210 gram koolhydratenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, als ik het na een paar biertjes voorstel piep je wel anders.
Gadverdamme, een soort van groepsdruk opleggen op de Britten dus, vanuit andere landen. Schijt-EU.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Tchock het volgende:
In de afspraken hebben de lidstaten een soort resetknop ingebouwd. Als de Britse bevolking in juni massaal nee stemt en Groot-Brittannië verlaat de EU, dan komen de afgesproken maatregelen te vervallen (ook al gelden ze nu voor alle 28 landen).
Niet goed.quote:
Wat voor groepsdruk?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Gadverdamme, een soort van groepsdruk opleggen op de Britten dus, vanuit andere landen. Schijt-EU.
De druk om de EU niet te verlaten, want dan vervallen de rechten voor de andere EU-lidstaten ook.quote:
En dat is nadelig voor de Britten omdat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De druk om de EU niet te verlaten, want dan vervallen de rechten voor de andere EU-lidstaten ook.
Wat interesseert dat die Britten?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De druk om de EU niet te verlaten, want dan vervallen de rechten voor de andere EU-lidstaten ook.
quote:
Het zijn maatregelen die er zijn gekomen voor de Britten(ook al gelden ze voor iedereen) , als ze tegen stemmen komen die maatregelen te vervallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]![]()
De Britten geven inderdaad niets om relaties met andere landen. Ook de eventuele economische verdragen bij uitreding van de EU boeit hen niks.
Aah, jij hebt vast dit filmpje gezien:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon sporten. Je mag heus wel bier drinken, is goed voor je.
Welk land wil deze ''maatregelen'' precies niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het zijn maatregelen die er zijn gekomen voor de Britten(ook al gelden ze voor iedereen) , als ze tegen stemmen komen die maatregelen te vervallen.
Dat is in het voordeel van de landen die de maatregelen eigenlijk niet willen, maar ermee akkoord gaan om de Britten aan boord te houden.
Ik mis het element van groepsdruk. En zelfs dan, wat boeit het die Britten wat ze verder intern doen in de EU met elkaar als zij eruit liggen.
Zit in de bus en heb geen oortjes bij me dus kijk hem ff niet. Maar wat kan het in hemelsnaam te maken hebben met dat mannen toevallig veel knapper zijn en ik dat doorheb?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, jij hebt vast dit filmpje gezien:
Zeker ook gelijk de reden waarom je homo bent geworden.
Ik neem aan dat alle lidstaten graag de lokale volle mep willen geven aan mensen die hun kinderen in een moederland hebben zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Welk land wil deze ''maatregelen'' precies niet?
Altijd al gevonden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je opmerking. Maar sinds wanneer vind jij dit een bazenkabinet?
Ze besluiten samen dat iedereen het doet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle lidstaten graag de lokale volle mep willen geven aan mensen die hun kinderen in een moederland hebben zitten.
Jezus christus, je bent echt precies Robin zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]![]()
De Britten geven inderdaad niets om relaties met andere landen. Ook de eventuele economische verdragen bij uitreding van de EU boeit hen niks.
Er is een grote geldstroom in Europa van rijkere landen naar armere door toeslagen en uitkeringen. Landen als Polen, Hongarije, Roemenië willen dat helemaal niet kwijt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Welk land wil deze ''maatregelen'' precies niet?
God, landen die vooral aan hun eigen burgers denken, dat die nog bestaan (vluchtelingen even buiten beschouwing gelaten).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ze besluiten samen dat iedereen het doet.
Eigenlijk willen ze allen niets geven aan de ander en zelf maximaal profiteren (zie Tsjechië dat tegensputtert als hun bevolking niet kan profiteren van het Britse stelsel maar ze geen vluchtelingen wil opnemen).
Wat zijn dit voor groteske niet-inhoudelijke reacties. Ga je nog iets zinnigs toevoegen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
God, landen die vooral aan hun eigen burgers denken, dat die nog bestaan (vluchtelingen even buiten beschouwing gelaten).
Ik denk dat andere landen vooral bezig zijn met het welzijn van andere landen inderdaad. Daarom beslaat de ontwikkelingshulp ook zo'n groot deel van het overheidsbudget van al die landen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
God, landen die vooral aan hun eigen burgers denken, dat die nog bestaan (vluchtelingen even buiten beschouwing gelaten).
Fair enough.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Altijd al gevonden.
Geen christenen en geen PVV, wat wil een mens nog meer.
Ja, op google. Godse luie verknipte zwerver.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Kunnen we die ovk tussen GB en de EU ergens teruglezen?
De PVV doet het niet zozeer om het rendementsdenkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef Euribob het volgende:
Eigenlijk is investeren in vluchtelingen puur eigenbelang. Maar dat vereist dan meer dan een halve denkstap, dus geen wonder dat de PVV en co. daar nog niet op is gekomen.
Google is een zoekmachine!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, op google. Godse luie verknipte zwerver.
Na één jaar het volledige overheidsbudget besteden aan het wassen van bejaarden is de koek wel op inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De PVV doet het niet zozeer om het rendementsdenken
twitter:bpolitics twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:01:19The failure of money to buy the presidential nomination, in one chart https://t.co/bQ6PDMg886 https://t.co/hwahM08lzE reageer retweet
Donald Trump niet meegerekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Perrin het volgende:
twitter:bpolitics twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:01:19The failure of money to buy the presidential nomination, in one chart https://t.co/bQ6PDMg886 https://t.co/hwahM08lzE reageer retweet
Bolle homo, ik zit op een feestje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, op google. Godse luie verknipte zwerver.
Op naar robots en een basisinkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Na één jaar het volledige overheidsbudget besteden aan het wassen van bejaarden is de koek wel op inderdaad.
En dan ga je even een ovk doorlezen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bolle homo, ik zit op een feestje.
Doe je tante de groeten van mequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bolle homo, ik zit op een feestje.
Voor de PVV'er verandert er dan toch niks?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Op naar robots en een basisinkomen.
Even 5 minuutjes bijkomen na een heftige jamsessie op de nieuwe hit van Justin Bieber.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan ga je even een ovk doorlezen?
Weinig geld, veel stijging..quote:
Huh?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor de PVV'er verandert er dan toch niks?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fijne deuntjes ook.
Volgens mij kan B_A die wel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |