SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Sta dagelijks om 5uur op, ik heb daadwerkelijk uitgeslapen ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 07:08 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Goed hoor zo vroeg! Succes
Ik draai me nog een keertje om
Ik neem dan wel 'n hele met steak & bacon, iets van 800kcal zal hij zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat het brood zelf zo zoet is bij Subway. In de VS iig, ik heb het hier al heel lang niet gegeten.
Verder is er idd niet zoveel mis met een broodje tonijn en groente, of kip en wat dressing!
Niet mee eens, ik houd eeeeecht van goed broodquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik neem dan wel 'n hele met steak & bacon, iets van 800kcal zal hij zijn denk ik![]()
Maar dan hoef ik in ieder geval de komende 6/7 uur niets meer te eten.
En ik weet niet of ik het al eerder gezegd heb;
Maar brood is er voor om te zorgen dat je geen vieze vingers krijgt van je nutella.
Het is slechts een handvat. Ik ga er in ieder geval niet persé voor het brood heen.
Zo dit!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Ik vind Subway nou typisch zo'n ding waar ik mijn kcals niet aan wil verspillen.
Ik heb het nog nooit lekker gevonden.
Dit. Ik zou er niet aan moeten denken elke dag brood te eten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:
En ik weet niet of ik het al eerder gezegd heb;
Maar brood is er voor om te zorgen dat je geen vieze vingers krijgt van je nutella.
Het is slechts een handvat. Ik ga er in ieder geval niet persé voor het brood heen.
Brrrr.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik had gister dit
[ afbeelding ] maar dan met een kleine friet ipv een grote. Twee ons groente (prei, ui, paprika en champignons) en spekjes. 680 kcal. Hele avond een vol gevoel van gehad. Nomnom.
Oeh, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik neem vandaag even een dagje pauze. Vanavond lekker uiteten!
Vanochtend 72,2, prima dus.
Zeker nice! Van de week een broek in maat 30/32 gepast (maar niet gekocht). Ik had ooit 36/32 (van die Dyanne by C&A-lijn, jaren terug).quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gruwel, krijg je van die vieze slappe frieten.
Blijft dat trouwens lekker om een broek in een maatje kleiner te kunnen kopen als je gewend bent
In Lissabon! Voor een conferentie, die vanmiddag afgelopen was. Er is genoeg eten te vinden hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:48 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oeh, eet smakelijk!
[..]
Zeker nice! Van de week een broek in maat 30/32 gepast (maar niet gekocht). Ik had ooit 36/32 (van die Dyanne by C&A-lijn, jaren terug).
Tramposa- waar zit je? Hopelijk vind je nog wat te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |