abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:56:04 #1
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160063984
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160064231
Yay burpees.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 07:08 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Goed hoor zo vroeg! Succes :)

Ik draai me nog een keertje om :P
Sta dagelijks om 5uur op, ik heb daadwerkelijk uitgeslapen ook.

WOD + Afterburner (5x1min roei all the way) was pittig, heerlijk begin van het weekend.

O: Overnight Oats (1e keer, heel goed bevallen :9~ ) en 2 ei
T: Banaan + shake
L: Omeletje of ik trakteer mevrouw Rauw. op een Subway.
T: Indien subway, choco koekje
D: Gevulde zoete aardappel met worst denk ik.
T: Zak spekknabbels gehaald, dus wellicht een handje daarvan. :9~
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:17:14 #3
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160064304
Subway moet ik binnenkort ook weer eens doen..
pi_160064338
Subway is 1 van m'n cheatmeals waar ik mij niet eens echt heel schuldig over voel tegenover mijzelf.
Omdat toch best voedzaam en een goed verzadigd gevoel.
1x in de 14 dagen/maand een Sub vind ik prima passen in m'n huidige schema :Y .
pi_160064350
Ik vind het alleen jammer dat het brood zelf zo zoet is bij Subway. In de VS iig, ik heb het hier al heel lang niet gegeten.

Verder is er idd niet zoveel mis met een broodje tonijn en groente, of kip en wat dressing!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:21:37 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160064370
Echt? Ik vind Subway nou typisch zo'n ding waar ik mijn kcals niet aan wil verspillen.
Ik heb het nog nooit lekker gevonden. :N
pi_160064419
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat het brood zelf zo zoet is bij Subway. In de VS iig, ik heb het hier al heel lang niet gegeten.

Verder is er idd niet zoveel mis met een broodje tonijn en groente, of kip en wat dressing!
Ik neem dan wel 'n hele met steak & bacon, iets van 800kcal zal hij zijn denk ik :')
Maar dan hoef ik in ieder geval de komende 6/7 uur niets meer te eten. :9

En ik weet niet of ik het al eerder gezegd heb;
Maar brood is er voor om te zorgen dat je geen vieze vingers krijgt van je nutella.
Het is slechts een handvat. Ik ga er in ieder geval niet persé voor het brood heen.
pi_160064460
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik neem dan wel 'n hele met steak & bacon, iets van 800kcal zal hij zijn denk ik :')
Maar dan hoef ik in ieder geval de komende 6/7 uur niets meer te eten. :9

Maar brood is er voor om te zorgen dat je geen vieze vingers krijgt van je nutella.
Het is slechts een handvat. Ik ga er in ieder geval niet persé voor het brood heen.
Niet mee eens, ik houd eeeeecht van goed brood :P

Gisteren ook lekker gegeten bij het conference-dinner maar het lekkerste waren nog wel de warme broodjes en lekkere smeerseltjes die erbij zaten :@

Oehh en het toetje was ook wel bijzonder maar wel lekker, opgeklopt eiwit met suiker en nog een soort geel eispul, heel licht en zoet, met kaneel. Het hoofdgerecht was uiteraard bacalao, op zich wel lekker maar met erg veel broodkruimelkorst erop met veel olie dus dat vond ik wat minder. Vandaag is het programma om 16u klaar dus kan ik zelf bedenken of ik ergens ga eten of wat in elkaar ga klussen in het appartementje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160064496
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Ik vind Subway nou typisch zo'n ding waar ik mijn kcals niet aan wil verspillen.
Ik heb het nog nooit lekker gevonden. :N
Zo dit!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_160064567
Subway snap ik ook echt niet wat daar aan is :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:35:07 #11
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160064574
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:

Dit. Ik zou er niet aan moeten denken elke dag brood te eten.

Ik ga altijd voor de Italian BMT op parmesan-oregano, met pittige kaas, chipotle saus en alle groenten, behalve paprika.

En das dan een prima vullende D.
pi_160064620
subways O+
Daar wordt ik ook blij van, gegrilde kipfilet met chipottle saus hmmm heerlijk!
pi_160064755
Subway O+
Maar eet het eigenlijk nooit meer.
pi_160064995
TT ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:18:37 #15
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160065299
Ik had gister dit
maar dan met een kleine friet ipv een grote. Twee ons groente (prei, ui, paprika en champignons) en spekjes. 680 kcal. Hele avond een vol gevoel van gehad. Nomnom.
Prrrrr
pi_160065329
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik had gister dit
[ afbeelding ] maar dan met een kleine friet ipv een grote. Twee ons groente (prei, ui, paprika en champignons) en spekjes. 680 kcal. Hele avond een vol gevoel van gehad. Nomnom.
Brrrr.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:52:17 #17
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160065929
Ziet er vies uit
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 februari 2016 @ 13:14:42 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160066300
Subway doe ik het ook niet voor.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_160066547
Hij smaakte weer prima.
Kleine 1000kcal van de rekening afgeschreven. :9 :')
pi_160069174
Die bak patat vind ik om te gruwelen. De vegetarische Sub vond ik echt heel lekker. Als ze die ooit veganizen, heb ik er wel een dagje buikpijn voor over. :-D
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  Redactie Sport zaterdag 20 februari 2016 @ 15:56:37 #21
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160069416
Ik neem vandaag even een dagje pauze. Vanavond lekker uiteten!

Vanochtend 72,2, prima dus.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160071586
Gruwel, krijg je van die vieze slappe frieten.

Blijft dat trouwens lekker om een broek in een maatje kleiner te kunnen kopen als je gewend bent *)
pi_160075485
Ik wilde iets halen om in mijn appartement te eten maar ik kwam alleen maar van die minisupermarktjes tegen met vooral fruit en frisdrank en koekjes en chips :P Nu heb ik cherrytomaatjes en vieze olijven dus ik denk dat ik toch nog even de deur uit moet om een afhaal of restaurantje te zoeken of zo. Wil niet uitgebreid gaan eten want die kcal bewaar ik voor een lekkere lunch morgen :P
pi_160076145
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik neem vandaag even een dagje pauze. Vanavond lekker uiteten!

Vanochtend 72,2, prima dus.
Oeh, eet smakelijk!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gruwel, krijg je van die vieze slappe frieten.

Blijft dat trouwens lekker om een broek in een maatje kleiner te kunnen kopen als je gewend bent *)
Zeker nice! Van de week een broek in maat 30/32 gepast (maar niet gekocht). Ik had ooit 36/32 (van die Dyanne by C&A-lijn, jaren terug).

Tramposa- waar zit je? Hopelijk vind je nog wat te eten.
pi_160078354
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:48 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oeh, eet smakelijk!

[..]

Zeker nice! Van de week een broek in maat 30/32 gepast (maar niet gekocht). Ik had ooit 36/32 (van die Dyanne by C&A-lijn, jaren terug).

Tramposa- waar zit je? Hopelijk vind je nog wat te eten.
In Lissabon! Voor een conferentie, die vanmiddag afgelopen was. Er is genoeg eten te vinden hoor :P Ik hoopte alleen in een supermarkt wat te vinden zodat ik de deur niet meer uithoefde, ben wel redelijk gesloopt na een aantal zeer lange dagen. En ik wilde dus ook niet al te gek en calorierijk eten aangezien we gisteren een uitgebreid 3-gangen diner hadden en de lunch ook bestond uit quiches, viscakejes en andere lekkernijen die niet heel goed voor de lijn waren :P Maar ik zit in de multiculturele buurt dus heb net bij een Nepalees tentje een bakje garnalencurry met witte rijst afgehaald. Was erg lekker en volgens mij ook best een bewuste keuze, zit in ieder geval nog niet echt vol :P Maar zo'n vaart zal het ook niet lopen, ik wandel ongeveer 10km per dag hier over erg stijle wegen en heb vanochtend ook nog 6km hardgelopen, morgen zelfs een langere ronde. En dan morgenavond laat weer thuis!

Edit: oke nu heb ik dus echt een knorrende maag :P Nouja over 2 dagen gezien zal ik nog steeds wel teveel hebben gegeten. Snel slapen dan maar!

[ Bericht 6% gewijzigd door La_Tramposa op 20-02-2016 22:47:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')