SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh jongquote:
Mijn ene opa was 87 geweest als hij nog had geleefd, en de andere zeker boven de 90. Weet niet precies.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn opa was ook 71 geweest als ie nog had geleefd
rip opa
helaas is mijn enige opa die ik ken al 30 jaar doodquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ene opa was 87 geweest als hij nog had geleefd, en de andere zeker boven de 90. Weet niet precies.
Mijn opa van vaderskant stierf zo'n 3 jaar voor ik geboren werd. Dus daar weet ik ook niet alles van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helaas is mijn enige opa die ik ken al 30 jaar dood
jammer
liefquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sanogo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
105 miljoen transferbudget met Ajax in FM.
Wat zal ik eens kopen
Rusnákquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
ik wilde laatst ook fm spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
Veermanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
heb ik ook lolquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wilde laatst ook fm spelen
maar toen realiseerde ik me dat voetbal me niet meer zo veel interesseert
jammer
hoiquote:
echt hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja voelt als een soort volwassen worden
Dat heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wilde laatst ook fm spelen
maar toen realiseerde ik me dat voetbal me niet meer zo veel interesseert
jammer
Sanogo speelt nu bij mijn nieuwe local club he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet degraderen.
dat zou het ook kunnen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje.
Ik wijt het aan de wedstrijden van Ajax
Ik zou meteen seizoenskaart nemen daar!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sanogo speelt nu bij mijn nieuwe local club he.
kan ook zonder te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
al mis ik het trollen wel
ha feyenoord
Ik kreeg de sleutels en een paar uur later hoor ik dat Sanogo verhuurd wordt aan Charltonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou meteen seizoenskaart nemen daar!
Ik kan echt geen vreugde meer voelen bij een overwinning van Ajax na weer een zaadpot of teleurstelling als ze punten laten liggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat zou het ook kunnen zijn natuurlijk
dat het een soort van defensiemechanisme van mijn brein is om het oogaids van ajax op te laten houden
Jammer dat hij weg is bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg de sleutels en een paar uur later hoor ik dat Sanogo verhuurd wordt aan Charlton
ja jammerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen vreugde meer voelen bij een overwinning van Ajax na weer een zaadpot of teleurstelling als ze punten laten liggen.
Dat hele voetbal en beleid is echt om te janken.
boeit me niks dat beleidquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen vreugde meer voelen bij een overwinning van Ajax na weer een zaadpot of teleurstelling als ze punten laten liggen.
Dat hele voetbal en beleid is echt om te janken.
Als ze geen goede spelers halen is het wel matig.quote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Champions League kijk ik ook maar met een half oog eigenlijk.
Alleen voor Leicester ging ik echt juichen tegen City. Maar die worden ook geen kampioen.
kom op spursquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel.
Het gaat sowieso een stunt worden, of Leicester of Spurs
ik weet niet eens wie er in de team spelen dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze geen goede spelers halen is het wel matig.
Maar dat weet je tegenwoordig toch al, dus word je vooral cynisch.
Arsenal zou ik ook nog mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel.
Het gaat sowieso een stunt worden, of Leicester of Spurs
Ik dacht dat van Rhijn een goede voetballer was lolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie er in de team spelen dus
Viergever, van der Hoorn, Dijks en Gudeljquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie er in de team spelen dus
Jij kende Tete tot voor kort ook gewoon nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat van Rhijn een goede voetballer was lol
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat van Rhijn een goede voetballer was lol
Alleen Cilessenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso weinig vervelende jodenspelers bij ajax op moment
Ik heb ooit JR een trolletje gezet omdat ik vond dat Tete een erg slechte voetballer was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kende Tete tot voor kort ook gewoon niet
ja suarezquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit JR een trolletje gezet omdat ik vond dat Tete een erg slechte voetballer was.
Maar nog nooit van m gehoord toen hahahah![]()
Nee bij Liverpool tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja suarez
of speelt die niet meer bij ajax
Nee het zijn heel veel van die kneuzen die dan ook niks presteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, de laatste keer dat ik eredivisie volgde waren ze bij ajax laaiend van die manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Die gast is zo vreselijk slecht.
Juist bazennaam.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond Tete gewoon lelijke voetbalnaam
oja kuytquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee bij Liverpool toch
Staat naast kuyt
Dat was alleen in zijn eerste halfjaar toen hij van der Wiel verving.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik eredivisie volgde waren ze bij ajax laaiend van die man
Dat leek nooit zo, maar dat dachten alleen de Feyenoordersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
En Karsdorp leek de betere van de twee te zijn voor even.
Pijnlijk door de mand gevallen allemaal
Dat is natuurlijk onmogelijk voor iemand die geen back is in principe.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
En Karsdorp leek de betere van de twee te zijn voor even.
Pijnlijk door de mand gevallen allemaal
Die Rvdelaak ofzo hier vond Kuyt wel `serieus' de beste speler van de Eredivisie dit seizoenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Kuyt heeft de beste techniek van de eredivisie.
~Hans Kraaij Jr
Gudelj is de beste speler van de wereld als hij ietsje beter kon voetballenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Kuyt heeft de beste techniek van de eredivisie.
~Hans Kraaij Jr
Dag jrquote:
Hij was een 10 jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk voor iemand die geen back is in principe.
Doet me aan een andere club denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Feyenoord leid graag spelers op om ze daarna te verkrachten op een andere positie.
#beleid
Kan ook totaal niet verdedigen.quote:
Hij begon nog best aardig bij Cardiff ookquote:
Kazim ook bij Celtic.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij begon nog best aardig bij Cardiff ook
Met schoppen ja.quote:
Ja, schotse competitie he.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met schoppen ja.
1 goaltje maar tegen een of andere amatuerploeg
Jij zeker met je lengte.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk nog wekelijks die samenvattingen.
Daar kan ik zo mee.
Guidettiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ien-als-Cabral.dhtml
Deze vond ik ook mooi![]()
Ik hoef maar 1 keer die bal verkeerd te raken en ik sta in de basis bij Dundee.quote:
Ik snap niet dat je naar die onzin kan kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 keer die bal verkeerd te raken en ik sta in de basis bij Dundee.
Met half oog samenvattinkjes kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar die onzin kan kijken.
Al vraag ik mezelf dat ook vaak af als ik Studio Sport kijk.
Ik kijk eigenlijk alleen Feyenoord, en wat Cl en samenvattingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar die onzin kan kijken.
Al vraag ik mezelf dat ook vaak af als ik Studio Sport kijk.
Ik kijk wel Premier League vaak, maar veel ook met een half oog. Eredivisiepotjes vaak ook met half oog behalve Ajax.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen Feyenoord, en wat Cl en samenvattingen.
Echt hele dag live potjes kijken, niks aan
En ik raad je aan om een oud tshirt aan te doen (wel een schone natuurlijk) 's nachts.quote:
Spannendquote:
En als je tshirt vast zit na de 1ste nacht:quote:
quote:Laat het kledingstuk in dat geval even weken met een natte washand of onder de douche
pff veel gedoe, veel gedoe.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als je tshirt vast zit na de 1ste nacht:
[..]
Valt wel mee. Gewoon even oud shirtje aan doen de 1ste nacht (of 2 nachten).quote:
Nicequote:
Nee folie. Vershoudfolie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
en krijg je ook verband op die tattoo na afloop
Ja, zit beetje met die probleem moet daarna naar wedstrijd van mn broertje kijken dus zal wel uur of 8 zitten voordat ik weer thuis benquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
En die zal je adviseren, als het goed is, om het na een paar uur weer eraf te halen. Of hij gaat zeggen dat je het 's nachts ook moet doen. Maar in principe is het beter om folie zo snel mogelijk eraf te laten.
Ik heb met mijn voet ook wel vaak folie erom gehad maar goed dat moest wel want sokken en schoenen aan. Dus duurde iets langer voor het genezen was. MAAR als het meteen na het zetten is dan zal ik het folie sowieso lekker laten zitten tot je thuis bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zit beetje met die probleem moet daarna naar wedstrijd van mn broertje kijken dus zal wel uur of 8 zitten voordat ik weer thuis ben
hoezo vies mag wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
En dan als je thuis bent voorzichtig schoonmaken met lauw water. En dan een wijd katoenen tshirt aandoen die ook vies mag worden. EN GOED INSMEREN! Niet met vaseline.
Ja het is een wond dus er komt vocht uit en dat is door het inkt zwart.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo vies mag worden
geeft het af?
eerst morgen maar die pijnsessie doorstaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik hoop dat je hier iets mee kan InsoEn gewoon blijven smeren, elke keer als je tattoo weer droog aan voelt moet je er weer opsmeren. Zal zo'n 4 of 5x per dag zijn. Net zolang tot je tattoo gewoon aanvoelt als de rest van je huid.
Oooh zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is een wond dus er komt vocht uit en dat is door het inkt zwart.
Ja, maar nog niet morgen.quote:
Alles even op een rijtje:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eerst morgen maar die pijnsessie doorstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Als je het 1x hebt gehad dan zul je zien dat het allemaal wel mee valt.quote:
Wat maakt het uit dat hij veel wedstrijden heeft dan? Heb jij toch ook neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet morgen.
Aangezien ie veel wedstrijden heeft komende maanden.
ja maar geen vechtsportquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat hij veel wedstrijden heeft dan? Heb jij toch ook neem ik aan?
Ik zal dat wel voorkomen jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
en stoten op je tat schijnt niet echt bevordelijk te zijn voor helingsproces
En hij zit al helemaal onderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
en hij moet even beetje zuinig zijn met cash
Ze zeggen het wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als het echt verslavend is moet ik mezelf ook wel misschien gaan inhouden
Het is maar goed dat ik er vaak geen geld voor heb.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als het echt verslavend is moet ik mezelf ook wel misschien gaan inhouden
oooh ik dacht dat hij ook voetbaldequote:
het is wel duur hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik er vaak geen geld voor heb.
Als je van een risicootje houdt gewoon in het buitenland laten zettenquote:
Ja zeker. Die op mijn voet was 175 euro haha. En die is best klein, maar wel veel detail op zich. Die op mijn arm en pols waren ongeveer 60 euro per stuk maar zijn beide niet heel groot en vrij simpel. Maar alles wat ik nu nog wil gaat veel geld kostenquote:
Veel maatjes die tijdens een zuipvakantie een lelijke tat hebben laten zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van een risicootje houdt gewoon in het buitenland laten zetten
Ik zou dat met jouw financiele situatie erg zonde vindenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel dit jaar een kattenkop laten zetten op mijn arm. Kan ik later nog wel een keer meer erop zetten.
Ik zal ook niet op geld letten hoor. Je hebt het toch je hele leven. Wel beetje werk gezien van ze?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ben bij 5 shops binnengelopen en heb uiteindelijk de vriendelijkste tattooeerder gekozen en niet naar geld gekeken.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal ook niet op geld letten hoor. Je hebt het toch je hele leven. Wel beetje werk gezien van ze?
Waarom? Als ik er voor spaar en/of verjaardagsgeld. En betere tijden komen wel weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat met jou financiele situatie erg zonde vinden
Zakje coke krijg je sneller denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Eerst donderdag maar eens huishoudbeurs. Moet ik nog even voor iemand handtekening van Ferry Doedens vragen?
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zakje coke krijg je sneller denk ik
nee eerst foebelequote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet je heel vroeg er zijn.
Nee. Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft je vriendin ook tattoo's? (en zo nee wil ze ze wel?)
Ik lees mee, ja.quote:
treurig ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees mee, ja.
Lachwekkende beslissing dat die topic weer open gaat.
Zeker met de achtergrond van desbetreffend persoon.
was ik ook niet geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Omg, ik lees net op Flippiee haar blog dat ze Chiang Mai heeft bezocht zonder naar de olifantjes te gaan
Slechte zaak. Denk dat ik er nog wel terugga als ik weer in Thailand benquote:
?quote:
Snelle diagnose welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft zn achillespeen gescheurd
Het ook uitschreeuwen van de pijn als je op de fiets staptquote:
Niet gaan blowen van te voren hequote:
En is dat ook niet bloedverdunnend?quote:
geen idee, doe gewoon nuchterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En is dat ook niet bloedverdunnend?
Zou ik maar doen ja.quote:
keek net painchart.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja.
Het valt uiteindelijk allemaal wel mee.
Ik freakte hem ook toen ik er heen liep
quote:
ja mn broertje zei dat ie gewoon met mobiel bezig kon zijn wat ie op arm heeft maar chest wel wat inspanning koste qua pijn lolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja dat zei ik je al
Chest is geen pretje
Pff zou slecht trekken denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mn broertje zei dat ie gewoon met mobiel bezig kon zijn wat ie op arm heeft maar chest wel wat inspanning koste qua pijn lol
Ja maar dan wel op plekken waar wat vlees zit, niks mis meequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Bij je slagader in de buurt? Viel reuze mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
Onderkant van je Pols is ook zo`n plekZou echt flauwvallen
Jij hebt er dan ook wat vlees opzitten XDquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij je slagader in de buurt? Viel reuze mee.
Valt tegen. Ik heb best dunne polsen voor iemand van mijn bouwquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook wat vlees opzitten XD
Ik zou om de een of andere irrationele redn bang zijn dat ze een ader rakenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij je slagader in de buurt? Viel reuze mee.
Snap ik. Maar heb wel serieus voor een stevig meisje wel dunne polsen. Altijd al gehad.quote:
Niet teveel nadenken als je piercing of tattoo laat zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou om de een of andere irrationele redn bang zijn dat ze een ader raken![]()
Scheren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
En mijn borst heeft een vachtje dus daar komt ook geen naald bij
Nee.quote:
Dat sowieso. Maar zou niet weten wat nu dus voorlopig komt het er niet vanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Andere plek kiezen voor tattoo.
Ik ook welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind chest wel mooiste plek voor tats bij mannen
Trampstamp op je ondderugquote:
Ik vind dat ook echt wel wat voor jou ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit veel geld heb om zo'n top artist te betalen lijkt dit me wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik vind geboortedata niet zo mooi vaakquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dus nog een kattenkop, en later meer erom heen enz. Daar wil ik ook iets van een verwijzing naar mijn ouders. Ik zit te denken aan rozen op mijn arm en dan aan 2 rozen een labeltje waar dan hun geboortedatum ofzo op staat.
Ik weet ook nog niet precies hoe ik dat wil hoor, misschien ook wel geen geboortedatum en alleen hun naam. Eerst sowieso andere tattoo, dan pas de rest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind geboortedata niet zo mooi vaak
ja heerlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja toch, lekker in de morgen.
nope!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus
dochtertje he. Wezen zwemmen maar dat pakte niet uit zoals ik had gehoopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nope!
vanwaar ben je zo vroeg wakker?
hoezo niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dochtertje he. Wezen zwemmen maar dat pakte niet uit zoals ik had gehoopt.
ah das minderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze was het na 5 minuten al zat.
Dat worden heftige puberjarenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze was het na 5 minuten al zat.
vooral de perfectie van jezelf.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan niet wachten op kinderen!
Is toch het mooiste wat er is, het bloed voortzetten van je perfecte famillie
precies maar het gaat om de bloed in de aderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vooral de perfectie van jezelf.
Lastigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
precies maar het gaat om de bloed in de aderen.
Alles wat niet mijn bloed draagt behandel ik als stront
jawel ach het maakt allemaal niet uitquote:
ken je Black Ops 2 ook? is ook een leuk spel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
help me beslissen.
Minecraft of blach ops 2?
ja die heb ik op de plastion 3quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ken je Black Ops 2 ook? is ook een leuk spel.
Je wilde twee weken geleden nog voorgoed het contact met je moeder verbreken maar wel haar geboortedatum voorgoed op je lichaam? Nou ja moet je ook zelf weten natuurlijk, vond het beetje apartquote:
Blijft toch mijn moeder. Ook als ik het contact voor een tijdje met haar verbreek,quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde twee weken geleden nog voorgoed het contact met je moeder verbreken maar wel haar geboortedatum voorgoed op je lichaam? Nou ja moet je ook zelf weten natuurlijk, vond het beetje apart
beetje raar dit!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde twee weken geleden nog voorgoed het contact met je moeder verbreken maar wel haar geboortedatum voorgoed op je lichaam? Nou ja moet je ook zelf weten natuurlijk, vond het beetje apart
Fokkie kom eens met raad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo helpquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fokkie kom eens met raad.
Ik chill en woon naast een droomvrouw.
help
Wat moet ik daar voor raad bij geven? Je bent single, kan dan toch gewoonquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
help
Geen ideequote:
lekker neukenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
help
Haha ik zit echt zo van als ik vrijgezel geweest was dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo help
je hebt een vriendin dus gewoon normaal doen of uitmaken en je 'droomvrouw' pakken
ben je wel gelukkig met je huidige vriendin?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik zit echt zo van als ik vrijgezel geweest was dan wist ik het wel.
Nu maar een koude douche genomen.
Waarom vraag je dit dan als je toch al niks met haar doet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik zit echt zo van als ik vrijgezel geweest was dan wist ik het wel.
Nu maar een koude douche genomen.
Omdat hoe ga ik om met die verleiding ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit dan als je toch al niks met haar doet?
Als we samen zijn wel vaak eenzaam door de afstand.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je wel gelukkig met je huidige vriendin?
hm ja herkenbaarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als we samen zijn wel vaak eenzaam door de afstand.
Ik doe ook niks behalve kijken en denken damn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hm ja herkenbaar
Maar beetje raar om dan zo aan haar te denken. Zou me dan heel schuldig voelen tov mijn vriend
ja daar zou ik me al kut bij voelen als ik dat had, kan bij jou toch anders zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik doe ook niks behalve kijken en denken damn.
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn vriendin het niet zo chill vind als hij de buurvrouw even neemt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
Doen trouwens ook niet, mits afgesproken
Oost Europese vrouwen like damn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
Doen trouwens ook niet, mits afgesproken
Ik kan me Mikey sowieso bijzonder moeilijk voorstellen met een vriendin maar ik moet het maar geloven hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn vriendin het niet zo chill vind als hij de buurvrouw even neemt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me Mikey sowieso bijzonder moeilijk voorstellen met een vriendin maar ik moet het maar geloven he
Van een kale kip kan je niet plukkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
inleveren dan je had all in gedaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |