SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh jongquote:
Mijn ene opa was 87 geweest als hij nog had geleefd, en de andere zeker boven de 90. Weet niet precies.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn opa was ook 71 geweest als ie nog had geleefd
rip opa
helaas is mijn enige opa die ik ken al 30 jaar doodquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ene opa was 87 geweest als hij nog had geleefd, en de andere zeker boven de 90. Weet niet precies.
Mijn opa van vaderskant stierf zo'n 3 jaar voor ik geboren werd. Dus daar weet ik ook niet alles van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helaas is mijn enige opa die ik ken al 30 jaar dood
jammer
liefquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sanogo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
105 miljoen transferbudget met Ajax in FM.
Wat zal ik eens kopen
Rusnákquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
ik wilde laatst ook fm spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
Veermanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
heb ik ook lolquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wilde laatst ook fm spelen
maar toen realiseerde ik me dat voetbal me niet meer zo veel interesseert
jammer
hoiquote:
echt hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja voelt als een soort volwassen worden
Dat heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wilde laatst ook fm spelen
maar toen realiseerde ik me dat voetbal me niet meer zo veel interesseert
jammer
Sanogo speelt nu bij mijn nieuwe local club he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet degraderen.
dat zou het ook kunnen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje.
Ik wijt het aan de wedstrijden van Ajax
Ik zou meteen seizoenskaart nemen daar!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sanogo speelt nu bij mijn nieuwe local club he.
kan ook zonder te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
al mis ik het trollen wel
ha feyenoord
Ik kreeg de sleutels en een paar uur later hoor ik dat Sanogo verhuurd wordt aan Charltonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou meteen seizoenskaart nemen daar!
Ik kan echt geen vreugde meer voelen bij een overwinning van Ajax na weer een zaadpot of teleurstelling als ze punten laten liggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat zou het ook kunnen zijn natuurlijk
dat het een soort van defensiemechanisme van mijn brein is om het oogaids van ajax op te laten houden
Jammer dat hij weg is bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg de sleutels en een paar uur later hoor ik dat Sanogo verhuurd wordt aan Charlton
ja jammerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen vreugde meer voelen bij een overwinning van Ajax na weer een zaadpot of teleurstelling als ze punten laten liggen.
Dat hele voetbal en beleid is echt om te janken.
boeit me niks dat beleidquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen vreugde meer voelen bij een overwinning van Ajax na weer een zaadpot of teleurstelling als ze punten laten liggen.
Dat hele voetbal en beleid is echt om te janken.
Als ze geen goede spelers halen is het wel matig.quote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Champions League kijk ik ook maar met een half oog eigenlijk.
Alleen voor Leicester ging ik echt juichen tegen City. Maar die worden ook geen kampioen.
kom op spursquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel.
Het gaat sowieso een stunt worden, of Leicester of Spurs
ik weet niet eens wie er in de team spelen dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze geen goede spelers halen is het wel matig.
Maar dat weet je tegenwoordig toch al, dus word je vooral cynisch.
Arsenal zou ik ook nog mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel.
Het gaat sowieso een stunt worden, of Leicester of Spurs
Ik dacht dat van Rhijn een goede voetballer was lolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie er in de team spelen dus
Viergever, van der Hoorn, Dijks en Gudeljquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie er in de team spelen dus
Jij kende Tete tot voor kort ook gewoon nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat van Rhijn een goede voetballer was lol
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat van Rhijn een goede voetballer was lol
Alleen Cilessenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso weinig vervelende jodenspelers bij ajax op moment
Ik heb ooit JR een trolletje gezet omdat ik vond dat Tete een erg slechte voetballer was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kende Tete tot voor kort ook gewoon niet
ja suarezquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit JR een trolletje gezet omdat ik vond dat Tete een erg slechte voetballer was.
Maar nog nooit van m gehoord toen hahahah![]()
Nee bij Liverpool tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja suarez
of speelt die niet meer bij ajax
Nee het zijn heel veel van die kneuzen die dan ook niks presteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, de laatste keer dat ik eredivisie volgde waren ze bij ajax laaiend van die manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Die gast is zo vreselijk slecht.
Juist bazennaam.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond Tete gewoon lelijke voetbalnaam
oja kuytquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee bij Liverpool toch
Staat naast kuyt
Dat was alleen in zijn eerste halfjaar toen hij van der Wiel verving.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik eredivisie volgde waren ze bij ajax laaiend van die man
Dat leek nooit zo, maar dat dachten alleen de Feyenoordersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
En Karsdorp leek de betere van de twee te zijn voor even.
Pijnlijk door de mand gevallen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |