Moeten ze wel een meerderheid halen, wat ik ze niet zie doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ben er niet gerust, de VVD wil wel heel erg graag.
Vullen ze het aan met wat andere onrendabelen als 50+, SP of SGP.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moeten ze wel een meerderheid halen, wat ik ze niet zie doen.
Die komen allemaal nog. Want democratie.quote:
Dat lijkt me nog steeds geen meerderheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vullen ze het aan met wat andere onrendabelen als 50+, SP of SGP.
Met de VVD als bindmiddel tussen hen, het nu al befaamde SPVVD.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef paulgo het volgende:
Wellicht tijd voor een schizofreen kabinet PVV+SP
Stemmen van elkaar jatten is paren ja? Tikkeltje overdreven denk je niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, de rituele paringsdans is in elk geval al flink bezig.
PVV en VVD verdelen samen wel een zetel of zestig, die andere clubs halen bij elkaar een zetel of dertig. Er zijn genoeg legosteentjes om wat te bouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds geen meerderheid.
Nee, wahtje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Stemmen van elkaar jatten is paren ja? Tikkeltje overdreven denk je niet.
Ik ga naar Lesbos op vakantie deze zomer. Problem?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds geen meerderheid.
Neuh, wel typisch iets wat een D66'er zou doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga naar Lesbos op vakantie deze zomer. Problem?
De grote uitglijder van Wilders moet inderdaad nog komenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen ook gewoon op de verkiezingen wachten. Dan krijgen de speculaties wat meer vaste grond onder de voeten. Ook zijn peilingen een jaar voorafgaand aan de verkiezingen vrij waardeloos, tijdens de campagne heb je vaak grote verschuivingen qua zetelaantallen.
Had het er laatst nog met iemand over dat Zijlstra eigenlijk veel beter bij het CDA zou hebben gepast.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders is toch het grote voorbeeld van Zijlstra?
Niks mis met een beetje speculeren over volgende regeringen. En de VVD'ertjes een beetje stangen met wat iedereen al van verre aan ziet komenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen ook gewoon op de verkiezingen wachten. Dan krijgen de speculaties wat meer vaste grond onder de voeten. Ook zijn peilingen een jaar voorafgaand aan de verkiezingen vrij waardeloos, tijdens de campagne heb je vaak grote verschuivingen qua zetelaantallen.
50+, SGP en de SP 30 zetels ja?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
PVV en VVD verdelen samen wel een zetel of zestig, die andere clubs halen bij elkaar een zetel of dertig. Er zijn genoeg legosteentjes om wat te bouwen.
Dat denk ik niet, Wilders is zo ongeveer de meest ervaren politicus van Nederland.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De grote uitglijder van Wilders moet inderdaad nog komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |