the OSCE Special Monitoring Mission to Ukraine (SMM) Ertugrul Apakan, today called for the immediate cessation of fighting in the Avdiivka-Yasynuvata-Donetsk airport area in eastern Ukraine.
“Escalation in the area is of grave concern, with the civilian population greatly suffering,” the Chief Monitor said. “Violence on such a scale, involving the loss of life, is unacceptable and the protection of civilians must be paramount,” he added. Apakan said that the SMM has reported on civilian casualties and observed damage to civilian homes and infrastructure. He noted, in particular, that there had been damage to the water filtration plant in Yasynuvata, upon which thousands of people on both sides of the contact line depend for heating, electricity and water.
The Avdiivka-Yasynuvata-Donetsk airport triangle has long been a focus of fighting. The latest developments – with the OSCE SMM recording thousands of ceasefire violations on a daily basis, including the use of proscribed weapons – constitute a serious deterioration and a violation of the Minsk agreements. Apakan called on the sides to immediately cease fire and withdraw such weapons beyond agreed lines. He urged the sides to prioritise the protection of the civilian population. The Chief Monitor added it was imperative that the OSCE SMM be given immediate, safe and unhindered access to the affected area, in order to allow for verification of compliance with the sides’ obligations on ceasefire and withdrawal of weapons.
De sancties blijven gehandhaafd?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:01 schreef Infection het volgende:
Ben benieuwd wat er in dat gesprek gezegd werd waardoor deze oorlog weer getriggered is.
Zou kunnen, maar tijdens Obama werd op dergelijke uitspraken niet zo heftig gereageerd. Misschien dat Putin toch iets anders van Trump verwacht had.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De sancties blijven gehandhaafd?
Of Trump heeft juist verklaard dat Oost-Oekrane hem gestolen kan worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De sancties blijven gehandhaafd?
dat was ook mijn gedachte...quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Trump heeft juist verklaard dat Oost-Oekrane hem gestolen kan worden.
En Putin is nu in Hongarije en houden een life conference.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Trump heeft juist verklaard dat Oost-Oekrane hem gestolen kan worden.
twitter:RT_com twitterde op donderdag 02-02-2017 om 16:44:36BREAKING: Kiev trying to extort money from US, EU - Putin on E. Ukraine flare-up https://t.co/8HKMaiJgxL https://t.co/yXYthmErRD reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op donderdag 02-02-2017 om 16:55:40Kiev provoked escalation of violence in E. Ukraine – Putin https://t.co/8HKMaiJgxL https://t.co/hABN98Ybqt reageer retweet
Orban doet z'n best maar. Hongarije zijn we als EU toch liever kwijt dan rijk (in mijn optiek althans).quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En Putin is nu in Hongarije en houden een life conference.
Ze praten nu over een gaspijplijn door Hongarije en stoppen met de Ukraine.
Ik denk zomaar dat de EU begint te kraken...
Ja dat is elk land met een eigen mening die jou niet zint.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Orban doet z'n best maar. Hongarije zijn we als EU toch liever kwijt dan rijk (in mijn optiek althans).
Overigens denk ik niet dat een exit van Hongarije het einde van de EU inluidt. Het is niet een van de kernlidstaten. Eerder zo'n vervelende, aangetrouwde oom waar je je bedenkingen bij hebt.
Daar heeft Duitsland niet gek veel over te zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja dat is elk land met een eigen mening die jou niet zint.
Jammer dat Hongarije dus wel een belangrijk doorvoer land gaat worden voor Russisch gas waar de EU zo afhankelijk van is.
Duitsland laat onder geen beding Hongarije gaan.
Het zou mooi zijn als de EU eens een appeltje zou opgooien naar Kiev om die zooi eens proberen te stoppen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:26 schreef Infection het volgende:
Het gaat goed los op de stream nu. Al een aantal uren veel explosies en geweervuur.
Meer dan jou.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar heeft Duitsland niet gek veel over te zeggen.
Liever kwijt dan rijk niet eens zozeer. Ik verwacht wel dat de zoektocht naar hernieuwbare energie verder aangeslingerd gaat worden en het op een gegeven moment niet zoveel meer uitmaakt waar Rusland pijpleidingen legt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Orban doet z'n best maar. Hongarije zijn we als EU toch liever kwijt dan rijk (in mijn optiek althans).
Overigens denk ik niet dat een exit van Hongarije het einde van de EU inluidt. Het is niet een van de kernlidstaten. Eerder zo'n vervelende, aangetrouwde oom waar je je bedenkingen bij hebt.
Duitsland niet gecharmeerd van de sancties? Dat de EU unaniem voor die sancties heeft gestemd, is vooral te danken aan Merkel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Meer dan jou.
Duitsland is de grote speler in de EU en was nooit echt gecharmeerd van de anti Rusland sancties.
Trump heeft waarschijnlijk aangegeven dat hij geen onvoorwaardelijke steun zal gaan geven aan Oekraine.
De Eu zal met de billen bloot moeten.
twitter:MSNBC twitterde op donderdag 02-02-2017 om 18:23:09BREAKING: Treasury department easing U.S. sanctions on Russia https://t.co/vysKrZKUAz reageer retweet
De boodschap is duidelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:44 schreef Infection het volgende:
twitter:MSNBC twitterde op donderdag 02-02-2017 om 18:23:09BREAKING: Treasury department easing U.S. sanctions on Russia https://t.co/vysKrZKUAz reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op donderdag 02-02-2017 om 19:07:23Reports of evacuations ongoing in #Donetsk #Petrovskyi district reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |