het is wel duur hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik er vaak geen geld voor heb.
Als je van een risicootje houdt gewoon in het buitenland laten zettenquote:
Ja zeker. Die op mijn voet was 175 euro haha. En die is best klein, maar wel veel detail op zich. Die op mijn arm en pols waren ongeveer 60 euro per stuk maar zijn beide niet heel groot en vrij simpel. Maar alles wat ik nu nog wil gaat veel geld kostenquote:
Veel maatjes die tijdens een zuipvakantie een lelijke tat hebben laten zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van een risicootje houdt gewoon in het buitenland laten zetten
Ik zou dat met jouw financiele situatie erg zonde vindenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel dit jaar een kattenkop laten zetten op mijn arm. Kan ik later nog wel een keer meer erop zetten.
Ik zal ook niet op geld letten hoor. Je hebt het toch je hele leven. Wel beetje werk gezien van ze?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ben bij 5 shops binnengelopen en heb uiteindelijk de vriendelijkste tattooeerder gekozen en niet naar geld gekeken.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal ook niet op geld letten hoor. Je hebt het toch je hele leven. Wel beetje werk gezien van ze?
Waarom? Als ik er voor spaar en/of verjaardagsgeld. En betere tijden komen wel weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat met jou financiele situatie erg zonde vinden
Zakje coke krijg je sneller denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Eerst donderdag maar eens huishoudbeurs. Moet ik nog even voor iemand handtekening van Ferry Doedens vragen?
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zakje coke krijg je sneller denk ik
nee eerst foebelequote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet je heel vroeg er zijn.
Nee. Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft je vriendin ook tattoo's? (en zo nee wil ze ze wel?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |